Avtor Sporočilo

<  Škoda Motošport  ~  Škoda MOTOSPORT AVTI!

OdgovorObjavljeno: Sr sep 14, 2005 9:14 pm
Uporabniški avatar.:The Exorcist:..:The Exorcist:.Prispevkov: 3001Kraj: LjubljanaPridružen: Če maj 05, 2005 12:22 pm
1.
Slika
Slika
Slika
Škoda Favorit 136 L/A Racing, Česká republika 1993
Pětidvéřový jednomístný závodní vůz, motor vpředu a pohon předních kol, závodní okruhová verze pro skupinu A. Řadový čtyřválec s rozvodem OHV, objem 1299 cm³, vrtání 75,8 mm a zdvih 72 mm, komprese 12,5, karburátor Pierburg, výkon 91 kW (123 koní) při 7500 ot/min. Šestistupňová převodovka, rozvor 2450 mm, hmotnost asi 750 kg, maximální rychlost podle převodů až 210 km/h.


2.
Slika
Slika

Škoda 130 RS ÚVMV, typ 739, Československo 1978
Dvoudvéřové dvoumístné kupé, motor vzadu a pohon zadních kol. Prototyp soutěžního vozu s modifikovanou aerodynamickou karosérií Š 130 RS. Vůz byl vyvíjen v letech 1977 až 1981 v ÚVMV Praha, ale pro změnu předpisů skupiny A nebyl zařazen do výroby a nedošlo k jeho sportovnímu nasazení. Řadový čtyřválec s rozvodem OHV, objem 1289 cm³, vrtání 75,5 mm a zdvih 72 mm, komprese 10,5, dva dvojité karburátory Weber, výkon 74 kW (100 koní) při 6500 ot/min. Čtyřstupňová převodovka, rozvor 2400 mm, vnější rozměry 4100x1620x1230 mm, hmotnost 827 kg, maximální rychlost 191 km/h a zrychlení na stovku za 9,3 s.

3.
Slika

Škoda 130 RS, Československo 1977
Dvoudvéřové jednomístné závodní kupé, motor vzadu a pohon zadních kol. Vůz určený pro závody na okruzích. Řadový čtyřválec s rozvodem OHV, objem 1289 cm³, vrtání 75,5 mm a zdvih 72 mm, komprese 12,0, dva dvojité karburátory Weber, výkon 102 kW (140 koní) při 6500 ot/min. Čtyřstupňová převodovka, rozvor 2400 mm, hmotnost 740 kg, maximální rychlost 200 až 220 km/h a zrychlení na stovku za 7 s

4.
Slika
Slika

Škoda 130 RS Monte Carlo, typ 735, Československo 1977
Dvoudvéřové dvoumístné soutěžní kupé, motor vzadu a pohon zadních kol. Soutěžní verze (vítěz třídy v Rallye Monte Carlo 1977) pro skupinu A. Řadový čtyřválec s rozvodem OHV, objem 1289 cm³, vrtání 75,5 mm a zdvih 72 mm, komprese 11,7, dva dvojité karburátory Weber, výkon 95 kW (130 koní) při 8000 ot/min. Čtyřstupňová převodovka, rozvor 2400 mm, hmotnost 825 kg, maximální rychlost 210 km/h a zrychlení na stovku za 7,5 s.

5.
Slika
Slika

Škoda typ 738, skupina A5, Československo 1977
Dvoudvéřové jednomístné soutěžní kupé, motor vzadu a pohon zadních kol. Závodní okruhový speciál, karosérie vycházela z modelu Škoda 110 R, do ní byl zamontován vývojový motor Škoda OHC. Řadový čtyřválec s rozvodem OHC, objem 1558 cm³, výkon 140 kW (190 koní). Pětistupňová převodovka a maximální rychlost 270 km/h.


6.
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika


Škoda 200 RS Coupé, Československo 1974
Dvoudvéřové dvoumístné kupé, motor vzadu a pohon zadních kol. Soutěžní prototyp, snížená karosérie kupé 110 R, vývojový motor. Řadový čtyřválec s rozvodem OHC, objem 1997 cm³, vrtání 87 mm a zdvih 84 mm, komprese 11,0, dva dvojité karburátory Weber, výkon 120 kW (163 koní) při 6000 ot/min. Pětistupňová převodovka, rozvor 2400 mm, vnější rozměry 4000x1740x1180 mm, hmotnost 850 kg, maximální rychlost 200 až 210 km/h a zrychlení na stovku pod 7 s.


7.
Slika

Škoda Pick-Up Free Style 1.3, typ 787, Česká republika 1993
Dvoudvéřový jednomístný závodní automobil, motor vpředu a pohon předních kol. Závodní vozy pro národní okruhové závody Pick-Up Free Style připravovala firma Autospectrum 2000 Mariánské Lázně. Základem byl vůz Pick-Up odvozený z modelu Favorit, u kterého byla ložní plocha zakryta speciálním plastovým dílem. Řadový čtyřválec s rozvodem OHV, objem 1289 cm³, vrtání 75,5 mm a zdvih 72 mm, komprese 12,0, výkon 78 kW (106 koní) při 7000 ot/min. Šestistupňová převodovka, rozvor 2450 mm, hmotnost asi 750 kg, spotřeba 10 litrů/100 km a maximální rychlost 195 km/h.
Národní okruhové závody Škoda Pickup Free Style se pořádaly od roku 1994. Původně se jich zúčastňovaly vozy Favorit Pickup, později Felicia Pickup. Objem motoru byl záhy zvýšen na 1,5 litru.

8.
Slika

Škoda Favorit 136 L/A - soutěže, Československo 1989
Pětidvéřový dvoumístný soutěžní automobil, motor vpředu a pohon předních kol. Soutěžní verze (rallye) pro skupinu A. Řadový čtyřválec s rozvodem OHV, objem 1299 cm³, vrtání 75,8 mm a zdvih 72 mm, komprese 11,7, karburátor Pierburg, výkon 77 kW (105 koní) při 6500 ot/min, točivý moment 117 Nm při 4750 ot/min. Pětistupňová převodovka, rozvor 2450 mm, hmotnost asi 830 kg, maximální rychlost 130 až 170 km/h a zrychlení na stovku za 10 s.


9.
Slika
Slika
Slika

Škoda Favorit "H", Česká republika 1992
Pětidvéřový jednomístný závodní automobil, motor vpředu a pohon předních kol. Speciální vůz pro závody na okruzích, upravený pro skupinu H. Řadový čtyřválec s rozvodem OHC, objem 1596 cm³, vrtání 78 mm a zdvih 83,5 mm, komprese 11,8, dva dvojité karburátory Weber, výkon 123 kW (167 koní) při 6500 ot/min, točivý moment 176 Nm při 5500 ot/min. Šestistupňová převodovka, rozvor 2450 mm, hmotnost 720 kg, maximální rychlost až 240 km/h a zrychlení na stovku za 6 s.
Uvedený popis platí pro první verzi vozu z roku 1991, později dostal motor vstřikování paliva a výkon byl zvýšen na 129 kW (175 koní).

10.
Slika

Škoda Felicia Kit Car 1.3, Česká republika 1994
Pětidvéřový dvoumístný soutěžní automobil, motor vpředu a pohon předních kol. Řadový čtyřválec s rozvodem OHV, objem 1298 cm³, vrtání 75,8 mm a zdvih 72 mm, komprese 12,0, elektronicky řízené vstřikování paliva EFI, výkon 110 kW (150 koní) při 7500 ot/min, točivý moment 155 Nm při 5750 ot/min. Šestistupňová převodovka, rozvor 2450 mm, vnější rozměry 3855x1705x1415 mm, hmotnost 760 až 800 kg, maximální rychlost podle převodů až 200 km/h.
První vozy Kit Car 1.3 měly výkon 100 kW (135 koní) při 7000 ot/min a točivý moment 140 Nm.



11. Samo mašinca!!

Slika

motor Škoda Felicia Kit Car 1.6, Česká republika 1997
Motor pro pětidvéřový dvoumístný soutěžní automobil s motorem vpředu a pohonem předních kol. Řadový čtyřválec VW s rozvodem OHC, objem 1598 cm³, vrtání 76,5 mm a zdvih 86,9 mm, komprese 12,5, výkon 132 kW (179 koní) při 7000 ot/min, točivý moment 190 Nm při 5500 ot/min. Vůz používal šestistupňovou převodovku, měl rozvor 2450 mm, a maximální rychlost 210 km/h

12.

Slika

Škoda 1100 OHC, typ 968, Československo 1957
Dvoudvéřový dvoumístný závodní otevřený vůz, motor vpředu a pohon zadních kol. Motor Škoda 440 se speciální hlavou se dvěma vačkovými hřídeli, karosérie z plastů (laminát). Řadový čtyřválec s rozvodem DOHC, objem 1089 cm³, vrtání 68 mm a zdvih 75 mm, komprese 9,0, dva karburátory Jikov, výkon 70 kW (95 koní) při 7700 ot/min. Pětistupňová převodovka, vnější rozměry 3880x1430x965 mm, hmotnost 550 kg, maximální rychlost 190 až 210 km/h.
V letech 1957 až 1960 byly vyrobeny 3 vozy v otevřeném provedení (spider) a dvě uzavřená kupé s hliníkovou karosérií.


13.
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika

Škoda Spider 1500 B5, typ 720, Československo 1972
Dvoudvéřový dvoumístný závodní otevřený vůz, motor uprostřed a pohon zadních kol. Vývojový motor Škoda OHC, hliníková karosérie na upraveném skeletu Škoda 110. Řadový čtyřválec s rozvodem OHC, objem 1498 cm³, výkon 110 kW (150 koní). Pětistupňová převodovka, hotnost 630 kg, maximální rychlost 220 km/h.


14.
Slika
Slika

Škoda MTX 1-01, formule Škoda, Československo 1971
Jednomístný závodní monopost národní formule Škoda, motor uprostřed před zadní nápravou a pohon zadních kol. Používal se téměř sériový motor Škoda 110. Vozy vyráběla firma MTX (Metalex). Řadový čtyřválec s rozvodem OHV, objem 1107 cm³, vrtání 72 mm a zdvih 68 mm, výkon 48 kW (65 koní) při 5800 ot/min. Čtyřstupňová převodovka, maximální rychlost 160 až 180 km/h, spotřeba asi 9 l/100 km.


15.
Slika

Škoda F3, typ 992, Československo 1963
Jednomístný závodní monopost formule 3, motor uprostřed před zadní nápravou a pohon zadních kol. Speciální motor Škoda F3. Řadový čtyřválec s rozvodem OHV, objem 998 cm³, vrtání 72 mm a zdvih 61,3 mm, výkon 66 kW (90 koní) při 8000 ot/min. Čtyřstupňová převodovka, maximální rychlost 210 km/h

16. KI RESNO NIMA PARA!
Slika
Slika
Slika
Slika

Škoda Tudor V6 2.8, ČR 2002
Dvoudveřové čtyřmístné kupé, motor vpředu a pohon předních kol. Vidlicový šestiválec VW s rozvodem DOHC, objem 2771 cm³, vrtání 82,5 mm a zdvih 86,4 mm, komprese 10,6, pět ventilů na válec, výkon 142 kW (193 koní) při 6000 ot/min, točivý moment 280 Nm při 3200 ot/min. Pětistupňová mechanická převodovka, hmotnost asi 1500 kg, maximální rychlost 240 km/h a zrychlení na stovku za 8,0 s.
Prototyp Škoda Tudor byl připraven vývojovým a designérským centrem firmy Škoda Auto pro autosalón v Ženevě roku 2002. Byl postaven na podlahové plošině sériového modelu Škoda Superb. O sériové výrobě kupé Tudor se neuvažovalo.


16.

Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika



Minulý týden byly představeny plány pořadatelů v pořadí již devátého Octavia Cupu. Populární pohárové klání se letos uskuteční s upravenými vozy Škoda Octavia nové generace.

Nový speciál se dočkal řady úprav. Mezi ty hlavní patří čtyřválec o objemu 2.0 l s dvaceti ventily, který dodává výkon kolem 160 kW a točivý moment asi 225 Nm. To je sice více než v původní verzi, ale nový speciál má být asi o 60 kg těžší než ten předchozí, takže vozy prý budou jen o málo rychlejší než dosud. Pětadvacítku identických Octavií upravují nově v pražském Autodružstvu Podbabská (dříve Autospektrum Mariánské Lázně). Cena upraveného vozu činí 999.000,-Kč bez DPH.


I když automobily jsou již připravovány, všechna jména jezdců na startovní listině letošního Octavia Cupu dosud nejsou známa. Pořadatelé slibují účast nejlepších pěti jezdců minulého ročníku, vyloučena není ani účast jezdců Škoda Motorsport.


Pojede se pět závodů na dvou českých okruzích. Začíná se v Brně (29.4.-1.5.2005), kde se pojede také o víkendu 24.6. - 26.6. 2005. V mostě budou okruhové Octavie k vidění o víkendech 13.5.-15.5.2005, 12.8.-14.8.2005 a 2.9.-4.9.2005. Ve změněných pravidlech stojí, že první vozy již nebudou dostávat přídavná závaží, ale v druhém závodu se postaví na roštu až do třetí řady.

17.
Slika
Slika
Slika

Škoda Octavia WRC Safari, ČR 2001
Pětidvéřový dvoumístný soutežní speciál, motor vpředu a pohon všech čtyř kol. Řadový čtyřválec s rozvodem DOHC, objem 1999 cm³, vrtání 82,5 mm a zdvih 93,5 mm, komprese 9,5, turbodmychadlo Garrett TR30R, výkon 221 kW (300 koní) při 5500 ot/min, točivý moment 600 Nm při 3000 ot/min. Šestistupňová sekvenční převodovka, rozvor 2512 mm, hmotnost 1230 kg, maximální rychlost přes 200 km/h a zrychlení na stovku za 4,6 s.
Soutěžní vůz Octavia WRC posádky A.Schwarz/M.Hiemer pro keňskou Safari Rallye 2001.
Na snímku je pohled na levé přední kolo (kola Speedline, pneu Michelin).

18.
Slika

Škoda 2000 MI, ČSSR 1975
Dvoudveřové jedno až dvoumístné kupé, motor uprostřed před zadní nápravou a pohon zadních kol. Speciální závodní vůz skupiny B5 pro okruhy a závody do vrchu, s vozem jezdil B.Kořínek. Byl vyroben jediný exemplář. Upravená karosérie Škoda 110 R, prototypový motor Škoda OHC 1770 SSI. Řadový čtyřválec s rozvodem OHC, objem 1773 cm³, vrtání 87 mm a zdvih 74,5 mm, komprese 6,8, vstřikování paliva Schafer a přeplňování turbodmychadlem KKK, původní výkon 175 kW (238 koní) při 6000 ot/min byl později zvýšen na 199 kW (270 koní). Alternativně bylo možno použít nepřeplňovaný čtyřválec Škoda OHC o objemu 1997 cm³ (vrtání 87 mm a zdvih 84 mm) s výkonem 147 kW (200 koní). Vůz měl čtyřstupňovou převodovku

19.

Slika

Dvoudveřový jednomístný závodní speciál, motor vzadu a pohon zadních kol. Vidlicový šestiválec Volkswagen VR6 s rozvodem OHC, objem 2891 cm³, vrtání 82 mm a zdvih 90,3 mm, výkon 294 kW (400 koní), točivý moment 750 Nm. Pětistupňová převodovka, rozvor 2400 mm, hmotnost 700 kg, maximální rychlost 240 km/h, zrychlení na stovku za 3,7 s, zrychlení na 200 km/h za cca 7 s.
Vůz byl postaven jako jediný exemplář. Do upravené karosérie Škoda 110 R, přestavěné na 130 RS, byl zabudován motor Volkswagen VR6 z druhé generace Golfu, karosérie má speciální zadní křídlo. Přední ventilované brzdy jsou z vozu Porsche Carrera, zadní pocházejí z Golfu IV, posilovač brzd z Opelu Omega. Závodní sedačka Sparco má šestibodové pásy, převodovka VW VR6 s krátkými převody. Ochranný rám a výfukové potrubí vlastní výroby. Stavba vozu trvala jeho tvůrcům dva roky.
Snímek vozu poskytl ze svého webu pan Rostislav Kouřil z Jirkova.


20.

Slika

Favorit postavený pro Andros Trophy.
Vůz je poháněn vidlicovým osmiválcem Audi uloženým před zadní nápravou.
Výkon cca 250 kw, pohon 4x4. Poprvé byl představen na Pařížském autosalonu ´94

Predzadnja pa vemo kera je (pa moč si malo poglejte)


NO ŠE RAZRED MALIH RAKET
:

Slika
Slika
Slika

Skoda S130RS
Engine: 1993cc BDE Turbo
Configuration: mid-engine rear-wheel drive
Driver: Tony Sugden
Class: 'A', Europa Engineering Sports &Saloon Championship
Date taken: June 2002
This car was built in 1990 around a GT chassis, and has an AET turbocharger fitted to the BDE engine. Tony competed in the 2003 Europa Engineering Sports & Saloon Championship and was a class winner.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Slika

Skoda S110 Rallye Sport
Configuration: mid-engine
Engine: Cosworth FVC 1970cc
Driver: Richard Simms
Class: Special Saloons over 2500cc & Super Saloons
Date taken: June 1978
Richard Simms Took up motor racing in 1967 in a Lotus 11, moving on to drive an MG Midget over the following two years. During the 1971-2 seasons he raced a Chevron B19 in Special GT races, acquiring a Chevron B23 sports car, and international racing experience, for the 1974-5 seasons. Another Chevron was raced in Libre events during the 1975-6 seasons, this time it was the ex-Tony Dean B24, Formula 5000 car. Next season, 1977, he moved to Special Saloons with a 1300cc BDA escort, but with a season plagued with problems he changed to the Martini sports car based, Cosworth FVC engined, Skoda S110 seen here. The rear-engined design of the Skoda meant that, within Special/Super Saloons regulations, a mid-engined car could be constructed. Only the name Skoda had anything to do with the original car, the rest being a thinly disguised, plastic bodied, sports racer. A second, Chevron B26 based, Skoda was raced during the following years; this car started with the old FVC engine from his previous car but was later replaced by a much more powerful Cosworth BDG. Richard was runner up in the Northern Special Saloon Championship in 1980 and also took a class lap record at Aintree with a speed of 103.0mph (165.8kph)

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Slika

Skoda S110 RS
Engine: Cosworth 3400cc V6
Configuration: mid-engine
Driver: Jimmy Robertson
Class: Special Saloons over 2500cc & Super Saloons
Date taken: August 1978
Jimmy Robertson had raced a Ford Escort turbo earlier in the year. This car was yet another variation in the successful sports racer chassied theme. Jimmy is seen here racing in the Sid Bushwell Trophy Race at Croft's annual Battle of Britain meeting.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Slika

Skoda S110 Coupe
Engine: Ford Cosworth BDG 1789cc
Configuration: mid-engine, rear-wheel drive
Driver: Chris Meek
Class: Special Saloons, 1301 - 2500cc
Date taken: 1974
Designed by Ray Jessop, this was one of the most standard looking Skodas to race. Chris Meek did have some success in its development year but sold it to Alec Poole for the 1975 season. Alec Poole had a great deal of success in the 1975 Super Saloon Championships and came second to Gerry Marshall & Baby Bertha.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Slika

Skoda S110 RS
Engine: Cosworth 1970cc FVC
Configuration: mid-engine
Driver: Jim Evans
Class: Special Saloons up to 2500cc & Super Saloons
Date taken: March 1977
Skoda, during the seventies, had a poor name; today, Skoda's adverts are still trying to live down this reputation. They did, however, have some success in rallying and produced a rather nice looking and well proportioned car in the S110RS, The 'RS' designation being for Rally Sport. The rear engined design meant Super Saloons with mid-engines could be constructed within the rules, a fact that spawned a lot of replicas. Only the name Skoda had anything to do with the original car, the rest being a thinly disguised sports racer. After their success with the Escort RS2000 Jett Turbo, AET produced this spaceframe replica in which they intended to fit a turbocharged 1600cc BDA engine. Turbocharged cars were given a 40% penalty in engine size, so 1600cc increased by 40% =2240cc. While the turbo engine was being developed, the car ran with a Cosworth 1970cc FVC engine and proved competitive. When the turbo engine was fitted, Jim Evans broke the up to 2500cc class record for Croft. Jim moved to single seaters the following year and Brian Whiting took over the AET Turbo Skoda.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Slika

Skoda S110 RS
Engine: Hart 420R 1970cc
Configuration: mid-engine
Driver: Tony Dickinson
Class: Special Saloons up to 2500cc & Super Saloons
Date taken: May 1978
Tony Dickinson was a well-known saloon racer who had previously raced karts and rally cars before having his first circuit race in 1969 driving an 850cc Mini Se7en. He won class titles in the 1970 & 1971 Osram Special Saloon Car Championship driving 850cc & 1000cc Minis, and the over 1300cc class in the 1976 Esso Uniflo Championship. Previously to the Skoda above, he had constructed a 1300cc BDA engined Imp which featured a mid-engine layout, steel shell and Lotus 69 suspension parts. His 1978 Skoda above had a mid-engined chassis designed by Ray Jessop, a Formula 2 Hart 420R engine with a Hewland FT200 transaxle, and 10 & 12 inch (25cm & 30cm) wheels. During the year he won 18 races, had 14 fastest laps and 11 pole positions. 1979 saw another Skoda being races by Tony, this time it was based on a Lola T490 chassis and the F2 Hart engine

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Slika

Skoda S110R
Engine: Ford Cosworth 1970cc
Configuration: mid-engine rear-wheel drive
Driver: Norman Hodgson
Class: Special Saloons 1301 to 2500cc
Date taken: June 1977
Norman Hodges was a stalwart of Special Saloons throughout the 70s. He had previously driven a Mk 1 Escort FVC sponsored by All Car Equip with great success. By the time this photo was taken, only these silhouette type cars were winning the bigger classes and most drivers had moved over to them

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Slika

Skoda S110 RS Turbo
Engine: Cosworth 2240ccTurbo
Configuration: mid-engine
Driver: Brian Whiting
Class: Special Saloons up to 2500cc & Super Saloons
Date taken: April 1978
Skoda, during the seventies, had a poor name; today, Skoda's adverts are still trying to live down this reputation. They did, however, have some success in rallying and produced a rather nice looking and well proportioned car in the S110RS, The 'RS' designation being for Rally Sport. The rear engined design meant Super Saloons with mid-engines could be constructed within the rule, a fact that spawned a lot of replicas. Only the name Skoda had anything to do with the original car, the rest being a thinly disguised sports racer. After their success with the turbo Escort, AET produced this spaceframe replica with a turbocharged 1600cc BDA engine. Turbocharged cars were given a 40% penalty in engine size, so 1600cc increased by 40% =2240cc. This was a winning combination, in the hands of Jim Evans the previous year, the up to 2500cc class record was broken in a similar car





lp venom


Zadnjič spremenil _VeNoM_, dne Sr sep 14, 2005 10:37 pm, skupaj popravljeno 6 krat.

Odsoten Profil WWW
OdgovorObjavljeno: Sr sep 14, 2005 9:16 pm
Uporabniški avatar.:The Exorcist:..:The Exorcist:.Prispevkov: 3001Kraj: LjubljanaPridružen: Če maj 05, 2005 12:22 pm
No mal motošorta ni manjkalo pri škodi in še vedno napredujejo!

Će kej manjka pa sevede dodajte še kater drugi avto! :I


Odsoten Profil WWW
OdgovorObjavljeno: Sr sep 14, 2005 9:21 pm
Uporabniški avatar.:The Exorcist:..:The Exorcist:.Prispevkov: 3001Kraj: LjubljanaPridružen: Če maj 05, 2005 12:22 pm
ja majku, nč bom jaz drugo sanju! :cool:


Odsoten Profil WWW
OdgovorObjavljeno: Če sep 15, 2005 12:00 am
Uporabniški avatar.:The Exorcist:..:The Exorcist:.Prispevkov: 3001Kraj: LjubljanaPridružen: Če maj 05, 2005 12:22 pm
Še par raket sem dodal! :blink:


Odsoten Profil WWW
OdgovorObjavljeno: Če sep 15, 2005 8:14 am
Uporabniški avatarBela StrelaPrispevkov: 589Kraj: Bogu izza noguPridružen: Pe maj 06, 2005 8:03 am
Moje sanje Škoda Favorit ANDROS TROPHY! ;# Btw ta muzej bi si mogli kdaj it ogledat!


Odsoten Profil WWW
OdgovorObjavljeno: Če sep 15, 2005 11:49 am
Uporabniški avatar2.0T VRS 245hpPrispevkov: 522Kraj: CeljePridružen: So jun 25, 2005 5:07 pm
jst bi pa vzeu drugo 16.ko. pa fabia RS bimi ga mal kromiru, pol bi biu pa as. :N: :N: :N:


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Če sep 15, 2005 7:50 pm
Uporabniški avatarbil aktiven, sedaj zanikamPrispevkov: 1646Kraj: Loška dolina - LJPridružen: Sr avg 24, 2005 9:32 pm
Sam tole si bom pa prou album naredu... pa naj še kdo reče da Škoda ni stroj! JE VEDNO BILA IN VEDNO BO!! Kdo se SPLOH LAHKO pohvali s tako tradicijo in zgodovino?!? :twistedevil: :twistedevil:


Odsoten Profil WWW
OdgovorObjavljeno: Če sep 15, 2005 8:20 pm
Uporabniški avataroversteer loverPrispevkov: 2025Kraj: TrbovljePridružen: Pe maj 06, 2005 4:36 am
super-B je napisal/-a:
Sam tole si bom pa prou album naredu... pa naj še kdo reče da Škoda ni stroj! JE VEDNO BILA IN VEDNO BO!! Kdo se SPLOH LAHKO pohvali s tako tradicijo in zgodovino?!? :twistedevil: :twistedevil:


stari tebe bi mogl zaposlit v komerciali za prodajo vozil škoda :D :P


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Če sep 15, 2005 9:24 pm
Uporabniški avatarNekaj le znam..Prispevkov: 1748Kraj: Dežela opojnih trenutkovPridružen: So avg 27, 2005 6:29 pm
16. _:


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Pe sep 16, 2005 3:17 pm
Uporabniški avatarbil aktiven, sedaj zanikamPrispevkov: 1646Kraj: Loška dolina - LJPridružen: Sr avg 24, 2005 9:32 pm
Fabia RS je napisal/-a:
Stratus_ je napisal/-a:
super-B je napisal/-a:
Sam tole si bom pa prou album naredu... pa naj še kdo reče da Škoda ni stroj! JE VEDNO BILA IN VEDNO BO!! Kdo se SPLOH LAHKO pohvali s tako tradicijo in zgodovino?!? :twistedevil: :twistedevil:


stari tebe bi mogl zaposlit v komerciali za prodajo vozil škoda :D :P


Boste videli kje bo Škoda čez ene 5 let v samem vrhu kot avtomobilska tovarna v Evropi. Kot v starih časih. :D


Že sedaj ima najsodobnejšo tovarno v Evropi, če ne celo na svetu!

BTW Stratus - to neb blo zame ?huh? bi raj na testne vožnje fural folk ;#


Odsoten Profil WWW
OdgovorObjavljeno: Pe sep 16, 2005 3:38 pm
Uporabniški avatarbil aktiven, sedaj zanikamPrispevkov: 1646Kraj: Loška dolina - LJPridružen: Sr avg 24, 2005 9:32 pm
Hm a se men sam zdi al tale TUD paše sm??

Slika

Engine: 1999cc, 4-cylinder, 20 valves, 2xOHC, Garrett TR30R turbocharger with anti-lag system and 34mm restrictor
Bore x stroke (mm): 82.5 x 93.5
Compression ratio: 8.7:1
Maximum power (bhp/kW @ rpm): 300/221 @ 5500 rpm
Maximum torque (Nm @ rpm): 600 @ 3500 rpm
Transmission: Six-speed sequential transmission, semi-automatic gearshift. Three electronically controlled active differentials
Clutch: Carbon, triple-plate
Suspension: McPherson, front and rear
Shock absorbers: Gas-hydraulic, individually adjustable
Wheels:
8.0 J x 18” (asphalt)
7.0 J x 15” (gravel)
5.5 J x 16”(snow)
Tyres: Michelin
Brakes:
Gravel - front 304x28mm / rear 304X25mm
Asphalt - front 378x32mm / rear 355x28mm
Steering: Power assisted rack and pinion
Dimensions:
Length (mm): 4002
Width(mm): 1770
Wheelbase (mm): 2462
Weight (kg): 1230

:N:


Odsoten Profil WWW
OdgovorObjavljeno: Če sep 22, 2005 11:30 am
Uporabniški avatarbil aktiven, sedaj zanikamPrispevkov: 1646Kraj: Loška dolina - LJPridružen: Sr avg 24, 2005 9:32 pm
Hm tole tud dobr zgleda :NoS:

Slika


Odsoten Profil WWW
OdgovorObjavljeno: Če sep 22, 2005 2:53 pm
Uporabniški avatarNekaj le znam..Prispevkov: 1748Kraj: Dežela opojnih trenutkovPridružen: So avg 27, 2005 6:29 pm
v kateri igrci si našelo to sliko?


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Če sep 22, 2005 2:57 pm
Uporabniški avatarbil aktiven, sedaj zanikamPrispevkov: 1646Kraj: Loška dolina - LJPridružen: Sr avg 24, 2005 9:32 pm
na netu je blo.... kaj jz vem iz kere igrce... :)


Odsoten Profil WWW
OdgovorObjavljeno: Če sep 22, 2005 4:26 pm
Uporabniški avatarČeški fan!Prispevkov: 18Pridružen: Po sep 12, 2005 12:13 pm
Tole je iz igre Live for Speed ... :P


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Ne jul 30, 2006 9:42 pm
Uporabniški avatarznalecznalecPrispevkov: 765Kraj: PreshgainPridružen: Pe jul 07, 2006 8:01 pm
Še en biserček!
Škoda 130 LR ;#

Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Ne jan 20, 2008 8:03 pm
Uporabniški avatarČlanČlanPrispevkov: 4445Kraj: LogatecPridružen: Sr jul 25, 2007 8:00 pm
zakaj meni samo nekaj Venom-ovih slik prikaže? :( :crazi:


Odsoten Profil

Prikaži prispevke prejšnjih:  Razvrsti po:

Časovni pas: UTC + 1 ura
Stran 1 od 2
23 prispevkov
Pojdi na stran 1, 2  Naslednja
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov
Išči za:
Napiši novo temo  Odgovori na temo
Pojdi na:  
Ne morete pisati prispevkov v temi
Ne morete odgovarjati na teme v forumu
Ne morete urejati prispevkov v temi
Ne morete brisati vaših prispevkov forumu