V sliki in besedi sem pripravil povzetek kako rešiti zamakanje vode skozi tesnilo na vratih. Pacient pa seveda Fabia I.
Najprej odstranimo sprednji del ročaja (označeno z modro) in nato zadnji (večji) del ročaja (označen z zeleno) pomaknemo naprej, da se stakne iz zatičev
Odstranjevanje sprednjega dela ročaja prvič
Odstranjevanje sprednjega dela ročaja drugič (v mojem primeru je bilo potrebno odključiti priključek stikala za električni pomik stekel)
Odvijemo oba vijaka v ročaju
Odstranimo zvočnik pri ročki za odpiranje vrat (najbolje ga je nekoliko zbezat ven iz ležišča z izvijačem na zadnji ali sprednji strani in ga do konca odstraniti z rokami)
Odvijemo vijak, ki se skriva za zvočnikom
Na spodnji strani odmaknemo oblogo
in z izvijačem iztaknemo ven prvi zatič. Nato primemo z rokama oblogo na spodnjem delu in z občutkom vlečemo oblogo proti sebi, da odstranimo zatiče iz ležišča
Ko so vsi zatiči odpeti oblogo primemo na zgornjem delu za plastiko pod steklom ter z občutkom potegnemo oz vlečemo navzgor. Tu je potrebno malo vztrajnosti.
Ko je obloga staknjena jo odmaknemo od vrat in na zgornjem delu odklopimo jeklenico za odpiranje vrat iz notranjosti. Primemo zaščito jeklenice in jo potegnemo nazaj, da jo odmaknemo iz ležišča ter gledano na sliko zasukamo v levo, da iztaknemo zatič iz ležišča
V mojem primeru sem moral odviti 3 vijake in odlopiti konektor, da sem odstranil motorček za pomik stekel in nato še 8 vijakov, da sem kasneje lahko odstranil pokrov iz vrat
Tukaj se vidi dokaz, da je teklo skozi tesnilo v avto
Skozi luknjo je potrebno odstraniti plastična "konusa", ki držita steklo na vodilu
Konusa, ki ju je treba odstraniti. V tem koraku v notranjost vrat potisnemo tudi gumo, ki tesni med pokrovom in jeklenico za odpiranje vrat
Jaz sem si pomagal s koničastimi kleščami in "čačkalico"
(glej na koncu -> zadeva z oranžnim ročajem)
Oba konusa (manjši gre v večjega)
Na strebričku med prednjimi in zadnjimi vrati odpnemo zaščitni tunel in odklopimo vse priključke
Zaščito kablov...
...takole odpnemo, da lažje potegnemo kable (tako dobimo več maneverskega prostora z pokrovom vrat)
Tale stvar je delala ogromno težav, ko sem skušal pokrov sneti iz vrat. Sodeč po sliki v vratih se je odlomila
Nadloga iz drugega kota
Mesto kjer se je odlomilo v vratih pri kljuki
Bele čepe na sliki odstranimo iz lešišča, da lahko pokrov namestimo za lačje čiščenje
V mojem primeru sem spodnjo polovico tesnila odstranil in očistil kanal v pokrovu
Namažemo s silikonom (razumljivo nekislinski silikon, če ne želimo kasneje kakšne korozije kovine)
Namestimo pokrov nazaj na vrata. Najlažje to storimo tako, da (glede na sliko) najprej vstavimo v vrata plastiko, ki se nahaja na zgornji levi strani pokrova in na koncu na vrata prislonimo spodnji del pokrova. Pri tem je potrebno na svoje mesto namestiti tudi bele čepe, ki držijo kable (vidni 3 slike višje), jeklenico za odpiranje vrat (gumo, ki tesni med pokrovom in jeklenico je potreba potisniti na vidno stran pokrova!) in kovinsko palico za zaklep vrat
Obrišemo odvečen silikon in pregledamo, da ni rež ali lukenj skozi katere bi lahko zatekala voda
Nastavimo steklo na vodilo za pomik in zarinemo konusa na svoje mesto. Jaz sem najprej mali konuc malenkost zarinil v večjega in oba skupaj vstavil na svoje mesto ter pritisnil na manjši konus in sta oba skočila na svoje mesto
Ko vsi delajo kot je treba
Na koncu potegnemo nazaj skozi gumijasto zaščito kable s konektorji in jih priključimo
Na svoje mesto namestimo še zaščito, da ne prišlo do kakih samodejnih dejanj ob stiku z vodo
Na koncu še namestimo na svoje mesto jeklenico za odpiranje vrat, ročaj in zvočnik ter oblogo pritrdimo na svoje mesto. Ko skušate zapeti tapeto na vrhu vrat (ob steklu) na svoje mesto raje zaprite vrata in jo potiskajte na svoje mesto ob odprtem oknu, ker drugače tvegate povešenje vrat.
Še orodje, ki sem ga potreboval pri tem posegu
Pa je avto spet suh in vesel