Avtor Sporočilo

<  Splošno  ~  lastniki octavie 1.2 tsi zadovoljstvo

OdgovorObjavljeno: Pe mar 23, 2012 4:09 pm
Škoda loverPrispevkov: 273Pridružen: Ne sep 20, 2009 8:58 am
lp, mene zanima kdo je od vas naredil največ km s tem motorjem, in če je ze kdo mel kaksno težavo na octivii 1.2 tsi, to me res zanima, ker na vw forumu skoz neki jočejo da je neki narobe, od menjave ketne do nekih nadgradenj turbine, zato me res zanima če je kdo zaznal kakšno napako oz. je zaradi tega obiskal servis,

hvala


:pir: :pir:


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: So mar 24, 2012 12:45 pm
Uporabniški avatarŠkoda voznik!Prispevkov: 96Kraj: nova goricaPridružen: To nov 24, 2009 1:59 pm
tdx je napisal/-a:
Pozdrav,

danes berem Autobild št.10/2012 in glej ga hudiča :twistedevil:
http://www.autobild.de/artikel/vw-1.4-t ... 92135.html

problemov cel kup z, sicer 1.4 TSI motorji. Moje omejeno znanje nemščine mi
dviguje obrvi o tem kar piše.

Sicer da vas potolažim, glede na količino proizvedenih motorjev, slabe verige,
odmične gredi ali podobne okvare v promilih so minimalne.

Če bi bil lastnik takšnega avta, bi me najbolj skrbelo dejstvo "
the day after ", se pravi kaj se zgodi če v 4 do 5 letih prevozite 40.000 do
70.000 km in vam motor "crkne", takoj po preteku originalne ali podaljšane garancije.
V člansku se navaja par takšnih primerov,
popravilo motorja/zamenjava je bila 6.400 evrov, na račun kulance je išel del,
ma lastnik je kljub temu plačal 3000 evrov.

Strokovnjak z Dunaja navaja da je slaba kvaliteta delov predvsem botrovala
hudim okvaram!!!

Moj nasvet, hodite redno na servise, ne prinašat olje in filtre seboj, poglotnite
stroške za čas trajanja garancije, potem pa.....

Tdx :cool:


Ekola, :( v današnji
številki Autobilda nr.12/2012, kot reakcijo o napisu z problemi pri motorjih 1.4 TSI in 1.2 TSI,
javilo se je skoraj 100 lastnikov omenjenih avtomobilov, golf, Fabia, Audi A3
z problemi.
Žal koliko sem razbral iz napisa VW ne želi dati kulance na omenjeno problematiko
z napenajlcem in verigo v TSI motorjih. :crazi: :stupid: :devil: .
Še link:
http://www.autobild.de/artikel/vw-tsi-m ... 42557.html

Lp Tdx :cool:


Zadnjič spremenil tdx, dne Ne mar 25, 2012 5:40 pm, skupaj popravljeno 1 krat.

Odsoten Profil WWW
OdgovorObjavljeno: So mar 24, 2012 9:27 pm
Simply cleverPrispevkov: 683Pridružen: To sep 05, 2006 7:51 pm
Imamo pri hiši golfa 1.4 TSI in ima 19 tisoč km zaenkrat BP.


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Pe apr 06, 2012 8:29 pm
Uporabniški avatarČeški fan!Prispevkov: 54Kraj: Šmarje - SapPridružen: So mar 31, 2012 10:11 am
Zelo zanimiva tematika in relativno različne izkušnje. Jaz imam tudi Octavio 1.2 TSI business paket, od 10.3.2011, do zdaj prevozil nekaj več kot 29.000 km (redni servis na 30.000 km bom imel 16.4.2012 pri Škerjancu Domžale). Nisem opazil nobenih problemov, pri naročanju na servis mi je rečeno, da bodo naložili samo novo programsko opremo. Povprečna poraba je 5,4-5,6 l/100 km (res, da po AC prevozim cca 80%, vsak dan do službe in nazaj 48 km), vozim več ali manj po predpisih (v tem času res imel eno kazen - radar). Z avtom sem več kot zadovoljen, da ne rečem navdušen. Za ta denar (15.732 EUR do registracije - full oprema: ESP, alarm, tempomat, zadnji parkirni senzorji, climatronic, zaščita motorja, predal za očala, 6 prestav,...) se težko dobi več avta.


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Sr apr 18, 2012 1:13 pm
Uporabniški avatarŠkoda voznik!Prispevkov: 96Kraj: nova goricaPridružen: To nov 24, 2009 1:59 pm
Tdx :cool:[/quote]

Ekola, :( v današnji
številki Autobilda nr.12/2012, kot reakcijo o napisu z problemi pri motorjih 1.4 TSI in 1.2 TSI,
javilo se je skoraj 100 lastnikov omenjenih avtomobilov, golf, Fabia, Audi A3
z problemi.
Žal koliko sem razbral iz napisa VW ne želi dati kulance na omenjeno problematiko
z napenajlcem in verigo v TSI motorjih. :crazi: :stupid: :devil: .
Še link:
http://www.autobild.de/artikel/vw-tsi-m ... 42557.html

Lp Tdx :cool:[/quote]

Pozdrav :D ,

saga o TSI ketnah se nadaljuje.
Pismo a so tile VW trmasti... :o .
Všeč mi je pa debelina registratorjev in predmetov... :twistedevil:
to se pravi bit v službi potrošnika AUTOBILD :svaka:
Avtobild:
http://www.autobild.de/artikel/vw-tsi-m ... 93757.html

Lp Tdx


Odsoten Profil WWW
OdgovorObjavljeno: Sr apr 18, 2012 3:35 pm
Škoda loverPrispevkov: 273Pridružen: Ne sep 20, 2009 8:58 am
zdravo, mislim da nas je kr nekaj uporabnikov k si lastimo ta motor 1.2 tsi, a ma ze kdo kakšne probleme s 1.2 tsi motorjem, jst zaenkrat resnično vse super, rad bi vedel če ma kdo na octavii probleme


hvala


lp


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Sr apr 18, 2012 7:28 pm
Uporabniški avatarČeški fan!Prispevkov: 54Kraj: Šmarje - SapPridružen: So mar 31, 2012 10:11 am
maarkec je napisal/-a:
zdravo, mislim da nas je kr nekaj uporabnikov k si lastimo ta motor 1.2 tsi, a ma ze kdo kakšne probleme s 1.2 tsi motorjem, jst zaenkrat resnično vse super, rad bi vedel če ma kdo na octavii probleme


hvala


lp

jaz imam octavio 1,2 TSI (marec 2011), prevozil 30000 km brez problemov, idealna poraba, brez pripomb, več kot zadovoljen.


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Sr apr 18, 2012 7:40 pm
Škoda loverPrispevkov: 273Pridružen: Ne sep 20, 2009 8:58 am
uff, moja je pa 22 april 2011, torej ta teden bo mela birthday :D :D , mam pa samo 11.500 km :buny: :buny: :buny:


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Sr apr 18, 2012 7:59 pm
Češki fan!Prispevkov: 13Pridružen: Ne okt 16, 2011 3:15 pm
zdravo,

moja Octavia tudi marec 2011, prevoženih blizu 30.000km in tudi zaenkra BP, zanima me, če je že kdo premišljeval o predelavi na LPG?


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Sr apr 18, 2012 10:13 pm
Simply cleverPrispevkov: 683Pridružen: To sep 05, 2006 7:51 pm
Tdx a lahko en hiter prevod(v parih stavkih zakaj se gre)eni nismo dobri v nemškem jeziku.


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Če apr 19, 2012 5:20 am
Uporabniški avatarČeški fan!Prispevkov: 54Kraj: Šmarje - SapPridružen: So mar 31, 2012 10:11 am
tihole je napisal/-a:
zdravo,

moja Octavia tudi marec 2011, prevoženih blizu 30.000km in tudi zaenkra BP, zanima me, če je že kdo premišljeval o predelavi na LPG?


Jaz ne - niti pod razno. Z povprečno porabo pod 6l in vložkom za vgradnjo plinske inštalacije, bi mi se investicija povrnila čez 7 let. Vprašanje je tudi kakšna bo cena plina in vse kar pride zraven (dajatve, cestnine,...)


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Če apr 19, 2012 11:50 am
Uporabniški avatarŠkoda voznik!Prispevkov: 96Kraj: nova goricaPridružen: To nov 24, 2009 1:59 pm
bigman je napisal/-a:
Tdx a lahko en hiter prevod(v parih stavkih zakaj se gre)eni nismo dobri v nemškem jeziku.


Živ,

nekaj sem že napisal v prejšnih postih.
Predlagam da na zadnjem linku, ko ti odpre
članek, pogledaš foto galerijo .
To bo povedalo več kot ves prevod ali tisoč besed.
V osnovi slab dobavitelj, neustrezne tolerance verige, zobnikov,
slab material, pretirana obraba...
pazi zdej: OLJEEE!!! Kratke relacije .... :crazi:

Čeprav razumem da bo kulanca povečana na 200.000 km,
huronski odziv uporabnikov TSI motorjev kaže da ga je VW....
polomil in da se počasi vleče ven.... ( do včeraj je bilo 220 mailov)

Dal sem nasvet pred par tednov da skrbno beležite in dokumentirajte
vse dogodke okoli TSI motorjev, ne ga lomit z oljem....ne z servisi....
Proiizvajalec je ta, ki NAREKUJE pogoje uveljavitve garancije pod njegovimi
pogoji...torej take it or leave it :(

Pa še to...kaj ti pomaga kulanca kje VW krije DEL stroškov...
Revežu je po 5 letih zaribal 1.4 TSI VW Touran...Popravilo je bilo
6.400 evrov kulanca cca 50%. Avto je pa imel 64.000 km :vomit:

Lp Tdx :cool:
( In če pomislim da sem razmišljal o 1.2 TSI ali 1.8TSI.... :( )
Paa še to, lahko cel članek copy pol pa paste na google translate...
moja nemščina ni takšna da se postavljam...


Odsoten Profil WWW
OdgovorObjavljeno: Ne apr 22, 2012 10:52 am
Škoda loverPrispevkov: 273Pridružen: Ne sep 20, 2009 8:58 am
danes moja octavia 1.2 tsi praznuje eno leto :D , za sabo ma prevoženih 11.700 km, zaenkrat vse ok, brez problemov, upam da mi služi tako tudi naprej

:svaka: :svaka:


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: To jun 19, 2012 5:55 am
Bosch pumpa majstrPrispevkov: 6Pridružen: Ne sep 04, 2011 5:33 pm
...


Zadnjič spremenil Slr, dne Sr avg 15, 2012 8:36 pm, skupaj popravljeno 1 krat.

Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Ne jul 29, 2012 12:07 pm
Uporabniški avatarSpam memberSpam memberPrispevkov: 271Kraj: Markovec CityPridružen: Sr okt 05, 2005 8:03 pm
ni variante :)


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Ne jul 29, 2012 1:27 pm
Uporabniški avatarČeški fan!Prispevkov: 54Kraj: Šmarje - SapPridružen: So mar 31, 2012 10:11 am
Na to vprašanje mislim, da niti strokovnjaki ne znajo točnega odgovora (motor je novejši, ni izkušenj - premalo časa na tržišču, nova tehnika, pri posameznih primerih "otroške" bolezni,....), V vsakem primeru gledam optimistično, in pri lastnem primeru (do zdaj prevozil 42.000 km) sem več kot zadovoljen.
:dog:


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Sr nov 26, 2014 10:54 am
Bosch pumpa majstrPrispevkov: 4Pridružen: Če maj 22, 2014 10:43 am
tihole je napisal/-a:
že nekaj časa tudi sam spremljam VW forume in njihove težave t TSI motorji, zanimivo je , da teh težav nekako ni na škodah, bom pa preveril na servisu, ki ga mam nekje konec aprila na 30,000km in zaenkrat nobenih težav.



Pa še kakšne težave imam na Roomster, letnik 2011, s to verigo in še s čim. Žal.


Odsoten Profil

Prikaži prispevke prejšnjih:  Razvrsti po:

Časovni pas: UTC + 1 ura
Stran 5 od 6
86 prispevkov
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3, 4, 5, 6  Naslednja
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov
Išči za:
Napiši novo temo  Odgovori na temo
Pojdi na:  
Ne morete pisati prispevkov v temi
Ne morete odgovarjati na teme v forumu
Ne morete urejati prispevkov v temi
Ne morete brisati vaših prispevkov forumu
cron