Avtor Sporočilo

<  Tehnika  ~  Razna vprašanja

OdgovorObjavljeno: Ne avg 07, 2016 9:43 am
Češki fan!Prispevkov: 38Pridružen: Sr apr 17, 2013 8:11 pm
Evo fantje spet imam 2 vprašanji. Že dalj časa sem opažal, da ko na Škodi felici prižgem luči le te malo utripajo, ko je avto laufau v štand gasu ampak to me ni motilo, saj ko sem dal gas so potem lepo gorele. Kar naekrat se je to utripanje pojavijo tudi pri vožnji, čeprav so bili takrat obrati motorja dosti višji kakor v štand gasu. No in včeraj zvečer se je pojavil ogromen problem. Med vožnjo so mi kar naenkrat nehale delati kratke luči tako, da sem lahko vozil samo z dolgimi lučmi in sedaj me zanima kje je zdaj vzrok, da ne delajo kratke luči medtem ko dolge zaenkrat še delajo. Varovalke sem pregledam in so vse cele je pa res, da na ''matični plošči'' kjer so vse varovalke in releji prihaja do močnega segrevanja in me sedaj zanima kaj storiti, da vse te težave odpravim. In drugo vprašanje, ki me muči zakaj mi avto tudi v višjih obratih v različnih prestavah včasih malo potrokira?


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Ne avg 07, 2016 5:59 pm
Uporabniški avatarČlanČlanPrispevkov: 4445Kraj: LogatecPridružen: Sr jul 25, 2007 8:00 pm
Pomeri voltažo, mogoče je alternator fuč. Drugače pa "omarica z varovalkami" za zamenjat, sploh če ti uhaja voda izpod vetrobranskega stekla (če je pena pod armaturko mokra).


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Ne avg 07, 2016 7:40 pm
Češki fan!Prispevkov: 38Pridružen: Sr apr 17, 2013 8:11 pm
Čehovc je napisal/-a:
Pomeri voltažo, mogoče je alternator fuč. Drugače pa "omarica z varovalkami" za zamenjat, sploh če ti uhaja voda izpod vetrobranskega stekla (če je pena pod armaturko mokra).


Altenator je bil lani zamenjaj za novega, tako da ne bi smel biti fuč, kar se tiče pene pa jo bom preveril. Zanima me kje naj preverim voltažo ali jo je treba preveriti na kontaktu kjer je priklopljena luč ali kje drugje? Še vedno pa mi ni jasno kaj naj bi bilo narobe z lučmi. Ko prižgem pozicijske luči vse lepo dela in ko pritisnem gumb za kratke luči, kratke luči ne gorijo medtem ko dolge gorijo. Žarnice sem preveril tako, da v žarnicah ne bi smel biti problem.


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Ne avg 07, 2016 8:06 pm
Škoda majstrPrispevkov: 120Pridružen: Sr nov 21, 2007 6:23 pm
Lahko da ti je stikalo crknilo za luči.Se dogaja zaradi tega ker morajo biti luči vseskozi prižgane. :hmm:


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Ne avg 07, 2016 8:22 pm
Češki fan!Prispevkov: 38Pridružen: Sr apr 17, 2013 8:11 pm
jure5j je napisal/-a:
Lahko da ti je stikalo crknilo za luči.Se dogaja zaradi tega ker morajo biti luči vseskozi prižgane. :hmm:


To misliš obvolansko stikalo za preklaplat med kratkimi in dolgimi lučmi ali tisto stiakalo, ki je na levi strani voznika kjer sta dve stikali za pržigat luči -> levo stikalo za pozicijske luči in desno stikalo za dolge/kratke?


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Sr nov 16, 2016 11:54 am
Uporabniški avatarŠkoda voznik!Prispevkov: 68Kraj: Slovenia, LjubjanaPridružen: So dec 18, 2010 9:49 pm
Živjo,

imam 2 problema na Škodi Fabia 1.4 v16 2000 letnik:

1) če avto stoji nekaj časa na mestu prižgan je opazen madež (glej sliko) in pa neka snov v madežu (mogoče olje ali bencin? Nemorem definirat ker sem povohal in potipal pa nima vonja in ni niti masto ipd. ) Ima kdo kakšno idejo kaj bi bilo narobe?

Slika

2) Ko se ustavim pri semaforju po nekaj časa vožnje mi vrtljaji začnejo nihati, poskakuje gor in dol a ne pretirano od cca. 1000 do 1500, sem nekje prebral da je to povezano mogoče z vžigalno tuljavo? In večkrat se zgodi, da imam težavo prižgati avto, ampak nikol pri prvem vžigu ampak potem ko se avto ugasne in ponovno prižge. Kar sem do sedaj ugotovil je da če avto peljem od točke A do točke B in ga ne prižgem za nekaj ur normalno vžge, če pa ga prižgem v roku 30min - 1h ima težavo.

Ali je možno da so tej problemi med sabo povezani? Ker vse se je začelo z problemom vžiga in potem so začeli tudi vrtljaji nihati in sedaj še to iz izpuha. Hvala za odgovore že vnaprej :svaka:


Odsoten Profil YIM
OdgovorObjavljeno: Sr nov 16, 2016 4:30 pm
Češki fan!Prispevkov: 55Kraj: LjubljanaPridružen: Sr jul 20, 2016 6:11 pm
Kako pa je s porabo olja?
Simptomi so žal (ne bi želel strašiti) podobni kakor pri motorjih, ki zaradi obrabljenosti batnih obročkov ali slabega tesnjenja ventilov pričnejo izgubljati kompresijo.

LP


Odsoten Profil WWW
OdgovorObjavljeno: Sr nov 16, 2016 6:08 pm
Uporabniški avatarVreden znamkePrispevkov: 2028Kraj: DobrepoljePridružen: Pe jun 29, 2007 6:08 pm
Jst mislim da je to samo kondenz iz izpuha, sploh zdaj ko je mrzlo.


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Sr nov 16, 2016 9:40 pm
Uporabniški avatarŠkoda voznik!Prispevkov: 68Kraj: Slovenia, LjubjanaPridružen: So dec 18, 2010 9:49 pm
@lial: takoj sem pomislil na olje in ga sproti pregledujem in je vredu. Upam da res ni to.
@bfranc: upam :)


Odsoten Profil YIM
OdgovorObjavljeno: To apr 23, 2019 10:00 pm
Bosch pumpa majstrPrispevkov: 5Pridružen: Po apr 22, 2019 10:07 pm
Pozdravljeni

No pa sem se tudi sam postal uporabnik Škode, po kar nekaj vw katerih sem si lastil pred tem.
Torej kupil sem octavio combi 2, z dizelskim motorjem 1.6 tdi.
Prvi občutki ok....

Upam, da nima ta motor kakšnih velikih serijskih napaka (ja, kr znano pri vw-ju). Je potrebno biti na kaj posebaj pozoren?

Prav tako me zanimajo dve stvari:

1. Kako preverim oz kaj moram pritisniti da izvem koliko km še do servisa ( passat je imel posebno tipko s simbolom ključka, ta pa je nima?

2. Kako vklopim alarm. Rdeča lučka na voznikovih vratih ne utripa ( pr passatu in golfu je) tako, da predvidevam da alarm ne deluje oz je izklopljen.

Vsak nasvet in info dobrodošel.

Hvala
Lp


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Sr apr 24, 2019 6:30 am
Uporabniški avatarNekaj le znam..Prispevkov: 1768Kraj: KrasPridružen: Če apr 20, 2006 4:19 pm
Napačen odgovor.


Zadnjič spremenil mtl, dne Če apr 25, 2019 4:52 am, skupaj popravljeno 1 krat.

Odsoten Profil WWW
OdgovorObjavljeno: Sr apr 24, 2019 9:51 pm
Bosch pumpa majstrPrispevkov: 5Pridružen: Po apr 22, 2019 10:07 pm
Skorpi je napisal/-a:
Pozdravljeni

No pa sem se tudi sam postal uporabnik Škode, po kar nekaj vw katerih sem si lastil pred tem.
Torej kupil sem octavio combi 2, z dizelskim motorjem 1.6 tdi.
Prvi občutki ok....

Upam, da nima ta motor kakšnih velikih serijskih napaka (ja, kr znano pri vw-ju). Je potrebno biti na kaj posebaj pozoren?

Prav tako me zanimajo dve stvari:

1. Kako preverim oz kaj moram pritisniti da izvem koliko km še do servisa ( passat je imel posebno tipko s simbolom ključka, ta pa je nima?

2. Kako vklopim alarm. Rdeča lučka na voznikovih vratih ne utripa ( pr passatu in golfu je) tako, da predvidevam da alarm ne deluje oz je izklopljen.

Vsak nasvet in info dobrodošel.

Hvala
Lp


Kakšna ideja?


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Če apr 25, 2019 4:52 am
Uporabniški avatarNekaj le znam..Prispevkov: 1768Kraj: KrasPridružen: Če apr 20, 2006 4:19 pm
Na potovalnem računalniku greš pod status vozila in tam imaš potem km in čas do servisa.
To, da ima avto lučko v vratih, ne pomeni, da ima alarm. Poglej na B stebričku spodaj torej zraven voznikovega sedeža, če imaš eno tipko. Če je ni, potem nimaš alarma.
Lučka bi pa moraa v vsakem primeru začet utripat po cca. 30 sekundah.

Ti želim, da ne boš imel preveč težav, ravno nepeoblematičen ta motor ni.


Odsoten Profil WWW
OdgovorObjavljeno: Če apr 25, 2019 6:29 am
Bosch pumpa majstrPrispevkov: 5Pridružen: Po apr 22, 2019 10:07 pm
mtl je napisal/-a:
Na potovalnem računalniku greš pod status vozila in tam imaš potem km in čas do servisa.
To, da ima avto lučko v vratih, ne pomeni, da ima alarm. Poglej na B stebričku spodaj torej zraven voznikovega sedeža, če imaš eno tipko. Če je ni, potem nimaš alarma.
Lučka bi pa moraa v vsakem primeru začet utripat po cca. 30 sekundah.

Ti želim, da ne boš imel preveč težav, ravno nepeoblematičen ta motor ni.


Hvala za odgovor!

Sicer se mi zdi da nimam možnosti vstopa v meni status vozila...premikam se lahko samo med porabo in ostalimi podatki...
Za alarm bom pogledl.... kakšne težave pa imajo? Ali niso že odpravljene pri teh letnikih?

Hvala
Lp


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Če apr 25, 2019 6:48 am
Uporabniški avatarNekaj le znam..Prispevkov: 1768Kraj: KrasPridružen: Če apr 20, 2006 4:19 pm
EGR, injektorji, pa verjetno še kaj se bi našlo.
Gumb za gor od potovalnega računalnika drži par sekund in te bo vrglo en meni gor.


Odsoten Profil WWW
OdgovorObjavljeno: To apr 30, 2019 8:51 pm
Bosch pumpa majstrPrispevkov: 5Pridružen: Po apr 22, 2019 10:07 pm
mtl je napisal/-a:
EGR, injektorji, pa verjetno še kaj se bi našlo.
Gumb za gor od potovalnega računalnika drži par sekund in te bo vrglo en meni gor.


Ok sem našel meni in nastavil par stvari... lučka alarma mi sicer še vedno ne dela in nimam pojma kje je problem :hmm: ideja?
Kar se tiče napak, dvomim, da jih ima več kot moj prejšnji passat :vomit:

Hvala


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Sr maj 01, 2019 6:35 am
Škoda majstrPrispevkov: 120Pridružen: Sr nov 21, 2007 6:23 pm
Če misliš tole lučko:
http://www.my-tdi.co.uk/finishing-touch ... lock-pins/
potem je verjetno kriva ključavnica v vratih ali pa kabli na pregibu.Imel podoben problem na moji stari škodi octavii.Po zamenjavi ključavnice stvar deluje normalno.Crkne eno od mikrostikal v ključavnici.Če boš avto priklopil na tester ti bo lepo pokazalo napako.


Odsoten Profil

Prikaži prispevke prejšnjih:  Razvrsti po:

Časovni pas: UTC + 1 ura
Stran 49 od 50
837 prispevkov
Pojdi na stran Prejšnja  1 ... 46, 47, 48, 49, 50  Naslednja
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov
Išči za:
Napiši novo temo  Odgovori na temo
Pojdi na:  
Ne morete pisati prispevkov v temi
Ne morete odgovarjati na teme v forumu
Ne morete urejati prispevkov v temi
Ne morete brisati vaših prispevkov forumu