Avtor Sporočilo

<  Splošno  ~  1.5 TSI

OdgovorObjavljeno: So sep 01, 2018 4:10 pm
Bosch pumpa majstrPrispevkov: 1Pridružen: So sep 01, 2018 1:52 pm
Pozdravljeni,

zanimajo me vaše izkušnje z "novim" 1.5 TSI motorjem. Predvsem bi želel mnenja tistih, ki jih uporabljate. Zanimam se namreč za nakup nove Škode Octavie Combi 1.5 TSI z ročnim menjalnikom - je to vredu kombinacija, kakšna je realna povprečna poraba? Je motor dovolj zmogljiv tudi pri polno naloženem avtu (max. nosilnost)? Trenutno sicer vozim dizla, a vseeno nimam toliko avtocestnih potovanj, da bi se mi dizel še naprej splačal. Prosim za mnenja in izkušnje, hvala!


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Pe sep 07, 2018 6:56 pm
Češki fan!Prispevkov: 24Pridružen: To avg 21, 2018 1:06 pm
Motor 1.5 tsi je zelo močen in dosti bolj elastičen od 2.0 tdi 150 ps a troši v povprečju ca. 1,2 l več od dizla, poraba pa se giblje drugače od 5-9 l, povprečje na testu 6,8 l, na avtocesti ca. 7-7,5 l. Če se lepo voziš se da 5-6 l voziti.

Na primerjalnem testu je bila elastičnost:

Bencinar 1.5 tsi 150 ps
60-100 kmh v 6. Prestavi 10,6 s
60-120 kmh v 6. Prestavi 16,4 s

Dizel 2.0 150 ps
60-100 kmh v 6. Prestavi 14,9 s
60-120 kmh v 6. Prestavi 20,9 s



Bencinar se splača če na leto delaš do 20.000 km. Ima tudi nižji cestni sklad od dizla, pa morebitna popravila so cenejša..(dizel šobe, dpf...). Povprečje dizla pa je bilo na testu 5,6 l , razmak porabe pa od 4,5-7,5 l.

Lp


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Po sep 10, 2018 9:42 am
Češki fan!Prispevkov: 13Pridružen: Po jan 29, 2018 11:45 am
Živjo,
imaš kakšen link do tega testa?

lp
V


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Po sep 10, 2018 12:59 pm
Češki fan!Prispevkov: 24Pridružen: To avg 21, 2018 1:06 pm
Žal ni linka. Je bilo v reviji Gute Fahrt izdaja 8/2018 notri.

Lp


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: To sep 11, 2018 7:11 am
Češki fan!Prispevkov: 13Pridružen: Po jan 29, 2018 11:45 am
Vprašal sem ker se mi osebno se zdi precej neuporaben test, da ne rečem butast.
Pospešujejo v 6. sprestavi pri 60km/h.
Doma imamo in octavio 2.0 TDi z 150KM in golfa 1.2TSI z 105km, z nobenim v realnosti pri 60km/h ne voziš v 6. prestavi.


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: To sep 11, 2018 7:13 am
Češki fan!Prispevkov: 24Pridružen: To avg 21, 2018 1:06 pm
Še dodatni podatki:

pospešek 0-120 kmh bencinar 1.5 TSI 150 PS 12,0 s , dizel 2.0 150 PS 12,1 s. Pri pospešku ni neke razlike med dizlom in bencinarjem, je pa v elastičnosti motorja.

elastičnost 60-80 kmh
5 prestava: bencinar 4,1 s, dizel 5,2 s
6 prestava: bencinar 5,3 s, dizel 8,8 s

elastičnost 60-100 kmh
5 prestava: bencinar 8,4 s, dizel 9,5 s
6 prestava: bencinar 10,6 s, dizel 14,9 s

Bencinar ima večje območje navora od dizla in sicer med 1.500-3.500 vrtljajev, dizel pa med 1.750-3.000 vrtljajev, zato bencinar že prej boljše vleče pri nižjih vrtljajih, ker ima prej navor, ki je sicer nižji od dizelskega ali bolj uporaben skozi vrtljaje.

Trenutno vozim dizla 2.0 tdi 150 ps (6.000 km) in bencinarja 1.0 TSI (7.000 km), in moram reči da je že 1.0 TSI proti pričakovanju presenetljivo dober (poraba ca. 6 l, potovalna hitrost komot 150 kmh..).

Lp


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: To sep 11, 2018 7:33 am
Češki fan!Prispevkov: 24Pridružen: To avg 21, 2018 1:06 pm
vladej je napisal/-a:
Vprašal sem ker se mi osebno se zdi precej neuporaben test, da ne rečem butast.
Pospešujejo v 6. sprestavi pri 60km/h.
Doma imamo in octavio 2.0 TDi z 150KM in golfa 1.2TSI z 105km, z nobenim v realnosti pri 60km/h ne voziš v 6. prestavi.


Ja tak pač delajo teste hehe..tudi na ADAC testih testirajo od 60 kmh navzgor elastičnost...Golfa 7 1.2 tsi 105 ps sem tudi imel in moram reči da je bil zelo neelastičen motor v 5. in 6. prestavi oz. nad 130 kmh. Sedaj je zamenjal oba 1.2 TSI 105-110 ps in 1.4 TSI 125 ps nov 1.0 TSI (110-115) motor. Spodaj je primerjava porabe in elastičnosti (60-100 km in 80-120 kmh) med starim 1.4 TSI 125 PS in novim 1.0 115 PS sicer pri golfu, samo je pri octaviji podobno:

https://www.autozeitung.de/vw-golf-1-0- ... 3794.html#

lp


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Ne sep 16, 2018 6:25 am
Uporabniški avatarNekaj le znam..Prispevkov: 1768Kraj: KrasPridružen: Če apr 20, 2006 4:19 pm
1.0 je dobesedno mrtev dokler turbina ne prime. So podatki jasni, pri 1.4 je max. navor na voljo ze pri 1.400 vrtjajih, pri mlincku pa sele pri 2.000. Ogromna razlika za mirne voznike.
Ko pa enkrat pride v uporabno obmocje turbine, pa zadeva kar gre:).
Kar nekaj mojih strank je imelo 1.5 motor in so bili zadovoljni. Poraba vecinoma nekaj cez 6 litrov, le en je imel blizu 8: le kratke mestne voznje.


Odsoten Profil WWW
OdgovorObjavljeno: Po sep 17, 2018 9:19 am
Češki fan!Prispevkov: 24Pridružen: To avg 21, 2018 1:06 pm
mtl je napisal/-a:
1.0 je dobesedno mrtev dokler turbina ne prime. So podatki jasni, pri 1.4 je max. navor na voljo ze pri 1.400 vrtjajih, pri mlincku pa sele pri 2.000. Ogromna razlika za mirne voznike.
Ko pa enkrat pride v uporabno obmocje turbine, pa zadeva kar gre:).
Kar nekaj mojih strank je imelo 1.5 motor in so bili zadovoljni. Poraba vecinoma nekaj cez 6 litrov, le en je imel blizu 8: le kratke mestne voznje.


Ja 1.0 je sicer opazno bolj živahen nad 2.000 vrtljaji, je pa vseeno po primerjalnih testih bolj elastičen od 1.4 pri pospeševanju v 5. prestavi od 60 kmh navzgor (po mojem mirni vozniki tudi ne vozijo 40 kmh v 5. prestavi, kjer bi mogoče 1.4 bil boljši...) in v 6. prestavi od 80 kmh navzgor...in še troši ca. 1 l manj...

Lp


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Sr nov 07, 2018 11:20 pm
Češki fan!Prispevkov: 23Pridružen: Če apr 03, 2014 3:14 pm
Od maja letos imam Octavio Combi 1.5 TSI style. Zelo zadovoljen z avtom.

Do sedaj sem z njo prevozil 8500 km in dolgoročna poraba kaže 5.4 l/100 km (mešana, normalna vožnja od mestne do AC). Na daljši relacijski vožnji brez AC je poraba z lahkoto okoli 4,5 l/100 km.

Prej sem imel Octavio Combi 1.6 TDI (l 2010) in je na 1.5 TSI praktično enaka poraba kot s prejšnjo 1.6 TDI.

Če voziš "s prometom", že pri 60 km/h prestaviš v 6 prestavo in tudi pri pospeševanju (s prometom) ni potrebno prestavljati navzdol. Motor se presenetljivo lepo odzove. V primeru, da želiš malo več pospeška ali če prehitevaš pač prestaviš v 4. ali 3. Potem kar lepo poskoči.

Edina pripomba čez motor je speljevanje. Normalno speljevanje je zelo težavno. Preden do konca spustim sklopko, avto zelo grdo cukne. Neki čuden padec obratov.
Pregledal sem že veliko tujih forumov na to temo (predvsem v povezavi z VW T-ROC z enakim motorjem) in je očitno kar veliko uporabnikov, ki se pritožujejo čez to.

Sem težavo sporočil že na skoda.si pa so mi zagotovili, da sem prvi, ki sem jim omenil ta problem


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Sr avg 05, 2020 9:02 am
Bosch pumpa majstrPrispevkov: 4Pridružen: Po jun 22, 2020 9:20 am
Pozdravljeni.

Ima kdo izkušnje z 1.5tsi motorjem v novi Octaviji? A so zdaj rešili težave z speljevanjem? Kako se obnese motor? Je dovolj poskočen? Pa kako je z realno porabo v vsakodnevni vožnji? Regionalke 90-100kmh, avtocesta do 130kmh.

Za vsako info se zahvaljujem.

Lp
Matej


Odsoten Profil

Prikaži prispevke prejšnjih:  Razvrsti po:

Časovni pas: UTC + 1 ura
Stran 1 od 1
11 prispevkov
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost
Išči za:
Napiši novo temo  Odgovori na temo
Pojdi na:  
Ne morete pisati prispevkov v temi
Ne morete odgovarjati na teme v forumu
Ne morete urejati prispevkov v temi
Ne morete brisati vaših prispevkov forumu
cron