Avtor Sporočilo

<  Sam svoj mojster  ~  Menjava olja v menjalniku - Felicia 1.6

OdgovorObjavljeno: Pe dec 19, 2008 5:54 pm
Uporabniški avatarČlanČlanPrispevkov: 4445Kraj: LogatecPridružen: Sr jul 25, 2007 8:00 pm
Za tiste, ki še niste menjavali olja v menjalniku vam bom slikovno predstavil postopek:

Najprej odvijačite vijak, označen na sliki, da steče ven vse olje!:
Slika

Nato odvijačite ta vijak...:
Slika
...ter vzamete ven "kajlico" ki drži žico od števca:
Slika

Ob izvleku morate nujno paziti, da vam ta plastični zobnik ne ostane notri:
Slika

Spodaj obvezno zavijačite nazaj vijak! Drugače bo olje steklo skozi :D

Potem zlijete v menjalnik dosti olja skozi odprtino, kjer ste vzeli ven žico z zobnikom. [za 1.6MPI motor, gre notri natanko 2,3 litra!]

Te kantice z vratom so kar priročne, drugače pa livček nasadite v dosti dolgo cevko...
Slika
...in na koncu vstavite nazaj zobnik z žico, ga "zakajlate" in zavijačite vijak, ki drži kajlico.

To je to! Postopek ni težak.

Postopek je kopiran iz te teme:
viewtopic.php?t=3886&start=68

Edit by Čehovc(29.12.2013): Posodobljene vse slike in besedno malo popravljen post.


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Pe dec 19, 2008 10:46 pm
Uporabniški avatarznalecznalecPrispevkov: 517Kraj: LjubljanaPridružen: So avg 09, 2008 10:58 pm
Pozdravljeni
Lepo urejeno in poslikano. Naj samo dopolnim. da ima menjalnik za nalivanje olja tudi vijak ( enak kot za spuščanje ) s strani. Torej odvijete in nalijete olje notri, ko začne pri odprtini olje iztekati ga je ravno dovolj ( torej ni potrebno nobenega spraševati za količino in tudi mehaniki ga menjajo po tem sistemu ). Tako. da ni potrebno podirati polža.

Lep pozdrav


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: So dec 20, 2008 9:56 am
Škoda voznik!Prispevkov: 63Kraj: logatecPridružen: Po jul 07, 2008 11:21 am
Kje pa je ta vijak na feliciji :hmm:


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Ne dec 21, 2008 6:03 pm
Uporabniški avatarznalecznalecPrispevkov: 517Kraj: LjubljanaPridružen: So avg 09, 2008 10:58 pm
Pozdravljeni

Levo od nosilca zgoraj s strani ( pošljite mi e-mail po ZS in poslal vam bom točno sliko ).

Lep pozdrav


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Ne dec 21, 2008 6:38 pm
Uporabniški avatarČlanČlanPrispevkov: 4445Kraj: LogatecPridružen: Sr jul 25, 2007 8:00 pm
fan : Kar tukaj prilimaj sliko, da bodo vedeli še ostali uporabniki.

Lp!


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Po dec 22, 2008 1:37 am
Uporabniški avatarznalecznalecPrispevkov: 517Kraj: LjubljanaPridružen: So avg 09, 2008 10:58 pm
Pozdravljeni
Saj bi, pa mi ne rata. Zaradi tega jih pošiljam po e-mailu.

Lep pozdrav


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Po dec 22, 2008 7:18 pm
Uporabniški avatarČlanČlanPrispevkov: 4445Kraj: LogatecPridružen: Sr jul 25, 2007 8:00 pm
Slika


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: To dec 23, 2008 5:53 pm
Škoda voznik!Prispevkov: 63Kraj: logatecPridružen: Po jul 07, 2008 11:21 am
No sej pol je to ta za zajlo, ni nobenga posebnga.


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Po maj 03, 2010 6:18 pm
Uporabniški avatarNekaj le znam..Prispevkov: 1139Pridružen: Ne avg 05, 2007 12:09 pm
Bom uporabil kar to temo...

Zanima me, a to olje je primerno za menjalnik od felicie?

http://www.redlineoil.com/product.aspx?pid=45&pcid=7

Imam malo težav z menjalnikom - prestave ne grejo glih gladko pa dokler se avto ne ogreje je kr težko prestavit v prvo pa drugo prestavo.
Bral sem, da je za to lahko krivo olje v menjalniku... No in potem sem malo razmišljal in te težave so se ubistvu res začele pojavljat po menjavi olja v menjalniku, takrat sem natočil tole kar ima Cech Styler na slikah...

Za to olje Redline MTL sem pa prvič slišal v eni epizodi od Jay Leno garage... Rekel je, da mu je to olje "odstranilo" veliko težav z menjalnikom na dodge challengerju 1970 (ročni menjalnik, 4 prestave)... Potem sem šel še malo brat po netu in veliko ljudi pravi podobno, da so se težave z grobim prestavljanjem precej izboljšale...

Kaj mislite vi?

Razmišljam, da bi ga kar naročil eno kantico al dve in probal.


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: To maj 18, 2010 10:45 pm
Uporabniški avatarmoderator/članmoderator/članPrispevkov: 1907Kraj: LjubljanaPridružen: Če jul 27, 2006 9:27 pm
Probaj! me zanima če pomaga..


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Sr maj 19, 2010 11:57 am
Uporabniški avatarNekaj le znam..Prispevkov: 1139Pridružen: Ne avg 05, 2007 12:09 pm
Naslednji mesec bom z Anglije naročil pa zamenjal...Upam, da bo kakšna razlika...


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Sr jun 16, 2010 7:13 pm
Uporabniški avatarNekaj le znam..Prispevkov: 1139Pridružen: Ne avg 05, 2007 12:09 pm
Pa sej niso normalni! Za 2,85 l tega olja bi moral iz Anglije plačat več kot 36 € poštnine. Najprej sm mislil, da me nateguje prodajalc potem pa pogledam malo po drugih trgovinah in je skoraj povsod isto! Do Avstrije te pride poštnina dobrih 20 €, v Slovenijo pa še dodatnih 16 €. Zakaj to? Prekleti nateguni...Pa če bi blo to olje vsaj za razumljivo ceno ampak je teh 2,85 litrov 52 €. Zdj pa računanjte kolk bi me to prišlo.


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Sr jun 16, 2010 7:41 pm
Uporabniški avatarČlanČlanPrispevkov: 2015Pridružen: Po sep 24, 2007 6:29 pm
Raj tuki kupi kako olje, js sm ga v w-estu in je blo ql,pa ne vem če je blo čez 30€.


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Če jun 17, 2010 1:21 pm
Uporabniški avatarČlanČlanPrispevkov: 4445Kraj: LogatecPridružen: Sr jul 25, 2007 8:00 pm
Nimaš kaj za komlicirat Arminator...kupi navadno olje in je.


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Če jun 17, 2010 4:09 pm
Uporabniški avatarNekaj le znam..Prispevkov: 1139Pridružen: Ne avg 05, 2007 12:09 pm
Ma sej navadno mam zdj not... Kakih 40.000 prevoženih ma. To redline MTL je pa neko specialno olje in sem o njem prebral res veliko pohval, da izboljša prestavljanje. Se pa tega olja ne dobi v naših trgovinah kolkr sm gledal...


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Če jun 17, 2010 4:59 pm
Uporabniški avatarČlanČlanPrispevkov: 2015Pridružen: Po sep 24, 2007 6:29 pm
hmmm, pa si kej odprl zadevo pa pogledu, če se da kej bolj pritrdit...je kolegu pri subaruju isto delal take scene, pa so mu zamenjal en fedrček pa nazaj mal bolj prišraufal pa dela k urca


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Ne jun 20, 2010 11:33 am
Uporabniški avatarNekaj le znam..Prispevkov: 1139Pridružen: Ne avg 05, 2007 12:09 pm
Situacija se je zdj precej izboljšala ko sem odtisnil tist šrauf pod prestavno ročico... Je bil komplet zarjavel, malo wdja pa šraufanja in zdj se pretika z enim prstom. Sicer v prestave ne skače tko lepo kot na začetku ampak 100 krat bolje kot prej ko sem razmišljal o menjavi olja na redline MTL.


Odsoten Profil

Prikaži prispevke prejšnjih:  Razvrsti po:

Časovni pas: UTC + 1 ura
Stran 1 od 2
29 prispevkov
Pojdi na stran 1, 2  Naslednja
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov
Išči za:
Napiši novo temo  Odgovori na temo
Pojdi na:  
Ne morete pisati prispevkov v temi
Ne morete odgovarjati na teme v forumu
Ne morete urejati prispevkov v temi
Ne morete brisati vaših prispevkov forumu
cron