Avtor |
Sporočilo |
< Sam svoj mojster ~ zamenjava notranjega zgloba polosovin |
bfranc
|
Objavljeno: So jul 06, 2013 1:41 pm |
|
|
Vreden znamkePrispevkov: 2028Kraj: DobrepoljePridružen: Pe jun 29, 2007 6:08 pm
|
Še en kratki vodič, kako zamenjati notranji zglob polosovin na Octavii 2 1.9 tdi l. 2006.Bencinarji imajo drugačen zglob, postopek menjave je enak in zelo enostaven, vzame manj kot eno uro dela, meni je vzelo 10 minut, ker sem imel polosovino že sneto iz avtomobila. Garnitura, v vrečki je mast, katero iztisnemo v sam zglob Stari original in novi aftermarket, vidna je razlika Odpnemo sponko na obeh straneh manšete in potegnemo polosovino iz "šalčke"(priporočam uporabo starih cunj, ker se zna kar zapacat prostor z mastjo - pri meni je bila kot voda). Na koncu polosovine je sponka, katera drži križ na mestu, vzamemo klešče in odstranimo to sponko.Z kladivom zbijemo dol ta križ,odstranimo staro manšeto, nataknemo novo gor nataknemo novi križ gor, namestimo novo sponko iz garniture.V šalčko iztisnemo mast iz priložene vrečke in sestavimo vse skupaj. Okoli manšetne nataknemo priloženo novo kovinsko sponko, z roko stisnemo kolikor moremo, da se zataknejo zobje na sponki - izgledalo naj bi nekak takole. Vzamemo navadne klešče in stisnemo ta del na sponki, če smo prej z roko lepo namestili in čimbolj stisnili sponko okoli manšete, bi zdaj ta sponka morala manšeto stisnit na šalčko.Isto naredimo na polosovini. Na koncu privijemo zglob na menjalnik.
|
Na vrh
|
|
horn3t
|
Objavljeno: So jul 06, 2013 1:50 pm |
|
|
Psihič na ŠkodePrispevkov: 942Pridružen: Sr apr 07, 2010 12:07 am
|
|
Na vrh
|
|
davie
|
Objavljeno: Po avg 12, 2013 12:49 pm |
|
|
moderator/članPrispevkov: 1907Kraj: LjubljanaPridružen: Če jul 27, 2006 9:27 pm
|
super vodič! a loh napišeš še kakšni so bli simptomi da si vedu da je potrebno menjati? felicija ma mal drugač narjen kot oktavija - ko polosovino povlečeš ven iz menjalnika, začne olje vn tečt a kdo ve, a je možno pri feliciji zamenjat samo križ in ne celo polosovino ?
|
Na vrh
|
|
Čehovc
|
Objavljeno: Po avg 12, 2013 8:10 pm |
|
|
ČlanPrispevkov: 4445Kraj: LogatecPridružen: Sr jul 25, 2007 8:00 pm
|
@davie: Se da, če le dobiš nov križ (ga namreč še nisem sam iskal). Postopek je pa isti kot je bfranc opisal.
Pa priporočam, ko očištite mast iz križa, ovijte izolir trak okrog in okrog, da vam ležaji ne razpadejo narazen! Hitra in enostavna rešitev.
|
Na vrh
|
|
bfranc
|
Objavljeno: Po avg 12, 2013 9:10 pm |
|
|
Vreden znamkePrispevkov: 2028Kraj: DobrepoljePridružen: Pe jun 29, 2007 6:08 pm
|
Simptomi so pokanje v ovinkih ali pa tresenje/vibriranje sprednjega konca pri določeni hitrosti, istočasno se pojavi nekakšno ruženje, kot da neki melje v menjalniku(to velja za notranji zglob).Za zunanjega je samo pokanje v ovinkih. Pri meni se je spet začelo pojavljati tresenje in sem zdaj 100% da je zvita polosovina, tako da sem se takrat prehitro pohvalo, da je problem rešen.
|
Na vrh
|
|
horn3t
|
Objavljeno: Po avg 12, 2013 9:23 pm |
|
|
Psihič na ŠkodePrispevkov: 942Pridružen: Sr apr 07, 2010 12:07 am
|
Od česa bi bila pa lahko zvita polosovina?
|
Na vrh
|
|
bfranc
|
Objavljeno: To avg 13, 2013 6:28 am |
|
|
Vreden znamkePrispevkov: 2028Kraj: DobrepoljePridružen: Pe jun 29, 2007 6:08 pm
|
Pri men je bilo tako, da sem volan zavrtel do konca v levo in iz mesta bolj na hitro speljal.Po kakšnih dveh kilometrih sem že čutil pokanje in tresenje.
|
Na vrh
|
|
davie
|
Objavljeno: To avg 13, 2013 9:34 am |
|
|
moderator/članPrispevkov: 1907Kraj: LjubljanaPridružen: Če jul 27, 2006 9:27 pm
|
Drgač nasplošno rečeno nej bi blo tako: trese samo kadar pohodiš gas oz. kadar pospešuješ. To je blo pr men pred petimi leti, zamenjal smo polosovino in je blo uredu.
Zdej je pa mal bolj specifično in sicer trese samo v desnem ovinku pri malo večji hitrosti, in to samo če pritisnem na gas. Ko pritisneš na gas, se najbolj obremeni polosovine in zato takrat trese.
Ko popravim zadevo, bom poročal kaj točno je blo za zamenjat.
|
Na vrh
|
|
horn3t
|
Objavljeno: To avg 13, 2013 10:13 am |
|
|
Psihič na ŠkodePrispevkov: 942Pridružen: Sr apr 07, 2010 12:07 am
|
Nisem vedel, da je polosovina tako "občutljiva", pa spet vem nekaj več - hvala za pojasnilo.
|
Na vrh
|
|
bfranc
|
Objavljeno: To avg 13, 2013 12:27 pm |
|
|
Vreden znamkePrispevkov: 2028Kraj: DobrepoljePridružen: Pe jun 29, 2007 6:08 pm
|
Najbolj se občuti med 80-120km/h, ne pri pospeševanju ampak pri običajni vožnji po AC,ali pa glavni cesti, kjer je omejitev 90km/h. Da pa to začne bolj občutno delat, je treba prevozit 200 kilometrov, do takrat je samo vibriranje - in tukaj moja logika odpove. Neki tak zvok se pojavi kot tukaj od 0:50 naprej. http://www.youtube.com/watch?v=_JFFhzZhIvk
|
Na vrh
|
|
davie
|
Objavljeno: To avg 13, 2013 3:22 pm |
|
|
moderator/članPrispevkov: 1907Kraj: LjubljanaPridružen: Če jul 27, 2006 9:27 pm
|
ne boste uganil kaj je blo narobe - utež na desni polosovini se je premaknila sm kr pocen skoz pršu hehe
|
Na vrh
|
|
Čehovc
|
Objavljeno: Sr avg 14, 2013 6:13 am |
|
|
ČlanPrispevkov: 4445Kraj: LogatecPridružen: Sr jul 25, 2007 8:00 pm
|
Kam se ti je premaknila? Si dal nove gumice, ker tele uteži se začnejo lahko kar precej obračat po svoje.
|
Na vrh
|
|
davie
|
Objavljeno: Pe avg 16, 2013 11:48 am |
|
|
moderator/članPrispevkov: 1907Kraj: LjubljanaPridružen: Če jul 27, 2006 9:27 pm
|
niso mel teh gumic na servisu pa smo neki zimproviziral. Očitno se je spet premaknila kr spet trese, bom mogu kupit novo gumico
|
Na vrh
|
|
Čehovc
|
Objavljeno: So avg 17, 2013 8:08 am |
|
|
ČlanPrispevkov: 4445Kraj: LogatecPridružen: Sr jul 25, 2007 8:00 pm
|
Daj mi javi prosim kje jih boš dobil in za koliko, ker tud jaz rabim. Hvala.
|
Na vrh
|
|
davie
|
Objavljeno: Ne avg 25, 2013 11:06 am |
|
|
moderator/članPrispevkov: 1907Kraj: LjubljanaPridružen: Če jul 27, 2006 9:27 pm
|
kupu sm novo gumico v Škoda shopu u ZG-u, cena 3eur ampak na žalost ni blo samo to narobe... stvar se je zelo hitro začela slabšat in na koncu je tok treslo da se skoraj ni dal več pelat. V notranjem zglobu leve polosovine se je eden od tistih treh 'krogcev' v zglobu razsul...jao ta zglob sm zamenjal ampak še vedno ni čist dobr, opazil smo še da ma ležaj v menjalniku pri notranjem zglobu desne polosovine luft, oziroma razmajan je uglavnem iz mal tresenja se je v cca 1500 kilometrov razvilo veliko težav.
|
Na vrh
|
|
dejc
|
Objavljeno: Po avg 26, 2013 9:01 am |
|
|
znalecPrispevkov: 1491Kraj: LjubljanaPridružen: Po sep 17, 2007 7:17 pm
|
A so bili treslaji vertikalni v smeri vožnje ali horizontalni, levo/desno?
|
Na vrh
|
|
davie
|
Objavljeno: Po avg 26, 2013 9:39 am |
|
|
moderator/članPrispevkov: 1907Kraj: LjubljanaPridružen: Če jul 27, 2006 9:27 pm
|
mam občutek da bolj levo/desno. zakaj?
|
Na vrh
|
|
|