Avtor |
Sporočilo |
|
Čehovc
|
Objavljeno: To feb 17, 2009 2:23 pm |
|
|
ČlanPrispevkov: 4445Kraj: LogatecPridružen: Sr jul 25, 2007 8:00 pm
|
Citiram: The championship currently features 15 rallies and production-based 2.0 L turbocharged four-wheel drive cars built to World Rally Car regulations racing across tarmac, gravel and snow. The power output has been limited to around 300 bhp (225 kW). Current cars in the championship include the Citroën C4, Ford Focus RS, Peugeot 307, Škoda Fabia, Subaru Impreza and Mitsubishi Lancer WRC. Citroën, Peugeot, Škoda and Mitsubishi pulled out of the championship for 2006 and those cars, although in use by privateers, are not in further development. Citroën returned to WRC in 2007 using the C4. The Suzuki World Rally Team joined the 2008 championship for the first time with their SX4 but they have pulled out of the 2009 championship together with Subaru because of the economic downturn currently affecting the automotive industry.
The WRC was formerly held for Group A and Group B rallycars. However, due to the increasing power, lack of reliability and the fatal accidents on the 1986 season, Group B was permanently banned. Later, in 1997, the Group A cars evolved into the WRC car spec, to ease the development of new cars and bring new makes to the competition.
Cars in the Production car World Rally Championship are limited to production-based cars homologated under Group N or Super 2000 rules. Most cars in the Junior World Rally Championship are homologated under Super 1600 rules, but Group N and selected Group A cars can also contest the series.
http://en.wikipedia.org/wiki/World_Rally_Championship
Sem skušal povedati, da je razlika v moči motorja. Mogoče sem se narobe izrazil.
|
Na vrh
|
|
Čehovc
|
Objavljeno: Pe apr 03, 2009 5:35 pm |
|
|
ČlanPrispevkov: 4445Kraj: LogatecPridružen: Sr jul 25, 2007 8:00 pm
|
|
Na vrh
|
|
davie
|
Objavljeno: Ne apr 05, 2009 9:39 am |
|
|
moderator/članPrispevkov: 1907Kraj: LjubljanaPridružen: Če jul 27, 2006 9:27 pm
|
uuu, dobr prispevk
|
Na vrh
|
|
Čehovc
|
Objavljeno: So apr 11, 2009 8:16 pm |
|
|
ČlanPrispevkov: 4445Kraj: LogatecPridružen: Sr jul 25, 2007 8:00 pm
|
|
Na vrh
|
|
Čehovc
|
Objavljeno: So okt 17, 2009 9:12 pm |
|
|
ČlanPrispevkov: 4445Kraj: LogatecPridružen: Sr jul 25, 2007 8:00 pm
|
|
Na vrh
|
|
Čehovc
|
Objavljeno: Ne dec 13, 2009 10:46 pm |
|
|
ČlanPrispevkov: 4445Kraj: LogatecPridružen: Sr jul 25, 2007 8:00 pm
|
Že nekaj časa je že znano,a mpak zgleda da sem tukaj pozabil prilimati:
Citiram: Čehi so že ob koncu letošnje sezone izdelali novo evolucijo Fabie S2000. Nova Fabia je pripravljena že za drugo sezono, kjer je FIA odločila, da so dirkalniki razreda Super2000 lahko še širši. Tako nova Fabia meri 1820 milimetrov, razširili pa so jo iz prejšnih 1798mm. Čehi predvsem še skrivajo novosti pri Fabiji, so pa potrdili, da bodo naslednjo sezono IRC prvenstva odpeljali več rallyjev kot letošnjo leto.
LINK
|
Na vrh
|
|
NoFear85
|
Objavljeno: So dec 26, 2009 12:00 pm |
|
|
Simply cleverPrispevkov: 606Kraj: KoperPridružen: Po avg 13, 2007 2:35 pm
|
Skoda Motosport Team je dva tedna testirala svoje dirkalnike skupaj z Kopeckym, Hanninenom, Vouillozom in Wilksom. Testirali so razlicne pnevmatike in nastavitve motorja. Guy Wilks pa je imel krajsa testiranja, saj so jih po nesreci Hanninena, ko je "zmeckal" kletko skrajsali.
Po odstopu tovarniske ekipe Abarth, naj bi Giandomenico Basso v sezoni 2010 odpeljal italjansko prvenstvo in morda kaksno IRC dirko v Skodi Fabii S2000 skupaj s Pierrom Longhiem, ki ze vozi s fabio.
Vir: Basso v Fabii S2000
|
Na vrh
|
|
Čehovc
|
Objavljeno: Sr mar 03, 2010 7:23 pm |
|
|
ČlanPrispevkov: 4445Kraj: LogatecPridružen: Sr jul 25, 2007 8:00 pm
|
|
Na vrh
|
|
Čehovc
|
Objavljeno: Če mar 25, 2010 6:30 pm |
|
|
ČlanPrispevkov: 4445Kraj: LogatecPridružen: Sr jul 25, 2007 8:00 pm
|
|
Na vrh
|
|
NoFear85
|
Objavljeno: Pe mar 26, 2010 4:28 pm |
|
|
Simply cleverPrispevkov: 606Kraj: KoperPridružen: Po avg 13, 2007 2:35 pm
|
|
Na vrh
|
|
NoFear85
|
Objavljeno: Pe mar 26, 2010 9:30 pm |
|
|
Simply cleverPrispevkov: 606Kraj: KoperPridružen: Po avg 13, 2007 2:35 pm
|
Pavel Valousek na Sheron Valašská Rallyju, ki steje za cesko drzavno prvenstvo, po SS5 vodi pred Pech Vaclavom (EVO IX) za 0,02s. V tesnem boju za zmago je se Roman Kresta (207 S2000). Barve skode zastopata se Roman Odlozilik in Antonin Tlustak.
Naj spomnim, lani se je na tu pripetila nesreca s smrtnim izidom. Upam da bo letos uspesno pripeljan do konca.
|
Na vrh
|
|
Čehovc
|
Objavljeno: So mar 27, 2010 10:05 pm |
|
|
ČlanPrispevkov: 4445Kraj: LogatecPridružen: Sr jul 25, 2007 8:00 pm
|
Valda zmagal pred Pechom za 7 sekund )) Upam, da ga vidimo letos s Fabio tudi na naših tleh!
|
Na vrh
|
|
NoFear85
|
Objavljeno: Ne mar 28, 2010 2:03 pm |
|
|
Simply cleverPrispevkov: 606Kraj: KoperPridružen: Po avg 13, 2007 2:35 pm
|
Fabia zmagala tudi na rallyju v Nemciji, in pa 3. mesto, vmes se urinila Impreza. Tako da dokaj spodbudni dosezki
|
Na vrh
|
|
NoFear85
|
Objavljeno: Sr mar 31, 2010 12:40 pm |
|
|
Simply cleverPrispevkov: 606Kraj: KoperPridružen: Po avg 13, 2007 2:35 pm
|
Cech: zanimiva novica za nas navdusence, se posebej zato, ker se najezuje na nase zahodne sosede in Skodo. Jan Kopecky bo odpeljal celotno italijansko prvenstvo. Vozila bosta italjansko Fabio S2000. Torej, se bolj zanimiva sezona pri zahodnih sosedih, kjer je ze potrjenih 10 S2000 vozil.
Abarth: Basso - Rossetti - Cunico 207: Andreucci - Longhi - Chentre - Perico - Cavallini Fiesta: Navarra Skoda: Kopecky - Signor
Se bo splacalo na kak izlet cez mejo
|
Na vrh
|
|
Čehovc
|
Objavljeno: Pe apr 02, 2010 7:31 pm |
|
|
ČlanPrispevkov: 4445Kraj: LogatecPridružen: Sr jul 25, 2007 8:00 pm
|
Sem videl novičko ja! Nujno bo treba it mal pogledat!
|
Na vrh
|
|
NoFear85
|
Objavljeno: Po jul 05, 2010 12:36 pm |
|
|
Simply cleverPrispevkov: 606Kraj: KoperPridružen: Po avg 13, 2007 2:35 pm
|
No pa je zunaj ze Fabia EVO S2000, prvic so jo vozili v IRC prvenstvu in sicer v Belgiji.
Ta vikend pa je bil izredno uspesen za Skodo. V Mariboru je je potekal rally za drzavno prvenstvo in z Fabio S2000 je zmagal Raimund Baumschlager.
Na ceskem so vozili Rally Bohemia, ki se odvija v okolici maticne tovarne skoda - Mlada Boleslav. Skoda je imela do SS15 (skupno 16) dvojno vodstvo, zal pa je na predzadnji etapi svojo Fabio EVO S2000 razbil domac voznik Pavel Valousek. Zmagal je Juho Hanninen z Fabio EVO S2000.
V prvenstvu CIR (Campionato Italiano Rally) je potekal Rally San Marino. Jan Kopecky je z Fabio S2000 prvi dan zacel dokaj slabo, saj si je po prvih dveh brzincih napral ze nekaj cez 30s zaostanja. Drugi dan pa se je stvar obrnila njemu v prid, zacel je napadalno in tako zasedel koncno drugo mesto, zaostal je za Paolom Andreuccijem.
|
Na vrh
|
|
NoFear85
|
Objavljeno: So feb 05, 2011 8:36 pm |
|
|
Simply cleverPrispevkov: 606Kraj: KoperPridružen: Po avg 13, 2007 2:35 pm
|
No ker sem ocitno naredil krivico dolocenim uporabnikom se najprej za to opravicujem. Nadaljeval bom pa seveda v svojem slogu. Sezona rallyjev se zacenja in ta vikend poteka 2. Ronde di Andora, kjer svoje spretnosti kaze verjetno vsem znani voznik iz formule 1, poljak Robert Kubica. Lani je v italjanskem prvenstvu preganjal vecinoma Cliota S1600 in pa Williamsa, letos pa se je odlocil razveselit prav nas, ljubitelje vozil skoda. Vozil bo namrec Skodo Fabio S2000, sposojeno pri italijanskem DP Autosport. Pa da ne bodo samo besede:
|
Na vrh
|
|
|