Avtor Sporočilo

<  Splošno  ~  Škoda Yeti 1.4 TSI

OdgovorObjavljeno: Če apr 14, 2016 10:20 am
Bosch pumpa majstrPrispevkov: 1Pridružen: Če apr 14, 2016 6:41 am
Pozdravljeni,
glede na to, da je moj avto star dobrih 8 let in ima 220000 prevoženih km se po malem odločam za menjavo. Moji zadnji trije avti so temeljili na TDI motorjih (2x SEAT, zdaj Mitsubishi). Glede na to, da zadnji čas službe nimam več tako daleč (14 km v eno smer) pa razmišljam bolj o bencinskem motorju. OK, na koncu naredim med 20000 in 25000 km letno, a zelo malo dolgih relacij ali avtoceste. Dosti je tudi kratkih skokov (od trenutnega doma do parcele kjer bo gradnja imam 2 km). In se mi zdi, da to ni režim za dizla z DPF.
Zato razmišljam o Yetiju z motorjem 1.4 TSI in 4x4 pogonom. Naprošam vse, ki imajo izkušnje s takim avtom (ali pa tem motorjem v kakšnem drugem avtu), da jih navedejo (servisi, poraba, okvare). Malo me je strah kombinacije kompresor - turbina in morebitnih defektov (čeprav vozim po pravilih glede turbine, sem jo moral pri 190000 km zamenjat). Vem da so bile težave z verigami, a v novih avtih so sedaj spet jermeni s servisom pri 210000 km, kar je sprejemljivo. Z avtom bi rad brez prehudih pretresov naredil cca 250000km.
Naj dodam, da so ceste v radiju mojega doma slabše, včasih tudi na kak makadam zavijem, a ne prepogosto, pa se mi to zdi dodaten razlog za Yetija, ki razen tega izgleda navihano in je zelo praktičen.
Lep pozdrav


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Pe apr 15, 2016 7:56 pm
Simply cleverPrispevkov: 409Pridružen: Če jan 07, 2016 11:51 am
Si kaj pogledal teste?
Tukaj je sicer glede Roomster-ja in upam da ti pride prav
http://avtonasveti.com/skoda-roomster/


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Pe maj 06, 2016 7:25 am
Češki fan!Prispevkov: 23Pridružen: Pe maj 29, 2015 10:42 am
Če boš kupoval novega, moraš vedeti, da novi 1.4 TSI nima več kombinacije kompresorja in turbine, ampak samo turbino (150 konjev).


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Sr maj 18, 2016 2:04 pm
Uporabniški avatarPsihič na ŠkodePrispevkov: 942Pridružen: Sr apr 07, 2010 12:07 am
Glede motorja so v glavnem napisali ze predhodniki. Glede pogona in avta samega imam vec izkusenj (moj je pac dizel) in po priblizno 100.000 km v dobrih 3 letih ga ne morem dovolj prehvaliti, prevozil sem precej Evrope po vseh moznih podlagah in v vseh moznih pogojih. Bi pa opozoril na par zadev - ce se avto kupuje za druzinsko vozilo, potem bi bil jaz pozoren, ce ima dovolj prtljaznega prostora za vse potrebe, sploh ce bo, kot je moj, opremljen z rezernim kolesom. Prtljaznik v vsakem primeru zadostuje za marsikaj, poleg tega je avto zaradi sistema vario flex (zlozljivi in odstranljivi sedezi) precej prilagodljiv, a vseeno. Potem, 4x4 pogon preko Haldexa omogoca kup zadev (sploh v navezi z off-road programom, ki se ga vklopi preko gumba), ampak zahteva vzdrzevanje in poraba goriva je nekaj vecja. Preglednost okrog avta je odlicna, zna pa biti pogled v vzvratna ogledala drugacen, kot je pri japonskih znamkah (jaz sem bil vajen Toyote). Priporocam parkirne senzorje spredaj in zadaj, ki ne pomagajo samo v mestu, ampak tudi pri manevriranju na terenu.
Za morebitna vprasanja, pa kar na dan z besedo.


Odsoten Profil

Prikaži prispevke prejšnjih:  Razvrsti po:

Časovni pas: UTC + 1 ura
Stran 1 od 1
4 prispevkov
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost
Išči za:
Napiši novo temo  Odgovori na temo
Pojdi na:  
Ne morete pisati prispevkov v temi
Ne morete odgovarjati na teme v forumu
Ne morete urejati prispevkov v temi
Ne morete brisati vaših prispevkov forumu
cron