Avtor Sporočilo

<  Koristne povezave  ~  Felicia (vse) in tudi starejši letniki

OdgovorObjavljeno: So jul 12, 2008 12:44 pm
Uporabniški avatarČlanČlanPrispevkov: 4445Kraj: LogatecPridružen: Sr jul 25, 2007 8:00 pm
http://skoda.panda.cz/index.php3

Na tem linku dobite vse o Feliciji. Od elektrike, do motorja, do predelav, slik...tud nekaj o fabiji je itd.

Tukaj imajo tud forum:
http://skoda.panda.cz/forum/


Vredno ogleda. Edina stvar ,ki je minus je, da je v češčini.

Lp


Zadnjič spremenil Čehovc, dne Ne jul 13, 2008 8:50 am, skupaj popravljeno 1 krat.

Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: So jul 12, 2008 8:04 pm
Uporabniški avatarmoderator/članmoderator/članPrispevkov: 1907Kraj: LjubljanaPridružen: Če jul 27, 2006 9:27 pm
zelo uporabno, ubistvu je tudi za starejše škode od felicije (to popravi v naslovu teme),
edino škoda k je v češčini...no pa sej je kr dost fotografij :)


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: To maj 03, 2011 7:39 am
Uporabniški avatarČlanČlanPrispevkov: 4445Kraj: LogatecPridružen: Sr jul 25, 2007 8:00 pm
http://www.felicia.wgz.cz/

Vse možne Felicie, tudi drugi modeli (starejši in novejši)....za vsakega nekaj.


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: To maj 10, 2011 10:25 pm
Uporabniški avatarNekaj le znam..Prispevkov: 1139Pridružen: Ne avg 05, 2007 12:09 pm
WTF is this? Ali lahko dobim več podatkov o tem motorju? Mimogrede odlična stran, cech styler.

Slika


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Sr maj 11, 2011 7:26 pm
Uporabniški avatarznalecznalecPrispevkov: 765Kraj: PreshgainPridružen: Pe jul 07, 2006 8:01 pm
arminator je napisal/-a:
WTF is this? Ali lahko dobim več podatkov o tem motorju? Mimogrede odlična stran, cech styler.

http://felicia.wgz.cz/image/960780



Škoda Forman Typ 785, Motor čtyřdobý čtyřválec OHC, objem 1600 ccm, výkon 73 kW, max rychlost 200 km/h.

To so motorji iz dirkalnih modelov 130/160/180RS.
200RS pa je že drugačen motor.

Škoda, da iz strahu tega niso realizirali, in se raje prodaliholcvagnu... :cry:

To je to!
http://skoda.panda.cz/fotografie/specialy/0002.jpg


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Sr maj 11, 2011 8:15 pm
Uporabniški avatarmoderator/članmoderator/članPrispevkov: 1907Kraj: LjubljanaPridružen: Če jul 27, 2006 9:27 pm
tole bo mal offtopc...ampk a kdo ve zakaj so se prodali? a je bil razlog finančna stiska al (še) kej drugega? vem da se je favoritka zlo dobr prodajala, al je bla tut že favoritka pod okriljem 'holcvagna'? :)


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Sr maj 11, 2011 9:31 pm
Uporabniški avatarNekaj le znam..Prispevkov: 1139Pridružen: Ne avg 05, 2007 12:09 pm
Poznejši letniki vem, da so se že začeli mešat z VW "tehnologijo"...raznorazni boschevi jajcetronici in podobno.

Samo je pa morala letet ta favoritka...Skoraj 100 konjev... :twistedevil:


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Če maj 12, 2011 12:30 pm
Uporabniški avatarznalecznalecPrispevkov: 765Kraj: PreshgainPridružen: Pe jul 07, 2006 8:01 pm
davie je napisal/-a:
tole bo mal offtopc...ampk a kdo ve zakaj so se prodali? a je bil razlog finančna stiska al (še) kej drugega? vem da se je favoritka zlo dobr prodajala, al je bla tut že favoritka pod okriljem 'holcvagna'? :)


Po padcu berlinskega zidu se je odprl prodor "sanjskih" zahodnih avtomobilov tudi na V tržišča. Takrat je poleg združitve obeh Nemčij razpadla tudi SSSR, YU, CS.
Škoda kot avtomobilska industrija je bila še v začetku 90-tih let najbolj vrhunsko robotizirana avtomobilska firma. Že leta 1991 je bil za serijsko proizvodnjo pripravljen električni avtomobil. Prodora naprednejših Z avtomobilov pa ni bilo mogoče preprečiti. Škoda kot taka je imela vrhunske dizajnerje, industrijske oblikovalce in konstrukterje. Ker jih je železna zavesa prej blokirala, pa si niso upali samostojno nadaljevati. Oziroma, niso hoteli riskirati obstoja znamke Škoda s samostojnim nadaljevanjem. Takšen tipičen propad znamke je sedaj SAAB.
Zato so se združili z VW, kateri je postopoma povečeval delež. Nižala pa se je kvaliteta izdelka...
Za primer poglejte prve Favoritke, tiste, ki so imele znak na prednji maski pri D luči. Kasnejše z znakom na sredini, po vzoru takratnega Passata, pa so že imele probleme z obrobami, zadnjo havbo,... Zaradi zniževanja stroškov so zajebali drenžni sistem po avtu in ga nikoli sanirali. Pa tehnično je zavorni sistem ATE tudi zanič v primerjavi s predhodnim sistemom proizvajalca Dunlop.
Potem je tu elektrika. V "običajnih" Škodah je bila od proizvajalca PAL, enostavno in delujoče, pri modelih z elektronskim vbrizgom pa Renix-Bendix. Pri novejših z Bosch pa veliko težav.
Podvozja so bila vedno s posamičnimi obesami in vzmetenjem, neodvisna prema, Pod VW pa uleti toga prema, kot na kočiji...
Sledi STOP s strani vlade, glede vložka, sedaj je kontrola po čeških merilih, delež VW malo manjši, in zato že vrsto let Škoda edina v VAG koncernu z dobičkom. Ostalo vse z rdečimi številkami, za Seat pa nihče v koncernu ne ve, kaj bi z njim.

Škoda je prišla pod VW nekje v zažetku 90. let prejšnjega tisočletja. Točno ne vem leta, vem pa, da so prve Favoritke izpod VW-ja imele na zadnjem steklu veliko nalepko IQ+Love=ŠKODA. Pa logo se je zamenjal, oblikovno, leteča krilata puščica je spodaj dobila še lovorov venec.

Pred priključitvijo k VW, pa so v 70. letih potekali že razgovori s FIAT-om o sodelovanju in leta 1980 je bil že narejen prvi skupni avto. Vse pa je dokončno padlo v vodo leta 1982.
http://skoda.panda.cz/fotografie/specialy/0030.jpg

Aja, drugače je pa model Favorit bil predstavljen že leta 1971, pa niso dovolili izdelave. Tako je ponovno debitirala šele kakih 15 let kasneje.
Pa leta 1971-1972 je bilo kar nekaj modelov: Ferat: dvosedežnik, sredinski V6, Škoda Supersport, GT...


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Če maj 12, 2011 1:30 pm
Uporabniški avatarNekaj le znam..Prispevkov: 1139Pridružen: Ne avg 05, 2007 12:09 pm
Odličen post Damijan, ODLIČEN! Ti bo moral več pisat po forumu, tvoje poste vedno ene 10x preberem!

Citiram:
Podvozja so bila vedno s posamičnimi obesami in vzmetenjem, neodvisna prema, Pod VW pa uleti toga prema, kot na kočiji...


A to tudi na favoritki?


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Če maj 12, 2011 2:39 pm
Uporabniški avatarznalecznalecPrispevkov: 765Kraj: PreshgainPridružen: Pe jul 07, 2006 8:01 pm
Pri čisto prvi Favoritki pa je celo možnost, da je bila poltoga prema. To pa res ne vem čisto točno. Od okrilja VW naprej je bila toga.

Pri prvih Favoritkah se pozna še "vpliv" FIAT-a, saj so imele razmerje vijakov na kolesih 4x98, od FL-a izpod okrilja VW pa 4x100.


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Če maj 12, 2011 4:16 pm
Uporabniški avatarmoderator/članmoderator/članPrispevkov: 1907Kraj: LjubljanaPridružen: Če jul 27, 2006 9:27 pm
zanimivo, hvala Damijan!

jz sm slišu enkrat eno zgodbo;
da je vw na začetku najprej ugradil 5-stopenjski menjalnik najprej v favoritko da vidijo odziv kupcev in šele pol leta ali leto kasneje ga je začel vgrajevati v golfa. Da je bila favoritka poizkusni zajček na nek način..

a mogoče kdo lahko to potrdi?


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Po maj 30, 2011 9:20 pm
Uporabniški avatarNekaj le znam..Prispevkov: 1139Pridružen: Ne avg 05, 2007 12:09 pm

Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Sr maj 23, 2012 6:32 am
Uporabniški avatarČlanČlanPrispevkov: 4445Kraj: LogatecPridružen: Sr jul 25, 2007 8:00 pm
Primerjava med 1.3 in 1.6 felicio:

http://www.theaa.com/staticdocs/pdf/car ... _R9837.PDF


Odsoten Profil

Prikaži prispevke prejšnjih:  Razvrsti po:

Časovni pas: UTC + 1 ura
Stran 1 od 1
13 prispevkov
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov
Išči za:
Napiši novo temo  Odgovori na temo
Pojdi na:  
Ne morete pisati prispevkov v temi
Ne morete odgovarjati na teme v forumu
Ne morete urejati prispevkov v temi
Ne morete brisati vaših prispevkov forumu