Avtor Sporočilo

<  Sam svoj mojster  ~  zamenjava notranjega zgloba polosovin

OdgovorObjavljeno: So jul 06, 2013 1:41 pm
Uporabniški avatarVreden znamkePrispevkov: 2028Kraj: DobrepoljePridružen: Pe jun 29, 2007 6:08 pm
Še en kratki vodič, kako zamenjati notranji zglob polosovin na Octavii 2 1.9 tdi l. 2006.Bencinarji imajo drugačen zglob, postopek menjave je enak in zelo enostaven, vzame manj kot eno uro dela, meni je vzelo 10 minut, ker sem imel polosovino že sneto iz avtomobila.

Garnitura, v vrečki je mast, katero iztisnemo v sam zglob
Slika

Stari original in novi aftermarket, vidna je razlika
Slika

Odpnemo sponko na obeh straneh manšete in potegnemo polosovino iz "šalčke"(priporočam uporabo starih cunj, ker se zna kar zapacat prostor z mastjo - pri meni je bila kot voda).
Slika

Na koncu polosovine je sponka, katera drži križ na mestu, vzamemo klešče in odstranimo to sponko.Z kladivom zbijemo dol ta križ,odstranimo staro manšeto, nataknemo novo gor nataknemo novi križ gor, namestimo novo sponko iz garniture.V šalčko iztisnemo mast iz priložene vrečke in sestavimo vse skupaj.
Slika

Okoli manšetne nataknemo priloženo novo kovinsko sponko, z roko stisnemo kolikor moremo, da se zataknejo zobje na sponki - izgledalo naj bi nekak takole.
Slika



Vzamemo navadne klešče in stisnemo ta del na sponki, če smo prej z roko lepo namestili in čimbolj stisnili sponko okoli manšete, bi zdaj ta sponka morala manšeto stisnit na šalčko.Isto naredimo na polosovini.
Slika
Slika

Na koncu privijemo zglob na menjalnik.
Slika


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: So jul 06, 2013 1:50 pm
Uporabniški avatarPsihič na ŠkodePrispevkov: 942Pridružen: Sr apr 07, 2010 12:07 am
:svaka:


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Po avg 12, 2013 12:49 pm
Uporabniški avatarmoderator/članmoderator/članPrispevkov: 1907Kraj: LjubljanaPridružen: Če jul 27, 2006 9:27 pm
super vodič!
a loh napišeš še kakšni so bli simptomi da si vedu da je potrebno menjati?

felicija ma mal drugač narjen kot oktavija - ko polosovino povlečeš ven iz menjalnika, začne olje vn tečt :)
a kdo ve, a je možno pri feliciji zamenjat samo križ in ne celo polosovino ?


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Po avg 12, 2013 8:10 pm
Uporabniški avatarČlanČlanPrispevkov: 4445Kraj: LogatecPridružen: Sr jul 25, 2007 8:00 pm
@davie: Se da, če le dobiš nov križ (ga namreč še nisem sam iskal). Postopek je pa isti kot je bfranc opisal.

Pa priporočam, ko očištite mast iz križa, ovijte izolir trak okrog in okrog, da vam ležaji ne razpadejo narazen! Hitra in enostavna rešitev.


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Po avg 12, 2013 9:10 pm
Uporabniški avatarVreden znamkePrispevkov: 2028Kraj: DobrepoljePridružen: Pe jun 29, 2007 6:08 pm
Simptomi so pokanje v ovinkih ali pa tresenje/vibriranje sprednjega konca pri določeni hitrosti, istočasno se pojavi nekakšno ruženje, kot da neki melje v menjalniku(to velja za notranji zglob).Za zunanjega je samo pokanje v ovinkih.
Pri meni se je spet začelo pojavljati tresenje in sem zdaj 100% da je zvita polosovina, tako da sem se takrat prehitro pohvalo, da je problem rešen.


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Po avg 12, 2013 9:23 pm
Uporabniški avatarPsihič na ŠkodePrispevkov: 942Pridružen: Sr apr 07, 2010 12:07 am
Od česa bi bila pa lahko zvita polosovina?


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: To avg 13, 2013 6:28 am
Uporabniški avatarVreden znamkePrispevkov: 2028Kraj: DobrepoljePridružen: Pe jun 29, 2007 6:08 pm
Pri men je bilo tako, da sem volan zavrtel do konca v levo in iz mesta bolj na hitro speljal.Po kakšnih dveh kilometrih sem že čutil pokanje in tresenje.


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: To avg 13, 2013 9:34 am
Uporabniški avatarmoderator/članmoderator/članPrispevkov: 1907Kraj: LjubljanaPridružen: Če jul 27, 2006 9:27 pm
Drgač nasplošno rečeno nej bi blo tako: trese samo kadar pohodiš gas oz. kadar pospešuješ.
To je blo pr men pred petimi leti, zamenjal smo polosovino in je blo uredu.

Zdej je pa mal bolj specifično in sicer trese samo v desnem ovinku pri malo večji hitrosti, in to samo če pritisnem na gas. Ko pritisneš na gas, se najbolj obremeni polosovine in zato takrat trese.

Ko popravim zadevo, bom poročal kaj točno je blo za zamenjat.


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: To avg 13, 2013 10:13 am
Uporabniški avatarPsihič na ŠkodePrispevkov: 942Pridružen: Sr apr 07, 2010 12:07 am
Nisem vedel, da je polosovina tako "občutljiva", pa spet vem nekaj več - hvala za pojasnilo.


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: To avg 13, 2013 12:27 pm
Uporabniški avatarVreden znamkePrispevkov: 2028Kraj: DobrepoljePridružen: Pe jun 29, 2007 6:08 pm
Najbolj se občuti med 80-120km/h, ne pri pospeševanju ampak pri običajni vožnji po AC,ali pa glavni cesti, kjer je omejitev 90km/h.
Da pa to začne bolj občutno delat, je treba prevozit 200 kilometrov, do takrat je samo vibriranje - in tukaj moja logika odpove. :hmm:

Neki tak zvok se pojavi kot tukaj od 0:50 naprej.

http://www.youtube.com/watch?v=_JFFhzZhIvk


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: To avg 13, 2013 3:22 pm
Uporabniški avatarmoderator/članmoderator/članPrispevkov: 1907Kraj: LjubljanaPridružen: Če jul 27, 2006 9:27 pm
ne boste uganil kaj je blo narobe - utež na desni polosovini se je premaknila :)
sm kr pocen skoz pršu hehe


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Sr avg 14, 2013 6:13 am
Uporabniški avatarČlanČlanPrispevkov: 4445Kraj: LogatecPridružen: Sr jul 25, 2007 8:00 pm
Kam se ti je premaknila? Si dal nove gumice, ker tele uteži se začnejo lahko kar precej obračat po svoje.


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Pe avg 16, 2013 11:48 am
Uporabniški avatarmoderator/članmoderator/članPrispevkov: 1907Kraj: LjubljanaPridružen: Če jul 27, 2006 9:27 pm
niso mel teh gumic na servisu pa smo neki zimproviziral. Očitno se je spet premaknila kr spet trese, bom mogu kupit novo gumico


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: So avg 17, 2013 8:08 am
Uporabniški avatarČlanČlanPrispevkov: 4445Kraj: LogatecPridružen: Sr jul 25, 2007 8:00 pm
Daj mi javi prosim kje jih boš dobil in za koliko, ker tud jaz rabim. Hvala.


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Ne avg 25, 2013 11:06 am
Uporabniški avatarmoderator/članmoderator/članPrispevkov: 1907Kraj: LjubljanaPridružen: Če jul 27, 2006 9:27 pm
kupu sm novo gumico v Škoda shopu u ZG-u, cena 3eur

ampak na žalost ni blo samo to narobe...
stvar se je zelo hitro začela slabšat in na koncu je tok treslo da se skoraj ni dal več pelat. V notranjem zglobu leve polosovine se je eden od tistih treh 'krogcev' v zglobu razsul...jao

ta zglob sm zamenjal ampak še vedno ni čist dobr, opazil smo še da ma ležaj v menjalniku pri notranjem zglobu desne polosovine luft, oziroma razmajan je :(

uglavnem iz mal tresenja se je v cca 1500 kilometrov razvilo veliko težav.


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Po avg 26, 2013 9:01 am
znalecznalecPrispevkov: 1491Kraj: LjubljanaPridružen: Po sep 17, 2007 7:17 pm
A so bili treslaji vertikalni v smeri vožnje ali horizontalni, levo/desno?


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Po avg 26, 2013 9:39 am
Uporabniški avatarmoderator/članmoderator/članPrispevkov: 1907Kraj: LjubljanaPridružen: Če jul 27, 2006 9:27 pm
mam občutek da bolj levo/desno.
zakaj?


Odsoten Profil

Prikaži prispevke prejšnjih:  Razvrsti po:

Časovni pas: UTC + 1 ura
Stran 1 od 2
22 prispevkov
Pojdi na stran 1, 2  Naslednja
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov
Išči za:
Napiši novo temo  Odgovori na temo
Pojdi na:  
Ne morete pisati prispevkov v temi
Ne morete odgovarjati na teme v forumu
Ne morete urejati prispevkov v temi
Ne morete brisati vaših prispevkov forumu