Avtor Sporočilo

<  Splošno  ~  Škoda Octavia Combi 1.6 TDi in realni kilometri

OdgovorObjavljeno: To jul 05, 2016 8:57 pm
Bosch pumpa majstrPrispevkov: 2Pridružen: To jul 05, 2016 8:42 pm
Zdravo,

pred slabim mesecem dni sem postal ponosni, vsaj tako sem mislil, lastnik Škode Octavie Combi 1.6 TDi, letnik 2013. Avto naj bi imel 143.000 km in naj bi bil uvožen iz Italije. Vsi papirji kažejo, da naj bi avto res imel toliko kilometrov in tudi na uradnem servisu (avtohiša Vrtač Kranj) so potrdili, da je število kilometrov res tako, kot piše.
V soboto sem avto peljal na menjavo delov za katere smo se domenili k svojemu serviserju, kateremu se je avto na dvigalu, po odstranitvi spodnje zascite motorja, uscal. Ugotovil je, da je napaka v vodni črpalki, ki je imela uničen ležaj. Serviser pravi, da sicer na računalniku ne vidi nič glede kilometrov, ampak trdi, da avto zagotovo nima samo 143.000 km in da je tisti, ki je opravil prevrtenje km opravil dobro delo. Zanima me, ali obstaja možnost, da bi lahko dobil realno število števca ali ne? Ali mi ostane edino upanje, da je ostala tehnika v avtu še dobra in da avto ne bo vreča brez dna na servisu?

Hvala za odgovore.


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: To jul 05, 2016 10:43 pm
Uporabniški avatarŠkoda loverPrispevkov: 181Kraj: PrevaljePridružen: Pe maj 08, 2009 3:17 pm
Če je uradni servis v sistemu videl, da so realni kilometri, potem bo bolj ali manj veljalo. Ker tudi če prevrtiš kilometre na avtomobilu, ne moreš tega v VW sistemu spremeniti. Verjetno se pač z avtom ni lepo delalo...italjani niso glih znani po čuvanju svojih vozil. Sicer pa že v vsakem primeru že težko dosti več kot 150000km v dveh in pol letih ne moreš narediti.


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Sr jul 06, 2016 6:53 am
Bosch pumpa majstrPrispevkov: 2Pridružen: To jul 05, 2016 8:42 pm
Mene samo skrbi, da niso ti prodajalci in uradni servisi v bližini povezani in kaj domenjeni. Sej pravim, avto sem kupil, verjel sem, sedaj bi sam rad izvedel po slabi izkušnji, če rabim še kaj preventivno zamenjati, ker avto nima 143.000km ali ne.
Če pogledaš na nemškem avto.net imajo skode letnik 2013 tudi po 350.000km.


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: So jul 16, 2016 8:50 am
Češki fan!Prispevkov: 16Pridružen: Po maj 02, 2016 2:30 pm
Glede vodnih črpalk pri novejših vozilih VAG, so bili že problemi... Največkrat spusti pred tovarniško določenim časovnim obdobjem za veliki servis. Tako, da če je bila samo vodna, menjaj še ostalo kar spada k velikemu servisu in gasa... Če pa motor že precej diha pri 150kkm, pa moli, da bo šlo brez okvar naprej :rolleyes:


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: To jul 19, 2016 8:09 am
Uporabniški avatarNekaj le znam..Prispevkov: 1768Kraj: KrasPridružen: Če apr 20, 2006 4:19 pm
Rasho1 je napisal/-a:
Mene samo skrbi, da niso ti prodajalci in uradni servisi v bližini povezani in kaj domenjeni.

To lepo rešiš tako, da greš na servis recimo v LJ in tam preveriš. Če so podatki noter, potem bi zadeva zelo verjetno morala štimat. Moram pa reči, da sem zelo presenečen, da ima italijanski avto servisno zgodovino na pooblaščencu. Ponavadi jih namreč ne vidijo ;).

Preberi si še post luxxx7, ki kar drži. Čeprav za 1.6TDI ni tako znano, bolj za 2.0TDI.


Odsoten Profil WWW
OdgovorObjavljeno: To jul 19, 2016 8:34 am
Škoda loverPrispevkov: 162Kraj: BrezicePridružen: To mar 08, 2016 12:49 pm
No tudi te original stempilke je treba preverit.Pred casom ko sem bil se lastnik italjanskega Forda je bila stempilka ponarejena.Na naslovu odspodaj ni obstajal Fordov servis.
No pri rabljenih avtih je treba vse vzeti v zakup tudi vsi racuni se ne pomenijo da ima avto realne km.
Zdaj je full popularno da kupis nov avto in do cca.80-100tkm delas sam servise vrzes nazaj na 20tkm in gres na original servis.To ponovis 2-3krat in avto prodas z vso zgodovino z 80tkm v resnici pa preko 200tkm.Pa si v koncni fazi lahko vse vtaknes nekam z racuni vred.....predvsem je to aktualno v nemciji vrjam pa da italjani ne zaostajajo dosti.


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: To jul 19, 2016 8:46 am
Uporabniški avatarNekaj le znam..Prispevkov: 1768Kraj: KrasPridružen: Če apr 20, 2006 4:19 pm
shooter je napisal/-a:
No tudi te original stempilke je treba preverit.Pred casom ko sem bil se lastnik italjanskega Forda je bila stempilka ponarejena.Na naslovu odspodaj ni obstajal Fordov servis.

Tukaj govorimo o preverbi servisne zgodovine v sistemu proizvajalca. Če je noter, potem ni ponarejeno.
Glede servisnih knjižic in štampiljk se pa strinjam.
shooter je napisal/-a:
Zdaj je full popularno da kupis nov avto in do cca.80-100tkm delas sam servise vrzes nazaj na 20tkm in gres na original servis.To ponovis 2-3krat in avto prodas z vso zgodovino z 80tkm v resnici pa preko 200tkm.Pa si v koncni fazi lahko vse vtaknes nekam z racuni vred.....predvsem je to aktualno v nemciji vrjam pa da italjani ne zaostajajo dosti.

Po moji oceni je možnost za to minimalna. Kje pa je to full popularno?
Ker normalna podjetja se tega ne bodo šla, 80-100 tisoč letno pa delajo le potniki. Leasing hiše tudi ne in večina avtomobilov je od leasing hiš.
Je pa ta možnost nekoliko višja pri avtomobilih višjega cenovnega razreda, ampak še tam je dosti minimalna. Verjamem pa, da kakšen čapac to zna delat, ampak bo bolj kot ne izjema. In čapci ne vozijo Škod. :D

PS: Če imaš kakšen verodostojen vir glede tega vrtenja km med servisi se priporočam za povezavo. Upam, da ni to gostilniška bajka...


Odsoten Profil WWW
OdgovorObjavljeno: To jul 19, 2016 10:23 am
Škoda loverPrispevkov: 162Kraj: BrezicePridružen: To mar 08, 2016 12:49 pm
Ni tukaj dobene povezave.Dobil info od kolegov svabov ki obcasno dosti sodelujemo.Pa ni nasa sluzba povezana z avtomobili.....
V nemciji pa res ni veliko 100tkm letno nevem no odkod ti ideja da je to veliko.
Ja sej glih je finta v tem da ce delas veliko km in zbijas ter servisiras dobis od leasinga vec ocenjen avto.Je kar nekaj razlike pri ovrednotenju vozila z recimo 80tkm ali pa 240tkm a se ti nezdi......Ce si ze slisal za operativni leazing je tudi pogojen z kilometri in leti.
Sej men je vseeno v kaj kdo vrjame in kaj ne.
Ali pa je tvoje mnenje da leasing avtomobili vozilo samo delavci leazing his.... :cool: :cool:


Zadnjič spremenil shooter, dne To jul 19, 2016 10:27 am, skupaj popravljeno 1 krat.

Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: To jul 19, 2016 10:26 am
Uporabniški avatarNekaj le znam..Prispevkov: 1768Kraj: KrasPridružen: Če apr 20, 2006 4:19 pm
shooter je napisal/-a:
Ni tukaj dobene povezave.Dobil info od kolegov svabov ki obcasno dosti sodelujemo.Pa ni nasa sluzba povezana z avtomobili.....
V nemciji pa res ni veliko 100tkm letno nevem no odkod ti ideja da je to veliko.
Ja sej glih je finta v tem da ce delas veliko km in zbijas ter servisiras dobis od leasinga vec ocenjen avto.Je kar nekaj razlike pri ovrednotenju vozila z recimo 80tkm ali pa 240tkm a se ti nezdi......Ce si ze slisal za operativni leazing je tudi pogojen z kilometri in leti.
Sej men je vseeno v kaj kdo vrjame in kaj ne.

To mi je vse jasno, tudi operativni leasing in visoki stroški preseženih kilometrov.
Ampak ti si pisal gor, da se to na veliko/popularno dela, kar pa po mojih informacijah ne bo držalo.
Izjeme pa, kot sem napisal, se vedno najdejo in lahko to delajo, ampak so izjeme.
Ni to tako razširjeno kot pri nas, ko je avto kot nov, dejansko pa na novo pobarvana *srček* sestavljena iz treh avtomobilov. :hysterical:
Seveda je veliko 100t letno. Povprečje za dizle v Nemčiji je zagotovo kar lepo pod 50.000 km. Če gledaš so večinoma operativni leasingi na 3-4 leta in 120-150t km. 100t km letno delajo potniki, taksisti, prevoz oseb in še kakšna redka izjema. Veš kaj je to? To je 400 km dnevno ob delavnikih... Itak se v Nemčiji vozijo dlje v službo kot pri nas, ampak toliko pa ne.
Seveda so pa vedno ekstremi, kot recimo kakšna BMW 5-ka, malo čez 3 leta stara in s 500.000 km ;). Samo ta avto je bil stalno v pogonu...
shooter je napisal/-a:
Ali pa je tvoje mnenje da leasing avtomobili vozilo samo delavci leazing his.... :cool: :cool:

Tega ne mislim niti komentirat, ker se ne bom spuščal na takšen nivo.

Kot rečeno, bom zelo vesel morebitnega RELEVANTNEGA vira, ki bi razsvetljeval to problematiko v Nemčiji.


Odsoten Profil WWW
OdgovorObjavljeno: To jul 19, 2016 10:35 am
Škoda loverPrispevkov: 162Kraj: BrezicePridružen: To mar 08, 2016 12:49 pm
Ja sej......za nemce minimum za nas veliko.Sej kje pa konca vecina avtomobilov leasing his.Kolikov avtomobilov pa je v Slo. pripeljanih drektno od lastnika (procentualno).
Ce me zastopis kolicinski popusti po principu vzames dva sleperja avtov eden zaston.
Moja opcija je bila tudi Honda iz nemcije letnik 2014 2.2d in ni sans da prides cenej skozi kot v sloveniji z vsem dajatvami ce kupis drekt od lastnika in ves kaj kupis......

Ok dosti smetenja.
Lep dan se naprej.....


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: To jul 19, 2016 10:40 am
Uporabniški avatarNekaj le znam..Prispevkov: 1768Kraj: KrasPridružen: Če apr 20, 2006 4:19 pm
shooter je napisal/-a:
Ja sej......za nemce minimum za nas veliko.Sej kje pa konca vecina avtomobilov leasing his.Kolikov avtomobilov pa je v Slo. pripeljanih drektno od lastnika (procentualno).
Ce me zastopis kolicinski popusti po principu vzames dva sleperja avtov eden zaston.
Moja opcija je bila tudi Honda iz nemcije letnik 2014 2.2d in ni sans da prides cenej skozi kot v sloveniji z vsem dajatvami ce kupis drekt od lastnika in ves kaj kupis......

Ok dosti smetenja.
Lep dan se naprej.....

Vse jasno :).
Ljudje ne razumejo, da DOBRI avtomobili z REALNIMI kilometri v Nemčiji niso zastonj. Saj je enostavno: vzameš ceno gor, pa pogledaš isti avto tukaj. In je tukaj cenejši in to kljub dajatvam, zaslužku, itd.
Si pravilno ugotovil, da nekaj ne štima. Nategunčki pri nas tako precej uvažajo Italijančke brez servisne zgodovine, večinoma karambolirane, ki jih itak dobijo za drobiž.
Ne pomeni pa uvoz, da je avto zanič. Po mojih izkušnjah so avtomobili iz Nemčije bolj verjetno dobri kot iz Italije. Je pa korelacija cena/dober avto zelo jasna. Še nisem videl PREVERJENO DOBREGA avtomobila iz tujine, ki bi se poceni prodajal pri nas ;). Obratno pa ne velja: višja cena torej ni garancija za dober avto. Žal.
Vidim, da se kar strinjava glede tega.


Odsoten Profil WWW
OdgovorObjavljeno: To avg 09, 2016 11:20 pm
Uporabniški avatarSimply cleverPrispevkov: 423Pridružen: So jan 27, 2007 5:47 pm
Rasho1 je napisal/-a:
Zdravo,

pred slabim mesecem dni sem postal ponosni, vsaj tako sem mislil, lastnik Škode Octavie Combi 1.6 TDi, letnik 2013. Avto naj bi imel 143.000 km in naj bi bil uvožen iz Italije. Vsi papirji kažejo, da naj bi avto res imel toliko kilometrov in tudi na uradnem servisu (avtohiša Vrtač Kranj) so potrdili, da je število kilometrov res tako, kot piše.
V soboto sem avto peljal na menjavo delov za katere smo se domenili k svojemu serviserju, kateremu se je avto na dvigalu, po odstranitvi spodnje zascite motorja, uscal. Ugotovil je, da je napaka v vodni črpalki, ki je imela uničen ležaj. Serviser pravi, da sicer na računalniku ne vidi nič glede kilometrov, ampak trdi, da avto zagotovo nima samo 143.000 km in da je tisti, ki je opravil prevrtenje km opravil dobro delo. Zanima me, ali obstaja možnost, da bi lahko dobil realno število števca ali ne? Ali mi ostane edino upanje, da je ostala tehnika v avtu še dobra in da avto ne bo vreča brez dna na servisu?

Hvala za odgovore.


Moj nasvet: brez panike. Prijatelju sem prodal octavio 1.6 TDI (letnik 2012), stara je bila dobre dve leti z realnimi 136k kilometri in na žalost se mu je zelo hitro uscala, takrat sem izvedel, da gre praktično za serijski problem in da so te vodne črpalke vredne pol k****. Slovenski avti imajo 4 leta garancije in po večini spustijo še v garanciji, zato se ne govori kaj dosti (in če tvoj serviser tega ne ve, sklepam da je bumbar:)) Uvoženi pa tega privilegija žal nimajo.


Odsoten Profil

Prikaži prispevke prejšnjih:  Razvrsti po:

Časovni pas: UTC + 1 ura
Stran 1 od 1
12 prispevkov
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov
Išči za:
Napiši novo temo  Odgovori na temo
Pojdi na:  
Ne morete pisati prispevkov v temi
Ne morete odgovarjati na teme v forumu
Ne morete urejati prispevkov v temi
Ne morete brisati vaših prispevkov forumu
cron