Avtor Sporočilo

<  Splošno  ~  Pooblaščeni servis

OdgovorObjavljeno: Po apr 26, 2010 4:02 pm
Uporabniški avatarSimply cleverPrispevkov: 411Kraj: MoravčePridružen: Ne okt 05, 2008 11:58 am
ne vem zakaj pri škerjancu mehaniki ne uporabljajo tistih polivinilastih vreč za čez sedež da di vse ne zasvinajo


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Sr apr 28, 2010 10:14 pm
Uporabniški avatarČeški fan!Prispevkov: 26Kraj: LjubljanaPridružen: Če sep 24, 2009 11:15 pm
Pri meni so jih vedno uporabili.

LP
___________________
Slika
Slika


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: So avg 28, 2010 4:20 pm
Uporabniški avatarSimply cleverPrispevkov: 411Kraj: MoravčePridružen: Ne okt 05, 2008 11:58 am
scooby, drugač dober nepooblaščen serviser je Grčar v Dragomlju, brat tja vozi svojga passata pa je zelo zadovoljen z tem kako dobro naredi pa še računa ne preveč


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Če apr 12, 2012 11:53 am
Uporabniški avatarČeški fan!Prispevkov: 12Pridružen: To maj 04, 2010 9:39 am
Pišem samo v vednost. Ko sem kupil vozilo sem začel hoditi k njim, ker so verjali kot top servis za Škodo.

Servisni del pa se je sedaj zelo poslabšal, kar se tiče obravnave strank, odkar so vzeli novega vodjo servisa.
Danes sem bil pri njih ker je spednji emblem oz značka začela bledeti in zgleda katastrofa. Na moje povpraševanje če bi lahko zamenjali je cenjeni vodja servisa (ni g. Škerjanec) lepo vzel servisno v roke in rekel, da ker je servis vozila bil opravljen na 16.100 namesto 15.000 - vozilo nima več garancije! :) Sem pojasnil, da sem prišel takrat nazaj iz morja in da nisem mogel vmes na seris, pa je naduto rekel "bi pa prej prišli na servis"

Zanimivo, ker je njihov seris opravil tudi delo na 30.000 in ni nihče omenjal, da bi bilo vozilo izven garancije - in je notri štempelj da je vse OK in da je vozilo redno vzdrževano.
Tudi salon, kjer sem kupil vozilo, je bil presenečen nad njegovo izjavo in rekel, da to nikakor ne drži in da je vozilo pod normalno garancijo.

Imel sem tudi takšno zgodbo z zadnjim emblemom, pa mi je prejšnji servisni vodja na SPC Škerjanec brez vsakega problema opravil brezplačno zamenjavo. Ko sem to povedal novemu vodji je rekel, da lepo zame in me vehementno odslovil preko telefona.

Krasno ni kaj - mene so zgubili kot stranko za vedno. Bi pa gospodiča povabil, da si prebere malo diplomsko nalogo Mije Škerjanec, ki govori kako se človek potrudi in obnaša do stranke - družina je namreč sila prijazna do strank, razložijo vse in vedo kako se dela. Zavoljo osornosti zaposlenega pa bodo verjetno zgubili še kakšno stranko.

-Porazno!


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Pe apr 13, 2012 10:43 am
Češki fan!Prispevkov: 25Pridružen: Po jul 25, 2011 2:04 pm
Jaz zares do njih (Skerjanec) niti nisem hodil, mi je pa najblizji, zato sem pred kaksnim letom, ko se mi je prizgal pravi lightshow povezan z zavorami (zares je bilo za zamenjati nek obroc za ABS ali nekaj podobnega in ker se menja samo vse skupaj, se lezaj), odpeljal avto do njih. Stvar postimajo brez problemov, cez par tednov se mi pa ponovi (na servisu so ugotovili, da je bilo tokrat na drugem kolesu). Ko dobim racun za drugo kolo, je bilo razlike cca. 150eur od prvega. Ko se pozanimam kaj in kako, mi cisto mirno rece, da niso imeli vec neoriginalnih delov, zato so mi dali originalnega, ki pa je toliko drazji. Halo???!!! Ali ste slucajno pooblascen in uraden servis za Skodo, ali neka vaska delavnica? Ce bi zelel neoriginalne dele, bi verjetno za to prosil, oz. avto peljal v garazo h kaksnem sosedu. Na uradnem servisu, pa bi pricakoval, da dobim originalne dele... vsaj ce eksplicitno ne prosis za neke x dele.
Tako da Skerjanec ne hvala. Je bilo enkrat vec kot dovolj vasih nategov.


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Po apr 16, 2012 5:10 pm
Uporabniški avatarČeški fan!Prispevkov: 54Kraj: Šmarje - SapPridružen: So mar 31, 2012 10:11 am
Vsi smo na določeni način različni, tako tudi servisi in njihovi zaposleni. Moji dve izkušnji (Octavia 1.2 TSI - nakup marec 2011; servis na 15000 km - Porsche Maribor in danes na 30000 km - Škerjanec Domžale), sta izjemno pozitivni. Odnos do stranke od naročanja, sprejema, pojasnila o delih, ki so v planu za izvest, nadomestnega avta in predaja avta po končanju servisa je več kot pozitiven, vljuden in profesionalen.
V info, cena današnjega servisa je bila 165,64 EUR (ves material je njihov).


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Ne apr 22, 2012 12:49 pm
Češki fan!Prispevkov: 16Pridružen: Pe apr 20, 2012 7:39 pm
Pozdravljeni,

imam Škodo Fabio MC 1.2TSI, in sem pravkar naredil 30.000km. Zanimajo me dve stvari: koliko košta servis na 30.000km (mislm, da je samo menjava olja in filtrov), kje se ga splača naredit in ali je mogoče prinesti na servis svoje olje (zakaj? Ker če prinesem kantico 5 litrov in natočijo notri 4.5l, bom vsaj vedel, da je olje bilo natočeno, ker se mi je že zgodilo na uradnem VW servisu, da so mi menjali olje na polotu, nakar sem naredil 2000km in mi je lučka zasvetla, se pravi, na servisu mi niso natočili zadosti olja, oz so natočili minimum od minimuma. To se je zgodilo na avtocesti, tako da sem potem lahko dal 25€ za liter olja na dragi pumpi).


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Ne apr 22, 2012 1:24 pm
Uporabniški avatarČeški fan!Prispevkov: 54Kraj: Šmarje - SapPridružen: So mar 31, 2012 10:11 am
Vsak ima določene pozitivne ali niti ne izkušnje s servisi in njihovim delom. Moje so pozitivne, ampak to ne pomeni, da je to neka 100% garancija. Tudi pri mojih servisnih posegih so bile mogoče malo nenavadne zadeve: na servisu pri 15000 km mi je po računu zamenjano 3,8 l olja, pri tistem na 30000 km pa 4,5 l (proizvajalec in tip olja sta bila ista), cena 4,5 l pa nižja od tiste 3,8 l (pri obeh posegih je zamenjan tudi filter za olje!). Servis tudi ni bil na istem mestu! Vsi smo prisiljeni zaradi samih sebe in garancije avte redno servisirat, tako, da mislim, se nič posebnega ne doseže s svojim oljem. Če se dvomi o delu, se lahko takoj po servisu pri prevzemu avta preveri količina olja ali si zraven avta pri servisiranju, če to servis dovoli (kot npr. Škerjanec Domžale).


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Ne apr 22, 2012 2:03 pm
Češki fan!Prispevkov: 16Pridružen: Pe apr 20, 2012 7:39 pm
Ja, ok, a potem to pomeni, da naprimer vam so (glede na to, da so različne količine olja), prvič namerno dotočili manj olja? Ker v mojem primeru druge razlage ne vidim. Ne vem zakaj bi drugače natočil serviser manj olja, kot da želi sebi narediti profit. Glede na to, da delam 50.000km na leto, si predvsem pri novem avtu ne bom privoščil, da servis ne bo kompleten. Zato sem tudi podal vprašanje. Ali lahko prinesem na servis (ko je menjava olja in filtra) svoje olje, da točno vem, da je bilo naprimer 4.5l notri natočenega. To serviser dovolo? Ali bo na račun tega dodatno zasolil ceno pri delu? Zakaj to sprašujem. Ni mi problem naprimer 150€ dat za servis, če je vse pošteno narejeno in imam vse črno na belem in so s tem skrbi odveč. Problem je, da naprimer daš 150€ za servis, kjer je itak litra olja zasoljena, potem te ociganijo, na kar moraš še v mojem primeru dotočit olje, ki je še enkrat dražje.

Zanima me tudi cena, kolko pride litra olja pri njih, koliko je filter, koliko si vzamejo za delo. Na servis bom peljal nekje med postojno in koprom, ker pač ne utegnem še v LJ laufat in čakat, da opravijo delo. Poleg porsche koper je še kakšen drugi uradni serviser?


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Ne apr 22, 2012 2:46 pm
Uporabniški avatarČeški fan!Prispevkov: 54Kraj: Šmarje - SapPridružen: So mar 31, 2012 10:11 am
Vsi želimo pošteno delo za pošten denar, normalno. Seznam uradnih servisov je na webu in v servisni knjižici. Na tem forumu je kar nekaj komentarjev, zelo različne izkušnje pri isti servisni hiši. V osebnem primeru (in pri par mojih znancev/kolegov) sem zadovoljen s servisom v Domžalah. Količino olja lahko preveriš v knjižici/navodila za vsak avto posebej. Cene materiala in samega dela so zelo različne. Npr. filter za olje je pri enem pooblaščenem servisu 14,30 EUR, 4,5 l olja Castrol 5W-40 je 63,77 EUR, potrošni material 2,57 EUR; pri drugem pa filter za olje 14,69 EUR, 3,8 l olja Castrol 5W-40 je 66,35 EURpotrošni material 3,80 EUR. Primer je za Octavio 1,2 TSI.


Uredil mish; prosim ne citiraj posta ki je direktno nad teboj, hvala


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Če apr 26, 2012 10:16 am
Škoda voznik!Prispevkov: 78Pridružen: To nov 08, 2011 3:18 pm
Danes bil v Pan Jan 1. servis Superb Combi Greenline, 15 000 km, 139,00 eur!


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Pe apr 27, 2012 10:42 pm
Češki fan!Prispevkov: 16Pridružen: Pe apr 20, 2012 7:39 pm
Klical sem na Porsche Koper in se naročil za drugi teden. Okvirna cena za Škoda Fabia MC 1.2TSI (86km) za servis na 30.000km je 220€? Ni to mal pretirano. To mi je na servisu reku. Rekel mi je tudi, da imajo neko akcijo, da nekaj ZASTONJ menjajo na turbini? A kdo ve kaj bo to blo? Ker meni avto ne daje občutka, da turbina ne bi kaj prav delala. Verjetno je to bolj preventiva, vendar vseeno me zanima, kaj bi to blo.

LP

Barbish


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: So apr 28, 2012 9:29 am
Uporabniški avatarČlanČlanPrispevkov: 2015Pridružen: Po sep 24, 2007 6:29 pm
Se mi zdi da se je tu na forumu neki govoril da posodobijo ne software al da zamenjajo neko dihtango ker morjo.
Tko da ti je to najbrs kr neki nabijal da je zastonj...se kam poklici kolko pride ker se slisi kr drago.


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: So apr 28, 2012 10:13 pm
Simply cleverPrispevkov: 683Pridružen: To sep 05, 2006 7:51 pm
Ah ti TSI motorji-ni vse zlato kar se sveti....


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Sr jun 06, 2012 2:43 pm
Bosch pumpa majstrPrispevkov: 1Pridružen: Pe jun 24, 2011 9:49 am
Pozor: pri Porsche Verovškova stane 1 liter olja 22 EUR. Torej daš samo za olje 130 EUR, potem pa se začnejo šele ostali stroški...

Popravek: 22 EUR je brez DDV. Z DDV je skupni strošek skoraj 160 EUR.


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Sr apr 17, 2013 10:23 pm
Uporabniški avatarPsihič na ŠkodePrispevkov: 942Pridružen: Sr apr 07, 2010 12:07 am
Malo za debato:
Veljavnost garancije (opisana tu http://www.skoda.si/servis/jamcimo/proi ... garancija/ in knjižico za jamstvo 4Plus - http://www.skoda.si/files/si/element/fi ... ad/442.pdf verjetno poznate vsi. Prav tako je verjetno poznano sledeče:
Pogoji za uveljavljanje JAMSTVA 4Plus so natančno opisani v nadaljevanju.
Še zlasti bodite pozorni na:
› navodila za uporabo vašega vozila znamke Škoda;
› redno opravljanje servisnih pregledov vozila skladno z navodili proizvajalca;
servisni pregled z menjavo olja mora biti opravljen vsakih 12 mesecev ali
vsakih 15.000 prevoženih kilometrov, glede na to, kateri od obeh pogojev
nastopi prej; največja dovoljena prekoračitev tega intervala je 1 mesec
oziroma 1.000 km;
› poglavji "JAMSTVO 4Plus – vsebina kritja" in "Pogoji JAMSTVA 4Plus – izjeme"
iz te knjižice;
› to, da je treba napako na vozilu nemudoma prijaviti pri pooblaščenem
servisu Škoda.
V glavnem, za uvleljavljanje garancije je potrebno vozilo voziti na pooblaščeni servis. Sem pa danes naletel na zanimiv članek (vir: http://www.skoda-portal.de/2013/04/serv ... von-skoda/) - najbolj zanimive dele sem na hitro prevedel v google translatu v angleščino, ker se mi resnično ne ljubi vsega prevajati v slovenščino.
In the various fields of service detection confirmed it to her Skoda contractors carried out service work. This acknowledgment is a condition for the settlement of any warranty claims.

Now you can understand that the inspections during the warranty period must be performed by a Skoda partners. In today's letter Skoda is clear: "It is not relevant, conducted by whom this work." So the inspections can also be performed from any workshop, this must only operate according to manufacturer's specifications. Then there is also no problem with a possible warranty claim.
A Skoda driver will have the station addressed not fallen out of the service book, therefore, provide Skoda has this right now. It is here only to one (urgent obviously) formality. In practice, however, does not change anything. The Skoda Service has not made ​​any difference in warranty work where the inspections were carried out.
So, to take notice, and file them is good. There everything stays the same, only better formulated ...

Torej, da povzamem - v Nemčiji, kjer je veliko nepooblaščenih servisov, se načeloma upošteva tudi zahtevke za uveljavljanje garancije za vozila, ki so bila servisirana na nepoblaščenih servisih, vendar morajo biti popravila izvedena v skladu s priporočili proizvajalca (zahtevan je npr. ustrezni trening, diagnostična orodja, pridpisana so orodja za popravilo, uporaba ustreznih nadomestnih delov,...) - več o tem na http://www.skoda.de/index.php?e=348-10-20 - kar je torej v praksi približno enako, kot, da bi avto odpeljal na pooblaščeni servis.
Kako bi bilo s tako idejo v Sloveniji (ali če že kaj takega obstaja - ne vem). Mnenja in debate (v okviru normale seveda) zaželjeni.

LP vsem
P.S.
da ne bo kakšnih nejasnosti - ni govora o mojem avtomobilu ali kakem avtu od posameznika, pač me zanima splošna "kilma" glede tega (in ne delam diplome iz tega ali kaj podobnega)


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Če apr 18, 2013 5:18 am
Uporabniški avatarNekaj le znam..Prispevkov: 1768Kraj: KrasPridružen: Če apr 20, 2006 4:19 pm
horn3t je napisal/-a:
V glavnem, za uvleljavljanje garancije je potrebno vozilo voziti na pooblaščeni servis.

To ne bo držalo. EU direktiva je jasna (zdaj je ne najdem).
In če pogledaš tole: › redno opravljanje servisnih pregledov vozila skladno z navodili proizvajalca; nikjer ne piše, da mora to biti narejeno na pooblaščenem servisu. Druga zadeva je sicer dokazovanje, da si opravljal servisni pregled SKLADNO Z NAVODILI PROIZVAJALCA, ampak mislim, da ne bi smelo biti večjega problema, če imaš račune za to.
Na drugem forumu je uporabnik (sicer ima doma splošen avtoservis) zagotovil, da so bili na kar nekaj Passatih menjani injektorji pri 2.0TDI motorjih pod kulanco, kljub temu, da so oni servisirali avto, ko je le ta šel izven garancije. Prvič je bilo baje malce borbe, ampak potem nobenih težav več, ko jim je centrala odobrila.
Seveda se pa ne smeš ustavit ob prvem NE-ju, ker to je normalna reakcija večine pooblaščencev.


Odsoten Profil WWW

Prikaži prispevke prejšnjih:  Razvrsti po:

Časovni pas: UTC + 1 ura
Stran 2 od 3
50 prispevkov
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3  Naslednja
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov
Išči za:
Napiši novo temo  Odgovori na temo
Pojdi na:  
Ne morete pisati prispevkov v temi
Ne morete odgovarjati na teme v forumu
Ne morete urejati prispevkov v temi
Ne morete brisati vaših prispevkov forumu