Avtor Sporočilo

<  Tehnika  ~  Škoda Superb oljna pumpa

OdgovorObjavljeno: Po mar 12, 2018 1:13 pm
Bosch pumpa majstrPrispevkov: 9Pridružen: Ne mar 11, 2018 2:19 pm
Pozdravljeni!

Gre se za avto Škoda Superb l.2008 (model 2008-2015), 2.0 TDi 103kW - DSG in sicer me zanima, kaj je resnično na okvarah oljne pumpe in koliko pogosto hodijo k vragu zaradi osovince oz. zobnika.
Motor je BMP oznake, št šasije pa TMBAE73T1990Koliko pride ta poseg, da bi se zamenjalo potrebne dele in koliko sploh pridejo. Verjetno je treba zamenjati osovinco, katera pride daljša in zobnik skupaj z verigo.

Hvala


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Če mar 15, 2018 12:38 pm
Bosch pumpa majstrPrispevkov: 9Pridružen: Ne mar 11, 2018 2:19 pm
res nobeden ne ve? Vsaj kak namig?


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Če mar 15, 2018 4:12 pm
Uporabniški avatarznalecznalecPrispevkov: 517Kraj: LjubljanaPridružen: So avg 09, 2008 10:58 pm
V koliko se na motorju delajo redni letni servisi s kakšnim kvalitetnim oljem, po moje ne bi smel biti to problem.
Vsaj jaz imam take izkušnje. Včasih je ceneje opraviti letni servis na 15 tisoč prevoženih km, kot pa na 30 tisoč in imeti kasneje probleme.


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Pe mar 16, 2018 9:18 am
Bosch pumpa majstrPrispevkov: 9Pridružen: Ne mar 11, 2018 2:19 pm
Na avtu je bil prvi servis pri 29kkm, potem pa na vsakih 15kkm. Zmeraj je bilo LL olje noter. Sedaj ima avto 194kkm.
Avto je od prve lastnice, ga še nisem nabavil, so pa servisni razvidni iz servisne knjižice. Ima 194kkm, zato tudi sprašujem, preden ga nabavim.


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: So mar 17, 2018 1:06 pm
Uporabniški avatarSimply cleverPrispevkov: 423Pridružen: So jan 27, 2007 5:47 pm
Oče ima superba s točno takšno kombinacijo motorja in menjalnika, letnik 2009. 350.000km, intervali na 30k, nobenih problemov. Je pa res, da je avto vožen večinoma na relacije.


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Po apr 09, 2018 6:38 am
Bosch pumpa majstrPrispevkov: 9Pridružen: Ne mar 11, 2018 2:19 pm
Aha, no najlepša hvala. Avto sem nabavil. Ima par napakic, katere bomo skušali odpraviti, kjer sem ga kupil.
Morda pa bo kdo iz izkušenj vedel, zakaj se gre.
-na dashboardu imaš 2 povprečni porabi in prvo mi zmeraj izbriše, ko avto dalj časa stoji, drugo pa ohrani. Ravnotako je z ostalimi informacijami pod številko 1. pod številko 2 so vse informacije ohranjene. Imam kaj narobe nastavljeno.
-včeraj se mi je zgodilo, da je bil dashboard v italijanččini, dan prej pa sem imel v angleščini.
-sprednii in zadnji senzorji ne delajo vklučno z avtomatskim parkiranjem. Ko dam rikverc, piska nepretrgoma ene 5 sekund in lučka P na tipki utripa.
-pa vroč motor, ko ga ugasneš, dlje cajta vergla (recimo 1.5s), mrzel pa vžge ko raketa, takoj.

Če ve kdo iz izkušenj, bom pa vseeno avto peljal nazaj, da poštimajo.

Hvala


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Po apr 16, 2018 7:43 am
Uporabniški avatarSimply cleverPrispevkov: 423Pridružen: So jan 27, 2007 5:47 pm
Dinaros je napisal/-a:
Aha, no najlepša hvala. Avto sem nabavil. Ima par napakic, katere bomo skušali odpraviti, kjer sem ga kupil.
Morda pa bo kdo iz izkušenj vedel, zakaj se gre.
-na dashboardu imaš 2 povprečni porabi in prvo mi zmeraj izbriše, ko avto dalj časa stoji, drugo pa ohrani. Ravnotako je z ostalimi informacijami pod številko 1. pod številko 2 so vse informacije ohranjene. Imam kaj narobe nastavljeno.
To je normalno. Pod št 2 je "dolgoročni" potovalni računalnik, št 1 pa "kratkoročni". Pod št 1 se zbriše, če avto stoji več kot 2 uri.

-včeraj se mi je zgodilo, da je bil dashboard v italijanččini, dan prej pa sem imel v angleščini.
To ni normalno, ampak po vsej verjetnosti si po nesreči kaj pritisnil.

-sprednii in zadnji senzorji ne delajo vklučno z avtomatskim parkiranjem. Ko dam rikverc, piska nepretrgoma ene 5 sekund in lučka P na tipki utripa.
Priklop na tester. Možno da je fuč kateri od senzorjev.

-pa vroč motor, ko ga ugasneš, dlje cajta vergla (recimo 1.5s), mrzel pa vžge ko raketa, takoj.
Simptom delno obrabljenega štarterja, ker se število obratov ne ujema s pričakovanimi. Ena rešitev je softverska (RSR in podobni), druga pa obnova štarterja.


Če ve kdo iz izkušenj, bom pa vseeno avto peljal nazaj, da poštimajo.

Hvala


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Po apr 23, 2018 10:49 am
Bosch pumpa majstrPrispevkov: 9Pridružen: Ne mar 11, 2018 2:19 pm
No, hvala lepa za odgovor...
Ja, sem šel brskat po celem netu in ja, vsi podatki pod št.1 se po 2 urah izbrišejo. Za moje pojme butasto do amena, ker jaz imam načeloma na vseh avtih naštimane podatke pod 2. za stalno in jih ne brišem, pod 1 pa brišem, ko grem kam dlje, vendar se recimo nekje ustaviš za več kot 2 uri in ti vse zbriše. Če bi bila kaka možnost, bi si jaz to brisanje oz. ponastavitev po 2 urah 100% izključil.

Avto sem peljal na uradni škoda servis in so odkrili 1 hin park senzor...(so ga naročili in dali pobarvat)
In odkrili so hin senzorja položaja odmične gredi...(to bodo tudi zamenjali)

Sem pa naročen za zamenjavo v četrtek... Če bo verglanje še prisotno ob vročem motorju, ga bom peljal na RSR, kjer ti softwersko uštimajo zadevo - (125€)

Hvala še enkrat in javim, kako je stanje po popravilu.


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Po maj 07, 2018 9:02 am
Bosch pumpa majstrPrispevkov: 9Pridružen: Ne mar 11, 2018 2:19 pm
Javljam stanje...v glavnem, senzor odmične gredi so zamenjali in sedaj tudi vroč takoj vžge.
Senzor zadaj so zamenjali....na servisu je delalo, doma spet ne, drugi dan spet delalo, zvečer ne...potem sem parkrat udaril po vseh senzorjih okoli z enim trdim predmetom in sedaj že 1 teden dela brez problema.

Hvala še enkrat za vse.... :rolleyes:


Odsoten Profil

Prikaži prispevke prejšnjih:  Razvrsti po:

Časovni pas: UTC + 1 ura
Stran 1 od 1
9 prispevkov
Po forumu brska: Google [Bot] in 3 gostov
Išči za:
Napiši novo temo  Odgovori na temo
Pojdi na:  
Ne morete pisati prispevkov v temi
Ne morete odgovarjati na teme v forumu
Ne morete urejati prispevkov v temi
Ne morete brisati vaših prispevkov forumu