Avtor Sporočilo

<  Tehnika  ~  Nihanje delovne temperature motorja

OdgovorObjavljeno: To maj 12, 2020 8:20 pm
Simply cleverPrispevkov: 407Pridružen: Če jan 07, 2016 11:51 am
Skloni se in poglej naokoli, podloži karton in ga pusti čez noč.
Opazuj merilnike in opozorilne lučke.
Kaj naj drugega rečem.


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: To maj 12, 2020 9:39 pm
Škoda loverPrispevkov: 161Kraj: BrezicePridružen: To mar 08, 2016 12:49 pm
Ce ti niha temparatura imas odprt termostat in avto mislim da ima 3 termostate torej je eden zanic. Raznese samo ce ostane zaprt kar bi se ze zgodilo in kazalec nebi nihal ampak bi zakuhal....
Sigurno pa ni zdravo za motor saj je prevelika razlika v temparaturi motorja ce ti takole niha. Predvsem za kako alu glavo motorja.


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: To maj 12, 2020 11:12 pm
Simply cleverPrispevkov: 407Pridružen: Če jan 07, 2016 11:51 am
Poglej, pa poročaj.


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Sr maj 13, 2020 9:10 pm
Škoda loverPrispevkov: 156Pridružen: Sr dec 30, 2015 8:39 pm
poročam ko ga dam pregledat


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Sr maj 13, 2020 9:20 pm
Simply cleverPrispevkov: 407Pridružen: Če jan 07, 2016 11:51 am
supernatural32 je napisal/-a:
če bi kje kaj puščalo a bi blo vidt če bi pokrov motorja odprl?

Lahko.
Kaj si pa ugotovil?


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Če maj 14, 2020 8:34 pm
Škoda loverPrispevkov: 156Pridružen: Sr dec 30, 2015 8:39 pm
nisem še uspel peljat ampak nikjer nič ne pušča vse je suho po motorju pod avtom danes ko je blo vreme toplo je držalo skoz temperaturo.


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Če maj 14, 2020 8:47 pm
Simply cleverPrispevkov: 407Pridružen: Če jan 07, 2016 11:51 am
supernatural32 je napisal/-a:
če bi kje kaj puščalo a bi blo vidt če bi pokrov motorja odprl?

Zakaj pa ne?
A si ugotovil vzrok?


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Če maj 28, 2020 6:56 pm
Škoda loverPrispevkov: 156Pridružen: Sr dec 30, 2015 8:39 pm
danes sem ga mel pr mehankarju je zmanjeal in jutri se pogovoriva ko grem iskat
čeprav mi je zadnji teden normalno delal ni nič nihalo. saj res ne moreš vedt pol kaj je narobe.
drugace pa nikjer ni nič puščala hladilna kk sm jst opazil mi bo pa jutri povedal če je on kaj zasledil


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: To jun 09, 2020 4:02 pm
Bosch pumpa majstrPrispevkov: 2Pridružen: To mar 03, 2020 7:38 pm
Mene pa zanima ce je kdo imel probleme da mu je temperatura vode nihala cez 100 °C


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: To jun 09, 2020 8:53 pm
Uporabniški avatarznalecznalecPrispevkov: 517Kraj: LjubljanaPridružen: So avg 09, 2008 10:58 pm
Odvisno koliko čez 100 stopinj, v kakšnih pogojih in ali pri 105/108 stopinj prižge prisilno hlajenje.
Delovna temperatura motorja je lahko od 88 do 108 stopinj, odvisno od tipa motorja in tipa hladilnega sistema.


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Če jun 25, 2020 9:04 pm
Simply cleverPrispevkov: 407Pridružen: Če jan 07, 2016 11:51 am
fan je napisal/-a:
Odvisno koliko čez 100 stopinj, v kakšnih pogojih in ali pri 105/108 stopinj prižge prisilno hlajenje.
Delovna temperatura motorja je lahko od 88 do 108 stopinj, odvisno od tipa motorja in tipa hladilnega sistema.

Poleg naštetega igra tu vlogo tudi način vožnje, temperatura okolja, vlaga zraka, ... ipd...
Predvsem pa je odvisno kako je nastavljen motor in katero hladilno tekočino uporabljaš ter na koliko je menjaš.
Ti dolivaš oziroma menjaš original?


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Če sep 30, 2021 1:19 pm
Bosch pumpa majstrPrispevkov: 4Pridružen: Ne nov 08, 2015 6:05 pm
Pozdravljeni,

da ne odpiram nove teme, bom vprašal tukaj, ker imam podobno težavo.

Gre za Octavio RS TDI, l.2015. Že več kot mesec dni se mi ob začetku vožnje (ko je motor hladen) dogaja, da gre ob segrevanju motorja števec preko temperature 90° - nekje do max. 2 črtice -nikakor pa do rdečega polja. Nato gre števec po približno pol minute nazaj na 90° in potem to temperaturo drži cel čas vožnje (dokler je motor ogret).

Vodna črpalka je že bila menjana cca. 2,5 leti nazaj (vendar takrat je šla temp. do rdečega polja in ni padla nazaj). Avto je bil zdaj 2 dni na servisu (Porsche MB), kjer pa niso uspeli ugotoviti, kaj bi lahko bilo narobe. Na testni vožnji, ko je števec šel čez 90°, računalnik ni zaznal povišane temperature. Bojda so na servisu pregledali vse, od vodne črpalke, do termostata in senzorjev, a napake niso odkrili. Zatrdili pa so mi, da je skoraj nemogoče, da bi se še enkrat pokvarila vodna črpalka.

Imel kdo mogoče že podoben primer oz. se komu sanja, kaj bi lahko bilo?

Hvala za odgovore,
Boštjan


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Pe okt 08, 2021 10:21 am
Simply cleverPrispevkov: 407Pridružen: Če jan 07, 2016 11:51 am
A si priklopil še kaj na diagnostiko?
Očitno je nekaj narobe zvezano ali pa je kateri od ležajev na motorju zanič.


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Sr okt 13, 2021 4:15 pm
Uporabniški avatarSimply cleverPrispevkov: 423Pridružen: So jan 27, 2007 5:47 pm
DonFelipe je napisal/-a:
... ali pa je kateri od ležajev na motorju zanič.


Kaj?


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Sr okt 13, 2021 4:16 pm
Uporabniški avatarSimply cleverPrispevkov: 423Pridružen: So jan 27, 2007 5:47 pm
FelixRS je napisal/-a:
Pozdravljeni,

da ne odpiram nove teme, bom vprašal tukaj, ker imam podobno težavo.

Gre za Octavio RS TDI, l.2015. Že več kot mesec dni se mi ob začetku vožnje (ko je motor hladen) dogaja, da gre ob segrevanju motorja števec preko temperature 90° - nekje do max. 2 črtice -nikakor pa do rdečega polja. Nato gre števec po približno pol minute nazaj na 90° in potem to temperaturo drži cel čas vožnje (dokler je motor ogret).

Vodna črpalka je že bila menjana cca. 2,5 leti nazaj (vendar takrat je šla temp. do rdečega polja in ni padla nazaj). Avto je bil zdaj 2 dni na servisu (Porsche MB), kjer pa niso uspeli ugotoviti, kaj bi lahko bilo narobe. Na testni vožnji, ko je števec šel čez 90°, računalnik ni zaznal povišane temperature. Bojda so na servisu pregledali vse, od vodne črpalke, do termostata in senzorjev, a napake niso odkrili. Zatrdili pa so mi, da je skoraj nemogoče, da bi se še enkrat pokvarila vodna črpalka.

Imel kdo mogoče že podoben primer oz. se komu sanja, kaj bi lahko bilo?

Hvala za odgovore,
Boštjan


Če prav razumem, gre števec čez 90°C ampak na testerju pa kaže normalno temperaturo?


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Ne nov 21, 2021 2:50 pm
Simply cleverPrispevkov: 407Pridružen: Če jan 07, 2016 11:51 am
Lahko je kaj na elektroniki ali pa je števec oziroma njegove komponente utrujene.
Sem imel podoben problem na Daewoo Nubira letnik 2000, ko so mi števci oziroma njih kazalci začeli kazati manj.
Rešitev ; menjava števcev in zadeva je delovala normalno naprej.
Sčasoma se utrudijo elektronske komponente in igle ter odpovejo poslušnost.
Kdaj si pa nazadnje gledal meritve?


Odsoten Profil

Prikaži prispevke prejšnjih:  Razvrsti po:

Časovni pas: UTC + 1 ura
Stran 2 od 2
33 prispevkov
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov
Išči za:
Napiši novo temo  Odgovori na temo
Pojdi na:  
Ne morete pisati prispevkov v temi
Ne morete odgovarjati na teme v forumu
Ne morete urejati prispevkov v temi
Ne morete brisati vaših prispevkov forumu