Avtor Sporočilo

<  Škoda Motošport  ~  Fabia S2000

OdgovorObjavljeno: Pe jan 09, 2009 8:41 pm
Uporabniški avatarČlanČlanPrispevkov: 4445Kraj: LogatecPridružen: Sr jul 25, 2007 8:00 pm
En ZELO lep video iz testiranj (sploh pa začetek!):
http://www.rallybuzz.com/hanninen-kopecky-test-monte/

_: _: _:


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Pe jan 09, 2009 9:50 pm
Uporabniški avatarČlanČlanPrispevkov: 4445Kraj: LogatecPridružen: Sr jul 25, 2007 8:00 pm
Z Fabio bo nastopal tudi Sandell PWRC prvenstvu :buny:
Citiram:
PWRC: RedBull Škoda Fabia S2000 za Patrika Sandella


Nekdanji svetovni mladinski prvak Patrik Sandell bo v svetovnem prvenstvu produkcijskih vozil vozil Škodo Fabio super 2000.
"Voziti za ekipo Red Bull bo zame velika čast. Upam, da bom njihovo zaupanje upravičil z osvojenim naslovom svetovnega pravaka. Mislim, da je glede na moje lanskoletne rezultate edini možni cilj naslov prvaka," je izjavil Patrik Sandell, ki je v minuli sezoni v prvenstvu PWRC vozil Peugeota 207 S2000 in sezono zaključil na 4. mestu.

26-letni Šved, katerega smo letos na delu lahko videli tudi na rallyu v Poreču, se bo s tovarniško Škodo Fabio Super 2000 za katero bo skrbelo moštvo Raimunda Baumschlagerja, udeležil osmih rallyev svetovnega prvenstva. Sandell bo sezono začel na Norveškem, od koder ga bo pot nato vodila še na Ciper, Portugalsko, Sardinijo, Grčijo in Veliko Britanijo.

vir: superspecial


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Sr jan 21, 2009 7:39 pm
Uporabniški avatarČlanČlanPrispevkov: 4445Kraj: LogatecPridružen: Sr jul 25, 2007 8:00 pm
Še v tovarniških barvah:
Slika
Slika
Slika
Slika
_:


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Sr jan 21, 2009 7:40 pm
Uporabniški avatarmoderator/članmoderator/članPrispevkov: 1907Kraj: LjubljanaPridružen: Če jul 27, 2006 9:27 pm
mislm da ji kr paše ta mal bolj temna zelena barva


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Sr jan 21, 2009 7:55 pm
Uporabniški avatarČlanČlanPrispevkov: 1318Kraj: novo mestoPridružen: Ne sep 02, 2007 1:43 pm
S strani izgleda _: , odspredaj pa :vomit: . Kot da bi jo postavil na ladijski tanker, gor avto dol ploščad :(


Odsoten Profil WWW
OdgovorObjavljeno: Če jan 22, 2009 2:52 am
Uporabniški avatarNekaj le znam..Prispevkov: 1298Kraj: BrežicePridružen: Po avg 13, 2007 8:33 pm
ej toni pa to ti je za GORJANCE.... :rally:

ni to za šminkirat


Odsoten Profil WWW
OdgovorObjavljeno: Če jan 22, 2009 8:09 am
Uporabniški avatarČlanČlanPrispevkov: 1318Kraj: novo mestoPridružen: Ne sep 02, 2007 1:43 pm
:rally:


Odsoten Profil WWW
OdgovorObjavljeno: Ne jan 25, 2009 12:54 pm
Uporabniški avatarŠkoda voznik!Prispevkov: 67Pridružen: Po jan 01, 2007 6:11 pm

Zadnjič spremenil damjnmlak, dne Ne jan 25, 2009 7:02 pm, skupaj popravljeno 1 krat.

Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Ne jan 25, 2009 1:29 pm
Uporabniški avatarNekaj le znam..Prispevkov: 1298Kraj: BrežicePridružen: Po avg 13, 2007 8:33 pm
površno bereš forum...ker je ta slika objavlena že par dni ter tudi komentirana! :hysterical:


Odsoten Profil WWW
OdgovorObjavljeno: So feb 14, 2009 1:50 pm
Uporabniški avatarČlanČlanPrispevkov: 4445Kraj: LogatecPridružen: Sr jul 25, 2007 8:00 pm
Prihodnost Fabie S2000

Citiram:
Med nekdanjim umikom in letošnjim povratkom Škodine tovarniške ekipe lahko potegnemo vzporednice. Enačita ju odličen vtis in slabši izkupiček. Leta 2005 je Colin McRae s Fabio WRC blestel na rallyju po Avstraliji, podobno je z njeno naslednico generacije Super 2000 v Monte Carlu navdušil Juho Hänninen. A čeprav je Finec ponovil McRajev ničelni izkupiček, se zdi dirkaška prihodnost Škode svetla kot še nikoli.

Že kot prototip je Škoda Fabia S2000 požela veliko zanimanja in čeprav Čehi v primerjavi s tovarniškimi moštvi doslej niso bili konkurenčni (premalo denarja za razvoj WRC avtomobila), se je že pred rallyjem v Monte Carlu potihoma napovedalo konkurenčnost novega dirkalnika. Pri Škodi so veliko vložili v testiranja, ki sta jih sprva opravljala Jan Kopecky in Sebastian Lindholm, nekaj kilometrov je s Fabio prevozil celo Carlos Sainz, lansko jesen pa se je nato moštvu pridružil še Juho Hänninen.

Slednji je že sredi lanskega leta podpisal pogodbo s Škodo in kot eden najboljših finskih voznikov postal adut za prihodnost. Hänninen je na poledenelem asfaltu v Monte Carlu, kjer je vozil prvič, nemudoma prikazal daleč največ, toda se vseeno ni uspel izogniti ledeni zaplati tik po začetku desete hitrostne preizkušnje. Če vemo, da je 27-letni Finec na makadamu še vsaj za razred hitrejši, so lahko tekmeci resnično zaskrbljeni. Če bo le uspel pripeljati do cilja …

Fabia Super 2000 oblikovno sicer ne spada med najlepše dirkalnike. Lahko bi ga celo primerjali s škatlo na štirih kolesih, ki na aerodinamiko ne stavi ravno veliko. A estetski videz v rallyju ne pomeni veliko: precej bolj pomemben je dober motor, ki je bil vselej močno orožje Škode. Pri atmosferskem dvolitrskem motorju, ki joče po pomanjkanju navora (235 Nm), je dobro delovanje motorja (trenutno 265 KM) zelo pomembno. V primerjavi s konkurenčnim Peugeotom 207 je Fabia za 38 milimetrov krajša, za 2 milimetra ožja in ima za 74 milimetrov krajšo medosno razdaljo. Gre torej za zelo kompakten in dobro uravnotežen dirkalnik, kar sta Hänninen in Kopecky na drsečem južnofrancoskem asfaltu uspela dokazati. Na prvih makadamskih rallyjih se bo pokazalo, če bo krajša medosna razdalja lahko slabša točka avtomobila. Medtem ko Peugeot in Fiat stojita na McPhersonovih blažilnikih, Škoda uporablja napredne Reigerjeve. Pri dirkalnikih Super 2000 so dobre nastavitve podvozja sila pomembne, saj elektronskih diferencialov proizvajalci ne smejo uporabljati. V Škodi so nameščeni trije mehanski diferenciali, menjalnik je na drugi strani klasičen, X-.tracov 6-stopenjski sekvenčni. Za asfaltne rallyje je FIA najmanjšo dovoljeno maso zapovedala pri 1150 kilogramih.

»Predstavniki Škode so stik z menoj vzpostavili že sredi lanskega poletja. Ker je bil dogovor hitro sklenjen, sem kmalu začel s testiranji. Že prvi občutek je bil odličen, saj ima Fabia prave tehnične rešitve in je obenem dobro uravnotežena. In po odpeljanem prvem rallyju so občutki le še toliko boljši,« je v Monte Carlu povedal Hänninen, ki je lani dobil tri rallyje svetovnega produkcijskega prvenstva PWRC, a po okvari motorja v Walesu ostal brez naslova prvaka. S tovarniško pogodbo v žepu ob porazu proti Andreasu Aignerju, ki je nato kmalu ostal brez programa za 2009, pravega razočaranja niti ni kazal. Hänninenova hitrost ni bila nikoli vprašljiva, saj je v prvenstvu PWRC leta 2006 brez težav sledil slavnemu rojaku Jariju-Mattiju Latvali, toda v svoji dosedanji karieri je dirkalnike (pre)pogosto prevrnil na streho. V Monte Carlu je začel vrhunsko in na ledenem asfaltu, čeprav na gumah ni imel dodatnih žebljičkov, napadel na vso moč. Fabio je uspel obvladovati vse do devete hitrostne preizkušnje, ko je prebil gumo. Eno preizkušnjo kasneje se je njegov nastop končal pod cesto. A je uspel zato do cilja na četrtem mestu pripeljati ravno tako 27-letni Kopecky, ki je v začetku rallyja izgubil čas z okvaro servo volana, nato pa bil skupaj s Hänninenom hitrejši od tekmecev. Češki dirkač je bil doslej na rallyjih svetovnega prvenstva dvakrat peti. Nad projektom Fabia Super 2000 je že doslej bedel Michal Habranek, ki je na čelu Škode Motorsporta zamenjal Martina Mühlmeierja. »Razred WRC v svetovnem prvenstvu je za nas leta 2005 postal predrag, obenem pa nismo imeli niti dovolj izkušenj. Za vložen denar bi dobili premalo. Zato smo se odločili, da leta 2007 v Ženevi predstavimo prototip dirkalnika Super 2000, ki je takoj naletel na odlične odzive,« pravi Habranek.

Čeprav bodo v medcelinski seriji IRC nastopali s tovarniškim moštvom, Čehi velik poudarek dajejo privatnim moštvom in sodelovanju z nacionalnimi uvozniki Škodinih avtomobilov. S poltovarniškim dirkalnikom (tehnična podpora ekipe Raimunda Baumschlagerja) bo v letošnjem produkcijskem svetovnem prvenstvu že dirkal Patrik Sandell. »Konkurenca v razredu Super 2000 je že zelo močna. Peugeot ima veliko izkušenj, mi smo bili sedaj nekaj let odsotni in tudi zato smo hoteli v našo sredino pripeljati izkušene ljudi. Eden takih je inženir Mario Fornaris, ki je pred tem delal pri Peugeotu in Mitsubishiju,« razlaga 39-letni Čeh, nekoč del Škodinega tehnološko-razvojnega oddelka, ki sedaj bedi nad novim dirkaškim projektom. Prihodnost le-tega sicer še ni povsem začrtana, saj bodo od leta 2011 naprej na osnovi razreda Super 2000 sloneli tudi dirkalniki svetovnega prvenstva. »Odločiti se bo potrebno, ali bomo razvijali tudi dirkalnik Super 2000+. Na obeh nivojih bomo težko konkurenčni. Čeprav FIA tehničnih pravil za prihodnost še ni dokončala, je ta pot zagotovo prava,« razmišlja Habranek.

Škoda bi si lahko do leta 2011 zagotovila pomembno prednost. Na eni strani so s Hänninenom dobili voznika najvišjega ranga, naslednji dve sezoni pa jim bosta dali priložnost za nadaljnji razvoj Fabie S2000. Doslej so se Čehi udeležili 214 rallyjev za svetovno prvenstvo, bili enkrat svetovni prvaki v razredu F2, v elitni WRC konkurenci pa po zaslugi Armina Schwarza (rally Safari 2001) enkrat samkrat uvrščeni na tretje mesto.


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Ne feb 15, 2009 8:29 pm
Uporabniški avatarČlanČlanPrispevkov: 478Kraj: TolminPridružen: Ne maj 15, 2005 10:20 am
Nisem 100%,ampak mislim,da je Fabia s2000 dosegla svojo prvo zmago na rally-ju po Norveški... :buny:


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Ne feb 15, 2009 8:43 pm
Uporabniški avatarČlanČlanPrispevkov: 4445Kraj: LogatecPridružen: Sr jul 25, 2007 8:00 pm
Res je! Ampak v P-WRC prvenstvu.

http://www.wrc.com/jsp/index.jsp?lnk=10 ... -WRC%20win


Še več takih uspehov! :buny:


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Po feb 16, 2009 8:40 am
Uporabniški avatar--Prispevkov: 6551Kraj: DomžalePridružen: Po maj 09, 2005 2:56 pm
Kaj je zdej kle razlika med WRC in P-WRC?

P kot Production že, sam vseeno ....


Odsoten Profil WWW
OdgovorObjavljeno: Po feb 16, 2009 2:16 pm
Uporabniški avatarČlanČlanPrispevkov: 4445Kraj: LogatecPridružen: Sr jul 25, 2007 8:00 pm
V WRC prvenstvu se vozijo dirkalniki skupine A8. Se pravi WRCji.

V P-WRC pa se vozijo dirkalniki N4 skupine. Se pravi šibkejše sestrice in bratci (impreze, micke, S2000..).


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Po feb 16, 2009 11:10 pm
Uporabniški avatar--Prispevkov: 6551Kraj: DomžalePridružen: Po maj 09, 2005 2:56 pm
Čaki pa a nima tale s2000 tud cirka 300 konj, kot je omejitev za WRC?


Odsoten Profil WWW
OdgovorObjavljeno: To feb 17, 2009 5:47 am
Uporabniški avatarČlanČlanPrispevkov: 4445Kraj: LogatecPridružen: Sr jul 25, 2007 8:00 pm
Ima 250KM, vendar brez turbinskega polnilnika, katerega uporabljajo v WRC prvenstvu, in kateri se ne sme uporabljat v IRC prvenstvu, za katerega je tud dejansko narejena. Razlika med prvenstvi je predvsem v prostornini motorja, tehničnem pravilniku itd.


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: To feb 17, 2009 10:02 am
Škoda majstrPrispevkov: 134Pridružen: Če nov 01, 2007 9:08 pm
prostornini? a nimata oba razreda 2000 ccm?


Odsoten Profil

Prikaži prispevke prejšnjih:  Razvrsti po:

Časovni pas: UTC + 1 ura
Stran 3 od 5
85 prispevkov
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3, 4, 5  Naslednja
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov
Išči za:
Napiši novo temo  Odgovori na temo
Pojdi na:  
Ne morete pisati prispevkov v temi
Ne morete odgovarjati na teme v forumu
Ne morete urejati prispevkov v temi
Ne morete brisati vaših prispevkov forumu