Avtor Sporočilo

<  Sam svoj mojster  ~  Zamenjava termostata na 1.9 tdi motorju

OdgovorObjavljeno: Sr dec 19, 2012 5:52 pm
Uporabniški avatarVreden znamkePrispevkov: 2028Kraj: DobrepoljePridružen: Pe jun 29, 2007 6:08 pm
En kratek vodič, kako se menja termostat na 1.9 tdi motorju - velja tudi za 2.0 tdi in 1.4 tdi motorje.

Ohišje termostata in sam termostat se nahaja na prednji strani motorja oziroma, če gledamo v motor na desni strani pod alternatorjem, kjer je privit z dvema vijakoma št.10.

Vidi se alternator, čisto spodaj je kompresor klime in vmes se vidi ohišje termostata
Slika
Slika

ohišje ter dva vijaka
Slika
Slika

za lažji dostop sem v mojem primeru odvil posodo za vakum (če se motim me prosim popravite, da spremenim) ter senzor pritiska turbine

senzor pritiska
Slika
vakum posoda
Slika

Na samem ohišje je samo ena objemka, katero sem odstarnil z manjšimi cevnimi kleščami (rorcange), spodaj pa so še dve plastični objemki, kateri sta samo nosilec te cevi.Da se ju odpne, je treba samo pritisniti jeziček naprej in nato nazaj.Tukaj ni potrebne niben velike sile oz. kakršnih koli klešč.

na sliki že cev sneta iz ohišja, vidi se prva plastična objemka in malo naprej proti levi druga.Cev se lahko zaviha navzgor in zatakne pri ohišju filtra zraka, da ni v napoto.Vodo sem spustil iz bloka ven tako, da sem snel cev iz ohišja.Vse to se dela, ko je motor mrzel!!!

Slika

da sem dosegel vijake na ohišju termostata, sem uporabil gedore veliki+plus mali podaljšek ter gibljivi del in nastavek 10.Potrebna je pazljivost, ker se podaljški lahko dotaknejo + kabla na alternatorju, sam nisem odklapljal akumulatorja, ker bi s tem izgubil vse nastavitve.

Slika

Slika

pri odvijanje je dobro pazit na vijaka, ker se lahko zgodi, da padeta na spodnji zaščitni pokrov in takrat je dela še enkrat več, ker je potrebno dvignit avtomobil in odstranit ta pokrov.Vijaka imata fini navoj in jih ne moremo zamenjat z drugimi.

V mojem primeru sem moral še enkrat odpreti termostat, ker mi je pri menjavi termostata pred dvema letoma o-ring zlezel iz ležišča in mi je zaradi tega posledično začela puščati voda, ta mesec najhuje.

o-ring - vidi se kako je zlezel iz ležišča
Slika

zaradi tega mi je zvilo tudi ohišje in ga bo treba zamenjati ta je za silo popravljen z še enim manjšim oringom, ki sem ga dal med ohišje in blok motorja.

debeli oring pride med ohišje in termostat, tanjši med ohišje in blok motorja
Slika

Slika
v ohišju sta dva jezička, katera držita termostat in oring na mestu.Smer 1 se termostat zatakne in 2 se sprosti.
Slika

pa še koda ohišja, če bo še kdo naročal:
Slika

Vse skupaj sestavimo v obratnem vrstnem redu - preden vstavimo ohišje z termostato nazaj, je dobro, če se oring na ohišju namaže z mastjo drugače se rado zatika.Potrebno je tudi očistit pristor za termostat na bloku in ohišju vsem smeti.To informacijo ssem dolgo iskal po internetu in gre tako: v motorju je 8 litrov vode, za naše podnebje je priporočeno imeti 35% antifriza in 65% vode, to je nekje 3 litre antifriza in pet litrov vode.


Odsoten Profil

Prikaži prispevke prejšnjih:  Razvrsti po:

Časovni pas: UTC + 1 ura
Stran 1 od 1
1 prispevek
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost
Išči za:
Napiši novo temo  Odgovori na temo
Pojdi na:  
Ne morete pisati prispevkov v temi
Ne morete odgovarjati na teme v forumu
Ne morete urejati prispevkov v temi
Ne morete brisati vaših prispevkov forumu
cron