Avtor Sporočilo

<  Splošno  ~  Octavia II - nerešljiv problem sklopka/vztrajnik - drugo ???

OdgovorObjavljeno: So jan 28, 2012 6:14 pm
Uporabniški avatarČeški fan!Prispevkov: 13Kraj: MariborPridružen: So jan 28, 2012 5:45 pm
Spremenil/dopolnil sem svoj prvi post in objavil nekatere, podrobnosti, ki jih pred tem nisem mogel, ker nisem razpolagal z omenjenimi podatki. Zgodbo sem tudi dopolnil še z nekaterimi detajli, da je slika situacije, celovitejša in da ne bi bila objavljena napaka, z moje strani, ki sem jo zapisal v prvi objavi, kaj so mi “samo” zamenjali, čeprav so storili še kaj drugega. Za napako se opravičujem!!!

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Pozdravljeni

Sem nov na forumu, čeprav ga prebiram že precej časa. Odločil sem se, da se registriram, da Vam pojamram s svojo težavo, ki me na moji Oktaviji spravlja ob živce že od nakupa. Ker se zadeva nikamor ne premakne vas prosim za mnenje/nasvet/pomoč/rešitev.

Podatki o avtomobilu:
- Octavia II Combi FL Elegance, letnik 2009, 1,9TDi, 105KM
- avto ni več v tovarniški garanciji, ampak v podaljšani še cca 1,75leta
- ima prevoženih 75000km

Avto je bil kupljen nov septembra 2009, v Porsche Koper. Takoj po cca 5000km, so se začele težave, da se je začel pojavljati nek čuden zvok, drgnjenja/ropota pri spuščanju sklopke, kadar si prestavljal navzdol. Ta zvok, se je slišal predvsem, takrat, ko je bil avto na daljši vožnji po AC (cca 130-140km/h) in potem prides v mesto, ter začneš prestavljat. Sam zvok je postajal, čedalje pogostejši in daljši.
Opis zvoka: ko daš iz četrte v tretjo npr., ko se začne sklopka sklapljat, in še pedala nisi čisto izpustil, tako nekako potegne hrrrrr. Ni zvok, da bi leteli zobniki drug po drugemu…. Kasneje, se je zadeva začela pojavljati tudi po mestni vožnji.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Seznam popravil in odnos na Porsche Ptujska
Avto sem peljal cca 6x na servis na Porsche Ptujska Maribor (slabšega servisa še ne v življenju-ker lahko napišem par njihovih bistroumnih izjav), kjer so trdili, da to je normalno, drugic, da oni tega ne slišijo, da tukaj ni kaj za narediti, da so popravili čeprav niso naredili ničesar.
Bilo je odprtih več delavnih nalogov, z omenjenimi težavami, pa niso storili ničesar cca eno leto, zato tudi z računov ni ničesar razvidno.
Še en primer strokovnosti: Sem imel nov avtomobil in mi je potovalni računalnik izpisoval hitrost v mph. Sem šel vprašat, če mi zadevo lahko nastavijo na km/h, ker omenjene funkcije nisem našel. Serviser se je igral cca 30min, je rekel, da ta potovalni računalnik nima funkcije km/h in da si naj pridobim termin, da mi bodo zamenjali celoten števec in potovalni računalnik, ki ima to funkcijo.

Ko so se zadeve začele premikati in so v prvo zamenjali IG. kletko, vzmet, zobnik, obroč in ležaj sem prišel po avto, nakar so mi zatrdili, da so zadevo odpravili in naredili testno vožnjo. Ko sem odpeljal sem že na tretjem križišču slišal enak zvok. So me skoraj prepričali, da je to normalno a dvom je s časom postajal vedno večji.

Na drugem servisnem nalogu/računu so zamenjali zaradi enake težave, synhron, zobnik, prestavno vilico in mi zatrdili, da je zadeva takšna kot mora biti.

Ker se s tem, kar nekaj časa nisem mogel sprijazniti, sem se še enkrat obrnil na njih (po cca slabem letu), ko je zadeva postajala vse bolj intenzivna in pogosta. Začelo se je pojavljati, da je spuščanje sklopke v prostem teku, spuščalo nek zvok odslanjanja. Na tem terminu so zamenjali/opravili: nastavitve diferenciala, ležaj diferenciala zamenjali, prestavne vilice za vzratno prestavo, stožasti ležaj. Dobil sem zagotovilo, da je zadeva odpravljena. Naslednji dan sem bil ponovno pri njih in jih vprašal, kako je s tem (spuščanje zvoka v leru). So rekli, da je to normalno in nekaj povsem običajnega. Nisem se strinjal zato so mi poslali, serviserja, da je to pogledal in mi razložil. Če povzmame njegove besede je rekel: “To je normalno pri dizelskem motorju in se ne da nič narediti.” Sem ga še med drugim vprašal, zakaj so zadevo sploh šli popravljat, če je to normalno in je bil odgovor - preventiven.

Skratka do cca 50000km in 1,75leta niso naredili skoraj nič in težavam ni bilo videti konca, zato sem se odločil avto peljati na drug pooblaščen servis in to je Porsche Maribor (Šentiljska).

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Seznam popravil in odnos na Porsche Šentiljska
Sam odnos in organizacija dela na omenjen servisu, je bila/je na povsem drugačnem nivoju kot na prej omenjenem in prvi občutek je bil, da tukaj pa bodo šle stvari na boljše.

Ob prvem terminu sem povedal, za težave ob spuščanju sklopke pri prestavljanju navzdol in za težavo (zvok) pri spuščanju sklopke v prostem teku.
Pri tem obisku servisa so mi zamenjali vztrajnik, ki je odpravil zvok pri spuščanju sklopke v prostem teku, zvok pri prestavljanju navzdol pa je ostal nespremenjen, zato sva se z mojim servisnim svetovalcem, brez težav dogovorila za naslednji termin.

Čez cca pol meseca, so mi zamenjali celoten menjalnik, ležaj *02A141165A in sklopko. Med drugim so preverjali še kompresijo valja, oljčni ležaj, ročično gred, tlačilke/šobe… Po tem servisu je bila zadeva odpravljena.
Bil sem ves navdušen in vesel, da mi je po cca dveh letih uspelo rešiti težave.
UGOTOVITEV JE BILA: predolgo sem vstrajal na prvem servisu

Moja zgodba se je začela ponovno zapletati cca dva meseca pozneje, ko se je napaka začela vračati (zvok pri prestavljanju navzdol), zato sem se odločil ponovno obiskati servis. Servisni svetovalec, mi je predlagal, da vloživa reklamacijo na zamenjan material in poskušava zadevo zamenjati še enkrat. In so zamenjali ponovno: vztrajnik, sklopko in ležaj *02A141165A.
Zadeva je bila ponovno takšna, kot mora biti (ODPRAVLJENA), ampak za približno enako časovno obdobje in prevožene kilometre.

Šel sem na servis, vprašat, kaj je za narediti in so rekli, da ne vejo, kaj je to in da je to očitno normalno/čeprav tega še pri ostalih avtomobilih enake znamke in motorja niso opazili. S tem se nikakor ne morem sprijazniti, ker sem sprobal drugo Octavio z enakim motorjem in cca 120Kkm in ni nikakršnega zvoka.

Avto je sicer super, nimam pripomb, ohranjen (z njim se dela res lepo), vendar me vedno servis že dobri dve leti spravlja ob živce in ne vem kaj naj naredim in začenjam ta avto in servis sovražiti, čedalje bolj.
Z drugimi besedami: Sovražim tolikokratni obisk servisov, za avto, ki je bil kupljen NOV in postanem ob tem slabe volje, ker po dveh letih letanja sem in tja zadeve še vedno nisem pripeljal do konca.

Ker je bil, ob pogovoru, z vodjo servisa, izraženo razočaranje nad “pluvanjem” po servisu in njihovem delu, sporočam, da nisem razočaran nad delom in trudom servisa Porsche Šentiljska Maribor in bi se ob tem želel zahvaliti tudi mojemu servisnemu svetovalcu P.H. za njegov čas in potrpežljivost. Vsekakor pa za mene kot kupca situacija ne more biti zaključena.

Moj namen vsekakor ni bil, netenje slabega vzdušja/odnosa, metanje slabe luči na kakšen servis, ampak predstaviti za mene brezizhodno situacijo in pridobiti nasvet kako naj postopam naprej v moji situaciji.

Mnenje/izkušnje/nasvet/predlog … česarkoli bom vesel…


Zadnjič spremenil ikvalita, dne Sr feb 01, 2012 10:29 pm, skupaj popravljeno 16 krat.

Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: So jan 28, 2012 7:53 pm
Uporabniški avatarNekaj le znam..Prispevkov: 1768Kraj: KrasPridružen: Če apr 20, 2006 4:19 pm
Predvidevam, da imaš vse dokumente o menjavah, itd. shranjene. Če me spomin ne vara, v primeru, da ti isto napako 3x neuspešno popravljajo, ti po zakonu pripada nova zadeva.
Kaj bi jaz naredil:
1.) Pusti servise pri miru, ker so očitno naredili vse kar lahko in imaš nekje drugje težavo.
2.) Obrni se direkt na uvoznika (NA ODGOVORNO OSEBO, ne na tajnico ;)), mu predstavi primer in se dogovori do kdaj naj ti predlaga rešitev. Predvidevam, da ti on ne bo mogel takoj reč, tako in tako bomo naredili.
3.) Če ti bo rešitev v redu, se dogovori za brezplačno nadomestno vozilo, dokler zadeve ne uredijo. To mislim, da ti lahko brez težav uredijo.
4.) Če ti ne poštimajo še v tem zadnjem primeru in ti začne spet ružit glej korak 5.
5.) Če ti ne ponudijo pametne rešitve, pojdi do kakšnega odvetnika z vso dokumentacijo in naj ti on pove, ali tisto zgoraj velja in ali tvoj primer spada pod to. Če ja, potem predaj vse zadeve njemu in se ne obremenjuj več. Bo on poštimal vse in ti zrihtal nov avto.

Predvsem pa v vseh gornjih korakih drži čustva in razne izbruhe pod kontrolo. Pogovarjaj se z argumenti in dokumentacijo in odločno. To je to.

PS: Ružit nima kaj. Moj ima bistveno več kilometrov in dela kot prvi dan. :pir:


Odsoten Profil WWW
OdgovorObjavljeno: So jan 28, 2012 10:20 pm
znalecznalecPrispevkov: 1491Kraj: LjubljanaPridružen: Po sep 17, 2007 7:17 pm
Poglej po papirjih, če so ti zamenjali potisni ležaj? Menda niso taki pacienti pa menjali vse samo potisnega ležaja ne?

Lahko posnameš zvok tega čuda?

Sicer pa je tako. Če je kakšna težava z ležaji menjalnika se najbolj sliši, ko je le ta obremenjen, pri pospeševanju, ker takrat ležaj prenaša največje sile. Če bi bilo zobniki menjalnika bi imel težave dobit iz brzine, ruženje pa tudi lahko bi metalo iz brzine. Če se težko prestavlja med brzinami bi imel težave s sinhroni. Potem pa se vse okoli menjalnika konča. In ti verjetno menjaš prestave povsem elegantno, gladko, brez zatikanja in ne slišiš menjalnika med vožnjo?

Potem pa ostane še vztrajnik, košara, lamela in potisni ležaj. Vztrajnik, če je dvomasni bo povzročal tresenje, nekakšen ropotajoč zvok kot bi škatlo napolnil z vijaki in poskušal z njo ropotati. Zvilil ne bo. Koraša bo tudi ropotala a ne cvilila, če ima slabe vzmeti in dobijo zračnost. Lamela bo povzročala zdrsovanje sklopke pri pospeševanju v nižjih prestavah. Lahko tudi v kombinaciji s slabo košaro (slabe vzmeti). Ampak cvililo ne bo.
Na koncu ostane samo še potisni ležaj. To je edini kotalni ležaj poleg tistih v menjalniku in ta zelo rad cvili, če ni OK, ker nima vira podmazovanja. Je podmazan pri proizvodnji in to je to. Če pride notri vlaga se začne oglašati.


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Ne jan 29, 2012 12:02 am
Uporabniški avatarČeški fan!Prispevkov: 13Kraj: MariborPridružen: So jan 28, 2012 5:45 pm
Da grem lepo po vrsti.

Najprej hvala za hitre predloge/rešitve...

Papirjev od servisov nisem shranjeval (vseh ne), vem pa, da obstajajo v bazi in jih bom poizkušal dobiti ali tako, da bom rekel, da mi jih ponovno izpišejo ali preko nekih vez...

Preden je bil zamenjan celoten menjalnik so menjali tudi sinhrone.
Avto se ne trese, prestave gre menjavat točno in natančno. Nič ne cvili, ropata ali zdrsuje...

Zadeva se vedno znova in znova pojavlja in tako, kot je napisal mtl, to ni normalno in me v kaj takega ne more nobeden prepričat.

Delam cca 70Kkm z različnimi avti na leto in ni pri nobenem niti približno česa podobnega….

Zvok bom probal posneti v prihodnjih dneh, ko bom spet malo več na daljših relacijah…

Ko bo kar koli novega napišem novosti...


Zadnjič spremenil ikvalita, dne Sr feb 01, 2012 7:24 pm, skupaj popravljeno 1 krat.

Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Ne jan 29, 2012 6:29 am
Uporabniški avatarNekaj le znam..Prispevkov: 1768Kraj: KrasPridružen: Če apr 20, 2006 4:19 pm
dejc je napisal/-a:
Poglej po papirjih, če so ti zamenjali potisni ležaj? Menda niso taki pacienti pa menjali vse samo potisnega ležaja ne?

Lahko posnameš zvok tega čuda?

Sicer pa je tako. Če je kakšna težava z ležaji menjalnika se najbolj sliši, ko je le ta obremenjen, pri pospeševanju, ker takrat ležaj prenaša največje sile. Če bi bilo zobniki menjalnika bi imel težave dobit iz brzine, ruženje pa tudi lahko bi metalo iz brzine. Če se težko prestavlja med brzinami bi imel težave s sinhroni. Potem pa se vse okoli menjalnika konča. In ti verjetno menjaš prestave povsem elegantno, gladko, brez zatikanja in ne slišiš menjalnika med vožnjo?

Potem pa ostane še vztrajnik, košara, lamela in potisni ležaj. Vztrajnik, če je dvomasni bo povzročal tresenje, nekakšen ropotajoč zvok kot bi škatlo napolnil z vijaki in poskušal z njo ropotati. Zvilil ne bo. Koraša bo tudi ropotala a ne cvilila, če ima slabe vzmeti in dobijo zračnost. Lamela bo povzročala zdrsovanje sklopke pri pospeševanju v nižjih prestavah. Lahko tudi v kombinaciji s slabo košaro (slabe vzmeti). Ampak cvililo ne bo.
Na koncu ostane samo še potisni ležaj. To je edini kotalni ležaj poleg tistih v menjalniku in ta zelo rad cvili, če ni OK, ker nima vira podmazovanja. Je podmazan pri proizvodnji in to je to. Če pride notri vlaga se začne oglašati.

Tole si pa fajn opisal. Se splača shranit za kakšno bodočo uporabo :).


Odsoten Profil WWW
OdgovorObjavljeno: Ne jan 29, 2012 6:31 am
Uporabniški avatarNekaj le znam..Prispevkov: 1768Kraj: KrasPridružen: Če apr 20, 2006 4:19 pm
Torej je sedaj tvoja prva naloga, da pridobiš VSE papirje.
Pri takih zadevah se obvezno vedno vsa dokumentacija spravlja...


Odsoten Profil WWW
OdgovorObjavljeno: Ne jan 29, 2012 8:51 am
Uporabniški avatarVreden znamkePrispevkov: 2028Kraj: DobrepoljePridružen: Pe jun 29, 2007 6:08 pm
Ko so ti menjal vztrajnik, pa če je bilo vse v redu par tisoč km, pol je napaka pri tebi vztrajnik in moje mnenje(pa ne mi zamert) je da ti nekaj narobe delaš, ker nekaterim je vztrajnik crknil tudi že pri 30000 in niso našli vzroka.
Lahko hitro speljuješ, vlečeš prikolico, parkiraš avtomobil tako da ugasneš motor pustiš v prvi in spustiš sklopko da zabremza motor, lahko imaš kakšne klance pa preobremeniš vztrajnik z speljevanjem...
Ker v vztrajniku sta samo dve vzmeti, kateri pobirata vibracije motorja in sklopke(torej tvoje speljevanje).Kaj pa če bi na servisu prosil za enomasni vztrajnik, da ti ga vgradijo samo poskusno?


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Ne jan 29, 2012 9:27 am
Uporabniški avatarČeški fan!Prispevkov: 13Kraj: MariborPridružen: So jan 28, 2012 5:45 pm
Z krepko pisavo sem dopolnil in pojasnil, kaj sem misli s tem, ker ste eni vzeli, stvari preveč "strogo":

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Res je papirje bi res moral shraniti, sej nekaj jih imam ne pa vse,... nisem računal s tem, da se bo zadeva tako razvlekla...

Ker sem rekel, da sem vesel vsakega predloga, mnenja, nasveta nimam kaj za zamerit…

Bom na kratko opisal mojo vožnjo:
- na leto naredim cca 30Kkm s tem avtomobilom
- prav nikoli ne speljujem hitro, do sedaj se ni pojavil ESP pri speljevanju še nikoli razen na snegu
(res speljevanje ne sme biti problem)
- avto mi ni še niti 1x ni crknil, od kar so mi nazadnje zadeve menjali, pred prvim servisom, pa čisto normalno (tu pa tam kdaj, ko se zgodi)...
- menjujem pri cca 2000/2500 obratih, razen pri vključevanju na avtocesto
Če se voziš po mestu in je omejitev 50km/h in pelješ v 3. prestavi do 50km/h in potem voziš naprej cca 55-60km/h v 4. prestavi.
- imam službeni avto, ki ima 220Kkm (od začetka pri meni), pa je bila sklopka v navezi z ostalim, zamenjana ravnokar ( s tem, da 30%, vožnje predstavlja mesto - dostava)
- v življenju nisem vlekel prikolice
- doma sem v centru mesta, služba mi je v mestu. Kaj hočem povedati? V klanec speljujem, enkrat na dva meseca v povprečju…
- nikoli ne vozim hladnega preko 2000 obratov dokler ne doseže 90C (oz še malo počakam)
Ogromokrat štartam svojo pot, čisto blizu avtoceste, in po avtocesti mrzlega ne tiščim preko 2000 obratov, dokler se ne segreje do 90C ali še malo kasneje...
- povprečna hitrost samo na AC 135km/h (tempomat)
- po daljši vožnji na AC nikoli ne izklopim avta takoj
- z nobenim avtom, še nisem imel sploh nikakršnih problemov z pogonskim sklopom

Ko sem se pogovarjal na servisu, kjer so mi zamenjali prvič, sklopko, mi je serviser rekel, da se vidi, da se z avtom dela izredno lepo, saj ko so vzeli zadevo narazen, se je videl še napis na sklopki. Rekel mi je tudi (se ne spoznam), da so pogledali, še nekatere druge zadeve in da ni nikjer videti nobene zračnosti in da je vse v perfektnem stanju.

Ker še vedno nisem imel dovolj, sem prosil serviserja, če pride z menoj na testno vožnjo, da mi pove, če je kaj narobe z mojo vožnjo.
In sva šla. Odgovor je bil (sam od sebe in nočem se hvaliti), da že dolgo ni videl nekoga, ki bi tako lepo vozil in, da s tako vožnjo se z avtom ne bi smelo zgoditi popolnoma nič.
Ker je imel, eden znanec neko napako elektrike na avtu, sem šel k električarju (večkrat, ker me je prosil), in sem mu med drugim povedal/razlagal tudi mojo zgodbo. Med drugim se ni mogel načuditi. Ker sva potem šla še na testno vožnjo, in sem vozil jaz, sem ga med drugim, povprašal tudi o moji vožnji.
Dobil sem popolnoma enak odgovor, da že dolgo ni videl lepše vožnje…

Ravno zaradi tega, ker vem, da je z avtom delano, kot z otrokom in sem zato tudi kupil novega, ga imam čedalje poln kufer, kaj šele servisov…na katere se moram vedno vračat.
Sigurno bom obveščal o poteku zgodbe….


Zadnjič spremenil ikvalita, dne Sr feb 01, 2012 7:30 pm, skupaj popravljeno 2 krat.

Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Ne jan 29, 2012 10:28 am
znalecznalecPrispevkov: 1491Kraj: LjubljanaPridružen: Po sep 17, 2007 7:17 pm
A so potem najprej menjal sinhrone, kasneje pa celoten menjalnik? Sinhrone se menja, če se ne prestavlja lepo med brzinami :hmm:
Upam, da se res menjali menjalnik, ker če ga niso je vprašanje kakšno je stanje z ležaji, čeprav bi jih moral slišati cel čas vožnje.

Imaš občutek kadar se začne ta zvok pojavljat, da pedal sklopke vibrira ali pa da sklopka prijemlje nelinearno in ti malce cukne avto naprej ali pa ga zavre?


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Ne jan 29, 2012 10:49 am
Uporabniški avatarČeški fan!Prispevkov: 13Kraj: MariborPridružen: So jan 28, 2012 5:45 pm
Najprej so menjavali sinhrone, kasneje pa so menjali celoten menjalnik…
Prestavljalo je lepo, oni so pa rekli, da zadeva gre nekako čudno/nenatančno v vzratno prestavo.

So zamenjali in se je slišalo naprej isto, kot, da niso naredili ničesar… (vzrok ni bil odpravljen z menjavo menjalnika).

Res pa je vse kar so naredili v garanciji, delov ne vidiš in jih niti ne moreš dobiti, ker so zamenjani pod garancijo in lahko samo upaš in slepo verjameš…

Kadar se začne ta zvok pojavljat je sam občutek popolnoma enak, kot da tega zvoka ne bi bilo. Pedal sklopke ne vibrira, vse je normalno, avta niti ne cukne … občutek (seveda opisno), kot da je nekje nekaj zmajano, ko se zadeva zavrti…

Sej to me ravno skrbi, ker na dolgi rok, ne vem kaj bo to potegnilo za seboj (denarnico mislim) in bi zadevi rad prišel do dna...


Zadnjič spremenil ikvalita, dne Sr feb 01, 2012 7:32 pm, skupaj popravljeno 2 krat.

Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Ne jan 29, 2012 11:46 am
znalecznalecPrispevkov: 1491Kraj: LjubljanaPridružen: Po sep 17, 2007 7:17 pm
Glede na celoten potek menjav bi rekel, da nečesa niso zamenjali. Najbolje, da greš po poti kot je dejal mtl. Pa tko kot je rekel. Brez izbruhov čustev. Mirno, odločno in trezno. Miren človek je v takšnih situacijah najbolj opasen ;)

PS: Pa papirje spravljat v bodoče. Jaz imam še račun za nosilec bidana na piciklu, ki je stal 5€ :D


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Ne jan 29, 2012 11:50 am
Uporabniški avatarČeški fan!Prispevkov: 13Kraj: MariborPridružen: So jan 28, 2012 5:45 pm
Sej do sedaj še nisem imel nobenega izbruha, čeprav, od vseh servisov najbolj bi si jih resnično zaslužil Porsche Ptujska Maribor. "Nategovali" so me cca 1,75 leta!

Edino pozabil sem še napisat.

Da, ko so mi pri 55Kkm naredili servis (Porsche Šentiljska) so mi ga naredili zato, ker je v leru pri spuščanju sklopke (na suho), se nekaj nekam odslanjalo - ni bilo tiho. Rekli so mi, da je bil razlog vztrajnik.

To zadevo so mi potem rešili, ampak me je strah, da se mi bo pojavljala, preveč pogosto, ker vzrok ni bil odstranjen...


Zadnjič spremenil ikvalita, dne Sr feb 01, 2012 7:33 pm, skupaj popravljeno 1 krat.

Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Ne jan 29, 2012 1:32 pm
Uporabniški avatarVreden znamkePrispevkov: 2028Kraj: DobrepoljePridružen: Pe jun 29, 2007 6:08 pm
Poglej še plastičen pokrov na motorju - snemi ga dol in pod pokrovom je pena in če na mestu kjer je egr ventil kaj manjka te pene, pol se ti tam drgne in zato lahko ta zvok.
Sem glih dva tedna nazaj sodelavcu snel ta pokrov dol in pri egr-ju manjka precej te pene, samo ga nisem vprašal če je kakšen čuden zvok.
Poglej vse okoli motorja, če je kakšna pretirana obraba plastike, kje železo bolj spolirano itd..Vsaj jaz bi tako naredil.


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Ne jan 29, 2012 2:02 pm
Uporabniški avatarČeški fan!Prispevkov: 13Kraj: MariborPridružen: So jan 28, 2012 5:45 pm
Bom preveril sedaj popoldan, in zvečer poročam...


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Po jan 30, 2012 8:54 am
Češki fan!Prispevkov: 16Pridružen: Po jun 14, 2010 7:24 am
Bistven podatek:
- menjujem pri cca 2000/2500 obratih, razen pri vključevanju na avtocesto

Glede na to, da je original vztrajnik Lukov, zadeva ni več tako čudna. Je pa res, da je perioda dogajanja izredno kratka.
Šaltanje pri 2k rpm je ubijalsko za vztr. ker ima PD motor tam praktično največ navora in je pri menjavanju vedno na polno obremenjen.
Mnogo lažje bi bilo za vztr., če bi menjal prestave pri recimo 2.500-2.800 prm.
To je največja napaka voznikov, ker ne vejo kdaj se šalta.
Rešitev:
- menjava Luk vztr. za Sachs
- šaltanje od 2.500 naprej

Lp.


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Po jan 30, 2012 9:02 am
Uporabniški avatarNekaj le znam..Prispevkov: 1768Kraj: KrasPridružen: Če apr 20, 2006 4:19 pm
hippo123 je napisal/-a:
Bistven podatek:
- menjujem pri cca 2000/2500 obratih, razen pri vključevanju na avtocesto

Glede na to, da je original vztrajnik Lukov, zadeva ni več tako čudna. Je pa res, da je perioda dogajanja izredno kratka.
Šaltanje pri 2k rpm je ubijalsko za vztr. ker ima PD motor tam praktično največ navora in je pri menjavanju vedno na polno obremenjen.
Mnogo lažje bi bilo za vztr., če bi menjal prestave pri recimo 2.500-2.800 prm.
To je največja napaka voznikov, ker ne vejo kdaj se šalta.
Rešitev:
- menjava Luk vztr. za Sachs
- šaltanje od 2.500 naprej

Lp.

A ni vztrajnik obremenjen, če ''grobo'' menjaš. Recimo, če ti šaltaš pri 3 jurje brez plina ali pa s polnim plinom bo vztrajnik obremenjen. Če recimo ''ujameš'' obrate s plinom pa vztrajnik skoraj ne bo obremenjen.
Zgolj moj primer iz prakse: šaltam v 99% pri 2000 vrtljajih, kilometrov je ohoho, sklopka je pa na zadnjem Raceland-u v tretji rahlo drsela proti koncu. Vendar to po 4-ih urah 100% obremenitve.


Odsoten Profil WWW
OdgovorObjavljeno: Po jan 30, 2012 10:43 am
Češki fan!Prispevkov: 16Pridružen: Po jun 14, 2010 7:24 am
mtl je napisal/-a:
A ni vztrajnik obremenjen, če ''grobo'' menjaš. Recimo, če ti šaltaš pri 3 jurje brez plina ali pa s polnim plinom bo vztrajnik obremenjen. Če recimo ''ujameš'' obrate s plinom pa vztrajnik skoraj ne bo obremenjen.
Zgolj moj primer iz prakse: šaltam v 99% pri 2000 vrtljajih, kilometrov je ohoho, sklopka je pa na zadnjem Raceland-u v tretji rahlo drsela proti koncu. Vendar to po 4-ih urah 100% obremenitve.

Ne vem kaj lahko loviš pri 2k rpm?! Sej si komaj potegnil, ravno premikaš se pa že šaltaš...
Sej ni to kamijon, motor ne bo razpadel če ga šaltaš višje.
BMW-jevi dizli se zelo radi vrtijo, pa ni še noben zarad tega razpadu.


Odsoten Profil

Prikaži prispevke prejšnjih:  Razvrsti po:

Časovni pas: UTC + 1 ura
Stran 1 od 3
36 prispevkov
Pojdi na stran 1, 2, 3  Naslednja
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost
Išči za:
Napiši novo temo  Odgovori na temo
Pojdi na:  
Ne morete pisati prispevkov v temi
Ne morete odgovarjati na teme v forumu
Ne morete urejati prispevkov v temi
Ne morete brisati vaših prispevkov forumu