Avtor |
Sporočilo |
|
DonFelipe
|
Objavljeno: To apr 18, 2023 2:12 am |
|
|
Simply cleverPrispevkov: 422Pridružen: Če jan 07, 2016 11:51 am
|
|
Na vrh
|
|
shooter
|
Objavljeno: So apr 22, 2023 10:42 am |
|
|
Škoda loverPrispevkov: 168Kraj: BrezicePridružen: To mar 08, 2016 12:49 pm
|
Zelo dober motor. Ce bi sam izbiral bi izbral iz tistega obdobja 1.9JTD ki je bil po mojem mnenju se boljsi.
|
Na vrh
|
|
DonFelipe
|
Objavljeno: So apr 22, 2023 1:13 pm |
|
|
Simply cleverPrispevkov: 422Pridružen: Če jan 07, 2016 11:51 am
|
shooter je napisal/-a: Zelo dober motor. Ce bi sam izbiral bi izbral iz tistega obdobja 1.9JTD ki je bil po mojem mnenju se boljsi. Aja? Si imel Fiat-a z omenjenim motorjem? Je to drugače enak motor v osnovi ali je samo bolj moderen oziroma z drugo oznako?
|
Na vrh
|
|
shooter
|
Objavljeno: Ne apr 23, 2023 5:30 pm |
|
|
Škoda loverPrispevkov: 168Kraj: BrezicePridružen: To mar 08, 2016 12:49 pm
|
Ja imel sem Stilo-ta z 1.9jtd 115KM. Sej v osnovi je podoben kot TDI. Izdelovala jih je firma VM motori. Moja izbira kar sem jih imel. 1.9JTD 2.0DCI (priblizno 0.5L vecja poraba od ostalih) 1.9TDI (zelo vredu. Stem da je 2.0 PD navaden sekret CR je ok) 2.0 HDI (ford, mazda, volvo, citroen, peugeot..... Tudi top zadeva.
TDI ne izstopa po motorjih iz dobenega povprecja. Sem siguren da ga zgoraj omenjeni motorji vsi peljejo scat po vzdrzlivosti. Je pa ta razlika nekoliko bolj opazna kot celota vozila oz hibe, ki so jih nekateri imeli kar precej in niso bile povezane z motorjem. Poznam kar nekaj primerov ko so se avti magicno iz nemcije vozili rikverc z magicnimi 120ttkm do obiska servisa kjer so narasli na 600+tisoc.
|
Na vrh
|
|
DonFelipe
|
Objavljeno: Če apr 27, 2023 10:02 am |
|
|
Simply cleverPrispevkov: 422Pridružen: Če jan 07, 2016 11:51 am
|
Zanimivo.
Očitno je potem odvisno od znamke glede oznake (Tdi, DTi, SDi, JTD, itn...).
|
Na vrh
|
|
DonFelipe
|
Objavljeno: Pe mar 28, 2025 7:28 pm |
|
|
Simply cleverPrispevkov: 422Pridružen: Če jan 07, 2016 11:51 am
|
|
Na vrh
|
|
|