Avtor Sporočilo

<  Tehnika  ~  škoda felicia 1.3 mpi 2000letnik ne vžge

OdgovorObjavljeno: Ne dec 16, 2018 3:38 pm
Bosch pumpa majstrPrispevkov: 3Pridružen: Ne dec 16, 2018 11:06 am
Dober dan vsem skupaj. Sem nov uporabnik na tem forumu. Star sem 25 let in sem po poklicu avtoservisni tehnik.
Imam problem z zgoraj omenjeno Škodo. avtomobil ni laufal cca 15 let, prevoženih ima 53000km. avtomobil smo po hudih borbah z dobavo goriva le prižgali. avto je zatem delal normalno skoraj cel dan pod prostim tekom, naslednje jutro smo ga mislili prižgati in ni šlo. Izvedel kratek test ( če ima bencin in iskro, jo ima), po tem testu sem odstranil ventilski pokrov in glej ga zlomka.... aluminijaste palice katere potiskajo ventil dol so bile zvite. ok demontiram glavo motorja dol zamenjam olje v motorju oljni filter nov antifirz novo tesnilo glave motorja nove vijake, drugo izpravno glavo motorja ter nove aluminijaste palice za krmiljenje ventilov. avto je vžgal v prvem poskusu in tudi delal zopet normalno. naslednje jutro pa ista zgodba :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :( :( :( :( pa saj ne moreš verjeti pa je res. mislim da bo potrebno podreti motor???? plus naknadno mi je še odpovedala črpalka za gorivo( kar ni nek hud problem). Zanima me zakaj mi zvija te palice oz. zakaj ventili obstanejo , čeprav ko jih kasneje malo "poklukaš" lepo zapirajo in odpirajo?


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Ne dec 16, 2018 3:52 pm
Uporabniški avatarznalecznalecPrispevkov: 517Kraj: LjubljanaPridružen: So avg 09, 2008 10:58 pm
No ja, se je preverilo ali pride olje do klavirja, ali vse skupaj deluje bolj iz navade in bolj kot ne vse skupaj malo blokira? Zakaj se ni obnovilo obstoječo glavo motorja, pa se bi vsaj vedelo kaj je vgrajeno in ali so čisti kanali - pa še ventili bi brezhibno delovali? In ja, ZAKAJ pa mora motor delovati pod prostim tekom celi dan? Ima vsaj brezhibno hlajenje? Kakšen je pritisk olja na glavi motorja - se ga je merilo? Se je mogoče/slučajno zamenjalo olje v motorju pred zagonom po 15 letih, ali se je poslalo vso nesnago po kanalih??
Malo več podatkov bi bilo koristnih, kakor tudi katero vozilo prižigate - tip motorja.


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Ne dec 16, 2018 4:53 pm
Bosch pumpa majstrPrispevkov: 3Pridružen: Ne dec 16, 2018 11:06 am
olje do klavirjev pride, pred prvim vžigom se je vzel karter dol in se pregledalo sito. Nalili smo novo olje. sistemski tlak olja je 3.5 bar. hladilni sistem deluje. pri 85 stopinjah celzija odpre termostat, tlak v raztezni posodi je malo pod 1 bar.

Prižigam Škodo felicio 1.3 mpi letnik 2000
8 ventilska izvedba z ALU potisnimi drogi za odpiranje venitilov
50kw motor oz. 1289 ccm
tip : 136 LX FELICIA MPI
50KW
3074817 DYVM.


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Ne dec 16, 2018 6:16 pm
Uporabniški avatarznalecznalecPrispevkov: 517Kraj: LjubljanaPridružen: So avg 09, 2008 10:58 pm
Se mogoče ve, koliko zračnosti imajo ventili pri mrzlem motorju? Naj bi imeli sesalni 0,20mm in izpušni 0,25mm. V kakšnem stanju je pogonska veriga - koliko zračnosti ima? V koliko jo ima preveč, lahko odmična gred zamuja, posledično krivi "odmikače".


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Ne dec 16, 2018 7:13 pm
Bosch pumpa majstrPrispevkov: 3Pridružen: Ne dec 16, 2018 11:06 am
Ventili so nastavljeni ravno tako kot si napisal. Ta teden še pregledam pogonsko verigo katero sem tudi imel v mislih. Mislim pa tudi v tvoji smeri, glede packarij v kanalih :rolleyes: . Čeprav je tlak olja ustrezen, in je v motorju sveže olje ter nov oljni filter, lahko vseeno kak del ostane nepokrit z oljnim filmom( v mislih imam klavirje). dodobra še bom to preveril. Potem pa veriga.


Odsoten Profil

Prikaži prispevke prejšnjih:  Razvrsti po:

Časovni pas: UTC + 1 ura
Stran 1 od 1
5 prispevkov
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov
Išči za:
Napiši novo temo  Odgovori na temo
Pojdi na:  
Ne morete pisati prispevkov v temi
Ne morete odgovarjati na teme v forumu
Ne morete urejati prispevkov v temi
Ne morete brisati vaših prispevkov forumu