|
Avtor |
Sporočilo |
< Sam svoj mojster ~ Vgradnja tempomata - Octavia 1,9TDI 81kW 2002 |
HrabiaMol
|
Objavljeno: Po feb 19, 2007 8:24 pm |
|
|
Simply cleverPrispevkov: 423Pridružen: So jan 27, 2007 5:47 pm
|
Moja škodica je imela precej opreme, ampak meni zelo pomemben del te pa je manjkal, zato sem malo posrfal in na ebayu kupil originalno ročico, s kablom in navodili za inštalacijo za 59 EUR. Danes sem zadevo vgradil in dela fantastično:)
Opisal bom celoten postopek, če ima slučajno kdo od vas podobne želje:)
Ta postopek deluje za Octavio z motorji 1,9TDI 66, 74 in 81kW ter 1,9SDI 50kW. Za ostale ne vem.
Najprej je treba odstraniti airbag. Preden to storimo, odklopimo akumulator in se primemo šasije avta, da se znebimo statike. Nato volan obrnemo za 90°. Na zadnji strani volana se vidi luknja, vzamemo ploščat izvijač in ga porinemo vanjo, rahlo navzgor, ko zadanemo ob varovalko jo porinemo navzdol, postopek ponovimo še na drugi strani volana, ko to storimo, AB skoči ven.
Odklopimo kabel in odšraufamo volan, preden ga snamemo pa je pametno da si s flomastrom označimo pozicijo v kateri je bil, da kasneje nimamo problemov. Ko je volan snet, je treba biti zelo pazljiv s "polžom"/"navitjem" ali kakorkoli ga že imenujete za airbag. Zadeve ne smemo vrteti, mora ostati v enaki poziciji, zato je najbolje da jo zalepimo z lepilnim trakom. Nato snamemo še to.
Za tem snamemo obvolanski ročici in levo zamenjamo z novo, ter pritrdimo nazaj.
Na levi strani armaturne plošče odstranimo pokrov za varovalke in odšraufamo spodnji del armaturne pri vozniku.
Ta zadeva je tricky, ker je en vijak skrit pod stikalom za luči.
Odstranimo brisalce, ter okrasno/zaščitno letev pod njimi, da lahko pridemo do pokrova, pod katerim so konektorji.
Nademo črni 10 polni konektor, ga odklopimo in spodnji del konektorja porinemo v kabino. Vrnemo se pod volan.
Tu roza del črnega konektorja potegnemo na eni strani malo ven, pomagamo si z malim ploščatim izvijačem, da lahko vsadimo pine. Na pinih so napisane številke, porinemo jih v ustrezne luknje na konektorju, 1,2,3 in 9. Ko smo to storili, konektor vrnemo v svoje ležišče in ga vklopimo nazaj, ter zapremo škatlo s konektorji in vse pod havbo vrnemo v prvotno stanje, razen akumulatorja seveda:)
Prosti pin ki nam je ostal vežemo vzporedno na varovalko 5. Najlažje tako, da olupimo morebitni že obstoječi kabel in ga enostavno prilotamo zraven.
Po tem ko smo to storili, vse vrnemo v prvotno stanje, vključno z akumulatorjem.
Sedaj potrebujemo samo še tester. Prižgemo kontakt, priključimo tester, izberemo 01 Engine, nato 11 login, ter vpišemo kodo 11463 in jo potrdimo. To je to.
Vzamemo kontakt, prižgemo avto in gremo na testno vožnjo s tempomatom:) Za tem, pa si odpremo zasluženo hladno pivo in uživamo v preostanku dneva:)
Seveda pa vse to počnete na lastno odgovornost.
|
Na vrh
|
|
super98
|
Objavljeno: To feb 20, 2007 8:21 am |
|
|
znalecPrispevkov: 426Pridružen: Pe maj 06, 2005 2:37 pm
|
a ti zdej octavio furaš al kaj???
|
Na vrh
|
|
mish
|
Objavljeno: To feb 20, 2007 9:00 am |
|
|
-Prispevkov: 6551Kraj: DomžalePridružen: Po maj 09, 2005 2:56 pm
|
Lepo napisano
Mogoče mi še prav pride.
Si ti z bivšega vw-audi-cluba ane? Si se mi nekam znan zel
|
Na vrh
|
|
HrabiaMol
|
Objavljeno: To feb 20, 2007 8:23 pm |
|
|
Simply cleverPrispevkov: 423Pridružen: So jan 27, 2007 5:47 pm
|
Super98: octavio sm nabavu 3 tedne nazaj v nemciji, za sluzbeni avto. Zaenkrat sm naredu 6000km in se zadeva v tej vlogi odlicno obnese. Zelo pozitivno presenecen. Primarni avti pa se vedno ostajajo isti:)
mish: jap, od tam sem:)
|
Na vrh
|
|
dj_greg
|
Objavljeno: Če jul 10, 2008 4:37 am |
|
|
Nekaj le znam..Prispevkov: 1493Kraj: Okolica Krškega......Pridružen: Po maj 16, 2005 9:02 pm
|
Nasvet glede prilotanja žice! Uporabiti hitro spojko! Bolj praktično....
|
Na vrh
|
|
barbo
|
Objavljeno: Če jul 10, 2008 1:56 pm |
|
|
Škoda voznik!Prispevkov: 85Kraj: ČrnomeljPridružen: To jun 12, 2007 10:32 am
|
hitre spojke so slaba izbira, res je da so bolj praktične, je pa tut kontakt slabši. Ko sem vgrajeval daljinca, sem mogu že 2x posredovat, sem jih dal stran pa zalotal.
|
Na vrh
|
|
boci1
|
Objavljeno: Po dec 28, 2009 2:00 pm |
|
|
Češki fan!Prispevkov: 26Pridružen: Sr okt 28, 2009 9:35 pm
|
kako si odstranil stikalo da ne pride do poškodbe
|
Na vrh
|
|
Tadej
|
Objavljeno: Po apr 12, 2010 10:57 am |
|
|
Škoda loverPrispevkov: 187Kraj: KočevjePridružen: Po mar 29, 2010 8:13 am
|
Ali kdo ve, če je inštalacija že nameščena v 1.8T modelu iz leta 1999?
|
Na vrh
|
|
Mgajvr
|
Objavljeno: Pe apr 23, 2010 5:26 pm |
|
|
ČlanPrispevkov: 422Pridružen: Ne avg 12, 2007 8:34 pm
|
tadej, mislim da je v vseh enako, ne bom pa trdil.
|
Na vrh
|
|
Tadej
|
Objavljeno: Sr apr 28, 2010 9:44 am |
|
|
Škoda loverPrispevkov: 187Kraj: KočevjePridružen: Po mar 29, 2010 8:13 am
|
Ker jaz mam še gas na zajlo...
|
Na vrh
|
|
bmozin
|
Objavljeno: Ne maj 30, 2010 9:19 am |
|
|
Češki fan!Prispevkov: 17Pridružen: So okt 31, 2009 7:23 pm
|
Včeraj sem tudi sam vgradil tempomat v Octavio 1.6 (bencin) AVU motor, letnik 2001. Mislim, da je samo pri dveh vrstah motorja 1.6 vgrajen elektronski gas (AVU pa še eden, zdi se mi, da BFQ), tako da sem imel malo sreče, da je bila mogoča enostavna vgradnja. Komplet (ročka + kabel) sem kupil pri temu prodajalcu. http://stores.ebay.de/cum-cartecIn sicer sem vzel tisto za 47 EUR (malce cenejšo), kjer piše, da je samo za TDI. Zato sem prej prodajalcu poslal svoje številko šasije in ga prosil, če preveri, če bo stvar sedla. Odgovoril mi je, da ja, zato sem vzel kar to. Zraven sem dobil angleška navodila (v oglasu piše, da si jih moraš posebej "zaželeti" ob nakupu, ampak verjetno bi ti jih tudi naknadno po emailu poslal. Po navodilih se da vse narediti, ampak včasih zgledajo malce čudna, predvsem pri elektroniki sem se zmedel. Bi mogoče samo dopolnil avtorja te teme s kakšno stvarjo (postopek je bil sicer enak). Pa fino bi bilo, če bi se vrnile slike, saj so bile zelo koristne. Od orodja rabiš: 2 torx ključa, mislim, da velikosti 20 in 25 zvezda (12-kraka) ključ oz. nastavek velikosti 12 (za volan) ostali navadni ključi (za baterijo, brisalce), velikosti se ne spomnim imbus (nekaj pri volanu), velikosti se ne spomnim par izvijačev, kakšne klešče,... Za razliko od pisca zgoraj sem verjetno dobil malce drugačen kabel, saj je na njem že bila varovalka (5A) in ni bilo treba nič vezati na obstoječo varovalko, ampak samo priklopiti na maso 75X). Pa pri priklapljanju na črni konektor je treba obstoječa kabelčka pustiti. Pa paziti na številčenje (številke so na črnem konektorju). Za programiranje se lahko uporabi Vag-Com (v zgornjih navodilih "tester" zamenjaj z Vag-com). Mislim, da imam jaz navadno (ne polno) verzijo in sem brez težav vklopil tempomat.
Zadnjič spremenil bmozin, dne Ne jun 13, 2010 11:36 am, skupaj popravljeno 1 krat.
|
Na vrh
|
|
bmozin
|
Objavljeno: Ne maj 30, 2010 9:25 am |
|
|
Češki fan!Prispevkov: 17Pridružen: So okt 31, 2009 7:23 pm
|
Pozabil sem še na dve vprašanji. 1. Na armaturi ob vklopu tempomata verjetno ne sveti kakšna dodatna lučka, ne? Gledal sem po navodilih in ni nikjer omenjena. To sprašujem zato, ker sem na internetu našel eno slikico z novejšim avtom (ne spomnim se, ali je bila octavia ali mogoče golf/passat), kjer se je ob vklopu tempomata prižgala tudi lučka. 2. Po vgradnji nove ročice se mi le-ta ob prižganem žmigavcu, zavijanju in poravnanem volanu ne vrne v nevtralno pozicijo (žmigavec se ne sklopi avtomatsko). Slučajno kdo ve, v čem je problem. Slaba ročica, kakšne štift ne prime? Pa prilagam še par uporabnih linkov o vgradnji tempomata. http://vwgolfr32.co.uk/ccs.pdfhttp://www.carbasics.co.uk/vw_golf_mk4_ ... ontrol.htmhttp://www.r32oc.com/tutorials-guides/1 ... ntrol.html
|
Na vrh
|
|
bmozin
|
Objavljeno: Ne jun 13, 2010 11:45 am |
|
|
Češki fan!Prispevkov: 17Pridružen: So okt 31, 2009 7:23 pm
|
Z malo zamude... bmozin je napisal/-a: 1. Na armaturi ob vklopu tempomata verjetno ne sveti kakšna dodatna lučka, ne? Gledal sem po navodilih in ni nikjer omenjena. To sprašujem zato, ker sem na internetu našel eno slikico z novejšim avtom (ne spomnim se, ali je bila octavia ali mogoče golf/passat), kjer se je ob vklopu tempomata prižgala tudi lučka.
Tukaj sem jaz naredil eno bedarijo. Ker sem hotel preden cel volan sestavim nazaj, stvar preizkusiti, sem pozabil namestiti en del, ki gre "pod" volanski obroč, in sicer tisto plastično zadevo, kamor se priklopi konektor za airbag in volan. Na tistem sta namreč "štifta", ki izklapljata žmigavce. Mi je pa po dokončni sestavi gorela lučka od airbaga. Ne vem točno, kaj je bil razlog. Možno je, da se je pri pomikanju sedeža zrahljal konektor ali kaj takega. V glavnem, poceni kitajski ODBC mi napake ni našel, zato sem se poslužil računalnika. Je treba pa pri tem menda paziti. VAG-COM ima težave z nekaterimi airbag kontrolerjemi. Glej http://www.ross-tech.com/vag-com/vw_issues.html. Sam sem zato uporabil VWTOOL (kjer sem ugotovil, da moj kontroler ni tisti "sumljivi"; upam, da ga ne bi uničilo, če bi bil), kjer mi je našlo napako (pisalo je high resistance ali nekaj takega) in jo tudi pobrisalo.
|
Na vrh
|
|
slavkot1
|
Objavljeno: Ne jun 13, 2010 8:28 pm |
|
|
Bosch pumpa majstrPrispevkov: 2Pridružen: Po maj 31, 2010 1:02 pm
|
lahko nekdo naloži slike gor da vidim kako se to namesti
|
Na vrh
|
|
davie
|
Objavljeno: Po jun 14, 2010 12:24 am |
|
|
moderator/članPrispevkov: 1907Kraj: LjubljanaPridružen: Če jul 27, 2006 9:27 pm
|
ja to bo mogu pa kr HrabiaMol obnovit - zgleda so se mu zbrisale...
|
Na vrh
|
|
slavkot1
|
Objavljeno: Sr jun 16, 2010 8:06 pm |
|
|
Bosch pumpa majstrPrispevkov: 2Pridružen: Po maj 31, 2010 1:02 pm
|
ni potrebe sm že namonteru mal več kot 2 urce pa je blo sploh ni tok zajebano kokr je v navodilih razlagano
|
Na vrh
|
|
HrabiaMol
|
Objavljeno: Ne jun 20, 2010 10:37 pm |
|
|
Simply cleverPrispevkov: 423Pridružen: So jan 27, 2007 5:47 pm
|
Uf..sploh nevem kje so te slike zdej. bom mal poisku pa dal gor ob priliki če najdem.
|
Na vrh
|
|
|
Časovni pas: UTC + 1 ura
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost
|
Ne morete pisati prispevkov v temi Ne morete odgovarjati na teme v forumu Ne morete urejati prispevkov v temi Ne morete brisati vaših prispevkov forumu
|
|
|