Avtor Sporočilo

<  Tehnika  ~  Problemi Škoda Octavia karavan 2.0 TDI RS letnik 2007

OdgovorObjavljeno: Pe mar 15, 2013 10:19 pm
Bosch pumpa majstrPrispevkov: 8Pridružen: Pe mar 15, 2013 9:26 pm
Pozdravljeni vsi skupaj, sem nov na forumu in že skoraj 1 leto ponosni lastnik Škode Octavie karavan 2.0 TDI RS letnik 2007

Veliko spremljam vaš forum in že sedaj na začetku imam nekaj vprašanj za vas:

Torej, kot sem že napisal, imam Škodo Octavio 2.0 TDI RS letnik 2007 (170 KM), prevoženega trenutno 181.000 km, redno servisirana na Škoda servisu Škerjanc v Domžalah. Sedaj se servisi opravljajo doma

Na vozilu je bilo do sedaj zamenjano:
-nova turbina- garancijsko popravilo že pri prejšnjem lastniku
-zamenjane šobe- garancijsko popravilo
-zamenjan senzor tlačnih razlik
-zamenjani stabilizatorji spredaj
-opravljena regeneracija DPF filtra


Problemi, katere sem opazil zadnje čase:

-pri počasni vožnji pri zavijanju v levo po luknjasti cesti se v desnem kolesu sliši ropot, podoben ropotu, kot da bi bil zanič končnik (čuti se, da gre nekaj po svoje v kolesu, nekje je luft), vendar smo doma dali vozilo na dvigalo, pregledali celotno podvozje, nikjer nobenih luftov, vsi končniki, vse je v redu. Vozilo sem odpeljal naknadno še na tehnični pregled, naročil, naj natančno pregledajo podvozje, nobenih luftov......nihče ne ugotovi, kaj je vzrok ropota v podvozju, ko zaviješ. Res pa je, da mi je na tehničnem rekel, da bo potrebno menjati selene na rokah enkrat ob priliki, vendar še niso tako slabi....... ali je mogoče to vzrok ropota, kar sam sicer ne verjamem, da bi bil zaradi malenkost slabše ohranjenih selenov prisoten tako očiten ropot. In to je samo v desnem kolesu....... ali je imel kdo že kakšne podobne probleme mogoče?
Malo sumim tudi na morebitno počeno vzmet, vendar moramo odmontirati vse, da vidimo, če je mogoče to krivo, čeprav se avto po ravnini pelje normalno, tudi čez luknjasto cesto, takrat ni prisotnega nobenega ropota

-ko se peljem po cesti (vozim normalno, ne divjam in ne tiščim vozila v neke visoke obrate- no včasih mora malo zadihat hehe) se mi včasih zgodi, ko pridem v križišče in se ustavim, da vozilo poviša obrate (prosti tek je nekje 750 obr/min) na 1000 obr/min in ko se peljem dalje, držim plin med 1000 in 2000 obr/min (konstantna vožnja) imam občutek, kot da bi avto hotel cukati. To cukanje ni tako očitno, vendar se ga čuti, kot da mu nekaj ni prav. Ko se pripeljem v Ljubljano, na primer, se ustavim na križišču in prosti tek je normalen (spet nekje 750 obr/min) in avto pri nadaljni vožnji pelje normalno

-eno temo sem že prebiral tukaj na forumu, ko so se uporabniki pritoževali nad tresenjem med vožnjo, recimo po avtocesti od 100 km/h naprej, ta zadeva je prisotna tudi pri meni. Tam piše, da naj bi bla kriva os (»aksa«), kako je s tem, kako lahko to preverim? Kakšni so stroški?


Se opravičujem vsem, res sem se razpisal že na začetku, vas zasul z vprašanji, brez zamere, upam, da mi bo kdo od vas lahko pomagal pri navedenih problemih, vsaka pomoč je dobrodošla oz. če ima kdo podobno zgodbo naj malo namigne, kaj bi lahko bilo :-P

Že v naprej se vsem skupaj zahvaljujem za odgovore

Lep pozdrav
Miha


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: So mar 16, 2013 8:18 am
Uporabniški avatarČlanČlanPrispevkov: 2015Pridružen: Po sep 24, 2007 6:29 pm
Zdravo, zaradi selenov lahko ropota in ti predlagam da jih čimprej menjaš. Jaz sem jih prepozno in mi je pobralo nove gume. Ko jih boš menjal moraš itak narest tudi optiko, tako da se boš rešil oba problema. Ropotanje in tresenje.


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: So mar 16, 2013 10:47 am
Uporabniški avatarVreden znamkePrispevkov: 2028Kraj: DobrepoljePridružen: Pe jun 29, 2007 6:08 pm
Jest še nisem pogruntal kaj mi trese pri avtu, ker vsakič ko avto dvignem in spustim iz dvigalke, tresenje izgine za par dni.Je pa pri meni neki v povezavi z levo polosovino/zunanji zglob/notranji zglob. :hmm:

Sem pa letos probal, da ne kupim vinjete in se izogibam AC in evo, težava odpravljena. :):


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Ne mar 17, 2013 4:20 pm
Uporabniški avatar--Prispevkov: 6551Kraj: DomžalePridružen: Po maj 09, 2005 2:56 pm
Sicer pa ko je avto hladen tako ali tako teče prosti tek pod nekoliko višjimi obrati kot ko je segret. Za cukanje pa bi bil lahko krivec EGR ventil, enako je imel oče na 2.0 tdi-ju.


Odsoten Profil WWW
OdgovorObjavljeno: Po mar 18, 2013 2:40 pm
znalecznalecPrispevkov: 1491Kraj: LjubljanaPridružen: Po sep 17, 2007 7:17 pm
Malce razmisleka. Ker ropota in ne tuli ni ležaj. Sileni in puše bodo ropotali pri vožnji skozi neravnine in luknje pri vožnji naravnost ali v zavoj. Ropota, ko se pelješ v ovinek oz je kolo obrnjeno v stran. Zglob polosovine. Najverjetneje zunanji zglob pri kolesu. To je tudi najverjetnejši razlog za vibracijo pri vožnji. Puše in sileni vsekakor ne povzročajo vibracije, če ravno ne pade vse skup v kako resonanco zaradi kolesa, ki ni uravnoteženo.

Preveri v kakem stanju je polosovina in njeni zglobi.


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Po mar 18, 2013 10:47 pm
Bosch pumpa majstrPrispevkov: 8Pridružen: Pe mar 15, 2013 9:26 pm
mish je napisal/-a:
Sicer pa ko je avto hladen tako ali tako teče prosti tek pod nekoliko višjimi obrati kot ko je segret. Za cukanje pa bi bil lahko krivec EGR ventil, enako je imel oče na 2.0 tdi-ju.


To, da ko je mrzel, mi je čist jasno, da teče pod višjimi obrati, ampak to cukanje in višji obrati se pojavlja, ko je avto že dodobra segret, recimo po 20 km vožnje.
Loputo sesalnega kolektorja in EGR ventil sem ščistil pred novim letom, tako, da to ne verjamem, da bi bil vzrok....


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Po mar 18, 2013 10:59 pm
Bosch pumpa majstrPrispevkov: 8Pridružen: Pe mar 15, 2013 9:26 pm
dejc je napisal/-a:
Malce razmisleka. Ker ropota in ne tuli ni ležaj. Sileni in puše bodo ropotali pri vožnji skozi neravnine in luknje pri vožnji naravnost ali v zavoj. Ropota, ko se pelješ v ovinek oz je kolo obrnjeno v stran. Zglob polosovine. Najverjetneje zunanji zglob pri kolesu. To je tudi najverjetnejši razlog za vibracijo pri vožnji. Puše in sileni vsekakor ne povzročajo vibracije, če ravno ne pade vse skup v kako resonanco zaradi kolesa, ki ni uravnoteženo.

Preveri v kakem stanju je polosovina in njeni zglobi.



No... smo že bližje se mi zdi.....
Točno to študiram iz dneva v dan, če imajo seleni luft bi bil verjetno ropot prisoten tudi, ko se pelješ naravnost, čez luknje in podobno, ampak tega ni, samo ko je volan zavrten v levo in greš čez luknjo se sliši zvok, kot, da je nekje luft.
Kolesa so bila scentrirana, ko sem menjal letne gume z zimskimi.
Zdej moram samo še najti čas in it v akcijo, da vidimo kje je težava (Prej sem imel Hondo, pravzaprav jo imam še, sem skoz nekaj šravfal, zdej mam Škodo skoz neki šravfamo...... nam pa res ni dolgčas :): )


Lp


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Po mar 18, 2013 11:06 pm
Uporabniški avatar--Prispevkov: 6551Kraj: DomžalePridružen: Po maj 09, 2005 2:56 pm
Citiram:
zdej mam Škodo skoz neki šravfamo......


Ja, nažalost si napačno kupil. Mislim da je RS TDI ena tistih škod ki je najbolj kvarljiva. Seveda pred letnikom 2008 oz z PD motorjem. Predvsem so ble tu problematične šobe, ki so bile siemensove, in so crkavale ena za drugo. Sem že slišal zgodbe o posameznikih ki so kupil ta avto in jim je bla to prva in zadnja škoda - ravno zaradi teh težav :N:


Za egr oče ravnokar rešuje zadevo. Sedaj ima zamenjan ventil pa mu je spet lučka zasvetla, cukal mu menda še ni ... - sporočim ko se stvar reši.


Odsoten Profil WWW
OdgovorObjavljeno: Po mar 18, 2013 11:25 pm
Bosch pumpa majstrPrispevkov: 8Pridružen: Pe mar 15, 2013 9:26 pm
No pri meni je vsaj to kul, da so bile šobe zamenjane še pod garancijo, ko sem jo kupil, prav tako turbina pri cca 150.000 km.
Pa sej, ko sem že navajen skoz nekaj šravfat bom pa še pri Škodi mal spoznal drobovje :D

Če me pa :crazi: pa prodam in kupim..... hmmm........
Kar se tiče raznih zglobov, končnikov in ostalih potrošnih stvari me ne skrbi, samo nekak nimam zaupanja v motor, čeprav me še ni pustil na cesti ali kaj podobnega.


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Po mar 18, 2013 11:45 pm
Uporabniški avatar--Prispevkov: 6551Kraj: DomžalePridružen: Po maj 09, 2005 2:56 pm
Če so zamenjal šobe z boschevimi potem se ti ni treba bat. Če maš pa še vedno siemensove notri pa je mal tomobole .. Drugače pa tudi če je turbina menjana, in če ne tiščiš ravno (po hondaško :twistedevil: ) hladnega do blokade pomojem se po mojem nimaš kaj bati :)

Prej sem imel O2 z 140konjskim tdijem, BKD motor - kateri naj bi bil nevem kolko težaven, pa nisem mel enega samega problema z njim. Pri bajti je bil pa od novega, prodal sem ga pa pri cirka 270k km. Oče ima v svojem outlanderju identičen motor (BKD), in ima sedaj 180k km, isto od novega, pa razen tega egr in nekaj japonskih grešk (slabo zategnjena objemka na naftnem filtru npr) ni bilo nič. Še egr je pomojem v resnici slabo nataknjena cev ali kaj podobnega (pol so se pa na mitshubitshi servisu zgovarjal na nemški motor) ...
Skratka .. naj te ne skrbi preveč ;)


Odsoten Profil WWW
OdgovorObjavljeno: To mar 19, 2013 6:53 am
Uporabniški avatarVreden znamkePrispevkov: 2028Kraj: DobrepoljePridružen: Pe jun 29, 2007 6:08 pm
Za povišane obrate bi lahko bila kriva tudi regeneracija DPF-ja.
Mish, dej očetu reč naj preveri LMM senzor, ker EGR napaka je vse od zračnega filtra, turbina,maf in nazadnje egr.Sem pa že tud enkrat pisal, da je men cukala O1 zaradi LMM senzorja, ker sem dal not neko hercog firmo, pa isto težavo je imel en uporabnik iz Maribora, samo ne vem več kateri.


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Sr mar 20, 2013 1:15 pm
Uporabniški avatar--Prispevkov: 6551Kraj: DomžalePridružen: Po maj 09, 2005 2:56 pm
Hm, hvala za info. No sej jutri gre avto na servis spet. Sicer težav ni nobenih, cuka nič ipd. Samo lučka še gori :)


Odsoten Profil WWW
OdgovorObjavljeno: Ne mar 24, 2013 2:01 pm
Bosch pumpa majstrPrispevkov: 8Pridružen: Pe mar 15, 2013 9:26 pm
bfranc: sej mislim da je to to, regenaracija DPF-ja, nazadnje se mi je spet to naredilo, obrati na 1000 itd. vklopil sem tempomat in se peljal po eni ravnini na cca 3000 obr/min v četrti prestavi (ogret motor), na koncu ravnine je bilo vse spet normalno, pač moral sem probati, varianta je bila in verjetno je res regeneracija DPF-ja, hvala ti

Druga zadeva: kaj mi poka v podvozju?
Pregledali smo zadevo, vzrok ropota je skoraj 100% obrabljen ležaj na vrhu amortizerja in gumica, pač vse komplet z bučko. Glede na to, da naj nebi bilo nič narobe, če se še nekaj časa vozim tako, bom zadevo zamenjal pri naslednjem servisu, pa naj poka če že hoče pokat, kolo ne bo padlo stran, daš muziko bolj naglas in je zadeva rešena :D
Odšel sem vprašat nekam kjer prodajajo dele, koliko me pride ta komplet, torej bučka in ležaj, pa pravi prodajalec, tole je kr mal drago, na koncu mi pove ceno 27 €, se mu začnem smejat in rečem, človek, veš kaj sem vozil prej? Hondo..... vse kar kupiš je nad 100€ hehehehe
Če bo takšen minimalen strošek bom zamenjal kar na obeh straneh in imam potem spet mir za nekaj časa.

V glavnem, hvala vam za vso pomoč, poročam, ko bomo podrli in zamenjali zadevo, če je kaj boljše :svaka:

Lep pozdrav


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Ne mar 24, 2013 3:07 pm
Uporabniški avatarPsihič na ŠkodePrispevkov: 942Pridružen: Sr apr 07, 2010 12:07 am
Hvala za update. Upam, da boste vse zrihtali.
Srečno!


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Pe jul 28, 2017 11:16 am
Bosch pumpa majstrPrispevkov: 4Pridružen: Pe avg 08, 2014 9:45 am
Si bom kar to temo sposodil ker gre za enak avto.
Imam dotični model, le, da je letnik 2006, sem pa drugi lastnik in to cca 7 let težave nekje v mejah normale. Menjane šobe v tovarniški garanciji, crknil kompresor klime (zamenjan), ostalo pa bolj malenkosti in stroškovno v mejah normale.
Imel sem zanimivo težavo in sicer, da se mi je ob zagonu motorja neglede na letni čas prižgala spirala za gretje, ki tudi po zagonu ni ugasnila ampak je začela utripati in kasneje ostala prižgana. Če si motor ugasnil in ponovno zagnal je težava izginila, če pa si se peljal je motor prešel v varni režim brez moči. S problemom so se na servisu ubadali kar daolgo, saj tester ni pokazal nobene napake. Šele po kontaktiranju matične fabrike so dobili vzrok, ki naj bi bil slab kontakt na enem izmed kablov oziroma enem konektorju.
Ker imam kratke relacije imam malce več težav z DPF filtrom in pogostimi regeneracijami a do zdaj še vedno brez potrebe po kakih servisih in kakem prisilnem regeneriranju/čiščenju. Se pa to pozna ko avto dvigne obrate na 1000rpm v mirovanju in se že nasplošno drugače pelje.

Kar se tiče problematike na rokah koles in pokanjem ob vožnji čez luknje in podobno, je stvar taka, da se ponavadi pojavi minimalna zračnost, ki se izrazi le pod obremenitvijo. Običajno so problem neke PVC puše. Stvar je pa taka, da je težko opaziti problem na dvigalu. Bil sem zraven ko je mehanik na dvigalu poskušal z vzvodom zračnost, a je ni bilo opaziti, šele po dodatnih 4 mesecihvožnje se je napaka toliko povečala, da se je lahko težava locirala.

Sedaj pa k moji aktualni problematiki za kar bi vas prosil za mnenje:
Avto mi že kar nekaj časa pocukava vendar ne vedno enako, boj je to opaziti v času takoj po zagonu. Cukanje se čuti skoraj v vsem območju vrtljajev seveda je nad 2k in v višjih prestavah bistveno manj čutiti kot v prvih 3 prestavah. Cuka pa le ko avto ne vleče in ne zavira z motorjem, se pravi, da cukanje čutim najbolj, ko se peljem po ravnini s konstantno hitrostjo in nekako konstantnimi obrati takrat je skoraj kot bi jezdil konja avto se zaganja kot da bi hipno dodajal in odvzemal plin. Sam motor na mestu teče lepo in zvezno brez kakih sunkov. Problem je, da se težava pojavlja naključno in počasi izzveni ko se avto nekako ugreje ali pa tudi ne. Bil sem že nekajkrat na servisu a nekako nisem uspel predstaviti težave saj je takrat avto vedno deloval normalno.
Na testerju ni izpisanih napak, ki bi lahko bile vzrok za težave.

Sumim, da je kaka težava na sklopki in vztrajniku oziroma prenosih na kolesa čeprav me moti predvsem to, da cukanje ni stalno. Je imel že kdo podobne težave in kako je zadevo rešil.

Sicer pa imamo pri hiši dve octaviji combi 2.0 TDI RS 125kw (2006) in 2.0 TDI 103kw (2007) vendar moram reči da sta to povsem različna avtomobila gledano z vidika vožnje in tudi samih napak ali težav.


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Pe jul 28, 2017 11:52 am
Uporabniški avatarznalecznalecPrispevkov: 517Kraj: LjubljanaPridružen: So avg 09, 2008 10:58 pm
Po opisu napake bi lahko rahlo blokiral EGR ventil. Pri nekaterih tipih se lahko med delovanjem motorja testira pravilno delovanje ventila ( spodoben tester ).


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Pe jul 28, 2017 1:26 pm
Bosch pumpa majstrPrispevkov: 4Pridružen: Pe avg 08, 2014 9:45 am
Hvala za namig. Sem imel na sumu tudi ERG vendar ga tester ni opredelil kot spornega, res pa, da so na servisu iskali le po zapisu napak za nazaj ob ugasnjenem vozilu. Vem da je serviser naredil en krog vendar ne vem ali je imel takrat tudi tester priklopljen.
Bom poskusil spogajati še kaj kontrole na tem segmentu ERG veje. Čekirali so tudi motorček lopute zraka ki je bil v nekaterih primerih razlog podobnih težav, zaradi obrabe zobnika ki odpira in zapira dovod vendar je bilo vse ok.

Če prav razumem ima delovanje ERG vpliv na uravnavanje vrtljajev motorja oziroma dodajanje/odvzemanje plina. Kot sem navedel se mi zdi kot, da bi zadeva želela držati vrtljaje na konstantni vrednosti vendar prihaja do motenj in zato obrati v majhnem območju dejansko skačejo gor/dol in zaradi tega hipnega dodajanja odvzemanja plina se to izrazi kot cukanje.


Odsoten Profil

Prikaži prispevke prejšnjih:  Razvrsti po:

Časovni pas: UTC + 1 ura
Stran 1 od 1
17 prispevkov
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost
Išči za:
Napiši novo temo  Odgovori na temo
Pojdi na:  
Ne morete pisati prispevkov v temi
Ne morete odgovarjati na teme v forumu
Ne morete urejati prispevkov v temi
Ne morete brisati vaših prispevkov forumu
cron