Avtor Sporočilo

<  Sam svoj mojster  ~  Menjava diskov

OdgovorObjavljeno: Pe sep 12, 2014 10:39 am
znalecznalecPrispevkov: 1491Kraj: LjubljanaPridružen: Po sep 17, 2007 7:17 pm
Mi je padlo iz konteksta, da gre za zadnje čeljusti. No kar se tiče podmazovanja je isto.


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Pe sep 12, 2014 4:41 pm
Češki fan!Prispevkov: 29Pridružen: Po sep 08, 2014 5:37 pm
bfranc je napisal/-a:
Dejc, napisal je za zadaj, tam pa se bat privije v čeljust, pa saj to veš.

Pa nima Octavija letnik 2000 zadaj bobne in ne diske? Jest ti bi res svetoval, da se obrneš na nekoga ki to zna, ker boš uničil samonastavljivi mehanizem v čeljusti in pol bo popravilo koštalo še enkrat več.

Lepo spoštujem to da naj se obrnemn akoga, ok sem se na vas ;) vendar bi to res rad naredil sam saj večino reči delam sam to pa še nisem delal. Ja moja Octavia l 2000 ima zadaj diske je pa tudi 4X4


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Pe sep 12, 2014 4:58 pm
Češki fan!Prispevkov: 29Pridružen: Po sep 08, 2014 5:37 pm
dejc je napisal/-a:
Mi je padlo iz konteksta, da gre za zadnje čeljusti. No kar se tiče podmazovanja je isto.

saj dejansko je vse enako le da zadnji batek ima znotraj nek navoj i za ta batek imam že sposojeno orodje za vstavljanje ki ga hkrati privija in potiska. Drugo pa nwm kako je z mehanizmom za ročno zavoro in ko dješ nazaj glede nastavljanje z bobni ni problem tm vem kak se dela.


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Ne sep 14, 2014 10:31 pm
Češki fan!Prispevkov: 29Pridružen: Po sep 08, 2014 5:37 pm
No jaz sem to zdaj vse že naredil, snel batek, očistil batek, zamnjal samo tesnilno gumico in protiprašno in pa tiste dve ki sta na vodilih, vodila namazal z bakreno mastjo, batek pa z namensko mastjo ne preveč pa tko da ko gre skozi tesnilno gumico ta pasta ne pride v stik z oljem. Po dolgih mukah in previdnosti mi je uspelo vse lepo sestaviti nazaj in preveril puščanja ni nikjer bilo, tako da je vse ok. edino kaj me moti je malo bolj mehka zavora tako da sem naslednji dan šel še enkrat "einliftat" in je bilo bolje ker je pedal padal prej takoj zdaj pa ne toliko.
No še vedno čisto malo pade ampak preizkusil sem zavore, primejo normalno kot treba in na strmini pridržim pedal in čakam če bo pedal padel in zavora popustila ampak se mi je zdelo vse v redu.
morda čisto malo še ko mal dalj časa tiščim pedal pade zlo mal še po občutku, nwm še zakaj sicer pa je vse ostalo uspešno opravljeno kot treba in sem zadovoljen. Ne vem ali je normalno da je pedal bolj mehak kot prej na začetku? ko 2x ali 3x pritisenm je pa trd.


Zadnjič spremenil robertolino, dne Po sep 15, 2014 10:51 am, skupaj popravljeno 1 krat.

Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Po sep 15, 2014 8:30 am
Uporabniški avatarVreden znamkePrispevkov: 2028Kraj: DobrepoljePridružen: Pe jun 29, 2007 6:08 pm
bfranc je napisal/-a:
Jest ti bi res svetoval, da se obrneš na nekoga ki to zna.


Zakaj mehek pedal? Prezračit moraš komplet sistem in ne samo tega, ki si ga popravljal.Lahko ti pa tudi pušča tesnilo pri zavornem batu.Sej ko boš počasi vozil ti bodo bremze prijele, hudič bo, ko boš pri hitrejši vožnji bremzal in ti bo začelo avto zanašat.

Pa daj še enkat preberi post, jest ga ne morem ne da bi prebral in pol gledal nazaj kaj piše. Če lahko uporabiš narekovaj ločilo, pol lahko tudi piko in vejico. :|


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Po sep 15, 2014 11:18 am
Češki fan!Prispevkov: 29Pridružen: Po sep 08, 2014 5:37 pm
Ok saj znam hehe sam vedno vprašam še zmeraj ker nikol ne veš, kaj novega izveš zato sem se obrnil na vas po drugem prezračevanju je šlo še nekaj zraka ven potem pa po parih poizkusih ni bilo več mehurčkov.
Tako da v drugič je bilo dosti bolje samo vseeno sem prezračil še sprednja dva kolesa nič posebnega na koncu ni bilo po parih poskusih prezračevanaj več mehurčkov.
Pedal je zdaj boljši porabil sem 0,5 litra novega olja torej je šlo dosti olja že skozi ni problem dat še kak deci če treba ko sem nalival olje kokr sem ga nalil toliko ga je vzelo in požiralo.
Ampak pozor preden sem začel prezračevati sem lepo napumpal in preveril puščanje pri močno stisnjenem pedalu in lahko z gotovostjo rečem da ne pušča 100% nič šele nato sem šel v prezračevanje.
V drugem prezračevanju je bilo bolje. Res pa je da je avto bil zadaj malo bolj visoko in dvignjen ker še ni bilo koles gor sem pa zato prezračil še sprednja 2 kolesa nisem pa šel zračit pri glavnem cilindru iz tega
gresta 2 cevi v nek regulator iz tam pa naprej v kolesa. To je to

:kaka: PS: Upam da je prejšnji post bolj berljiv tnx.


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Po sep 15, 2014 11:23 pm
znalecznalecPrispevkov: 1491Kraj: LjubljanaPridružen: Po sep 17, 2007 7:17 pm
Jezus kristus pomagi in to dobesedno. Nič slabega ne mislim ampak meni so tvoji prispevki odraz tvojega pristopa k delu, ki si se ga lotil; površno, nepremišljeno in z veliko mero sreče. Načeloma sploh ne bi odgovarjal za voljo tvojega truda in kvalitete prispevkov, ampak ker kliče po nesreči iz neumnosti beri dalje, ker ti bo koristilo.

Zavore se VEDNO zračijo SAMO na batu čeljusti ali bobna! Nikoli na glavnem cilindru! Od kje ti ta ideja?! Pri zavorah je cilj imeti celoten sistem cevi od glavnega zavornega cilindra do vsakega bata brez zraka. Zadeve odzračujemo vedno na tistem koncu kjer želimo, da ustvarjen tlak naredi nek učinek, ker se v tisto smer tudi prenaša tlačna obremenitev tekočine. Torej to ni pri glavnem cilindru kjer željeni tlak olja ustvarjamo ampak pri batu zavore kjer želimo, da željeni tlak olja naredi učinek - stisne torne elemente skupaj, da pride do zaviranja.

To, da ne pušča je dober znak. Pedal mora biti poln v prvo ko ga zahodiš, brez da ga moraš punpati ali 2x pritisnit! To je znak, da nekaj ni v redu! Takšni znaki se lahko odrazijo kot odpoved zavor med vožnjo, ker zavorno olje z lahkoto preseže 100°C in takrat rabiš brezhibne zavore ;)

Ko odzračuješ zavore je normalno, da je potrebno dolivati olje. Temu se ni kaj čuditi. Tako kot se ni čuditi dejstvu, da je treba avto tankat, če se z njim vozimo. Skrb in začudenje pa je na mestu, če je treba olje dolivati, ko zavor ne prezračujemo! Takrat imaš problem in to velik problem s puščanjem zavornega sistema! Če tega ne saniraš reskiraš vse, najbolj pa svojo glavo in glavo tvojih sopotnikov.

Torej zavore niso hec! Želja po učenju gor ali dol to ni hec!

Za v bodoče znanje! Youtube in Google sta dva ultra uporabna spletna servisa, če ne veš kako se streže zadevam. Za primer si lahko pogledaš kaj vse se najde na Youtube, če vpišeš 'octavia rear brake refurbishment'.

PS: Za bodočo matematiko....Toliko truda kot boš vložil v pisanje prispevka na forumu, toliko pomoči boš deležen. Večji bo zmazek manj bo pomoči in seveda obratno.


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Sr sep 17, 2014 7:16 am
Češki fan!Prispevkov: 29Pridružen: Po sep 08, 2014 5:37 pm
dejc je napisal/-a:
Jezus kristus pomagi in to dobesedno. Nič slabega ne mislim ampak meni so tvoji prispevki odraz tvojega pristopa k delu, ki si se ga lotil; površno, nepremišljeno in z veliko mero sreče. Načeloma sploh ne bi odgovarjal za voljo tvojega truda in kvalitete prispevkov, ampak ker kliče po nesreči iz neumnosti beri dalje, ker ti bo koristilo.

Zavore se VEDNO zračijo SAMO na batu čeljusti ali bobna! Nikoli na glavnem cilindru! Od kje ti ta ideja?! Pri zavorah je cilj imeti celoten sistem cevi od glavnega zavornega cilindra do vsakega bata brez zraka. Zadeve odzračujemo vedno na tistem koncu kjer želimo, da ustvarjen tlak naredi nek učinek, ker se v tisto smer tudi prenaša tlačna obremenitev tekočine. Torej to ni pri glavnem cilindru kjer željeni tlak olja ustvarjamo ampak pri batu zavore kjer želimo, da željeni tlak olja naredi učinek - stisne torne elemente skupaj, da pride do zaviranja.

To, da ne pušča je dober znak. Pedal mora biti poln v prvo ko ga zahodiš, brez da ga moraš punpati ali 2x pritisnit! To je znak, da nekaj ni v redu! Takšni znaki se lahko odrazijo kot odpoved zavor med vožnjo, ker zavorno olje z lahkoto preseže 100°C in takrat rabiš brezhibne zavore ;)

Ko odzračuješ zavore je normalno, da je potrebno dolivati olje. Temu se ni kaj čuditi. Tako kot se ni čuditi dejstvu, da je treba avto tankat, če se z njim vozimo. Skrb in začudenje pa je na mestu, če je treba olje dolivati, ko zavor ne prezračujemo! Takrat imaš problem in to velik problem s puščanjem zavornega sistema! Če tega ne saniraš reskiraš vse, najbolj pa svojo glavo in glavo tvojih sopotnikov.

Torej zavore niso hec! Želja po učenju gor ali dol to ni hec!

Za v bodoče znanje! Youtube in Google sta dva ultra uporabna spletna servisa, če ne veš kako se streže zadevam. Za primer si lahko pogledaš kaj vse se najde na Youtube, če vpišeš 'octavia rear brake refurbishment'.

PS: Za bodočo matematiko....Toliko truda kot boš vložil v pisanje prispevka na forumu, toliko pomoči boš deležen. Večji bo zmazek manj bo pomoči in seveda obratno.

Ok hvala za tvoje mnenje spoštujem vendar tu nisem prebral zaenkrat nič novega vem da je dobronamerno vendar človeka bolj slabo po pisanju na forumu oceniš:
1.Nikoli nisem površen obratno
2.Vedno prezračujem pri kolesih v tem primeru zavorni čeljusti pri batu.
3.Vem da zavore niso hec verjemi marsikaj sem že popravil NISEM LEV če bi vse prebral.
4.Zdej so zavore kot morajo biti problem je samo kak mehurček več v sistemu mislim da je šlo zdaj vse ven
5.Nikoli se nisem čudil tudi v postu se nisem čudil "temu se ne reče ČUDITI" pač pa sem samo napisal
poraba olja je normalna in logična ojej ojej, oh ja saj nisem ZABIT.
6.Zavore ne puščajoin nima kaj odpovedat "ZAENKRAT" razen če bi šlo kaj drugega
7.Naj povdarim da pri meni kadar se česa spravim ni SREČE nanjo se ne zanašam če bi se bi bil že pod zemljo.
8.Glede na pisanje o kvaliteti prispevkov lej sem pač normalen pisec in lej če tega ne razumeš kaj piše ti ne morem pomagati verjemi da vidim pisanje nekaterih otrok ki jih starši sploh ne spremljajo kako zelo grdo in NESLOVENSKO in skrajšano in da ne govorim kako vse pišejo je tale moj prispevek odličen pa ne bluzite mi že enkrat o teh tumastih vaših pravilih pisanja k mi že najeda ta bedarija opisanju
zapomni si "100 ljudi 100 čudi" pa boli me če si zdej to razumel ali ne. Bistvo je da se pomaga ne pa da se zdaj tu učimo Slovenščine. Za to je že malo prepozno. Aja pikle si pa sam postav pa vejce sej brt pa ja znaš ohh.
9.In hvala da si odpisal konstruktiven odgovor v želji za skrb za mojo varnost vendar ni bilo zapisanega nič koristnega glede na TEMO razen tega da se ne zrči pri glavnem cilindru jaz nikoli tam ne zračim in tudi nisem napisal tega. Sicer pa kaj če pa bit, NIČ. upam da se razumeva. NIČ
Mene je zanimal samo postopek in na kaj vse treba biti pozoren to je pa tudi vse. No sem itak zdaj vse že rešil sam kot se spodobi vsak nasvet ki ste mi ga dali sem s pridom izkoristil, in HVALA vsem ki ste mi tako lhko pomagali, Hvala.


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Sr sep 17, 2014 8:00 am
znalecznalecPrispevkov: 1491Kraj: LjubljanaPridružen: Po sep 17, 2007 7:17 pm
robertolino je napisal/-a:
razen tega da se ne zrči pri glavnem cilindru jaz nikoli tam ne zračim in tudi nisem napisal tega. Sicer pa kaj če pa bit, NIČ. upam da se razumeva. NIČ


robertolino je napisal/-a:
Res pa je da je avto bil zadaj malo bolj visoko in dvignjen ker še ni bilo koles gor sem pa zato prezračil še sprednja 2 kolesa nisem pa šel zračit pri glavnem cilindru iz tega
gresta 2 cevi v nek regulator iz tam pa naprej v kolesa.


Ne. Se ne strinjava glede odzračevanja pri glavnem cilindru.
Nisem nikoli ciljal, da si zabit, lev, nesposoben ali karkoli drugega. Sem ciljal, da si površen kar sem izluščil iz tega kar si napisal in česar si se lotil. To je moje mnenje katerega sem si ustvaril. Zato sem ti tudi posredoval povezavo iz youtube kot primer, da si lahko za marsikatero opravilo lahko marsikaj prebereš in pogledaš na spletu in se tako zadeve lotiš z neko mero teoretičnega znanja. Seveda vse v dobronamerni luči pri medsebojni pomoči in ne v meri zaničevanja. Pameten se tako ni nihče rodil.

Glede pisarije... Nekako se moramo sporazumevati. Kar zadeva mene lahko pišeš tudi v mandarinščini z grabljicami. Sam zase vem, da ne bom prispeval pri pisariji za katero rabim skoraj dekoder, da bom lahko razbral bistvo in samo vsebino napisanega. Ravno tako dobronameren nasvet, da večina raje bere in odgovarja na lep prispevek.

Me veseli, da si zadevo poštimal in da deluje.


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: So maj 02, 2015 1:13 pm
Škoda voznik!Prispevkov: 64Pridružen: Ne jun 05, 2005 1:09 pm
Nisem bral komentarje, bat se lahko porine nazaj tudi s pomočjo mizarske cvinge, itak pa je diske in ploščice enostavno za zamenjat. Ampak je treba vse spucat/namazat, če ne zavore štekajo.


Odsoten Profil

Prikaži prispevke prejšnjih:  Razvrsti po:

Časovni pas: UTC + 1 ura
Stran 2 od 2
27 prispevkov
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost
Išči za:
Napiši novo temo  Odgovori na temo
Pojdi na:  
Ne morete pisati prispevkov v temi
Ne morete odgovarjati na teme v forumu
Ne morete urejati prispevkov v temi
Ne morete brisati vaših prispevkov forumu
cron