Avtor |
Sporočilo |
< Sam svoj mojster ~ Menjava olja v menjalniku - Felicia 1.6 |
Čehovc
|
Objavljeno: Pe dec 19, 2008 5:54 pm |
|
|
ČlanPrispevkov: 4445Kraj: LogatecPridružen: Sr jul 25, 2007 8:00 pm
|
Za tiste, ki še niste menjavali olja v menjalniku vam bom slikovno predstavil postopek: Najprej odvijačite vijak, označen na sliki, da steče ven vse olje!: Nato odvijačite ta vijak...: ...ter vzamete ven "kajlico" ki drži žico od števca: Ob izvleku morate nujno paziti, da vam ta plastični zobnik ne ostane notri: Spodaj obvezno zavijačite nazaj vijak! Drugače bo olje steklo skozi Potem zlijete v menjalnik dosti olja skozi odprtino, kjer ste vzeli ven žico z zobnikom. [za 1.6MPI motor, gre notri natanko 2,3 litra!] Te kantice z vratom so kar priročne, drugače pa livček nasadite v dosti dolgo cevko... ...in na koncu vstavite nazaj zobnik z žico, ga "zakajlate" in zavijačite vijak, ki drži kajlico. To je to! Postopek ni težak. Postopek je kopiran iz te teme: viewtopic.php?t=3886&start=68Edit by Čehovc(29.12.2013): Posodobljene vse slike in besedno malo popravljen post.
|
Na vrh
|
|
fan
|
Objavljeno: Pe dec 19, 2008 10:46 pm |
|
|
znalecPrispevkov: 517Kraj: LjubljanaPridružen: So avg 09, 2008 10:58 pm
|
Pozdravljeni
Lepo urejeno in poslikano. Naj samo dopolnim. da ima menjalnik za nalivanje olja tudi vijak ( enak kot za spuščanje ) s strani. Torej odvijete in nalijete olje notri, ko začne pri odprtini olje iztekati ga je ravno dovolj ( torej ni potrebno nobenega spraševati za količino in tudi mehaniki ga menjajo po tem sistemu ). Tako. da ni potrebno podirati polža.
Lep pozdrav
|
Na vrh
|
|
s!mon
|
Objavljeno: So dec 20, 2008 9:56 am |
|
|
Škoda voznik!Prispevkov: 63Kraj: logatecPridružen: Po jul 07, 2008 11:21 am
|
Kje pa je ta vijak na feliciji
|
Na vrh
|
|
fan
|
Objavljeno: Ne dec 21, 2008 6:03 pm |
|
|
znalecPrispevkov: 517Kraj: LjubljanaPridružen: So avg 09, 2008 10:58 pm
|
Pozdravljeni
Levo od nosilca zgoraj s strani ( pošljite mi e-mail po ZS in poslal vam bom točno sliko ).
Lep pozdrav
|
Na vrh
|
|
Čehovc
|
Objavljeno: Ne dec 21, 2008 6:38 pm |
|
|
ČlanPrispevkov: 4445Kraj: LogatecPridružen: Sr jul 25, 2007 8:00 pm
|
fan : Kar tukaj prilimaj sliko, da bodo vedeli še ostali uporabniki.
Lp!
|
Na vrh
|
|
fan
|
Objavljeno: Po dec 22, 2008 1:37 am |
|
|
znalecPrispevkov: 517Kraj: LjubljanaPridružen: So avg 09, 2008 10:58 pm
|
Pozdravljeni
Saj bi, pa mi ne rata. Zaradi tega jih pošiljam po e-mailu.
Lep pozdrav
|
Na vrh
|
|
Čehovc
|
Objavljeno: Po dec 22, 2008 7:18 pm |
|
|
ČlanPrispevkov: 4445Kraj: LogatecPridružen: Sr jul 25, 2007 8:00 pm
|
|
Na vrh
|
|
s!mon
|
Objavljeno: To dec 23, 2008 5:53 pm |
|
|
Škoda voznik!Prispevkov: 63Kraj: logatecPridružen: Po jul 07, 2008 11:21 am
|
No sej pol je to ta za zajlo, ni nobenga posebnga.
|
Na vrh
|
|
arminator
|
Objavljeno: Po maj 03, 2010 6:18 pm |
|
|
Nekaj le znam..Prispevkov: 1139Pridružen: Ne avg 05, 2007 12:09 pm
|
Bom uporabil kar to temo... Zanima me, a to olje je primerno za menjalnik od felicie? http://www.redlineoil.com/product.aspx?pid=45&pcid=7Imam malo težav z menjalnikom - prestave ne grejo glih gladko pa dokler se avto ne ogreje je kr težko prestavit v prvo pa drugo prestavo. Bral sem, da je za to lahko krivo olje v menjalniku... No in potem sem malo razmišljal in te težave so se ubistvu res začele pojavljat po menjavi olja v menjalniku, takrat sem natočil tole kar ima Cech Styler na slikah... Za to olje Redline MTL sem pa prvič slišal v eni epizodi od Jay Leno garage... Rekel je, da mu je to olje "odstranilo" veliko težav z menjalnikom na dodge challengerju 1970 (ročni menjalnik, 4 prestave)... Potem sem šel še malo brat po netu in veliko ljudi pravi podobno, da so se težave z grobim prestavljanjem precej izboljšale... Kaj mislite vi? Razmišljam, da bi ga kar naročil eno kantico al dve in probal.
|
Na vrh
|
|
davie
|
Objavljeno: To maj 18, 2010 10:45 pm |
|
|
moderator/članPrispevkov: 1907Kraj: LjubljanaPridružen: Če jul 27, 2006 9:27 pm
|
Probaj! me zanima če pomaga..
|
Na vrh
|
|
arminator
|
Objavljeno: Sr maj 19, 2010 11:57 am |
|
|
Nekaj le znam..Prispevkov: 1139Pridružen: Ne avg 05, 2007 12:09 pm
|
Naslednji mesec bom z Anglije naročil pa zamenjal...Upam, da bo kakšna razlika...
|
Na vrh
|
|
arminator
|
Objavljeno: Sr jun 16, 2010 7:13 pm |
|
|
Nekaj le znam..Prispevkov: 1139Pridružen: Ne avg 05, 2007 12:09 pm
|
Pa sej niso normalni! Za 2,85 l tega olja bi moral iz Anglije plačat več kot 36 € poštnine. Najprej sm mislil, da me nateguje prodajalc potem pa pogledam malo po drugih trgovinah in je skoraj povsod isto! Do Avstrije te pride poštnina dobrih 20 €, v Slovenijo pa še dodatnih 16 €. Zakaj to? Prekleti nateguni...Pa če bi blo to olje vsaj za razumljivo ceno ampak je teh 2,85 litrov 52 €. Zdj pa računanjte kolk bi me to prišlo.
|
Na vrh
|
|
sir Videc
|
Objavljeno: Sr jun 16, 2010 7:41 pm |
|
|
ČlanPrispevkov: 2015Pridružen: Po sep 24, 2007 6:29 pm
|
Raj tuki kupi kako olje, js sm ga v w-estu in je blo ql,pa ne vem če je blo čez 30€.
|
Na vrh
|
|
Čehovc
|
Objavljeno: Če jun 17, 2010 1:21 pm |
|
|
ČlanPrispevkov: 4445Kraj: LogatecPridružen: Sr jul 25, 2007 8:00 pm
|
Nimaš kaj za komlicirat Arminator...kupi navadno olje in je.
|
Na vrh
|
|
arminator
|
Objavljeno: Če jun 17, 2010 4:09 pm |
|
|
Nekaj le znam..Prispevkov: 1139Pridružen: Ne avg 05, 2007 12:09 pm
|
Ma sej navadno mam zdj not... Kakih 40.000 prevoženih ma. To redline MTL je pa neko specialno olje in sem o njem prebral res veliko pohval, da izboljša prestavljanje. Se pa tega olja ne dobi v naših trgovinah kolkr sm gledal...
|
Na vrh
|
|
sir Videc
|
Objavljeno: Če jun 17, 2010 4:59 pm |
|
|
ČlanPrispevkov: 2015Pridružen: Po sep 24, 2007 6:29 pm
|
hmmm, pa si kej odprl zadevo pa pogledu, če se da kej bolj pritrdit...je kolegu pri subaruju isto delal take scene, pa so mu zamenjal en fedrček pa nazaj mal bolj prišraufal pa dela k urca
|
Na vrh
|
|
arminator
|
Objavljeno: Ne jun 20, 2010 11:33 am |
|
|
Nekaj le znam..Prispevkov: 1139Pridružen: Ne avg 05, 2007 12:09 pm
|
Situacija se je zdj precej izboljšala ko sem odtisnil tist šrauf pod prestavno ročico... Je bil komplet zarjavel, malo wdja pa šraufanja in zdj se pretika z enim prstom. Sicer v prestave ne skače tko lepo kot na začetku ampak 100 krat bolje kot prej ko sem razmišljal o menjavi olja na redline MTL.
|
Na vrh
|
|
|