Avtor Sporočilo

<  Sam svoj mojster  ~  Octavia - javi napako motorja

OdgovorObjavljeno: To jun 10, 2014 8:35 pm
Češki fan!Prispevkov: 26Pridružen: Če apr 03, 2014 3:14 pm
Sedaj že nekaj dni opažam, da zjutraj, ko vžgem avto, javi napako na motorju in pri tem gori spirala za gretje. Zagon motorja ni prehiter - vedno počakam, da spirala ugasne. Imam Octavio 1.6 TDI. Potem ko avto ugasnem in znova prižgem, spirala normalno ugasne in vse deluje BP

Danes pa mi je namesto te spirale gorela lučka "motor". Nikakor ni ugasnila, kjub vnovičnem zagonu motorja. Ker sem bil ravno v bližini kolega, ki ima računalni, sva ga priklopila in tole je izpis.

Upam, da lahko s pomočjo tega, kdo da kakšen pameten nasvet, kaj bi lahko bilo narobe :hmm:

Tuesday,10,June,2014,18:36:46:60804
VCDS Version: Release 10.6.0

Address 01: Engine Labels: 03L-906-023-CAY.clb
Control Module Part Number: 03L 906 023 AG HW: 03L 906 023 AG
Component and/or Version: 1,6l R4 CR td H23 6930
Software Coding: 00114014032400080000
Work Shop Code: WSC 73430 031 00000
ASAM Dataset: EV_ECM16TDI02103L906023AG 003003 (SK35)
VCID: 6BDE425A33ED
3 Faults Found:

7397 - Diesel Particle Filter; Differential Pressure Sensor: Short to GND
P2454 00 [032] - No or Incorrect Basic Setting / Adaptation
Freeze Frame:
Fault Status: 00000001
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 3
Mileage: 161612 km
Date: 2000.14.20
Time: 07:36:13

7347 - Diesel Particle Filter; Differential Pressure Sensor: Implausible Signal
P2453 00 [044] - Mechanical Failure
Freeze Frame:
Fault Status: 00000001
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 41
Mileage: 161619 km
Date: 2000.14.20
Time: 07:43:39

7346 - Diesel Particle Filter; Differential Pressure Sensor: Implausible Signal
P2453 00 [104] - Lower Limit Exceeded
Freeze Frame:
Fault Status: 00000001
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 8
Mileage: 161621 km
Date: 2000.14.20
Time: 07:47:35


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Sr jun 11, 2014 7:50 am
znalecznalecPrispevkov: 1491Kraj: LjubljanaPridružen: Po sep 17, 2007 7:17 pm
Sej ti lepo piše. Senzor tlačne razlike DPF-ja nima kontakta ali pa je šel rakom žvižgat.

Navodila za menjavo in predstavo kaj to je in kje se nahaja. Najprej preveri kontakte in cevi.


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Sr jun 11, 2014 8:04 am
Češki fan!Prispevkov: 26Pridružen: Če apr 03, 2014 3:14 pm
Strošek?

A lahko vedno jaz VEDNO kupim avto z milijon napakami (neglede na znamko). Takšnega sranja sem imel pol kufer pri Citroenu, le da so bili tam stroški raznih popravil bolj zanemarljivega značaja.

V treh mesecih sem na 3 leta starem avtu menjal že vztrajnik + sklopko, sedaj naj še tole -> PRVA LIGA. :|


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Sr jun 11, 2014 9:28 am
znalecznalecPrispevkov: 1491Kraj: LjubljanaPridružen: Po sep 17, 2007 7:17 pm
Kakšen strošek to predstavlja ne vem. Strošek je tudi odvisen od dejanskega problema.

Če se že osredotočaš na svojo srečo pri izbiri avtomobila se je dobro vprašat kje je problem, da imaš tako srečo ne zakaj. Si avto kupil premišljeno, preverjeno?


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: To okt 14, 2014 10:01 am
Uporabniški avatarČeški fan!Prispevkov: 38Pridružen: So jun 23, 2012 7:15 am
Živijo, to sem tudi jaz že dal skozi.. Zadeva ni tako kritična sigurno pa ni dobro ker je vprašanje, če bo elektronika v tem primeru sprožila regeneracijo DPF-ja. Sam sem na ebay-u našel senzor za 29EUR (mislim da je bilo s poštnino okoli 35EUR). Za zamenjavo rabiš klešče za stiskanje cevnih objemk (lahko tudi kombinmirke) ter mislim da torx nastavek (se ne spomnim kateri). Zamenjava je preprosta, senzor se nahaja na levi strani ko odpreš pokrov motorja - malo desno od posode za hladilno tekočino. Skratka pet minut dela in brisanje napake pa zadeva deluje kot nova. Mislim, da je bila pri nas cena senzorja na servisu čez 100 EUR.
LP, Matjaž D.


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: To okt 14, 2014 10:06 am
Uporabniški avatarČeški fan!Prispevkov: 38Pridružen: So jun 23, 2012 7:15 am
Pa še to, ti senzorji menda kar radi grejo tako da je več možnosti, da je zanič senzor kot pa kabel ali cevka. Konektor za kabel je kvaliteten, kabelček v zaščitni cevki, cevi iz DPF-ja pa se takoj vidi, če bi bili poškodovani. Če ti javi napako da je signal "shorted to ground" ali nezanesljiv "implausible" po pomeni, da je verjetno zanič senzor. Če bi bila cevka potem senzor ne bi spajal izhoda na gnd, če bi bil kabel pretrgan pa verjetno senzor ne bi deloval nikoli, ti pa praviš, da se napaka pokaže včasih takoj, včasih pa malo kasneje.
LP, Matjaž D.


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: To okt 14, 2014 10:39 am
Češki fan!Prispevkov: 26Pridružen: Če apr 03, 2014 3:14 pm
Bil je ravno ta senzor, ki ga omenjaš - popravil že lep čas nazaj. Tudi sam večino delov nabavim prek eBay-a, tokrat sem menjal kar na servisu in cena je bila res okoli 100€.


Odsoten Profil

Prikaži prispevke prejšnjih:  Razvrsti po:

Časovni pas: UTC + 1 ura
Stran 1 od 1
7 prispevkov
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov
Išči za:
Napiši novo temo  Odgovori na temo
Pojdi na:  
Ne morete pisati prispevkov v temi
Ne morete odgovarjati na teme v forumu
Ne morete urejati prispevkov v temi
Ne morete brisati vaših prispevkov forumu
cron