|
Avtor |
Sporočilo |
< Tehnika ~ škoda felicia 1.3 mpi 2000letnik ne vžge |
peter1995
|
Objavljeno: Ne dec 16, 2018 3:38 pm |
|
|
Bosch pumpa majstrPrispevkov: 3Pridružen: Ne dec 16, 2018 11:06 am
|
|
Na vrh
|
|
fan
|
Objavljeno: Ne dec 16, 2018 3:52 pm |
|
|
znalecPrispevkov: 517Kraj: LjubljanaPridružen: So avg 09, 2008 10:58 pm
|
No ja, se je preverilo ali pride olje do klavirja, ali vse skupaj deluje bolj iz navade in bolj kot ne vse skupaj malo blokira? Zakaj se ni obnovilo obstoječo glavo motorja, pa se bi vsaj vedelo kaj je vgrajeno in ali so čisti kanali - pa še ventili bi brezhibno delovali? In ja, ZAKAJ pa mora motor delovati pod prostim tekom celi dan? Ima vsaj brezhibno hlajenje? Kakšen je pritisk olja na glavi motorja - se ga je merilo? Se je mogoče/slučajno zamenjalo olje v motorju pred zagonom po 15 letih, ali se je poslalo vso nesnago po kanalih?? Malo več podatkov bi bilo koristnih, kakor tudi katero vozilo prižigate - tip motorja.
|
Na vrh
|
|
peter1995
|
Objavljeno: Ne dec 16, 2018 4:53 pm |
|
|
Bosch pumpa majstrPrispevkov: 3Pridružen: Ne dec 16, 2018 11:06 am
|
olje do klavirjev pride, pred prvim vžigom se je vzel karter dol in se pregledalo sito. Nalili smo novo olje. sistemski tlak olja je 3.5 bar. hladilni sistem deluje. pri 85 stopinjah celzija odpre termostat, tlak v raztezni posodi je malo pod 1 bar.
Prižigam Škodo felicio 1.3 mpi letnik 2000 8 ventilska izvedba z ALU potisnimi drogi za odpiranje venitilov 50kw motor oz. 1289 ccm tip : 136 LX FELICIA MPI 50KW 3074817 DYVM.
|
Na vrh
|
|
fan
|
Objavljeno: Ne dec 16, 2018 6:16 pm |
|
|
znalecPrispevkov: 517Kraj: LjubljanaPridružen: So avg 09, 2008 10:58 pm
|
Se mogoče ve, koliko zračnosti imajo ventili pri mrzlem motorju? Naj bi imeli sesalni 0,20mm in izpušni 0,25mm. V kakšnem stanju je pogonska veriga - koliko zračnosti ima? V koliko jo ima preveč, lahko odmična gred zamuja, posledično krivi "odmikače".
|
Na vrh
|
|
peter1995
|
Objavljeno: Ne dec 16, 2018 7:13 pm |
|
|
Bosch pumpa majstrPrispevkov: 3Pridružen: Ne dec 16, 2018 11:06 am
|
Ventili so nastavljeni ravno tako kot si napisal. Ta teden še pregledam pogonsko verigo katero sem tudi imel v mislih. Mislim pa tudi v tvoji smeri, glede packarij v kanalih . Čeprav je tlak olja ustrezen, in je v motorju sveže olje ter nov oljni filter, lahko vseeno kak del ostane nepokrit z oljnim filmom( v mislih imam klavirje). dodobra še bom to preveril. Potem pa veriga.
|
Na vrh
|
|
|
Časovni pas: UTC + 1 ura
Stran 1 od 1
5 prispevkov
|
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov
|
Ne morete pisati prispevkov v temi Ne morete odgovarjati na teme v forumu Ne morete urejati prispevkov v temi Ne morete brisati vaših prispevkov forumu
|
|
|