Avtor Sporočilo

<  Sam svoj mojster  ~  Menjava diskov

OdgovorObjavljeno: To jul 19, 2011 8:07 pm
Uporabniški avatarVreden znamkePrispevkov: 2028Kraj: DobrepoljePridružen: Pe jun 29, 2007 6:08 pm
Kdor je kaj zanimivega počel, naj se tukaj pohvali.Prvi bom jaz.


Danes sem kupil moji octaviji nove diske, ker stari so bili zviti in uničeni do amena.Pa še cena je bila ugodna.

Slika

Razlog za zamenjavo - ruženje se je slišalo na desni, po železu je drgnilo na levi :hmm:

Slika
Slika

stari diski zadaj
Slika

in novi ter ploščice
Slika

ter novi spredaj
Slika

homemade orodje za zadnje cilindre(dela več kot odlično, čeprav sem ga sam naredil)
Slika
Slika
Slika

in pa če bo še kdo doma menjaval zadnje diske - za sneti dol disk ni treba podreti nosilec čeljusti, ampak se samo odvije vijak(torx)ki drži disk na pestu, ter se ga samo potegne z druge strani k sebi.Prej se lahko udari z kladivom po disku(samo v primeru da se menja disk, drugače ne) da spusti rja.
Slika
Slika
Slika
Slika

Če ima še kdo kaj, naj kar napiše.


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Sr jul 20, 2011 6:37 am
Uporabniški avatarČlanČlanPrispevkov: 2015Pridružen: Po sep 24, 2007 6:29 pm
Super, zdej te bomo vsi klical za ta orodje.
Drgač sm pa raj sm prestavu temo, ker bo bolj pregledno in uporabno.


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Sr jul 20, 2011 10:40 am
Uporabniški avatarznalecznalecPrispevkov: 765Kraj: PreshgainPridružen: Pe jul 07, 2006 8:01 pm
HE HE, @bfranc, si pa zavorne ploščice ekonomsko čisto izžel... :hysterical:

Če imate pri menjavi zavor kako minutko viška, pa lahko zadevo malenkost nadgradite.
Slikice niso ravno od Škode, postopek sem naredil pa isti spredaj in zadaj.

Jaz sem pri svojem avtu surove diske vse prebarval s 600 stopinjsko barvo. Tako sem jih zaščitil pred rjavenjem.
Slika Slika

Naležno pesto sem očistil, preveril opletatnje z merilno urico, tudi po tem, ko je bil disk namontiran, in z ustreznim navojnim svedrom/čeljustjo popravil navoje v pestu in na vijakih.
Slika

Pred samo montažo diskov pa sem pesto na tanko namazal tudi z bankreno mastjo. Enako vodila zavornih ploščic v zavornih kleščah.
Slika Slika


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Sr jul 20, 2011 6:51 pm
Uporabniški avatarVreden znamkePrispevkov: 2028Kraj: DobrepoljePridružen: Pe jun 29, 2007 6:08 pm
@damijan, te ploščice niso naredile 10000 km, samo so bili diski z notranje strani tako rjavi in uničeni, da je to naredilo z ploščico.To z barvo je pa meni zanimivo, samo zdaj tega ne bom delal.


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Če jul 21, 2011 9:26 am
Uporabniški avatarNekaj le znam..Prispevkov: 1768Kraj: KrasPridružen: Če apr 20, 2006 4:19 pm
Uh, ravno prava tema. To počasi tudi mene čaka, tako da imam dve vprašanji.
Za to izvest rabiš posebno orodje?
A obstaja kakšen obširen DIY manual for dummies? Namreč to bom delal prvič sam, pa je fajn imet korak za korakom napisano kako, predvsem pa na kaj je treba pazit, da ne zaj....


Odsoten Profil WWW
OdgovorObjavljeno: Če jul 21, 2011 9:46 am
Uporabniški avatarVreden znamkePrispevkov: 2028Kraj: DobrepoljePridružen: Pe jun 29, 2007 6:08 pm
Za spredaj rabiš inbus ključ za na gedoro(št. ne vem na pamet, moram pogledat), pa spredaj sta samo dva šraufa, ki držita čeljust, zadaj pa sta tudi dva šraufa, rabiš pa zvezdast ključ 13 in navaden ključ 15 - z 13 odšraufaš, 15 pa samo da se ti ne vrti vse skup.Glede diskov ti je pa damijan razložil, pazit moraš da ti ne pride kakšen košček med pesto in disk, ker pol lahko hitro zviješ nove diske.

Za zadaj še rabiš orodje, da porineš bat nazaj v čeljust, spredaj ga ne rabiš.Če sem kaj pozabil, me naj kdo popravi.

P.S.pa dobro je, da preden razdreš vse skup, da si zapišeš - poslikaš kako so zadeve sestavljene.


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Če jul 21, 2011 10:12 am
Uporabniški avatarznalecznalecPrispevkov: 765Kraj: PreshgainPridružen: Pe jul 07, 2006 8:01 pm
Pri zavornih kleščah, tako spredaj kot zadaj, odviješ samo 1 vijak. Pote pa klešče enostavno odmakneš gor ali dol, odvisno kateri vijak si odvil, ker deluje kot na tečaju vrat. Mimogrede, vodila za premikanje klešč L-D se morajo lepo premikati. Ne sme se zatikati. Drugače jih očistiti in namazati z mastjo za vodila.

Če je spredaj vse OK, zavorni bat z roko potisneš maximalno v klešče.
Za zadaj pa rabiš orodje, zaradi sistema za ročno zavoro, za batek "ušraufaš" nazaj v zavorne klešče. Hkrati, ko ga uvijaš v klešče kot vijak, ga moraš tudi tiščati v klešče. Drugače se vrti v prazno. Zato ima @bfranc na orodju narejen naslon, s katerim se orodke nasloni na klešče. Lahko vidiš na sliki.
Jaz sem si pa naredil še bolj dummy orodje... :):
Slika

Če pa po opravljenem delu zadevo še malo prezračiš, pa tudi ne bo čisto nič narobe.


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: To sep 09, 2014 3:34 pm
Češki fan!Prispevkov: 29Pridružen: Po sep 08, 2014 5:37 pm
Zdravo res da je stara tema ampak se ji bom tu kar pridružil kajti vsake toliko časa pride to opravilo kajti ravno jaz imam problem pri Octavii tej t prvi nwm kok se že reče kratica letnik 2000 mam problem na zadnjih zavorah na desni strani čist u nulo kovina na kovino leva stran pa ima še do 3mm mesa diske sem že kupil ploščice tudi jutri pa dobim še komplet za 18 evrov na kolo set za obnovo sam tm ni batka in pa pasto za namazat. torej mene zanima predvsem kako se to obnovi zavorne čeljusti cel postopek in na kaj moram biti pazljiv saj se bom tega prvič lotil. Bom videl če so batki dopbri in niso zarjaveli bom samo pozamenjal vse brez batka če p bodo bati zarjaveli potem pa najbolje da še bate dam nove pa to ko brusite po tisti sredici pa vidim na sliki nekaj namazano kaj mate to in s čim je to namazano.
Trenutno imam: Diske in ploščice, dobim še pasto in set gumic.

-Kako naj jaz to raztavim in ali bo izteklo veliko olja ven?
-koliko povprečno rbim novega olja?
-Kako je z ročno ki je po vsej verjetnosti v tem znotraj ali je kaka posebna umetnost z ročno?
-Kakšen je vrstni red razstavlajanja?
-Kako najbolj učinkovito in varno sestavim nazaj brez komplikacij in pretirane sile?
"Einliftat znam" vse drugo znam edino obnavljati čeljusti pa ne.
-Kako se pravilno nastavi položaje na kaj treba biti pozoren ko nasavlajš in vstavljaš batek nazaj ter kako je pri tem z ročno zavoro?
Orodje imam samo ne vem kako to vse skupaj izgleda? res bi prosil koga če lahko tudi z slikami še bolje
slika pove več kot 1000 besed pravijo ampak zadovoljen bom z vsem.

EDIT:Aja pa še to zakaj se nekatere dele premaže z bakreno mastjo?


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Sr sep 10, 2014 5:20 am
Uporabniški avatarČlanČlanPrispevkov: 4445Kraj: LogatecPridružen: Sr jul 25, 2007 8:00 pm
@robertolino: Popravi svoj post, saj je izredno nečitljiv in ti bomo znali pomagati, ne da se že pri branju utrudimo!


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Sr sep 10, 2014 5:47 am
Uporabniški avatarVreden znamkePrispevkov: 2028Kraj: DobrepoljePridružen: Pe jun 29, 2007 6:08 pm
Če imaš na eni strani 3mm obloge in na drugi nič,pol ti zavore delajo normalno in ne blokirajo.Proti obrabi pa ni preparata.
Zakaj in kdo te je prepričal v obnovo zavor pa mi ni jasno, ker ko boš enkrat ven vzel bat iz čeljusti, ga boš moral z nečim porinit nazaj notri, pri tem pa boš zalo verjetno poškodoval gumici, ki tesni bat.Že za ven ga dobit je treba malo več spretnosti.Bakrena mast se pa namaže, da ploščice ne blokirajo po vodilih.

Drugač pa, kot je napisal Čehovc...... ;)




P.S. ti svetujem, da se obrmeš na uporabnika @fan in ti bo zrihtal bremze kot je treba, sam pa ne delaj nekih neumnosti.


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Sr sep 10, 2014 4:01 pm
Češki fan!Prispevkov: 29Pridružen: Po sep 08, 2014 5:37 pm
Ok hvala vam sicer nisem ravno lev drugače marsikaj popravim sam edino za tole sem pa prvič tu malo povprašal ker tega pa še nisem razdiral in me pač malo zanima na kaj treba kaj paziti. Bakrene masti sicer nism dobil bom pa uporabil kar pasto ki sem jo kupil za za vorne cilindre taka modra tuba sem že mek na forumu opazil nek sliko isto.
zavorno olje sem tudi kupil pol litra da bomo malo zamenjali batek bom iztisnil kar z pedalom seveda bom nastavil kos lesa da ne odleti set gumic pa tudi že imam in bom lepo predihtal na novo saj nič ne škodi pa glede na odgovor da je je primer obrabe pač normalen se mi zdi ok.
Ker pa zdaj že imam nabavljeno in tudi orodje za privijačiti batek nazaj imam za drugič si ga bom pa svojega naredil.
Tako da vsem žal se bom tega res lotil pa po mojem kaj dosti slabše ne more biti skrbi me le zaradi tega ker je zadaj sistem drugačen kot spredaj kajti v tem sistemu je tudi ročna zavora in prav glede vrstnega reda kako dol z vsem in seveda sestava nazaj in če je kaka umetnost vse to nazaj naštelat?
tnx

EDIT:No se opravičujem če nisem napisal dovolj dobro Slovensko mam tudi slabo tipkovnico ki šteka in se mi zmer ne da popravljat hehe ok se bom potrudil ;)


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Sr sep 10, 2014 6:51 pm
znalecznalecPrispevkov: 1491Kraj: LjubljanaPridružen: Po sep 17, 2007 7:17 pm
Vodila se podmazuje z bakreno ali grafitno mastjo in ne z mastjo za podmazovanje batkov :bam: Če nimaš bakrene ali pa grafitne masti potem raje nič ne podmazuj, ker bo samo slabše.


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Če sep 11, 2014 3:26 pm
Češki fan!Prispevkov: 29Pridružen: Po sep 08, 2014 5:37 pm
dejc je napisal/-a:
Vodila se podmazuje z bakreno ali grafitno mastjo in ne z mastjo za podmazovanje batkov :bam: Če nimaš bakrene ali pa grafitne masti potem raje nič ne podmazuj, ker bo samo slabše.

Ok kaj pa batek se namaže lahko okrogin okrog njega? mislim pač normalno podmažeš celega?toliko da da ne ge nič na suho nazaj v luknjo? Bom probal dobit še to bakreno mast k jo itak rabim


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Če sep 11, 2014 5:55 pm
Uporabniški avatarČlanČlanPrispevkov: 4445Kraj: LogatecPridružen: Sr jul 25, 2007 8:00 pm
Kater točno batek ti misliš? Glavnega bata se nič ne podmazuje, podmazuje se le vodila čeljusti.


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Če sep 11, 2014 6:02 pm
Češki fan!Prispevkov: 29Pridružen: Po sep 08, 2014 5:37 pm
Ja itk obstaja pasta za zavorne cilindre in mislim zavorni bat ki pride iz zavorne čeljusti kateri pri pritisku na pedal pritisne na disk ploščice da zavorne čeljusti začmnejo zavirati.
ta batek mislim.
Ta del mislim obnoviti beri Zavorne čeljusti zadaj plus nove diske in ploščice.


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Pe sep 12, 2014 7:34 am
znalecznalecPrispevkov: 1491Kraj: LjubljanaPridružen: Po sep 17, 2007 7:17 pm
Beri tole

Batek namažeš samo na strani, ki ne pride v stik z zavornim oljem! Torej batek najprej potegneš ali porineš ven. Lažje ga boš porinil kot potegnil. Očistiš ležišče batka v čeljusti (brake cleaner sprej), spihaš (ne brišeš!!!), zamenjaš tesnila, vstaviš batek, da pride skozi tesnilo, ki je v čeljusti in potem podmažeš z mastjo za podmazovanje batkov (na zgornji povezavi je to modra tuba Ate).
Pa pazi! Zaščitno oz protiprašno gumico moraš v čeljust vstaviti preden boš vstavljal batek, ker sicer boš jebal ježa, da jo boš spravil v njeno ležišče.


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Pe sep 12, 2014 9:30 am
Uporabniški avatarVreden znamkePrispevkov: 2028Kraj: DobrepoljePridružen: Pe jun 29, 2007 6:08 pm
Dejc, napisal je za zadaj, tam pa se bat privije v čeljust, pa saj to veš.

Pa nima Octavija letnik 2000 zadaj bobne in ne diske? Jest ti bi res svetoval, da se obrneš na nekoga ki to zna, ker boš uničil samonastavljivi mehanizem v čeljusti in pol bo popravilo koštalo še enkrat več.


Odsoten Profil

Prikaži prispevke prejšnjih:  Razvrsti po:

Časovni pas: UTC + 1 ura
Stran 1 od 2
27 prispevkov
Pojdi na stran 1, 2  Naslednja
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost
Išči za:
Napiši novo temo  Odgovori na temo
Pojdi na:  
Ne morete pisati prispevkov v temi
Ne morete odgovarjati na teme v forumu
Ne morete urejati prispevkov v temi
Ne morete brisati vaših prispevkov forumu