Avtor Sporočilo

<  Splošno  ~  Primerjava cen servisov med znamkami

OdgovorObjavljeno: Sr dec 13, 2017 10:35 am
Bosch pumpa majstrPrispevkov: 6Pridružen: Sr dec 13, 2017 9:50 am
Pozdrav,

Sem šele par mesecev voznik Škode. Ta vikend so slo mediji izvedli velik primerjalni test med 9 kompaktnimi SUV modeli, vendar žal Škode mi bilo med njimi in tako tudi ni podatka o servisiranju zanjo.

https://avto.finance.si/8862864/Kako-sm ... -krizancev

Presenitile so me relativno nizke cene servisiranja do 100 000 km pri ostalih znamkah.

"Najcenejše je servisiranje opla grandland X (693,71 evrov) in hyundaija tucsona (774 evrov). Manj kot tisoč evrov vas bo stalo še servisiranje renaulta kadjarja z 1,6 litrskim turbodizelskim motorjem (889 evrov). strošek servisa ostalih pa malo (nissan qashqai 1.123 evrov) ali močno (toyota C-HR s stroškom 1.571 evrov) presegajo mejo tisoč evrov. "


Pri Škodi je potrebnih 6 servisov do 100 000 km . Koliko kaj plačujete lastniki novejših in večjih TDI jev pri Škodi za običajne servise z oljem in filtrom , npr za Superb , Octavijo?


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Sr dec 13, 2017 11:45 am
Škoda loverPrispevkov: 161Kraj: BrezicePridružen: To mar 08, 2016 12:49 pm
Pozabli so napisat na koliko km se dela servis.Torej renault ima na 30tkm vw pa na 15tkm kia najbrz na 20tkm zato tudi razlika v ceni.In pa seveda vsaka firma ima predpisan interval menjave filtrov ki je pri nekaterih izredno dolg.....
Kar se pozna na koncni ceni.
Kolega da povprecno okoli 200eur na servis octavia
Nas yeti 4x4 tdi tudi povprecno 200eur (olje v diferencialu je drago kot zafran)
Ce ima avto okoli 5litrov olja in servis na 30tkm ali 2leti pa je vsakemu jasno kaj pomeni dolgorocno


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Če dec 14, 2017 12:57 am
Bosch pumpa majstrPrispevkov: 6Pridružen: Sr dec 13, 2017 9:50 am
shooter se strinjam da je že boljše za motor da se pogosteje menja olje.
Ampak mi zadeva ni dala miru, sem šel pogledat na slovensko revijo, ki objavlja tudi podatke o ceni servisov do 100 000 km, avtomagazin.
In so kar zanimive primerjave ...med novimi tiguanom, Q5, kodiaqom in superbom. Niso dražji po servisih tisti za kater bi to pomislili :rolleyes:

Kdor ne verjame lahk opreveri sam. številke so naslednje. Pri vseh piše da imajo servisni interval na 15 000 km.

Superb 190 DSG (leta 2015)
Redni servisi, delo, material: 2.944 €
https://www.avto-magazin.si/avtomobilsk ... kw-dsg-lk/

Audio Q5 2.0 TDI, leto 2017
Redni servisi, delo, material: 2.296 €
https://www.avto-magazin.si/avtomobilsk ... a/podatki/

Kodiaq 190 DSG
Redni servisi, delo, material: 1.769 €
https://www.avto-magazin.si/avtomobilsk ... v/podatki/


Tiguan DSG 150
Redni servisi, delo, material: 1.198 €
https://www.avto-magazin.si/avtomobilsk ... e/podatki/


Me pa res zanima podatek oz prakse, ali res plačujete zneske višje od audija, ali se kako "zmenite" ?


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Če dec 14, 2017 10:15 am
Uporabniški avatarŠkoda voznik!Prispevkov: 85Kraj: KočevjePridružen: Če nov 17, 2016 6:55 pm
Cena servisa že, ampak kje. Na Siolu sem enkrat bral test od Superba, pa je bil znesek servisov do 200.000 km, kolikor ima garancije, ogromen. Je pa bil podatek za servise na Porsche Verovškova.
Primer: 1.6 TDI servis z menjavo olja
Škerjanec cca. 150 €
Verovškova cca. 250 €
Na Leonu 1.6 TDI sem dal za servis pri 60.000 km na Verovškovi 430€. No pol me pa niso več videli.


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Če dec 14, 2017 11:28 am
Bosch pumpa majstrPrispevkov: 6Pridružen: Sr dec 13, 2017 9:50 am
@camprogramer, hvala za ta podatek. Kot rečeno sem nov pri Škodi in še nisem raziskal servisnih storitev.
Sem napačno menil da so cene Škodinih servisov kar standardne neglede na izvajalca. Očitno temu ni tako.

Pa ne mislim sedaj za vsak cent gledat kje bo ceneje, saj je pač avto malo dražji bil. Samo za Škodin servis plačevati več kot za Audija mi je pa malo mimo.


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Če dec 14, 2017 12:04 pm
Uporabniški avatarVreden znamkePrispevkov: 2028Kraj: DobrepoljePridružen: Pe jun 29, 2007 6:08 pm
Je pa še opcija,zdej dam samo primerjavo, da greš v trgovino z avtodeli, če imaš dizla z dpf rečeš prodajalcu, da bi rad kupil 5w30 olje,ki stane cca 60 eur, filter za olje mann cca 10 eur ter zračni filter cca 15eur.Doma dvigneš prvi konec ali pa zapelješ nekam da se lahko uležeš pod motor, zamenjaš olje, filtre in imaš servis za 100eur. :):



Delat pa neke primerjave med avtomobili za servise do 100000 prevoženih je totalen nesmisel.Naj mi en razloži razliko med Superbom DSG in Tiguanom DSG..Motorji isti, menjalnik isti,servisni material isti, razlika v ceni 1500eur... bedarija.


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Če dec 14, 2017 12:34 pm
Uporabniški avatarŠkoda voznik!Prispevkov: 85Kraj: KočevjePridružen: Če nov 17, 2016 6:55 pm
Dodatno pa prihraniš če olje kupiš sam in ga neseš na servis. Kar na prvi pogled zgleda malo čudno, ni pa s tem nič narobe in tudi na garancijo ne vpliva. Olje Castrol Edge 5W30 kupim za gotovino za 40€ na servisu pa to znese čez 100€. Pa imaš razlike za en tank. Sam delam 2 ali 3 servise letno pa se potem to kar pozna.


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Če dec 14, 2017 12:39 pm
Bosch pumpa majstrPrispevkov: 6Pridružen: Sr dec 13, 2017 9:50 am
@bfranc, ja tudi to lahko napraviš, samo bi bilo noro to delat za nov avto, saj tako izgubiš garanacijo pa še kaj, to je šparanje tam ko ni treba. Ko pa je avto izven vseh garanij in jamstev pa je tudi to žepu prijazna opcija.

Se strinjam da so nore primerjave cen med servisoma superba in tiguana, ravno zato sem pa odprl to temo.
Če bi že bila razlika (kljub tehnični podobnosti), bi moral glede na renome biti VW dražji 1700 eur in ne cenejši.
Ker kdor se pa nič ne pozanima prej in samo pelje avto na redni servis, je lahko hudo presenečen potem ko vidi račun.


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Če dec 14, 2017 7:30 pm
Uporabniški avatarŠkoda voznik!Prispevkov: 85Kraj: KočevjePridružen: Če nov 17, 2016 6:55 pm
Se pa tudi pri Škodi stvari spreminjajo. Novi Karoq TDI ima servisni interval na 30.000 km, jamstvo pa le 4 leta oz. 150.000 km. Imajo pa praktično vsi modeli Škode možnost servisnega intervala na cca. 30.000 km, le da potem podaljšano jamstvo ne velja. Iz naslova krajšega servisnega intervala so namreč krili stroške podaljšanega jamstva.


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Pe dec 15, 2017 12:58 pm
Češki fan!Prispevkov: 23Pridružen: Pe maj 29, 2015 10:42 am
camprogramer je napisal/-a:
Se pa tudi pri Škodi stvari spreminjajo. Novi Karoq TDI ima servisni interval na 30.000 km, jamstvo pa le 4 leta oz. 150.000 km. Imajo pa praktično vsi modeli Škode možnost servisnega intervala na cca. 30.000 km, le da potem podaljšano jamstvo ne velja. Iz naslova krajšega servisnega intervala so namreč krili stroške podaljšanega jamstva.


Kolikor sem jaz razumel članek, naj bi bil servisni interval za vse modele v bodoče na 30.000 km oz. 2 leti ter 4 leta jamstva, 6 let pa za doplačilo. Nisem sicer čisto prepričan, če je to dobro, glede na to, da so predolgi intervali lahko vzrok za marsikatero težavo.


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Pe dec 15, 2017 1:55 pm
Bosch pumpa majstrPrispevkov: 6Pridružen: Sr dec 13, 2017 9:50 am
PA tudi za kodiaqa so podobno kot za karoqa sedaj spremenili interval. S 1.12 se je pojavil nov cenik. Pričakoval sem do 500 eur višje cene (kot so jih dvigniki v NEmčiji), vendar so ostale skoraj enake. Vendar pa piše sedaj 4 leta jamstva (prej je pisalo 6). Izgleda da je na ta račun se obdržala cena.
In izgleda da je servisni interval sedaj na 30 000.


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Pe dec 15, 2017 2:34 pm
Češki fan!Prispevkov: 23Pridružen: Pe maj 29, 2015 10:42 am
lecko je napisal/-a:
Pozdrav,

Sem šele par mesecev voznik Škode. Ta vikend so slo mediji izvedli velik primerjalni test med 9 kompaktnimi SUV modeli, vendar žal Škode mi bilo med njimi in tako tudi ni podatka o servisiranju zanjo.

https://avto.finance.si/8862864/Kako-sm ... -krizancev

Presenitile so me relativno nizke cene servisiranja do 100 000 km pri ostalih znamkah.

"Najcenejše je servisiranje opla grandland X (693,71 evrov) in hyundaija tucsona (774 evrov). Manj kot tisoč evrov vas bo stalo še servisiranje renaulta kadjarja z 1,6 litrskim turbodizelskim motorjem (889 evrov). strošek servisa ostalih pa malo (nissan qashqai 1.123 evrov) ali močno (toyota C-HR s stroškom 1.571 evrov) presegajo mejo tisoč evrov. "


Pri Škodi je potrebnih 6 servisov do 100 000 km . Koliko kaj plačujete lastniki novejših in večjih TDI jev pri Škodi za običajne servise z oljem in filtrom , npr za Superb , Octavijo?


Razlika je v interpretaciji. Npr. Opel ima interval na 30.000 ali 1 leto. Tisti, ki jih prevozi 30.000 na leto, bo imel do 100.000 km 3 servise po cca. 230 EUR. torej v treh letih. Tisti, ki prevozi 15.000 km na leto, bo moral še vedno vsako leto na servis za 230 EUR in ga potemtakem servisiranje do 100.000 km pride še enkrat več, ker bo moral do te kilometrine 6x na servis. Je pa res, da se strošek razvleče na 6 let. Pri izračunu iz testa so zagotovo upoštevali, da je servis prilagojen kilometrom in ne času.


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Po dec 18, 2017 6:37 am
Uporabniški avatarNekaj le znam..Prispevkov: 1768Kraj: KrasPridružen: Če apr 20, 2006 4:19 pm
Sicer odvisno od načina uporabe (npr. štepanje kilometrov na ac ali mestno jajcanje), ampak sam osebno bi olje vseeno menjal na 15.000 km.
Razen če imaš avto do konca garancije in potem gre, potem res ni smisla.


Odsoten Profil WWW

Prikaži prispevke prejšnjih:  Razvrsti po:

Časovni pas: UTC + 1 ura
Stran 1 od 1
13 prispevkov
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov
Išči za:
Napiši novo temo  Odgovori na temo
Pojdi na:  
Ne morete pisati prispevkov v temi
Ne morete odgovarjati na teme v forumu
Ne morete urejati prispevkov v temi
Ne morete brisati vaših prispevkov forumu
cron