Avtor Sporočilo

<  Tehnika  ~  števec ne deluje

OdgovorObjavljeno: To jan 22, 2008 9:23 pm
Bosch pumpa majstrPrispevkov: 3Pridružen: To jan 22, 2008 9:17 pm
amm..prosm za pomoč...na števcu mi vsi kazauci padejo na nulo in pol se kr naenkrt spet dvignejo pa spet padejo....ura dela in km mi šteje...nekdo je rekel da je kriv procesor,ki je v števcu...kje se to lhko popravi pa kolk to stane?! hvala za odgovore..


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: To jan 22, 2008 9:26 pm
Uporabniški avatar.:The Exorcist:..:The Exorcist:.Prispevkov: 3001Kraj: LjubljanaPridružen: Če maj 05, 2005 12:22 pm
kater avto, letnik itd.


Odsoten Profil WWW
OdgovorObjavljeno: To jan 22, 2008 9:35 pm
Bosch pumpa majstrPrispevkov: 3Pridružen: To jan 22, 2008 9:17 pm
škoda octavia combi, 1.9 TDI, letnik 2000


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: To jan 22, 2008 10:01 pm
Uporabniški avatar.:The Exorcist:..:The Exorcist:.Prispevkov: 3001Kraj: LjubljanaPridružen: Če maj 05, 2005 12:22 pm
Odpelji avto na servis naj ti ga priklopijo na računalnik, mislim da bi mogli ugotoviti napako z samim pregledom.


Odsoten Profil WWW
OdgovorObjavljeno: To jan 22, 2008 10:43 pm
Uporabniški avatarČeški fan!Prispevkov: 20Kraj: CeljePridružen: Ne jun 03, 2007 8:55 pm
Koliko časa ti že to dela?
Lahko ti alternator preveč fila... pa se števcem mal utrga.

Preverjeno s prve roke.


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Sr jan 23, 2008 8:06 pm
Bosch pumpa majstrPrispevkov: 3Pridružen: To jan 22, 2008 9:17 pm
am ene pou leta mi že to ne dela...ja sm ga že meu prkloplnga na računalnik pa je napisal da je use uredu.. :(


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Sr jan 23, 2008 10:29 pm
Škoda voznik!Prispevkov: 80Kraj: JesenicePridružen: Sr dec 05, 2007 4:28 pm
ti ga raje peli k elektricarju pa naj raje on pregleda lohka da imas pri vezju kaksno napako
to se rado dogaja


seba-mpi


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Sr jan 23, 2008 10:51 pm
Uporabniški avatarČlanČlanPrispevkov: 4445Kraj: LogatecPridružen: Sr jul 25, 2007 8:00 pm
celotni števec zamenjaj....potem bi najbrž moralo delat...sei ga dobiš od kake razbite octavije za male pare


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Ne jan 27, 2008 11:02 am
Škoda majstrPrispevkov: 134Pridružen: Če nov 01, 2007 9:08 pm
okvarjen čip-potrebna menjava jaz sem dal 45000 sit pri avtoelektroniki


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: To maj 20, 2008 3:27 pm
Uporabniški avatarVreden znamkePrispevkov: 2028Kraj: DobrepoljePridružen: Pe jun 29, 2007 6:08 pm
Danes so mi spet padli cagri na nulo in se ne zbudijo.Menjal akumulator in stvar je ista.Ko sem šlatal po varovalkah, sem oklopil št.15- instrumenti in sam. menjalnik, pa so spet začeli delat, ko pa vzamem kontakt, ostanejo na miru.To se pravi obr. na 900, temp. in gorivo pa na zadnji poziciji.
Kaj bi lahko bilo narobe, pa zakaj če odklopim varovalko 15, kazalci delajo.Ali je 15 rezervno napajanje, ker mi ko vzamem kontakt ura in kilometri izginejo.


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: To maj 20, 2008 9:38 pm
Češki fan!Prispevkov: 19Pridružen: Po jul 17, 2006 12:58 pm
Popraviti boš moral dati računalnik v števcu......cca 35.000 pri Avtohiši DREV, Petrovče. Ko boš poklical taj povprašaj za Dejana Kocbek.....vse poštima


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: To sep 16, 2008 1:29 pm
Bosch pumpa majstrPrispevkov: 4Pridružen: To sep 16, 2008 1:26 pm
Problem je v hladnem lotu na parih kontaktih...ker se mi ne da prevajat ti bom copy pejstnu zadevo

E ovako: Tabla 1U1 919 034G i tabla 1U1 919 034E imaju iste greske koje se navode .... ali tek posle ... vece kilometraze . Table su iz 2000.god. i starije .

Plavi konektor .... sve pinove prelemiti ( moze doci do ladnog lema ) tranzistor 427GGV50 ( sa pet nozica ) prelemiti . Otpornik koji je pored tranzistora i na njemu dolazi do pojave ladnog lema .... prelemiti .
Iz iskustva ... rastavite sat i prikljucite oba konektora , ako pokazivac goriva radi drzite tablu pod kontaktom i javite koliko se tranzistor greje , pogledajte prvu nozicu na tranzistoru .. posledica grejanja .Kada ohladite tranzistor sve pada na nulu .

Ukoliko pokazivac goriva neradi grejte tranzistor ( ja koristim limarski Fen , najbrzi je ) i videcete da ce posle par sekundi pokazivac goriva pokazati kolicinu koja je u rezervoaru .
Tada ako upalite motor svi pokazivaci ce da rade ( obrtomer,Km, pokazivac temperature onoliko koliko je motor zagrejan , pokazivac goriva ) a ako tranzistor ohladite ICE sprejom pada sve na nulu.

jaz sem zadevo sprobla in od takrat naprej je vse o.k.


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Sr sep 17, 2008 4:39 pm
Uporabniški avatarVreden znamkePrispevkov: 2028Kraj: DobrepoljePridružen: Pe jun 29, 2007 6:08 pm
Tud to smo že probal dva meseca nazaj, pa ne dela.Sem pa hudiča prevezal pri varovalkah na rele, da ko dam kontakt izklopi varovalko št.15, od takrat brez problema. :cool: Če bi kdo hotel sliko, kako sem naredil naj pove.


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Sr sep 17, 2008 7:19 pm
Uporabniški avatarŠkoda majstrPrispevkov: 135Kraj: SKN, mesarska klavnicaPridružen: Ne jul 15, 2007 4:03 pm
pošlji mi PM, bo ceneje od 35 jurjev;)


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Če sep 18, 2008 4:45 pm
Uporabniški avatarVreden znamkePrispevkov: 2028Kraj: DobrepoljePridružen: Pe jun 29, 2007 6:08 pm
Dokler dela v redu ne bom nič razkopaval, ko pa tudi rele ne bo več pomagal se pa oglasim.Me pa zanima zakaj mi je v trgovini z avtodeli rekel, da če hočem zamenjat sklopko moram menjat tudi vztrajnik- cena 1150€,ker drugače ne bo pasal skup.Kupil sklopko, košaro, ležaj, dal 114€, ampak to je bilo v rumeni škatli prolux.Sedaj se vozim že dva meseca brez problema z novo sklopko, tako da sem že pozabil kako sem moral v križišču riniti (skoraj z nogo z zadnjega sedeža ) v prvo. :D


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Pe okt 24, 2008 12:45 pm
Bosch pumpa majstrPrispevkov: 4Pridružen: To sep 16, 2008 1:26 pm
bfranc je napisal/-a:
Dokler dela v redu ne bom nič razkopaval, ko pa tudi rele ne bo več pomagal se pa oglasim.Me pa zanima zakaj mi je v trgovini z avtodeli rekel, da če hočem zamenjat sklopko moram menjat tudi vztrajnik- cena 1150€,ker drugače ne bo pasal skup.Kupil sklopko, košaro, ležaj, dal 114€, ampak to je bilo v rumeni škatli prolux.Sedaj se vozim že dva meseca brez problema z novo sklopko, tako da sem že pozabil kako sem moral v križišču riniti (skoraj z nogo z zadnjega sedeža ) v prvo. :D


Ja pri meni zadeva ni pomagala...števec mi je spet padel na nulo...
Najbrž so res krivi kakšni kontakti ali pa hladen lot. nevem.

na rele nebi dajala al pa tam nekaj pretakljal....nov števc original pa pride 592 EUR....

lp,b.


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Sr okt 29, 2008 11:20 am
Češki fan!Prispevkov: 19Pridružen: Po jul 17, 2006 12:58 pm
Pa kakšni hladni loti.......????!!! Kaj vam pa je?

Nekateri ste pa res trdi.....kajne joze kumer.....napisal sem kaj je potrebno narediti......pa ne stane skoraj 600€, pač pa 150€.....prosim zaupaj komu.....
Dean Kocbek, Avtohiša Drev dela to......

Lp


Odsoten Profil

Prikaži prispevke prejšnjih:  Razvrsti po:

Časovni pas: UTC + 1 ura
Stran 1 od 2
32 prispevkov
Pojdi na stran 1, 2  Naslednja
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost
Išči za:
Napiši novo temo  Odgovori na temo
Pojdi na:  
Ne morete pisati prispevkov v temi
Ne morete odgovarjati na teme v forumu
Ne morete urejati prispevkov v temi
Ne morete brisati vaših prispevkov forumu