Avtor Sporočilo

<  Tehnika  ~  Škoda octavia 2008 težava

OdgovorObjavljeno: Pe feb 13, 2015 9:00 pm
Uporabniški avatarBosch pumpa majstrPrispevkov: 9Pridružen: Po dec 01, 2014 9:30 pm
Zdravo imam škodo octavio letnik 2008, dogaja se mi da ko naredim cca 5 km in da se peljem 80 km/h ali 90 in pritisnem gas mu nekako zmanjka moči, tako kot da bi turbina nehala delovati, ko se ustavim in avto ugasnem in prižgem avto deluje normalno.

Prosil bi za kakšne koristne info in če se je komu že to dogajalo kako je odpravil napako.

hvala

lp


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: So feb 28, 2015 2:08 pm
Češki fan!Prispevkov: 28Pridružen: Sr maj 02, 2012 4:32 pm
Nima smisla, da pametujemo. Najbolje da ga pelješ na tester.


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Po mar 02, 2015 9:03 pm
Uporabniški avatarBosch pumpa majstrPrispevkov: 9Pridružen: Po dec 01, 2014 9:30 pm
trenutno zdaj dela..ampak bom peljal da mi preverijo pa poročam dalje :)

hvala


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: To mar 03, 2015 10:31 am
Uporabniški avatarSimply cleverPrispevkov: 423Pridružen: So jan 27, 2007 5:47 pm
Jaz sem imel popolnoma enake simptome na superbu, 2.0TDI PD, kriv je bil senzor pritiska izpušnih plinov (G450).


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Sr mar 04, 2015 8:46 pm
Uporabniški avatarBosch pumpa majstrPrispevkov: 9Pridružen: Po dec 01, 2014 9:30 pm
bomo pogledali :) hvala


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Sr mar 11, 2015 8:09 pm
Uporabniški avatarBosch pumpa majstrPrispevkov: 9Pridružen: Po dec 01, 2014 9:30 pm
Evo, danes sem naredil servis na škodici, ob priklopu računalnika mi napiše tole napako ki je na sliki, a bi bla mogoče turbina zapacana, pod avtom je malo mastno oz so bile kapljice olja, Priporočam se za rešitev, Hvala

Slika


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Sr mar 11, 2015 8:46 pm
Uporabniški avatarSimply cleverPrispevkov: 423Pridružen: So jan 27, 2007 5:47 pm
ross-tech pravi takole:
Possible Causes:
- Hoses incorrectly connected, disconnected, blocked or leaking
- Boost Pressure Control Valve (N75) faulty
- Boost Pressure Sensor (G31) faulty
- Turbo Charger stuck/faulty


Moja izkušnja z overboostom na 2.0TDI PD motorju:

Na superbu se je kmalu po nakupu pojavljal overboost, avto je celo šel v zasilni program. Kaj hitro smo ugotovili da se aktuator (po domače palčka, ki premika lopatice na variabilni turbini) ne premika kot bi se moral. Posledica je bila, da je bil boost prevelik. Okoli turbine sem razdrl plastike, močno z WDjem našprical aktuator in ga s kombinirkami res pošteno prerukal. Na začetku je šlo bolj težko, potem pa lažje. Sledila je živahna testna vožnja in od takrat naprej nobenih problemov več. Do tega pride, če voznik avto preveč mori in se saje naberejo vsepovsod, vse skupaj se zapeče in rezultat je tu. Avto je treba zluftat.

Ne trdim da je pri tebi enako, je pa vredno pogledati. So pa zanimive tiste kapljice olja.


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Če mar 12, 2015 9:22 pm
Uporabniški avatarBosch pumpa majstrPrispevkov: 9Pridružen: Po dec 01, 2014 9:30 pm
Bomo pogledali še turbo( da ga očistimo itd..) pa javim kako bo :) hvala

lp


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Če mar 19, 2015 9:18 pm
Uporabniški avatarBosch pumpa majstrPrispevkov: 9Pridružen: Po dec 01, 2014 9:30 pm
:buny: turbo dela :) zamenjali so mi merilec pretoka zraka, pa še en senzor, in stvar deluje :)

lp


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Po jul 22, 2019 12:29 pm
Škoda loverPrispevkov: 156Pridružen: Sr dec 30, 2015 8:39 pm
Zdravo
Mam nekako podoben problem
Peljem se na dopust proti makarski in mi na pol poti zacne utripat lucka za gretje sveck (spirala) in avto vrze v zasilni program najvec se lahko peljem 120. Nakar avto vgasnem zopet prizgem in avto gre normalno nekaj km okoli 5 ce sem natancen. Nakar se vstavim ugasnem in pocakam kaksnih 10 minut odprem pokrov motorja in pri turbini je taksna kot palcka zgleda pa neki kabelcek k je nekaj prklopleno ( ne vem tocno kakk se rece) to malo premaknem levo desno vzgem avto in se peljem do makarske 150 km normalno brez tega da bi mi kaj svetilo. Kaj bi lahk blo kaksen senzor? Sedaj sem tukaj dol reku sem da ga bom peljal da ga prklopi na racunalnik samo ali bo pokazalo kaksnk napako ce avto pac ta trenutek dela normalno?
Je ze mel kdo podobne tezave? Avto je superb 2011 letnik 2.0 tdi 230.000 prevozenih . Sedaj se bojim domov it mam seveda asistenco ampak ne vem ce mi pride v postev ce avto se skoz gre pa ceprav v zasilnem programu da jo lahko uveljavim na poti.
Hvala lp


Odsoten Profil

Prikaži prispevke prejšnjih:  Razvrsti po:

Časovni pas: UTC + 1 ura
Stran 1 od 1
10 prispevkov
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost
Išči za:
Napiši novo temo  Odgovori na temo
Pojdi na:  
Ne morete pisati prispevkov v temi
Ne morete odgovarjati na teme v forumu
Ne morete urejati prispevkov v temi
Ne morete brisati vaših prispevkov forumu