|
Avtor |
Sporočilo |
< Splošno ~ Nova Octavia 2.0TDI poraba |
GreenLine
|
Objavljeno: So avg 23, 2014 12:04 pm |
|
|
Škoda majstrPrispevkov: 107Pridružen: Ne avg 10, 2014 6:45 pm
|
Pozdravljeni! Kupujem novo vozilo in najbolj sem se zagrel za Octavio Greenline. Hladen tuš je bil včeraj, ko sem izvedel, da na Greenline ni možna montaža vlečne kljuke (je pa možno doplačilo za predpripravo za vlečno kljuko ), ker v homologaciji ni vpisana vlečna zmogljivost. Kljuko potrebujem predvsem za prevoz koles in tam pa tam priključim prikolico. Alternativa Octaviji Greenline: a) Golf Sportsvan Bluemotion, ki ima možnost montaže kljuke b) Octavija 2.0TDI Na splošno mi je Octavia bolj všeč, vendar se bojim, kakšna bo poraba tega motorja. V celi državi ni niti ena testna Octavia s tem motorjem, kar se mi zdi čista neumnost, da ne more uvoznik poskrbeti, da bi bili vsi motorji na razpolago za test in če pa mi Škoda ne bo omogočila testa, se bom verjetno odločil za VW. Sedaj pa bistvo: Prosil bi lastnike nove Octavije 2.0TDI in vse, ki imajo izkušnje s tem motorjem, da napišejo svoje izkušnje, mnenja, porabo, ...
|
Na vrh
|
|
Dirigent
|
Objavljeno: So avg 23, 2014 8:01 pm |
|
|
Češki fan!Prispevkov: 57Pridružen: Pe jul 19, 2013 4:50 pm
|
Zdravo! Kot sem že v "svoji" temi pisal... 1) Kar se porabe tiče, sem jaz gledal tukaj... http://www.spritmonitor.de/de/uebersich ... &gearing=1Torej 5,61 povrepčno na 100 KM za 2.0 TDI 110 kW. Motorji 2.0 TDI pa bi naj bili dobri. Bil sem na dopustu tako da še nisem peljal takšnega avta (le 1.6 TDI 77kW) ampak bom ta ali neslednji teden, predno dokončno naročim. Res ni nobene testne, mam pa na srečo možnost sprobati drugje. Če ne pa probaj Golfa s 110 kW? 2) Za Greenline... Res "zanimiva" zadeva če res ne moreš homologirati kljuke in tudi npr. 17' col platišč kot sem jaz dobil informacijo... Zato sem potem razmišljal o "običajni" 77kW 1.6 TDi ampak verjetno bo nekdo ki bo kupoval šparovčka ne želel kljuke in 17'col felgn... zato se mi zdi nakup 77kW brca v temo. Ker po drugi opremi če nafilaš Greenline prideš na isto ceno kot eleganska. LP!
|
Na vrh
|
|
GreenLine
|
Objavljeno: Ne avg 24, 2014 6:55 am |
|
|
Škoda majstrPrispevkov: 107Pridružen: Ne avg 10, 2014 6:45 pm
|
Citiram: Zato sem potem razmišljal o "običajni" 77kW 1.6 TDi ampak verjetno bo nekdo ki bo kupoval šparovčka ne želel kljuke in 17'col felgn... zato se mi zdi nakup 77kW brca v temo. Ker po drugi opremi če nafilaš Greenline prideš na isto ceno kot eleganska.
"Običajna" 77kW 1.6TDI Octavija je čist drug avto kot Greenline. Sem probal obe in največ razlike naredi 6 stopenjski menjalnik. Dizel mora imeti 6 prestav. To je največji nateg VAG koncerna, če bi dajali na vse 1.6TDI mlinčke 6 prestav, nebi mogli prodajat Greenline in Bluemotion nalepk.
|
Na vrh
|
|
Dirigent
|
Objavljeno: Ne avg 24, 2014 8:13 am |
|
|
Češki fan!Prispevkov: 57Pridružen: Pe jul 19, 2013 4:50 pm
|
Se strinjam da je fajn v dizlu 6 prestav, glede na to, da tako ali tako naj bi z njim nekaj prihranil, je pa bil občutek v 77kW vsaj malo več poskočnosti.
|
Na vrh
|
|
GreenLine
|
Objavljeno: Ne avg 24, 2014 8:46 am |
|
|
Škoda majstrPrispevkov: 107Pridružen: Ne avg 10, 2014 6:45 pm
|
Dirigent je napisal/-a: Se strinjam da je fajn v dizlu 6 prestav, glede na to, da tako ali tako naj bi z njim nekaj prihranil, je pa bil občutek v 77kW vsaj malo več poskočnosti. Tudi meni se je zdelo, da sta 1 in 2 pri Greenline malo daljši. Sem že hotel, da mi posredujejo prestavna razmerja vseh dizlov, pol pa se je zakompliciralo pri kljuki. Citiram: 1) Kar se porabe tiče, sem jaz gledal tukaj... http://www.spritmonitor.de/de/uebersich ... &gearing=1 Torej 5,61 povrepčno na 100 KM za 2.0 TDI 110 kW. Bi pa po http://www.spritmonitor.de/en/overview/ ... &gearing=1 imela Greenline porabo 4,71. To pomeni cca 300€ prihranka na gorivu (25000km/leto) in 120€ manj pri registraciji na leto. In samo to je tisto, kar me odvrača od 2.0TDI.
|
Na vrh
|
|
Dirigent
|
Objavljeno: Ne avg 24, 2014 12:32 pm |
|
|
Češki fan!Prispevkov: 57Pridružen: Pe jul 19, 2013 4:50 pm
|
Tako je... cestnina cca 60 EUR + cca 100 EUR zarovanje + razlika v porabi... Poleg tega je 2.0 TDI dražja... res da jo potem malo dražje lahko tudi prodaš vendar ne za enako razliko. Enako razmišljam sam... vendar mislim, da imam toliko rezerve, da me tudi ta razlika ne bo "pokopala".
|
Na vrh
|
|
mtl
|
Objavljeno: Po avg 25, 2014 5:54 pm |
|
|
Nekaj le znam..Prispevkov: 1768Kraj: KrasPridružen: Če apr 20, 2006 4:19 pm
|
In kaj, če doplačaš predpripravo in greš potem vgradit kljuko k nekemu dobremu vgrajevalcu? Ker če ti je 1.6TDI idealna, sam ne bi kompliciral z drugim, temveč bi naredil tako. Seveda, če je možno. GreenLine je napisal/-a: Sem probal obe in največ razlike naredi 6 stopenjski menjalnik. Dizel mora imeti 6 prestav. To je največji nateg VAG koncerna, če bi dajali na vse 1.6TDI mlinčke 6 prestav, nebi mogli prodajat Greenline in Bluemotion nalepk. Največ razlike naredijo tebi ustrezna prestavna razmerja, ne pa šesta prestava. Nekdo, ki se bi recimo cijazil z njo samo po mestu bi pa ravno ta prestavna razmerja preklinjal.
|
Na vrh
|
|
GreenLine
|
Objavljeno: Po avg 25, 2014 6:43 pm |
|
|
Škoda majstrPrispevkov: 107Pridružen: Ne avg 10, 2014 6:45 pm
|
Citiram: In kaj, če doplačaš predpripravo in greš potem vgradit kljuko k nekemu dobremu vgrajevalcu? Ker če ti je 1.6TDI idealna, sam ne bi kompliciral z drugim, temveč bi naredil tako. Seveda, če je možno. Ja, ni tle problem. Originalna kljuka, kot rezervni del, je 250€. Problem je v tem, da v homologacije ne piše vlečna sila avtomobila in tudi, če montiram kljuko, jo ne morem vpisati v homologacijo. Sem klical na LPP, kjer delajo homologacije za nestandardne nadgradnje, pa je rekel, da je edina možnost, da uvoznik vpiše v homologacijo vlečno silo. Smešno pri tem pa je, da lahko doplačaš predpripravo za vlečno kljuko , se bolj smešno pa, da se po Nemčiji vozijo Octavije Greenline z kljuko. Sem vprašal uvoznika, kako je to mogoče in če povzamem je kriva birokracija. Ker, če bi vlekel prikolico, bi imel avto večjo porabo (logično), očitno pa na porabo ne vpliva strešno prtljažnik in trije bicikli na njem Citiram: Nekdo, ki se bi recimo cijazil z njo samo po mestu bi pa ravno ta prestavna razmerja preklinjal. Ima pa pri mestni vožnji Greenline 7dl manjšo porabo. Dvomim, da pri hitrostih do 50km/h eurodinamika, gume z nizkim kotalnim uporom in 20kg manjša teža bistveno vpliva na porabo. Razlika je v novejšem motorju, ki ima čisto spremenjeno glavo motorja in menjalnik. Golf Sportsvan Bluemotion ima celo isti motor, kot običani Golf.
|
Na vrh
|
|
mtl
|
Objavljeno: Po avg 25, 2014 7:01 pm |
|
|
Nekaj le znam..Prispevkov: 1768Kraj: KrasPridružen: Če apr 20, 2006 4:19 pm
|
Škoda glede kljuke. Torej zgolj birokracija. Si probal na Porscheju, da bi to spravili čez? Saj verjetno nisi edini, ki ga to moti. Kar se tiče prestavnih razmerij pa se je to nanašalo zgolj na vožnjo. Greenline ima namreč daljša prestavna razmerja in recimo običajna različica se v četrti prestavi pri 50 km/h še pelje, čeprav za pospeševanje je treba dat v tretjo. In Greenline ima še malce daljša prestavna razmerja (sploh prvi dve), tako da za po mestu to ni ravno optimalno (milo rečeno ). Je pa seveda povsem druga zgodba na regionalki oz. še bolj na AC.
|
Na vrh
|
|
Skodilak
|
Objavljeno: To avg 26, 2014 4:34 pm |
|
|
Češki fan!Prispevkov: 51Pridružen: Če jul 28, 2005 6:59 pm
|
Zdravo,
Jaz imam Octavio 3 (2.0 TDI 150 KM). Povprečna poraba pri konstantno vklopljeni klimi je cca 5,2l/100km, predvsem mestna vožnja (LJ center ter obvoznica). Na relacijah pade poraba tudi pod 4,2l/100km, je pa poraba zelo odvisna tudi od tega kako težko nogo imaš.
LP U
|
Na vrh
|
|
GreenLine
|
Objavljeno: Sr avg 27, 2014 8:57 pm |
|
|
Škoda majstrPrispevkov: 107Pridružen: Ne avg 10, 2014 6:45 pm
|
Skodilak je napisal/-a: Zdravo,
Jaz imam Octavio 3 (2.0 TDI 150 KM). Povprečna poraba pri konstantno vklopljeni klimi je cca 5,2l/100km, predvsem mestna vožnja (LJ center ter obvoznica). Na relacijah pade poraba tudi pod 4,2l/100km, je pa poraba zelo odvisna tudi od tega kako težko nogo imaš.
LP U Hvala za poročilo, take podatke potrebujemo
|
Na vrh
|
|
Dirigent
|
Objavljeno: Če avg 28, 2014 2:39 pm |
|
|
Češki fan!Prispevkov: 57Pridružen: Pe jul 19, 2013 4:50 pm
|
Tako, današnji test:
a) Škoda Octavia Combi 1.6 TDI 77 kW, 17'col in b) Škoda Octavia Combi 2.0 TDI 110 kW, 17'col
Relacija... Ljubljana (Porsche Verovškova) - Logatec (Center) ... cca. 33 KM v eno smer, večinoma avtocesta+obvoznica. Letno ta relacija 75% moje kilometrine.
V obeh primerih primerljiva, lepa vožnja brez pretiravanja; rahla gneča. Sam v avtu, tank skoraj prazen.
a) poraba 4,7l, 120km/h 2250 obratov, 140km/h 2600 obratov b) poraba 4,9l, 120km/h 1900 obratov, 140km/h 2250 obratov
Spet rahlo presenečen nad 1.6 TDI. Lepo vozen, lepo vezano pospeševanje. V primerjavi z 2.0 TDI se čuti, da se motor bolj "matra", kadar se pospešuje je pedalo za gas "do konca". 2.0 TDI... igračka... lepo pospešuje (v primerjavi z 1.6 TDI gas ponavadi samo delno pritisnjen), presenetila nizka poraba v primerjavi z 1.6 TDI, brez matranja.
|
Na vrh
|
|
GreenLine
|
Objavljeno: Če sep 04, 2014 7:33 pm |
|
|
Škoda majstrPrispevkov: 107Pridružen: Ne avg 10, 2014 6:45 pm
|
Če koga zanimajo prestavna razmerja dizel agregatov:
2.0TDI Transmission / Gear ratio 1th gear ratio:3,77:1 2th gear ratio:1,96:1 3th gear ratio:1,26:1 4th gear ratio:0,87:1 5th gear ratio:0,86:1 6th gear ratio:0,72:1 7th gear ratio:- Reverse gear ratio:4,55:1 Final drive:2,76:1 RPM at 120 km/h (theoretical):2.000 rpm
2.0TDI DSG ransmission / Gear ratio 1th gear ratio:3,46:1 2th gear ratio:2,05:1 3th gear ratio:1,30:1 4th gear ratio:0,90:1 5th gear ratio:0,91:1 6th gear ratio:0,76:1 7th gear ratio:- Reverse gear ratio:3,99:1 Final drive:3,04:1 RPM at 120 km/h (theoretical):2.300 rpm
1.6TDI Transmission / Gear ratio 1th gear ratio:3,78:1 2th gear ratio:1,94:1 3th gear ratio:1,19:1 4th gear ratio:0,82:1 5th gear ratio:0,63:1 6th gear ratio:- 7th gear ratio:- Reverse gear ratio:3,60:1 Final drive:3,65:1 RPM at 120 km/h (theoretical):2.300 rpm
1.6TDI DSG Transmission / Gear ratio 1th gear ratio:3,50:1 2th gear ratio:2,09:1 3th gear ratio:1,34:1 4th gear ratio:0,93:1 5th gear ratio:0,97:1 6th gear ratio:0,78:1 7th gear ratio:0,65:1 Reverse gear ratio:3,72:1 Final drive:3,43:1 RPM at 120 km/h (theoretical):2.250 rpm
1.6TDI Greenline Transmission / Gear ratio 1th gear ratio:4,11:1 2th gear ratio:2,12:1 3th gear ratio:1,36:1 4th gear ratio:0,97:1 5th gear ratio:0,73:1 6th gear ratio:0,59:1 7th gear ratio:- Reverse gear ratio:4,00:1 Final drive:3,39:1 RPM at 120 km/h (theoretical):2.000 rpm
|
Na vrh
|
|
horn3t
|
Objavljeno: Če sep 04, 2014 7:40 pm |
|
|
Psihič na ŠkodePrispevkov: 942Pridružen: Sr apr 07, 2010 12:07 am
|
Super, hvala za poučen post!
|
Na vrh
|
|
mtl
|
Objavljeno: Če sep 04, 2014 9:17 pm |
|
|
Nekaj le znam..Prispevkov: 1768Kraj: KrasPridružen: Če apr 20, 2006 4:19 pm
|
Odlično, hvala. Kje pa si staknil te podatke? Bodo namreč zelo prav prišli. Zanimivo, da ima DSG krajša prestavna razmerja kot klasičen menjalnik. Tu je še en dokaz, da št. prestav ni tako pomembno . Greenline je pa . Na AM-ju so z njo dosegli fenomenalno porabo.
|
Na vrh
|
|
GreenLine
|
Objavljeno: Pe sep 05, 2014 1:18 pm |
|
|
Škoda majstrPrispevkov: 107Pridružen: Ne avg 10, 2014 6:45 pm
|
|
Na vrh
|
|
mtl
|
Objavljeno: Ne nov 23, 2014 10:44 am |
|
|
Nekaj le znam..Prispevkov: 1768Kraj: KrasPridružen: Če apr 20, 2006 4:19 pm
|
Končno mi je uspelo spravit skupaj video moje testne vožnje z Greenline-ko. Moram reči, da je zadeva bistveno boljša od običajne 77kW verzije in sam ne bi niti malo razmišljal. Čeprav je žalostno, da si je ne moreš privoščit v Elegance verziji... https://www.youtube.com/watch?v=RyRepHC ... BDFhBn4WDwPa vključite si podnapise v YT predvajalniku.
|
Na vrh
|
|
|
Časovni pas: UTC + 1 ura
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov
|
Ne morete pisati prispevkov v temi Ne morete odgovarjati na teme v forumu Ne morete urejati prispevkov v temi Ne morete brisati vaših prispevkov forumu
|
|
|