Avtor Sporočilo

<  Tehnika  ~  okvara odmične gredi BXE motor

OdgovorObjavljeno: So avg 27, 2011 10:34 am
Češki fan!Prispevkov: 10Pridružen: To dec 07, 2010 10:00 pm

Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Ne avg 28, 2011 3:51 pm
Uporabniški avatarVreden znamkePrispevkov: 2028Kraj: DobrepoljePridružen: Pe jun 29, 2007 6:08 pm
140 EUR za odmično je drobiž, pri nas se začne od 220 eur.Bom tud temu pisal, pa da vidim kaj bo rekel.
Našel še eno stran (spet težim), kjer je opis kaj se naredi z ležaji odmične, ter ena od rešitev.Moje mnenje je, da je to isto sr...e kot pri renoju, tam gredo ležaji glavne gredi in s tem odpoved le-te, pri PD motorjih pa odmična.Samo čudno, toliko je odpovedi teh odmičnih, ampak VAG koncern noče izdati neke opozorilne note servisom, da bi na približno 100 kkm pogledali kaj se dogaja pod pokrovom ventilov, pa bi marsikdo kaj prišparal.

http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=241279


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Sr avg 31, 2011 6:56 pm
Uporabniški avatarVreden znamkePrispevkov: 2028Kraj: DobrepoljePridružen: Pe jun 29, 2007 6:08 pm
Dbola, bi lahko preveril ceno pa če jih mate za tele šraufe:

VW 038 103 714
VW 038 103 714 a


Pa če mogoče kater od mehanikov ve, za koliko se odvijejo nazaj nastavitveni vijaki na šobah, zdej imam te informacije 90,180 in pa 225 stopinj, menda so spremenil za vse PD motorje, da se odvijejo za 180 st.


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Če sep 01, 2011 11:56 am
Uporabniški avatarNekaj le znam..Prispevkov: 1747Kraj: VelenjePridružen: Po maj 09, 2005 3:26 pm
4,73€


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Po sep 12, 2011 9:05 am
Uporabniški avatarNekaj le znam..Prispevkov: 1768Kraj: KrasPridružen: Če apr 20, 2006 4:19 pm
Eno vprašanje oz. razmišljanje. A je možno, da je obraba odmične gredi posledica uporabe nepravilnega olja?
Namreč res še nisem slišal za težave z odmično gredjo pri 1.9TDI motorjih.


Odsoten Profil WWW
OdgovorObjavljeno: Če sep 15, 2011 9:37 am
Uporabniški avatarVreden znamkePrispevkov: 2028Kraj: DobrepoljePridružen: Pe jun 29, 2007 6:08 pm
Težave so, samo eni nočejo o tem govort, ker jih je preveč sram, pa kmalu ratajo neumni - primer pri meni(pravjo da se preveč sekiram).
Sem se pa odločil, da dokler motor ne spremeni zvoka, oz. se stanje na hitro poslabša, ne bom menjal odmične.Ker če to menjam, pol moram naredit se veliki servis in sem takoj na jurja popravila.Čeprav sem bil že na tem, da naročim vsaj dročnike in ležaje, smo potem ugotovili, da bi moral dati nekam brusit odmično, da se bi vse skupaj ujelo.

Motor ima že skoraj 200kkm, zdrži naj še vsaj 2-3 leta, pol pa bo že počas za drugo škodo.Da bi pa zdaj metal denar v pleh, mi nič ne diši, saj sem kupil novejši avto za malo več denarja da me bo vozil in ne bom imel stroškov, pa sem se očitno zmotil.Kupil bom dodatek olju (slick50 al pa podobno), da vsaj malo zmanjšam dodatno obrabo, za vse ostalo bom še videl.


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Pe sep 16, 2011 3:28 am
Uporabniški avatarNekaj le znam..Prispevkov: 1768Kraj: KrasPridružen: Če apr 20, 2006 4:19 pm
Preden vlivaš to noter, si temeljito preberi to raziskavo:
http://www.ford-trucks.com/article/idx/18/141/article/Snake_Oil__Is_That_Additive_Really_A_Negative.html

Sam sem bil tudi pred tem, da vlijem to noter, vendar sem potem opustil to idejo. Par avtov je po vlitju te zadeve noter zaribalo (Alfa, BMW), ker se je oljni filter zamašil in posledično je pritisk olja padel in mazanje s tem. Malo posurfaj po netu, je opisanih par primerov v Sloveniji.
Če pa že boš šel to delat, potem predlagam, da po cca. 500 km menjaš oljni filter, pa še enkrat po cca. 1000 km, s tem boš zmanjšal (recimo, morda bo še vedno precej delcev v olju in se bo filter še mašil) zgoraj zapisano možnost.


Odsoten Profil WWW
OdgovorObjavljeno: Pe sep 16, 2011 6:48 am
Uporabniški avatarVreden znamkePrispevkov: 2028Kraj: DobrepoljePridružen: Pe jun 29, 2007 6:08 pm
Temu jaz ne verjamem kaj dost.Pred 20kkm sem vlil dodatek olju od STP-ja, pa še kar laufa.Za moje pojme je bil še najboljši motorup, ampak tega ne smejo več prodajat v Sloveniji.
Bi pa ta slick vlil ene 1000 - 500 km pred menjavo olja pa še to samo pol flaške, pa kar bo pač bo.


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Pe sep 16, 2011 8:04 am
Uporabniški avatarNekaj le znam..Prispevkov: 1768Kraj: KrasPridružen: Če apr 20, 2006 4:19 pm
Na tebi je, da se odločiš. Si pa le preberi članek in tam poglej malo neodvisne raziskave (univerze so delale, itd.), katere predvidevam, da ne bi imele nič od tega, če bi lagale, ker ne prodajajo kakšne alternative :D.
Glede zamašitve filtra je pa logično in samo posurfaj po netu, pa boš našel par slovenskih primerov, ko so jamrali po forumih, da je mašina ribnila v roku 14 dni po dodatku. In razlaga je precej logična, da se je zamašil oljni filter, posledica padec oljnega tlaka in mazaj in rib...
Verjetno je odvisno tudi od filtrov in predvidevam, da so pri današnjih avtih filtri bistveno boljši kot recimo 20 let nazaj, ko je bilo to in. Zato takrat verjetno ni bilo toliko neprijetnih posledic, sedaj se pa lahko zgodijo. Ampak kot rečeno, sam se odloči. Če boš vlil, sporoči izkušnje. Take stvari me zmeraj zanimajo iz prve roke :).

Sicer pa, če se ne motim je v navodilih tudi napisano, da moraš to vlit pred menjavo olja, zelo verjetno ravno zaradi preprečitve zamašitve filtra in posledično delovanja motorja na suho.


Odsoten Profil WWW
OdgovorObjavljeno: So sep 17, 2011 4:25 pm
Uporabniški avatarVreden znamkePrispevkov: 2028Kraj: DobrepoljePridružen: Pe jun 29, 2007 6:08 pm
No evo, danes kupil QMI PTFE zaščita motorja, pa da vodmo kaj bo iz tega.Prodajalec pa daje 100 % garancijo na varnost uporabe, ter da ne vpliva na kritične tolerance strojnih elementov.

Kaj to pomeni v praksi, je pa vprašanje.Ja, pa dosegli so na testu 88% manjšo obrabo, povprečje pa je 54%.


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: To sep 27, 2011 9:47 am
Uporabniški avatarVreden znamkePrispevkov: 2028Kraj: DobrepoljePridružen: Pe jun 29, 2007 6:08 pm
No, se bom kar v tej temi pohvalo :):.Po drugem rezervoarju kar sem nalil dodatek olju, je poraba malo nad 5 litri in še vedno pada (iste vožnje kot prej),s tem da sem naredil še dve stvari na motorju( o čemer nebi, ker me boste :bam: ).
Sem pa še malo meril čas od 0-100 in se mi je samo smejal - pod 10 sekundami. :):


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: To feb 07, 2012 1:22 pm
znalecznalecPrispevkov: 1491Kraj: LjubljanaPridružen: Po sep 17, 2007 7:17 pm
bfranc še eno vprašanje okoli te težave. Praviš, da si imel povečano porabo. Je to zanesljiv pokazatelj tovrstne težave? Kako pa je bilo s porabo v prostem teku?

Sam sem ogledoval eno Alteo z 1.9 TDI 77kW letnik 2006 prevoženih 54k km, ki je imela v prostem teku porabo 1.2L/h, medtem ko v Octaviji 1.9 TDI 77kW letnik 2007 prevoženih 80k km poraba v prostem teku 0,9L/h. V obeh primerih mrzla motorja po zagonu. Lastnika Octavie poznam in je v njegovi lasti že cca 3 leta in sem jo vzel kot referenco, ker mi je dala misliti ta razlika.

Alteo sem sicer obvozil, ker mi je po sicer zglednem vtisu (prvi lastnik, potrjena servisna, slo poreklo) nekako smrdela.

Skratka nekako bi se rad izognil temu, da bom v prvih 60k km moral menjati odmično, ležaje odmične in dročnike. Brez, da bi okoli avta, ki ga imam namen kupiti skakal s testerjem.


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: To feb 07, 2012 1:54 pm
Uporabniški avatarVreden znamkePrispevkov: 2028Kraj: DobrepoljePridružen: Pe jun 29, 2007 6:08 pm
Sam da te ne bo kap, naj bo mrzel (takoj po vžigu je 1.2 in začne padat)ali pa topel motor, poraba v prostem teku 0.4l/h :svaka: .Nisem verjel če prav kaže, samo je na vcds-u isto.

Aja, prejšni teden mi je uspelo povprečno porabo spravit na 3.9l/100 km pri 80 km/h.Tako da že iščem varijanto za še manjšo porabo.Za 1.9 in 105 KM pa še DSG je to pomojem rekord.


Sej, napisal pa nisem, da je prej bila poraba v prostem teku nekje 0.9 in se je spreminjala +/- 0.3, pa da ima avto 205000 km, ter da nisem menjal odmične in dročnikov, ter da se vztrajnik oglaša. Zdej če je obrabljena odmična pokazatelj prevelike porabe, ti ne morem povedat, ker to bi vedel samo ob menjavi odmične.
Pred zamenjavo odmične priporočam da se prej nastavijo šobe (priviješ vijak na šobi dokler ne čutiš upora in nato odviješ 180 stopinj.Samo pazi, ker so tri nastavitve in zadnja informacija je da je pravilno 180 st. oz.pol obrata).Zdej zakaj nastavit, zaradi pilotnega vbrizga, ker če je odmična obrabljena je šoba v položaju ko bi morala biti zaprta v resnici odprta in nafta teče v cilinder.Zakaj sem prišel do tega, če hočem odgovorit bom napisal tukaj cel roman, pa še slikce moram popat.


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: To feb 07, 2012 8:47 pm
Uporabniški avataroversteer loverPrispevkov: 2025Kraj: TrbovljePridružen: Pe maj 06, 2005 4:36 am
Cela znanost, je pa fajn, ko kako tako akcijo nardiš in potem dejansko dela :svaka:

Samo poraba 3,9 je pa kr lepa :D Tolk sem še s Cliotam dci komaj spravil najnižjo na relacijo ?huh?
Še bolj se mi pa dopade stavek 0-100 pod 10 sek, :hmm: Če boš napisal roman, ga bom prebral.. :D


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: To feb 07, 2012 9:00 pm
znalecznalecPrispevkov: 1491Kraj: LjubljanaPridružen: Po sep 17, 2007 7:17 pm
Ja se tudi jaz priporočam za roman :D

Praktično me zanima, če si opazil razliko porabe v prostem teku preden si vlil dodatek olja v motor in po tem.
Je razlog za tako nizko porabo dodatek? Priznam, da kar težko verjamem.

PS: A imajo tile 1.9 TDI z 77kW dvomasni vztrajnik ali je enomasni?


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: To feb 07, 2012 10:04 pm
Uporabniški avatarVreden znamkePrispevkov: 2028Kraj: DobrepoljePridružen: Pe jun 29, 2007 6:08 pm
Ja sej sem napisal, da prej je bila 0.9l in se je spreminjala za 0.3l, po vlitju pa je samo padalo, tako da se je zdaj ustavila na 0.4l.Taprvo kar sem opazil pa so bili prevoženi kilometri.Kako se pa bo obnašal ta dodatek v drugih motorjih, pa ne vem.Takrat sem imel možnost vzeti dodatek, ki naredi keramično oblogo, samo se mi je zdela predraga flaška(65 eur) mislim da je bilo od firme ki proizvaja slick50.

Za vse ostalo pa še napišem, pa 77 kw motor ima dvomasni vztrajnik, ki zdrži največ 150kkm.


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Če feb 09, 2012 11:16 am
znalecznalecPrispevkov: 1491Kraj: LjubljanaPridružen: Po sep 17, 2007 7:17 pm
bfranc velja tole z 77kW in dvomasnim vztrajnikom tudi za octavio 1 in recimo seat leon in altea? Se ga lahko menja z navadnim vztrajnikom?


Odsoten Profil

Prikaži prispevke prejšnjih:  Razvrsti po:

Časovni pas: UTC + 1 ura
Stran 2 od 3
35 prispevkov
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3  Naslednja
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost
Išči za:
Napiši novo temo  Odgovori na temo
Pojdi na:  
Ne morete pisati prispevkov v temi
Ne morete odgovarjati na teme v forumu
Ne morete urejati prispevkov v temi
Ne morete brisati vaših prispevkov forumu
cron