Avtor Sporočilo

<  Splošno  ~  Škoda Octavia 1.6 TDI (105KM) napram 2.0 TDI (150KM)

OdgovorObjavljeno: Ne avg 20, 2017 4:58 pm
Češki fan!Prispevkov: 17Pridružen: Ne avg 20, 2017 2:46 pm
@noucamp90

Lahko prispevam svoje izkušnje z obema, čeprav je od vprašanja minilo že nekaj časa. Dnevno na približno enaki relaciji (2/3 avtocesta, 1/3 regionalka).

Odvisno od sloga vožnje (ne divjanja, ampak dinamike) je potem to, kar želiš.

Moja subjektivna (in kakšna objektivna) opažanja razlik 1.6 vs. 2.0:
• Prva stvar, ko štartaš: 1.6 je glasnejši od 2.0.
• 1.6 ima v ročni obliki menjalnik s 5 stopnjami (razen, če je Greenline), 2.0 pa 6. DSG-ja imata pa 7 stopenj za 1.6 in 6 za 2.0. Za 1.6 DSG sta suhi sklopki, kar pomeni cenejše vzdrževanje (je sploh vzdrževanje?), ker ni olja (naj me kdo popravi, če se motim), pri 2.0 pa se kopata v olju.
• Prej sem omenjal DSG, ki ga iz izkušenj priporočam (2.0), samo glede na skoraj celotno pot po avtocesti, kjer se +/- voziš v najvišji prestavi ... ne vem. Stvar okusa.
• Če si v 1.6 sam ali z lahkokrilci, je okej. S potniki se opazi primanjkljaj konjičev.
• Tudi ko si v 1.6 sam, se v primerjavi 2.0 opazi razlika. To pa je seveda odvisno od sloga vožnje in kaj se od vozila pričakuje. Morda sem jaz pod vplivom 2.0 in se mi zato 1.6 zdi podmotoriziran, je pa v osnovi še zmeraj dovolj zmogljiv.
• 1.6 je cenejši za ragistracijo, kar že sam ugotavljaš.
• 1.6 ima porabo ~5 litrov (če želiš, se da peljati tudi pod 5/4,5, najnižje sem ga spravil, da je računalnik kazal nekih 3,6 po 30 km relacijske vožnje), 2.0 pa je nekje 5,5 (opazil sem že 4,5). Neke velike razlike pri običajni vožnji ni.
• Po mojih opažanjih 1.6 manj zaganja regeneracijo DPF-ja kot 2.0.
• 2.0 daje več občutka kompaktnosti.

Težav do zdaj ni bilo z nobenim, vsak ima prevoženih ~70K.

Letnik 2014 (proti koncu leta) je po moje boljša izbira, če želiš imeti Škodino podaljšano jamstvo (6 let), pri starejših je bilo jamstva za 4 leta. Vztrajnik, ki ga omenjaš bi moral biti krit s strani jamstva, če ni je jamstvo absurdno.

Pod črto: 1.6 je dober, vendar je 2.0 toliko boljši, da bi brez pomislekov izbral močnejšega.


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Po okt 01, 2018 1:07 pm
Bosch pumpa majstrPrispevkov: 1Pridružen: Po okt 01, 2018 12:59 pm
Tudi sam se zanimam za nakup dizla vendar imam nekaj pomislekov glede DPF filtra. Od ponedeljka do petka bo vožnja povečini mestna, nekje 8 km v eno smer, 2x na mesec pa pot domov in nazaj po AC okoli 800 km.

Se filter v teh pogojih regenerira ali bi predlagali raje TSI motor?


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Po okt 01, 2018 5:59 pm
Uporabniški avatarNekaj le znam..Prispevkov: 1768Kraj: KrasPridružen: Če apr 20, 2006 4:19 pm
Ne bi smelo biti težav.
Fajn bi bilo sicer da bi vsak vikend naredil daljšo vożnjo. Ni treba 800km, 50km bi bilo čisto dovolj.


Odsoten Profil WWW
OdgovorObjavljeno: To okt 02, 2018 12:37 pm
Češki fan!Prispevkov: 24Pridružen: To avg 21, 2018 1:06 pm
Navor imata 1.6 tdi 105KM in 110 KM oba enak 250 NM in pri enakih vrtljajih 1.500/min in po testih zelo podobne zmogljivosti 0-100 kmh in 60-100 kmh. Pri 110KM je mogoče občutek boljši, ker je zaradi 6 prestav bolj razdeljena moč :D .

Na testiranjih so imeli izmerjene podatke:

105 KM:
0-100 kmh 10,8 s
60-100 kmh (3. prestava) 7,3 s
Vrtljaji pri 130 kmh: 2.500/min (5. prestava)
Poraba: ca. 5,2 l

110 KM:
0-100 kmh 10,7 s
60-100 kmh (3 prestava) 6,9 s
Vrtljaji pri 130 kmh: 2.300/min (6. prestava)
Poraba: ca. 4,5 l

Sam sem vozil 1.6 105 KM 70.000 km brez nobenih problemov in moram reči, da je za normalno uporabo več kot dovolj zmogljiv motor in do 160 kmh kar dobro vleče na avtocesti in med vožnjo do 140 kmh mi je subjektivno deloval tišje, kot moj sedanji 2.0 150 KM. Tudi vrtljaji motorja samo zaradi 5. prestav na avtocesti subjektivno niso bili previsoki (ca. 2.800-2.900 pri 160 kmh).

in še 2.0 150 PS:
0-100 kmh 8,6 s
60-100 kmh (3. prestava) 5,2 s
Vrtljaji pri 130 kmh: 2.200/min (6. prestava)
Poraba: ca. 5,2 l

Razlike v porabi med 1.6 105 KM in 2.0 150 KM pri mojem načinu vožnje nisem opazil, je pa 2.0 150 KM zaradi višjega navora (340 NM napram 250 NM) bolj elastičen od 1.6, za normalno uporabo in avtocesto do 160 kmh pa je 1.6 105 KM povsem dovolj, 2.0 150 KM pa še nad 160 kmh nekaj dela :buny: .


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: To okt 02, 2018 7:37 pm
Uporabniški avatarNekaj le znam..Prispevkov: 1768Kraj: KrasPridružen: Če apr 20, 2006 4:19 pm
Žal se ne morem zadržati.

Bravo, teorijo obvladaš v nulo, sedaj pa pojdi peljat v živo 105KM in 110KM in se čudi razliki pri REALNI vožnji. Pa nima veze ali je razlog motor, menjalnik, prestavna razmerja ali kaj četrtega.

Da ne govorim, da je za 160km/h dovolj 1.6TDI. Ja, saj gre, ampak se zadeva vrti kot mlinček in to je to.
Ti pri recimo 140km/h nekdo skoči pred tebe, zabremzaš, se umakne, potem pa ga gledaš pol minute, da se zvlečeš mimo. Če pa samo malo pohodi plin, greš pa lahko le še za njega na vozni pas.
Pa da bo jasno: sem imel 1.6TDI 105KM in pišem iz prve roke, res pa nimam diplomske iz teoretiziranja in Youtube testov.


Odsoten Profil WWW
OdgovorObjavljeno: To okt 02, 2018 9:04 pm
Češki fan!Prispevkov: 24Pridružen: To avg 21, 2018 1:06 pm
mtl je napisal/-a:
Žal se ne morem zadržati.

Bravo, teorijo obvladaš v nulo, sedaj pa pojdi peljat v živo 105KM in 110KM in se čudi razliki pri REALNI vožnji. Pa nima veze ali je razlog motor, menjalnik, prestavna razmerja ali kaj četrtega.

Da ne govorim, da je za 160km/h dovolj 1.6TDI. Ja, saj gre, ampak se zadeva vrti kot mlinček in to je to.
Ti pri recimo 140km/h nekdo skoči pred tebe, zabremzaš, se umakne, potem pa ga gledaš pol minute, da se zvlečeš mimo. Če pa samo malo pohodi plin, greš pa lahko le še za njega na vozni pas.
Pa da bo jasno: sem imel 1.6TDI 105KM in pišem iz prve roke, res pa nimam diplomske iz teoretiziranja in Youtube testov.


Meni se sploh ni zdelo da slabo potegne nad 100 kmh...kot je iz videa spodaj razvidno potegne v pol minute od 120kmh na 190 kmh...in 160 kmh je bila pri meni potovalna hitrost..

https://youtu.be/p-djfSW-vDQ


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Sr okt 03, 2018 12:06 am
Uporabniški avatarNekaj le znam..Prispevkov: 1768Kraj: KrasPridružen: Če apr 20, 2006 4:19 pm
Pa si ti pogledal kako prestavlja v videu? Četrta do 180km/h. Pa 220km/h z 1.6, lool, je moral biti lep klanec NAVZDOL.
No, kakorkoli. Kar se mene tiče je 1.6 tam do nekje 130-140km/h, če se voziš hitreje, je bolje 2.0 vzet in sem precej prepričan da bo ta tudi manj pil pri takih hitrostih.

Sicer pa sem se spustil v to debato le zato, da ti ne bo kdo na suho verjel. Ni treba da verjame tudi meni, le naj gre prej sprobat in sam pride do zaključka. Kupovat avtomobil samo na podlagi forumov in YouTube-a je zelo slaba ideja.


Odsoten Profil WWW
OdgovorObjavljeno: To dec 11, 2018 5:05 pm
Češki fan!Prispevkov: 18Pridružen: So dec 28, 2013 12:14 pm
Tudi sam sem bil v dvomih ali 1.6 ali 2.0.

Vzel sem 1.6 105 KM, za relacije in mestno vožnjo je čisto vredu. Avtocesto uporabim cca. 5X letno in že potrpim, kjer manjka 6. prestava in nekaj konjičev. Sicer pa se prihrani pri registraciji.

Sem pa zadnjič vozil službeno 2.0 tdi 150KM in je na AC neverjetna razlika. Pri 140km/h pohodiš in kar konkretno potegne, imaš hitro 170km/h notri. Pri 1.6TDI bi čakal pol minute preden bi se sploh kaj zgodilo in precej bolj se vrti mlinček pri teh hitrostih.

Če bi se še enkrat odločal bi vzel 2.0tdi 150KM


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Sr dec 12, 2018 11:56 am
Češki fan!Prispevkov: 24Pridružen: To avg 21, 2018 1:06 pm
luke46 je napisal/-a:
Tudi sam sem bil v dvomih ali 1.6 ali 2.0.

Vzel sem 1.6 105 KM, za relacije in mestno vožnjo je čisto vredu. Avtocesto uporabim cca. 5X letno in že potrpim, kjer manjka 6. prestava in nekaj konjičev. Sicer pa se prihrani pri registraciji.

Sem pa zadnjič vozil službeno 2.0 tdi 150KM in je na AC neverjetna razlika. Pri 140km/h pohodiš in kar konkretno potegne, imaš hitro 170km/h notri. Pri 1.6TDI bi čakal pol minute preden bi se sploh kaj zgodilo in precej bolj se vrti mlinček pri teh hitrostih.

Če bi se še enkrat odločal bi vzel 2.0tdi 150KM



2.0 je močnejši samo toliko pa tudi ni razlike v sekundah kot pa je subjektivno hehe...140-170 kmh potegne 1.6 v ca. 11 s, 2.0 pa v ca. 9 s...

6 prestava pa bi znižala vrtljaje za ca. 250/min, tako da bi se 1.6 peljal 160 kmh s ca. 2.500 namesto 2.750 vrtljaji...ali do 3.000 vrtljajev še gre komot na avtocesti :)


Odsoten Profil

Prikaži prispevke prejšnjih:  Razvrsti po:

Časovni pas: UTC + 1 ura
Stran 2 od 2
26 prispevkov
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov
Išči za:
Napiši novo temo  Odgovori na temo
Pojdi na:  
Ne morete pisati prispevkov v temi
Ne morete odgovarjati na teme v forumu
Ne morete urejati prispevkov v temi
Ne morete brisati vaših prispevkov forumu
cron