Avtor |
Sporočilo |
< Sam svoj mojster ~ Popravilo prtljažnih vrat, menjava obrob in pragov Felicia |
pozitivnez
|
Objavljeno: Ne sep 01, 2013 12:39 pm |
|
|
Češki fan!Prispevkov: 39Pridružen: Sr nov 21, 2012 11:27 am
|
Po 4 mesecih bolnice, sem za veselje in novo izkušnjo obnovil te problematične dele na feliciji.V dveh mesecih mi je to uspelo naredit, ker nisem bil omejen s časom in zaradi zdravstvenih omejitev.Najprej sem imel v planu zamenjati le obrobe, a kasneje se je izkazalo da je bolje če zamenjam še pragova .Pri zadnji havbi sem pa vse, kar je problematično stran odrezal in na novo povaril.Dela je bilo ogromno, tko da dvomim da se bom še kdaj spravu delat kaj takega. Glede na to, da nisem klepar po izobrazbi, se je kar dobro izšlo. Sedaj po 1,5 leta se narejeno kar dobro drži, kljub temu da je bila zima kar dolga. Pobarvano je bilo s pištolo za 20 e pred garažo na odprtem (omejen sem s prostorom) Enpar napakic sem naredu, ene zaradi neznanja, ene zaradi lenobe. Sem pa vse sam napravu. Delo mi je bilo večino časa v užitek.Spodaj bom nalimal nekaj slikic, če mi sploh uspe In če vas kaj zanima, rade volje odgovorim. LP Robi Najprej sem se posvetil havbi, ko sem vse stran odžagal, je zgledlo skor nemogoče, ma potem počasi se da use naredit. Ko sem ves pleh privaril, sem zgornji del poravnal s kitom z vlakni. Vmes kjer pridejo črne letvice nisem kompliciral ker pride itak skrito. Pobarvana s špric kitom.jst sem jo kar v celoti Ko sem s tem končal, sem se lotil obrob, in kasneje pri demontaži opazil da so pragovi prou u k. in sm še tisto zamenjau. Pri tem delu moraš imet kar dosti potrpljenja, da odžagaš čim bolj točno, da ni kasneje problemov pri varjenju. To je to
|
Na vrh
|
|
horn3t
|
Objavljeno: Ne sep 01, 2013 12:53 pm |
|
|
Psihič na ŠkodePrispevkov: 942Pridružen: Sr apr 07, 2010 12:07 am
|
Odlično izvedeno, bravo
|
Na vrh
|
|
davie
|
Objavljeno: Ne sep 01, 2013 2:32 pm |
|
|
moderator/članPrispevkov: 1907Kraj: LjubljanaPridružen: Če jul 27, 2006 9:27 pm
|
uh kok rad gledam take fotke bravo, mislim da je super narejeno, še posebej če pomislimo da to ni v profesionalnih pogojih. zanima me kako si rešil tam okol tanka? kaj si naredil s spodnjim robom? a si pragove spodaj točkovno pošvasal?
|
Na vrh
|
|
pozitivnez
|
Objavljeno: Ne sep 01, 2013 7:00 pm |
|
|
Češki fan!Prispevkov: 39Pridružen: Sr nov 21, 2012 11:27 am
|
hvala. pragove sem na zgornjem robu po dolžini navrtal in privaril, spodaj pa prav tako.Se pa nikjer ne vidi, zgoraj je tesnilo vrat, spodaj boby car premaz, al ku se reče. Kar je bilo okrog tanka rjavo je šlo proč, potrebno je bilo nov pleh navarit,ter mal kita z vlakni.Notranji blatnik je bil tudi precej gnil, kar je bilo slabega je šlo proč.Ko sem nov blatnik navaril je blo 2,3 cm lufra med notranjim blatnikom in zunanjim.To sem izkoristu da sem lahko bolje zaščitil blatnik z notranje strani (vosek sem notr našpricu- se mi je zdela najboljša rešitev).Potem sem to špranjo zapolnu z purpeno, ma lih tolk da sem lahko potem z zunanje strani pokital z kitom. potem pa čez bodycar premaz.Največji problem se je pojavil kako zaščitit notranji del kjer se je varilo, zaradi nedostopnosti.Tko da sem notr spravi (v blatnika in pragove) kar dobro flaško voska, z pištolo in cevjo, ki ima na koncu nastavek da razprši snov v vse smeri.Zaenkrat stoji skupi
|
Na vrh
|
|
bfranc
|
Objavljeno: Po sep 02, 2013 5:31 am |
|
|
Vreden znamkePrispevkov: 2028Kraj: DobrepoljePridružen: Pe jun 29, 2007 6:08 pm
|
Tole je pa blo enga dela.
|
Na vrh
|
|
Čehovc
|
Objavljeno: Po sep 02, 2013 7:59 am |
|
|
ČlanPrispevkov: 4445Kraj: LogatecPridružen: Sr jul 25, 2007 8:00 pm
|
Vse pohvale za projekt! Sprednji blatniki so bili pa vredu? Zdaj ti priporočam samo še notranje koloteke.
|
Na vrh
|
|
pozitivnez
|
Objavljeno: Po sep 02, 2013 10:23 am |
|
|
Češki fan!Prispevkov: 39Pridružen: Sr nov 21, 2012 11:27 am
|
Čehovc je napisal/-a: Vse pohvale za projekt! Sprednji blatniki so bili pa vredu? Zdaj ti priporočam samo še notranje koloteke. Hvala. Blatniki so ok,so bli že enparkrat menjani zarad alkohola, poledice, srna, gasa itd. Ki naj nardim? ne štekam. notr pod blatniki sm tudi dau premaz, če si mislu to.
|
Na vrh
|
|
Čehovc
|
Objavljeno: Po sep 02, 2013 10:37 am |
|
|
ČlanPrispevkov: 4445Kraj: LogatecPridružen: Sr jul 25, 2007 8:00 pm
|
|
Na vrh
|
|
horn3t
|
Objavljeno: Po sep 02, 2013 5:40 pm |
|
|
Psihič na ŠkodePrispevkov: 942Pridružen: Sr apr 07, 2010 12:07 am
|
Tile plastični koloteki pa izgledajo zelo uporabno
|
Na vrh
|
|
dbola
|
Objavljeno: Po sep 02, 2013 6:31 pm |
|
|
Nekaj le znam..Prispevkov: 1747Kraj: VelenjePridružen: Po maj 09, 2005 3:26 pm
|
Pri felicijah je to must have!
|
Na vrh
|
|
pozitivnez
|
Objavljeno: Sr sep 04, 2013 4:02 pm |
|
|
Češki fan!Prispevkov: 39Pridružen: Sr nov 21, 2012 11:27 am
|
Ki vjm nism neki navdušen nad tem da bi kupu, sej boljše je ne da ne, še ene 2 leti bo že zdržalo, sej je dobr premaz.
|
Na vrh
|
|
Čehovc
|
Objavljeno: Če sep 05, 2013 5:09 am |
|
|
ČlanPrispevkov: 4445Kraj: LogatecPridružen: Sr jul 25, 2007 8:00 pm
|
Odkar sem jih jaz prvič namontiral na prejšnjo Felicio, to priporočam ostalim. Predvsem sprednji blatniki se obdržijo dlje, ker ne pride sol gor pod nosilec (na zgornji strani blatnika, kjer se odpira pokrov motorja). In pa ostale šare ne dobiš za zavesice, kjer si lahko ponavadi kar z izvijačem ven kopal šaro.
P.S. Sem ti malo uredil naslov teme, da bodo tudi ostali uporabniki kaj našli preko iskalnika
|
Na vrh
|
|
horn3t
|
Objavljeno: Če sep 05, 2013 9:21 am |
|
|
Psihič na ŠkodePrispevkov: 942Pridružen: Sr apr 07, 2010 12:07 am
|
Glede plastičnih kolotekov se moram strinjati s Čehovcem. Pri naši Feliciji se je tudi zelo poznalo, ko se je stvar polomila (na desni strani spredaj) - katere znamke je bil kolotek se tudi približno ne spomnim in je potem začel blatnik hitreje rjaveti. Kako se pa obnese zgoraj navedeni premaz, pa ne morem komentirati, ker nimam izkušenj z njim. LP
|
Na vrh
|
|
pozitivnez
|
Objavljeno: Sr sep 11, 2013 12:31 pm |
|
|
Češki fan!Prispevkov: 39Pridružen: Sr nov 21, 2012 11:27 am
|
Ja, se strinjam z zgoraj navedenim. spomladi bom verjetno moral popravit tam okoli kjer je fiksiran sprednji amortizer, ker je nekam sumljivo gnilo (da ne pride en dan amortizer skozi havbo). Tko da bom takrat verjetno to montiral. Če se slučajno ne odločim, da se zapeljem do Junga in jo pustim tam, potem pa peš do Škode Inn. Ker ko imam avto parkiran nekje v tišini, se prou sliši kako kliče po novi haha, lep pozdrav vsem
|
Na vrh
|
|
|