Avtor Sporočilo

<  Splošno  ~  Octavia II - nerešljiv problem sklopka/vztrajnik - drugo ???

OdgovorObjavljeno: Po jan 30, 2012 11:40 am
Uporabniški avatarNekaj le znam..Prispevkov: 1768Kraj: KrasPridružen: Če apr 20, 2006 4:19 pm
Kaj lovim? Zdi se mi, da se moja gajba tam najbolj počuti…
Pa na porabi se tudi nekaj pozna… :)


Odsoten Profil WWW
OdgovorObjavljeno: Po jan 30, 2012 12:53 pm
Češki fan!Prispevkov: 16Pridružen: Po jun 14, 2010 7:24 am
mtl je napisal/-a:
Kaj lovim? Zdi se mi, da se moja gajba tam najbolj počuti…
Pa na porabi se tudi nekaj pozna… :)

Težko je to razložit, je treba imet feeling.


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Po jan 30, 2012 8:51 pm
Uporabniški avatarČeški fan!Prispevkov: 13Kraj: MariborPridružen: So jan 28, 2012 5:45 pm
bfranc:

Včeraj sem prišel bolj pozno domov, do sedaj pa sem bil v službi oz sem ravnokar prišel domov. Pregledal sem peno pod motornim pokrovom, je vse lepo prekrito, in nikjer ničesar ne manjka. Tudi glede motorja sem pogledal, in ni nikjer videti popolnoma nič čudnega/neobičajnega.

hippo123:

To se zgodi samo pri menjavanju navzdol. Ampak, moram poudarit, da se ta zvok sliši samo takrat, kadar spustiš sklopko izjemno nežno (s testnim namenom) ali občasno po daljši vožnji tudi ko prideš v mesto ob povsem normalni uporabi.
Izbire kateri vztrajnik mi naj vgradijo nimam, ker je avtomobil še v garancijskem obdobju in se vse rešuje preko tega.

Ne gre se zato, da bi karkoli razpadlo, gre za porabo in umirjeno vožnjo.

Danes ko sem zvok hotel izvabiti, da bi ga posnel mi recimo ni uspelo. Očitno ima temperatura nek vpliv, kot že dolgo ugotavljam.

Rad bi rekel še tole:
- serviser mi je priznal, da je to ni normalen zvok in, da še ga ni slišal pri nobenem avtomobilu. Rekel je da ko bo dobil kakršnokoli Octavio v test s tem motorjem bo zadevo sprobal. Sva se pogovarjala in je rekel, da še pri nobeni ničesar podobnega.
- res delam, kilometrov ogromno in vozim tudi drug avtomobil, ki ga vozim na popolnoma enak način (Renault Kangoo) in so omenjene zadeve menjavali komaj pri 220Kkm - če bi bila vožnja napačna/neustrezna mislim, da zadeva ne bi zdržala tako dolgo
- s tem, da sem prej imel že druge avtomobile in kot sem že napisal z nobenim toliko težav že od samega začetka kot s to Octavio.

P.S.: Šel sem pridobivati papirje/celotno zgodovino, kaj se je z avtom dogajalo in kaj je bilo zamenjano. V kolikor jutri dobim še preostanek (od drugega servisa) in bom imel čas, priložim kopije le tega v to temo.


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: To jan 31, 2012 9:33 pm
Uporabniški avatarČeški fan!Prispevkov: 13Kraj: MariborPridružen: So jan 28, 2012 5:45 pm
Pridobil sem vse papirje, s tem, da sem zbral 6 takih, kjer so dejansko nekaj delali, je pa bilo se par takih vmes oz na začetku (pri Porsche Ptujska Maribor seveda), ko sem jim težil za omenjeno zadevo, pa so samo, pisali delavne naloge in niso nič naredili. Delavnih nalogov, pa ni mogoče pridobiti. :) Ampak, recimo, da na tisto "pozabim", se pa je kljub vsemu nabralo, kar nekaj dokumentov in dela.

Več si lahko ogledate v spletnem albumu, na spodnji povezavi:
http://imageshack.us/g/109/servis1v.jpg/

Jutri začnem vrteti telefonske številke, pa da vidimo, kaj bo…

Zbiram mnenja ter načine, kako bi se lotili situacije, če bi bili v moji vlogi...


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Sr feb 01, 2012 5:38 am
Uporabniški avatarVreden znamkePrispevkov: 2028Kraj: DobrepoljePridružen: Pe jun 29, 2007 6:08 pm
S papirji si ne boš dosti pomagal, oni so si na ta način oprali roke, ti pa boš samo še ena "tečna stranka".
Ker praviš, da je po menjavi vztrajnika zadeva utihnila in če imaš še garancijo, zahtevaj da ti še enkrat menjajo vztrajnik in boš videl na čem si.Praviš še, da delaš zelo lepo z avtom in da ga ne tiščiš čez 2000 obr. mrzlega dokler se ne segreje.To je največja napaka kar jih delaš ker na teh obratih vztrajnik najbolj trpi ,sploh če voziš še v peti prestavi 50-60 km/h.Pri navadnem vztrajniku ti bi avto tresel pri teh obratih, tukaj ti pa vse vibracije od motorja pobere dvomasni vztrajnik.
Če bi probal enkrat DSG menjalnik, bi videl, da on ne gleda mrzel-topel, ampak se prilagaja navoru in če je treba gredo obrati pri mrzlem motorju tudi preko 2500 in se mi zdi, da če se motor hitro ogreje, da je čisto nekaj drugega v pospeških in v ostali vožnji kot če ga šparam in čakam da prileze cager na 90 st.

Pa velik sreče z papirji.

En link v Angleščini, naloga dvomasnega vztrajnika in kaj ga uniči.

http://www.hyundaiaftermarket.org/tech/DualMassFlywheel.pdf


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Sr feb 01, 2012 7:33 am
Uporabniški avatarČeški fan!Prispevkov: 13Kraj: MariborPridružen: So jan 28, 2012 5:45 pm
Vztrajnik so med drugim menjačli že 3x in ga več ne morejo.
Avta res ne preganjam, čez 2000 obratov po AC, ko je mrzel, ampak, če je potreba gre tudi čez to za vas "magično" številko.
Mislim in vem, da v 5, pri 60km/h pa res ne gre.

Samo, da mi bo pa nekdo rekel, da avto pri cca 55km/h, v 4. prestavi uničuje vztrajnik, kjer ima motor, čisto normalen zvok in dovolj moči za vožnjo kjer je omejitev 50km/h, je pa za mene absurd in me kot končno stranko, v to ne more prepričat prav nobeden.

Želim povedati, da mene kot končnega uporabnika, ne zanima kakšen je vztrajnik ampak, da le ta zadovoljivo opravlja svojo nalogo, brez nekih defektnih zvokov, vsaj neko normalno št. kilometrov. Če tega ne, takšnega avtomobila ne potrebujem, glede na to, da so ostale blagovne znamke na trgu (tiste, ki jih vozim jaz), to normalno zmorejo pri enaki uporabi.

Oni so si lahko oprali roke, samo kot servis, ker so naredili vse kar je v njihovi moči, sicer pa iz moje strani ne leti prav nobeden očitek na njih, ampak na avtomobil, kar sem jim tudi povedal….


Zadnjič spremenil ikvalita, dne Sr feb 01, 2012 7:36 pm, skupaj popravljeno 1 krat.

Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Sr feb 01, 2012 7:22 pm
Uporabniški avatarČeški fan!Prispevkov: 13Kraj: MariborPridružen: So jan 28, 2012 5:45 pm
Spremenil/dopolnil sem svoj prvi post in objavil nekatere, podrobnosti, ki jih pred tem nisem mogel, ker nisem razpolagal z omenjenimi podatki. Zgodbo sem tudi dopolnil še z nekaterimi detajli, da je slika situacije, celovitejša in da ne bi bila objavljena napaka, z moje strani, ki sem jo zapisal v prvi objavi, kaj so mi “samo” zamenjali, čeprav so storili še kaj drugega. Za napako se opravičujem!!!

P.S.: Kontaktiral sem uvoznika in čakam predlog/e rešitev...


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Sr apr 11, 2012 5:35 pm
Uporabniški avatarČeški fan!Prispevkov: 13Kraj: MariborPridružen: So jan 28, 2012 5:45 pm
Nadaljevanje…

1. februarja 2012 sem kontaktiral uvoznika (Porsche Slovenija), službo za reklamacije in razložil celotno zadevo. Ker je bilo zelo mrzlo, smo zadevo prestavili v toplješe pomladno obdobje.

Očitno se je uvoznik povezal s tovarno, katera je predlagala meritev vzdolžnega premika glavne gredi pri stisnjeni in spuščeni sklopki. Dne 27. Marca 2012 so zmerili 18 mikronov, katerega podatek so poslali v Ljubljano.

Naslednji dan, ko sem prišel po svoj avtomobil, mi je moj servisni svetovalec sporočil zaključek, katerega je sam prejel iz Ljubljane: “Stranki sporočite, da je z njegovim vozilom vse vredu.” Ko sem ga vprasal, če je to vse iz uvoznikove strani in dobil pritrdilni odgovor sem se odločil, da jih ponovno pokličem, ter zahteval, da naj mi to, kar so ugotovili, zapišejo v pisni obliki, glede na to, da sem vložil reklamacijo.

Sledilo je začudeno vprašanje z njihove strani (oz uslužbenca), če je bilo vozilo testirano ter od koga. Ko sem mu povedal, da ne je bilo rečeno, da bodo zadevo uredili.
Čez cca 2dni me je klical moj servisni svetovalec iz Porsche Šentiljska, da bi na testno vožnjo želel priti produktni tehnik.

Na testno vožnjo sem se odzval in le ta je potekala dne 5. Aprila 2012 skupaj z menoj in mojim servisnim svetovalcem.

Zadeva oz ropot, ki sem ga dokazoval se je sicer slišal, občasno se sliši še bolj, ampak od kar so mi nazadnje zamenjali vztrajnik in sklopko sem naredil komaj cca 11000km.

Najprej napišem ključne zadeve iz pogovornega dela na samem testu in na koncu uradni del, ki sem ga dobil po pošti – citiran seveda. Trditve pod točkami so od produktnega tehnika, pod točko pa sledijo moji argumenti.

1. Ropot pri prestavljanju se pojavi, zaradi “delov” pod motornim pokrovom, ki se z uporabo razrahljajo/razvijačijo (plastike, cevi itd.)!
- ne morejo se privijačeni deli vsakih 5000km po menjavi vztrajnika in sklopke toliko (že 3x) razrahljati, da začne nekaj oddajati zvok, ki je z naraščanjem kilometrov postaja čedalje pogostejši in intenzivnejši;
- če je temu tako, lahko naredimo dokaz s tem, da se zadeva samo razstavi in z enakimi deli sestavi nazaj in potem bi morala zadeva biti kot nova…

2. Vsak avto je sestavljen iz 1000 delov in vsak ima na sebi nekaj, kar je drugače od enega do drugega avtomobila!
- Res je. Samo ne more se ta zvok pojavljati samo pri meni in to vedno znova in znova pri drugih pa ne. Vpliva očitno tudi na prehitro obrabo nekaterih delov.

3. To sploh ni napaka, in če bi on moral dati odobritev za servis tega, se s tem avtom ne bi delalo ničesar – posledično je iz tega izhajalo, da je servis, do sedaj delal vse narobe in po nepotrebnem.
- Servis se trudi po najboljsih moceh in da zadevo so vendarle odpravili, ampak se ponavlja vedno znova. Torej niso naredili toliko napak, saj so zadevo vmes odpravili. Ker ne znajo/ne morjeo več naprej so poklicali Vas.

4. Ta zvok se sliši zaradi specifičnega načina uporabe avtomobila!
- Zakaj se potem ne sliši takoj oz vsaj nekaj tisoč kilometrov po zamenjavi?
- Tudi če bi avto rastavili in sestavili ponovno se potem ne bi slišalo tega zvoka (točka 1.)

5. Zvok je posledica, vibracij komponet motorja, ki pri določenih obratih zavibrirajo!
Torej komponente ne zavibrirajo, takrat, ko sta zamenjana sklopka in vztrajnik.

Itd.

Predlogi rešitev pa naslednji:

1. Garancija traja še leto in pol, in da bodo avtomobil pred potekom pregledali še enkrat in če bo takrat s stvarjo kaj narobe jo bodo takrat tudi sankcionirali/odpravili!
- za mene je zadeva nesprejemljiva, saj vsi vemo kako je tik pred potekom garancije, ko si z eno nogo že zunaj nje.

2. Če bo z avtom kaj narobe, je tako garancija in lahko avto kadarkoli pripeljem na servis!
- sem mu obrazložil, da je to moja pravica in da je ta točka enaka kot točka 1.

3. Če bi hoteli, da bi to zadevo nasli “kaj zruži”, bi lahko uporabili na stotine ur, pa še to ne zagotavlja, da bi se ta zadeva odpravila. Da tega ne bodo počeli, ker je to za njih neracionalno!
- neracionalno je že, vendar za mene kot stranko ne. Dal sem jim jasno vedeti, da sem z avtom zaradi te zadeve strašno nezadovoljen/nesrečen, in da če bi vedel, za te težave pred nakupom, se za ta avto sigurno ne bi odločil.
- pojasnil sem tudi, da za to zadevo ne bi bil tako tečen, če bi bil to samo zvok (saj avto tudi ni več čisto nov), ampak se le ta pojavlja čedalje intenzivneje in pogosteje. Problem je tudi v tem, da se se zaradi nekega razloga X določeni deli avtomobila hitreje kvarijo/obrabljajo in, da to za kilometre pri katerih se to dogaja ni normalno. Zadeva se tudi pojavlja od kar je avto nov in se ni pojavila komaj sedaj.

To je bila zaključena zgodba, ki sem jo na svoj način pričakoval…

Uradno pojasnilo:
Analiza reklamacije:
Pri prestavljanju v nižjo prestavo se v določen območju števila vrtljajev in istočasnem počasnem spuščanju sklopke za kratek čas pojavi zvok. Zvok je posledica vibracije komponent motorja, ki posledično pri določenih vrtljajih in obremenitvi motorja zavibrirajo.
Zaključek:
Reklamirano stanje se pojavi v specifičnem območju in načinu uporabe. Gre zgolj za rahlo odstopanje v komfortu vozila. Za primerjavo, v istem območju uporabe oz. delovanje so vibracija armaturne plošče slišne glasneje. Motorne komponente v tem primeru niso okvarjene in pri normalni rabi vozila reklamirano stanje ne vpliva na delovanje in življensko dobo vozila.


Za konec naj povem, da sem bil med tem časom tudi na pooblaščenem servisu na Dunaju za vozila Škoda in VW, kjer so mi z veliko prijaznostjo opravili preizkus vozila za to zadevo in se vseekakor strinjali, da zadeva ni običajna/normalna in da se zadeva pri drugih vozil ne pojavlja.

Za mene seveda stvar ne more biti zaključena, zato sprašujem glede nasveta za naprej?
Zdi se mi, da se je uvoznik “namerno” odločil, da je to normalno, saj je za njih zgodba tako najenostavneje zaključena…

Tudi stvar se mi ne zdi normalna, saj so za moj avtomobil servisi porabili preveč časa in rezervnih delov, na koncu pa ugotovili, da je to povsem običajno in je bilo vse do sedaj brezpredmetno…
(Ker je bil komentar tehnika: “da oni v garanciji zamenjajo 70% zadev povsem po nepotrebnem, samo zato, da bi bile stranke zadovoljne.”)
Menjalnik, sklopka, vztrajnik, potisni ležaj večkrat itd.… malo preveč, da bi me samo zadovoljili….


Vsakršni komentar dobrodošel...


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Sr apr 11, 2012 6:44 pm
Uporabniški avatarŠkoda voznik!Prispevkov: 96Kraj: nova goricaPridružen: To nov 24, 2009 1:59 pm
Živ, :D

imel love/hate odnose z BMW servisi ki niso uspeli ugotoviti kaj je narobe pri avtu.
Zadeve so se premaknile šele takrat ko sem pisal BMW customer relation support.Munchen,
Pol so me klicali vsi, zastopnik BMW v Slo, servisna delavnica, marketing cutomer support etc...

Torej, moj nasvet, napiši customer support Škoda "love letter" in pojasni in delno dokumentiraj,
pa povej da si se posvetoval z odvetnikom, stori tudi to, pol pa boš videl reakcijo...
Seveda obljubi jim, da boš VSE forume in javnosti obvestil kako ravnajo z kupci...

Sicer ne pričakuj veliko ker ne veš kdo bo na drugi strani, ali pa pošlji tudi pismo podkrepljeno z
podatki na Autobild...
Po domače, nekaj hrupa moraš narediti ker se je obdobje " dogovarjanja" izteklo...
Pokliči še pravno službo na, pismo ne vem, ali zavod za zaščito potrošnikov ali pa agencija..

Fotokopiraj dokumente, dopise pa pošlji še na tržni inšektorat RS..in seveda obvesti Porsche Slovenija
kaj si storil kadar to storiš....

Jaz verjetno ne bom nikoli več ( oh well :cry: ) kupil BMW, imel sem že tri Škode Octavie, zdej vozim četrto...
Rad bi Superba...ma kaj, če so rabljeni nesramno dragi....

Torej ne obupat, loti se.... :protest:

Izberi korake, pot bo lahko dolga :(

Lp Tdx :cool:


Odsoten Profil WWW
OdgovorObjavljeno: Sr apr 11, 2012 8:53 pm
Simply cleverPrispevkov: 683Pridružen: To sep 05, 2006 7:51 pm
Zakaj pa nebi enostavno dal avto staro za novo in se nebi več sekiral,živciral in obremenjal s tem problemom?Kolikor berem si veliko časa in živcev porabil za te servise in pogovore.Čist tko vprašam. :blush:


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Sr apr 11, 2012 8:56 pm
Uporabniški avatarSimply cleverPrispevkov: 606Kraj: KoperPridružen: Po avg 13, 2007 2:35 pm
Jaz na tvojem mestu, bi zakljucil z debato na relaciji z Porsche Slovenija. Edini, ki se lahko komunicirajo so Skoda Auto a.s. Ceska. Torej maticno podjetje, domaca stroka. Verjetno je vse dokumentirano, vse shranjeno. Prihajajo lepsi dnevi, morda se splaca dogovorit za kak direkten obisk. Torej v maticno tovarno oz njihovim strokovnjakom. Morda malenkost drazja varjanta, na koncu pa lahko uspesna. V primeru uspeha pa bi bil PIA verjetno dolzan pokrit vse stroske.

Samo na glas razmisljam, kaj bi sam storil


Bigman: kaj ce bi ti sam kupil pod pretvezo tak avto?


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Če apr 12, 2012 7:39 am
Uporabniški avatarČeški fan!Prispevkov: 13Kraj: MariborPridružen: So jan 28, 2012 5:45 pm
tdx:

Hvala za nasvet, ker se do sedaj nisem niti prišel na idejo, da bi se pa vendarle obrnil na Škodo direktno. Konec koncev ni kaj za izgubiti, pa še relativno ugodno je vzpostaviti kontakt z njimi.

Zbiram ideje in se odločam, kako bi postopal v prihodnje, da se ne bi po nepotrebnem prenaglil v svojih odločitvah.

Bigman:

Tudi o zamenjavi avtomobila sem že razmišljal, tudi da bi nekaj doplačal že, ampak pridem vedno do enakega zaključka.
Ko sem konec leta 2009, dal za avtomobil 20k€ gotovine, za katero sem se odrekal ogromno niti slučajno nisem pomislil na zamenjavo vozila v roku 5ih let, saj s tem namenom kupil novo vozilo s polno garancijo.
Ja bi ga zamenjal, samo je sedaj moje vozilo po Eurotaxu vredno cca 10k€, kar je polovico manj. Potemtakem bi moral doplačat 10k€ v 2,5letih (torej skupno 30k€), za Škodo Oktavijo.
Ne pride v poštev.

NoFear85:

Ja verjetno se bom (poskušal) še enkrat najaviti pri uvozniku v Ljubljani, da gremo skozi zadevo, pri nekomu od višjih, da jim še enkrat predstavim situacijo in da vidim reakcijo.
V primeru, da ne dosežem nič, bom pa verjetno primoran do Tržnega Inšpektorata ter odvetnika po nasvet, ter napisati tako imenovan “love letter” do Škode Češka…


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Pe apr 13, 2012 3:19 pm
Simply cleverPrispevkov: 683Pridružen: To sep 05, 2006 7:51 pm
Po pravici nevem kaj bi naredil,sam nase bi bil jezen kot prvo potem pa iskreno nevem.....če bi bila avtohiša bi se verjetno kregal z njimi če bi bil fiz. oseba pa nevem.


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Pe apr 13, 2012 5:59 pm
Uporabniški avatarSimply cleverPrispevkov: 606Kraj: KoperPridružen: Po avg 13, 2007 2:35 pm
Jaz ne bi izgubljaj cas na slovenski ravni - avtohisa, PIA,... Direktno Škoda Auto a.s. Morda najava in izlet, pa naj se sami prepricajo in vidijo, komu zaupajo servisiranje, prodajo in vse kar spada zraven.


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Če maj 10, 2012 9:05 am
Uporabniški avatarČeški fan!Prispevkov: 13Kraj: MariborPridružen: So jan 28, 2012 5:45 pm
Sem bil sedaj nekaj časa na dalši poti (cca 3000 kilometrov) in lahko sigurno potrdim, da postaja zadeva intenzivnejša.

Vsekakor sem se odločil, da ne bom zadeve reševal v tem trenutku s Porsche Slovenija, ampak bom še nekaj časa nabiral kilometre. Zvok bo postal še intenzivnejši in še pogosteje prisoten in potem bo meni dosti lažje karkoli uveljavljati in dokazovati.

Poslal sem jim pa tudi pisni dopis, da se z njihovimi ugotovitvami na testni vožnji nikakor ne strinjam, niti z eno izmed navedenih točk.

Konec koncev je avto v garanciji še do septembra 2013...


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Ne maj 13, 2012 12:47 pm
Škoda voznik!Prispevkov: 90Kraj: prekmurjePridružen: Če jul 21, 2005 4:33 pm
sam sem se ubadal z čudnim zvokom prav tako pri Octaviji105kW TDi, letnik 2011. Zvok se je pojavljal pri pospeševanju in pa pri zaviranju z motorjem, torej menjavanju navzdol. Zvok je bil podoben neki čudni vibraciji ali hreščanju. Na prvem servisu sva z mehanikom ugotovila, da "ropota" maska v kovinskem nusilcu na "gobcu" avta. Z malo pene na stiku je zvok popolnoma izginil..
Mogoče gre za kako banalno zadevo. namreč tudi sam nisem med vožnjo mogel locirati zvoka. se je pa na servisu na dvigalu zvok pojavil in takoj bilo janso kaj narobe.
Ne trdim, da gre za isto zadevo..jaz sem svojo "težavo" uspešno in hitro rešil.


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Pe okt 12, 2012 1:56 am
Bosch pumpa majstrPrispevkov: 2Pridružen: Če okt 11, 2012 11:40 pm
ikvalita a si razmišljal da bi zamenjal servis?prvo kot prvo rekli so da so ti menjal vztrajnik,a maš dokaz da so ti ga?a si vidu stari vztrajnik?ker če so ti zamenjali vztrajnik pa ti dela iste fore,sta tle dva vprašanja
1.možn da ti sploh niso zamenjal vztrajnika
2.ali pa ni problem v vztrajniku(zamenji servis)jaz ti priporočam PAN-JAN TREBNJE

Mene so isto nategovali na prejšnjem servisu. jaz mam octavio 1.9 105km 2009.in so se začel po 3000km kilometrih če si počas pelu ful vibrati ko da bi po kovin vleku.jaz na servis mi rekl to se sliš pokrov motorja in po treh letih tega zvoka sem se odloču da grem da grem v avtohišo PAN-JAN kje je bil avto tudi kupljen in sm prosu da se gre mehanik peljat z mojmu avtom.prvo je isto reku da je to pokrov motorja,pol sm mu pa reku da naj se ustavi da avto v prosti tek in da gas na 1300obratov in je zaslišal ta zvok,kar mi je potrdu da to ni pokrov motorja,je šel ven z avta odpru havbo meni reku pejt za volan in dam na gas v prostem teku na 1300obratov v eni minuti je najdu napako.vzrok počena zasčitna plastika nad hladilnikom.
zdej mam pa še problem da sm šel na prejšnji servis in jim zatežil glede te plastike.veste kaj je bil odgovor to plastiko je eden mogu že šravbat,jaz njemu rečem kdo sej ste ga sam vi servisiral in noben drug,in sm koj zahteval šefa nakar mi reče da ni ta plastika vzrok za ta zvok še kar trdil da je to zvok pokrova na motorju,mu povem da sm se na drug servis obrnu in je to plastiko odstranu in ta čudn zvok je zginil,nisem jim mogu dopovedat,nakar jim rečem odprite mi delovni nalog,da naj ga mehanik pregleda in sm zahteval da s tem mehanikom osebno govorim,pa mi reče svetovalec to ni mogoče,sem reku da mam jaz to pravico in pol je popustu,bil en dobr mehanik in je potrdu isto napako počena plastika,ker jo je dol vzel in preveru in reku če maš garancijo jo oveljavlji.pokliče on šefa delavnice mu razloži on še kar trdil da to ni napaka sem dobesedno popizdu mu reku zdej me pa poslušte mehanik vas je najdu napako vi pa pravte da to ni nč,sem reku zakva imate pol mehanike.in sm vidu ko zavija z očmi in mi je dal datum da avto pripeljem da podrejo plastiko in poslika da pošlje na urad za reklamacijo.in pride ta dan in kva mi prbije garancijo so zavrnil to je en mogu počit,in sm vidu da nikamor nam prišel in popustil.ta plastika drgač ni draga 25evrov deli +delo nanese ene 50evrov,ni mi mar dat teh 50evrov,sam jezn sm ker ne priznajo napako,in sm izgubu zaupanje vanje.octavia je drgač dobr avto drugih problemov nimam,sam plastiko imajo pa v K***


Odsoten Profil

Prikaži prispevke prejšnjih:  Razvrsti po:

Časovni pas: UTC + 1 ura
Stran 2 od 3
36 prispevkov
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3  Naslednja
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost
Išči za:
Napiši novo temo  Odgovori na temo
Pojdi na:  
Ne morete pisati prispevkov v temi
Ne morete odgovarjati na teme v forumu
Ne morete urejati prispevkov v temi
Ne morete brisati vaših prispevkov forumu
cron