Avtor Sporočilo

<  Tehnika  ~  Nadgradnja programa za uravnavanje emisij (VW Škandal)

OdgovorObjavljeno: Sr nov 23, 2016 9:46 am
Bosch pumpa majstrPrispevkov: 9Pridružen: Po jan 24, 2011 9:38 pm
Pozdravljeni,

ker še nisem nikjer na našem forumu zasledil te teme jo odpiram tukaj.

sem lastnik Octavie Scout FL, 2.0 tdi, CFHC, 14 dni nazaj sem avto peljal na servis kjer so mi odstranili sporni program in ga zamenjali z novim, sedaj ima avto višjo porabo za cca 1 l na 100 km, nima moči niti navora kot ga je imel prej, upam da mi rata konec tedna ga peljat in izmerit moč avta na valjih, ker sem prepričan, da bo razlika.

Kakšne imate izkušnje ostali ?


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Sr nov 23, 2016 9:11 pm
Uporabniški avatarSimply cleverPrispevkov: 423Pridružen: So jan 27, 2007 5:47 pm
Nimam izkušenj, ampak tole se sliši precej logično. Če valji pokažejo odstopanje, je edina rešitev chip tuning, pa boš še na boljšem kot prej:)


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Če nov 24, 2016 7:53 pm
Škoda loverPrispevkov: 156Pridružen: Sr dec 30, 2015 8:39 pm
zdravo
a to so ti naredili na uradnem servisu predvidevam . a ni neka varianta da ti lahko to naredijo če se ti kao strinjaš? sicer sem jaz tud v tem not ampak sigurno ne bom nadgrajeval programa lih zarad takšnih stvari.


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: So nov 26, 2016 2:17 pm
Bosch pumpa majstrPrispevkov: 9Pridružen: Po jan 24, 2011 9:38 pm
Supernatural32; Zdravo, to so naredili na uradnem servisu, sam sem se strinjal oz, če tega ne narediš obstaja možnost, da avta neboš mogu več registrirat. Ravno bral aktualen ZPStest in toplo priporočam vsem, ki jih VW škandal zanima.

link to strani https://www.zps.si/index.php/avto vendar aktualnega članka še ni na spletu...


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: So nov 26, 2016 5:17 pm
Uporabniški avatarVreden znamkePrispevkov: 2028Kraj: DobrepoljePridružen: Pe jun 29, 2007 6:08 pm
Sam zanima me, pozna kdo koga, ki je prej prekopiral motorni software in ga pol po nadgradnji servisa z novo različico, naložil nazaj na ECU?
Zdej ne vem kaj naredijo, ampak, če ti na servisu samo zamenjajo sporni program za novega, bi bilo mogoče tudi le tega menjat nazaj na staro različico, vendar če le imaš kje shranjenega starega.


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: So nov 26, 2016 6:01 pm
Uporabniški avatarznalecznalecPrispevkov: 517Kraj: LjubljanaPridružen: So avg 09, 2008 10:58 pm
Lahko se shrani stari program in kasneje menja.
Ker pa večina tega naredijo na pooblaščenih servisih, naj ne bi dejali kopije posnetka, konec koncem se jim "fučka" za star program.


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: So nov 26, 2016 6:05 pm
Škoda loverPrispevkov: 162Kraj: BrezicePridružen: To mar 08, 2016 12:49 pm
Yeti 2.0tdi 110KM ni razlike prav dobene poraba ista moc na obcutek ista...


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Ne nov 27, 2016 6:37 pm
Uporabniški avatarznalecznalecPrispevkov: 517Kraj: LjubljanaPridružen: So avg 09, 2008 10:58 pm
Razlika je, če pa voznik to občuti, je pa odvisno od stila vožnje.

Motor s popravkom programa deluje drugače - bolj zeleno :twistedevil:


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Ne nov 27, 2016 6:51 pm
Škoda loverPrispevkov: 162Kraj: BrezicePridružen: To mar 08, 2016 12:49 pm
Zaradi mene je zeleno crno ali kokodrajsasto....avto gre isto in ima isto porabo.....razliko 5KM pa ne obcutis


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: To dec 06, 2016 7:04 pm
Škoda loverPrispevkov: 156Pridružen: Sr dec 30, 2015 8:39 pm
mike von Z
sam v čem je potem tle fora avto kupiš z karakteristikami ki ti jih ponujajo za to ceno potem pa zaradi njihove napake več avto teh karakteristik nima in gre slabše. s tem da imam avto čipan in če mi seveda to naredijo gre vse v (saj vete kam) .


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: To dec 06, 2016 7:56 pm
Škoda majstrPrispevkov: 107Pridružen: Ne avg 10, 2014 6:45 pm
supernatural32 je napisal/-a:
mike von Z
sam v čem je potem tle fora avto kupiš z karakteristikami ki ti jih ponujajo za to ceno potem pa zaradi njihove napake več avto teh karakteristik nima in gre slabše. s tem da imam avto čipan in če mi seveda to naredijo gre vse v (saj vete kam) .

1. Če si kupil avto po karakteristikah, ki ti ustrezajo, zakaj potem čipanje
2. Bodi vesel, da ti zamenjajo software, ker tvoj avto ni skladen s homologacijo in sploh nebi smel na cesto


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Sr dec 07, 2016 7:21 am
Uporabniški avatarNekaj le znam..Prispevkov: 1768Kraj: KrasPridružen: Če apr 20, 2006 4:19 pm
Mike Von Z je napisal/-a:
Ravno bral aktualen ZPStest in toplo priporočam vsem, ki jih VW škandal zanima.

Za to je možnosti ravno 0,1%. Itak pa lahko narediš update šele takrat, če bo do tega prišlo, ampak sem prepričan, da ne bo.
GreenLine je napisal/-a:
2. Bodi vesel, da ti zamenjajo software, ker tvoj avto ni skladen s homologacijo in sploh nebi smel na cesto

To seveda ne drži. Ti si kupil avtomobil takšen kot je bil (si bil na testni vožnji) in sedaj naj bi zaradi GOLJUFIJE PROIZVAJALCA ti trpel posledice, npr. višjo porabo in nižjo moč. To je možno samo na Balkanu. Kupec namreč ni popolnoma nič kriv. Pravi način je ta: država toži in iztoži milijone od proizvajalca (KI JE GOLJUFAL) in te milijone vloži v zelene projekte (zniževanje onesnaževanja).
To je način, ki bi ga morala vsaka vlada sprejeti. Tako so recimo Hrvati grozili, tudi v VB so imeli takšen načrt, da ne govorimo o ZDA, kjer so itak carji glede tega.
Ne pa naši Balkanci, ki ližejo rit Nemcem, da jih ti malce pohvalijo, hkrati pa potem POPOLNOMA NEDOLŽNO ljudstvo izsesajo do amena in jim grozijo z nekimi kaznimi in nezmožnostjo registriranja. Ne me basat...


Odsoten Profil WWW
OdgovorObjavljeno: Sr dec 07, 2016 4:14 pm
Škoda majstrPrispevkov: 107Pridružen: Ne avg 10, 2014 6:45 pm
Citiram:
To seveda ne drži. Ti si kupil avtomobil takšen kot je bil (si bil na testni vožnji) in sedaj naj bi zaradi GOLJUFIJE PROIZVAJALCA ti trpel posledice, npr. višjo porabo in nižjo moč. To je možno samo na Balkanu. Kupec namreč ni popolnoma nič kriv. Pravi način je ta: država toži in iztoži milijone od proizvajalca (KI JE GOLJUFAL) in te milijone vloži v zelene projekte (zniževanje onesnaževanja).
To je način, ki bi ga morala vsaka vlada sprejeti. Tako so recimo Hrvati grozili, tudi v VB so imeli takšen načrt, da ne govorimo o ZDA, kjer so itak carji glede tega.
Ne pa naši Balkanci, ki ližejo rit Nemcem, da jih ti malce pohvalijo, hkrati pa potem POPOLNOMA NEDOLŽNO ljudstvo izsesajo do amena in jim grozijo z nekimi kaznimi in nezmožnostjo registriranja. Ne me basat...

Nisem mislil na goljufijo s strani VW ampak o čipanem avtomobilu


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Sr dec 07, 2016 4:26 pm
Uporabniški avatarNekaj le znam..Prispevkov: 1768Kraj: KrasPridružen: Če apr 20, 2006 4:19 pm
Aja, to je pa drugo...


Odsoten Profil WWW
OdgovorObjavljeno: So dec 10, 2016 8:27 am
Škoda loverPrispevkov: 156Pridružen: Sr dec 30, 2015 8:39 pm
1. Če si kupil avto po karakteristikah, ki ti ustrezajo, zakaj potem čipanje
2. Bodi vesel, da ti zamenjajo software, ker tvoj avto ni skladen s homologacijo in sploh nebi smel na cesto[/quote]

živjo
ja samo avto dam lahko še vedno nazaj v originalno stanje po tem kar ti pa oni zamenjajo pa ne. pa crecmo da nimam mapiranega in sem zadovoljen z avtom zdaj bi pa moral dat nazaj avto da mi neki preštelajo ker je poraba sigurno višja po tem in to potem več ni po karakteristikah po katerih sem avto kupil. a mi bodo vrnili del denarja al pa kaj? ker je bla pa to njihova napaka. Isto kot če bi kupil računalniški procesor ki dela pod določenih taktom potem pa te pokličejo nazaj da morajo zmanjšati takt tega procesorja ker se bi znal pregret in it v maloro ampak ti si plačal polno ceno za prejšnji takt delovanja.

Hočem povedat da v vsakem primeru so oni neki za....... in zdaj bi znali bit mi uporabniki vozil na slabšem.
to je samo moje razmišljanje.


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: So dec 10, 2016 9:17 am
Uporabniški avatarVreden znamkePrispevkov: 2028Kraj: DobrepoljePridružen: Pe jun 29, 2007 6:08 pm
Kolkor jaz razumem, avto ima tudi po nadgradnji softwara še vedno iste karakteristike, torej KW in porabo.Problem vsega je ta, da so pri VW spisali program, kjer ECU preklopi v drugi način bolj ekološko sprejemljivi režim med testiranjem izpušnih plinov, torej ko avto stoji na mestu in ti tisti stric na tehničnem pohodi gas, ECU to zazna in spremeni delovanje motorja.Na cesti, ko se avto premika pa ECU preklopi v bolj umazan način delovanja.In to hoče zdaj VW spremeniti.

In ne zagovarjam nobenega...tudi jaz sem kupil Passata l.2011 z 125KW in DSG in ja, moj avto je tudi na seznamu z tem goljufivim programom, zdaj a so že naredili nadgradnjo ne vem, vem samo da imam porabo ob zmerni vožnji od 3.8 do max.7.2 litra ob športni vožnji.


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: So dec 10, 2016 11:40 am
Uporabniški avatarNekaj le znam..Prispevkov: 1768Kraj: KrasPridružen: Če apr 20, 2006 4:19 pm
Nekateri (ne vsi) poročajo o konkretnem dvigu porabe po nadgradnji.


Odsoten Profil WWW

Prikaži prispevke prejšnjih:  Razvrsti po:

Časovni pas: UTC + 1 ura
Stran 1 od 3
35 prispevkov
Pojdi na stran 1, 2, 3  Naslednja
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov
Išči za:
Napiši novo temo  Odgovori na temo
Pojdi na:  
Ne morete pisati prispevkov v temi
Ne morete odgovarjati na teme v forumu
Ne morete urejati prispevkov v temi
Ne morete brisati vaših prispevkov forumu
cron