Avtor |
Sporočilo |
|
mish
|
Objavljeno: So jul 14, 2012 9:58 am |
|
|
- Prispevkov: 6551Kraj: DomžalePridružen: Po maj 09, 2005 2:56 pm
|
Očitno tudi pri nas. Je to naslednjica octavie? Citiram: Skoda has released new details about the 2013 Rapid, ahead of its launch this fall.
Previewed by the MissionL concept, the production model is the first vehicle to use the company's new design language that combines "perfect proportions" with "sharply drawn lines." As such, the car has a prominent grille, sculpted doors and an attractive rear end. Overall, the model measures 4,483mm long, 1,706mm wide and 1,461mm tall with a wheelbase that spans 2,602mm.
The cabin is relatively sparse, but features a clean design and numerous storage compartments. Since the car was designed with families in mind, it has best-in-class head and knee room as well as a cargo capacity of 550 liters (19.4 cubic feet) which can be expanded to 1,490 liters (52.6 cubic feet) when the rear seats are folded down. Three trim levels will be available and higher-end models can be equipped with heated seats, air conditioning and an infotainment system with GPS navigation.
Under the hood, a variety of engines will be available including:
A 1.6-liter TDI with outputs of 90 PS (66 kW / 88 hp) and 230 Nm (170 lb-ft) as well as 105 PS (77 kW / 103 hp) and 250 Nm (184 lb-ft) of torque. A 1.2-liter MPI with 75 PS (55 kW / 74 hp) and 112 Nm (83 lb-ft) of torque. A turbocharged 1.2-liter TSI with outputs of 86 PS (63 kW / 84 hp) and 160 Nm (118 lb-ft) as well as 105 PS (77 kW / 103 hp) and 175 Nm (129 lb-ft) of torque. A turbocharged 1.4-liter TSI with 122 PS (90 kW / 121 hp) and 200 Nm (147 lb-ft) of torque.
Depending on which engine is selected, it can be paired to a five-speed manual, a six-speed manual or a seven-speed DSG transmission.
Vir: worldcarfans.com    Upam da se octaviji ne bodo odpovedali na račun tega
|
Na vrh
|
|
dbola
|
Objavljeno: So jul 14, 2012 1:51 pm |
|
|
Nekaj le znam..Prispevkov: 1747Kraj: VelenjePridružen: Po maj 09, 2005 3:26 pm
|
To ni niti do kolen Octaviji. V bistvu je Polo z ritjo. Tak češki. 7cm krajši od Octavie. Pa tudi pošteno ožji. Malo širši je Rapid kot Fabia, 5 centi. Nekaj več na to temo http://www.autocar.co.uk/car-review/sko ... d-12-tsi-sNova Octavia pa bo precej večja od trenutne.
|
Na vrh
|
|
mish
|
Objavljeno: So jul 14, 2012 5:39 pm |
|
|
- Prispevkov: 6551Kraj: DomžalePridružen: Po maj 09, 2005 2:56 pm
|
Upam Srednje naslonjalo vidm da je s fabije, sem se ustrašil da bi šlo to kej nazaj .. omejevanje s strani VW. Tudi zadaj vidim da so samo trije senzorji. Šparanje na vsakem koraku torej. No sicer pa glede na to da je to manjši avto in ima ravno toliko placa kot O2 zadaj in v prtljažniku, to je pa vseeno pohvalno
|
Na vrh
|
|
mish
|
Objavljeno: Sr jul 18, 2012 8:23 am |
|
|
- Prispevkov: 6551Kraj: DomžalePridružen: Po maj 09, 2005 2:56 pm
|
|
Na vrh
|
|
dbola
|
Objavljeno: Sr jul 18, 2012 5:28 pm |
|
|
Nekaj le znam..Prispevkov: 1747Kraj: VelenjePridružen: Po maj 09, 2005 3:26 pm
|
Svetovna prestavitev bo v Splitu med 12. in 20. septembrom.
|
Na vrh
|
|
mish
|
Objavljeno: Sr jul 18, 2012 6:55 pm |
|
|
- Prispevkov: 6551Kraj: DomžalePridružen: Po maj 09, 2005 2:56 pm
|
So pa zbral tanajbolj lepo in predvsem gostoljubno mesto  btw, če kdo ni opazu, prva slikca v mojem prejšnjem postu je seat Toledo
|
Na vrh
|
|
dbola
|
Objavljeno: Po jul 30, 2012 6:24 pm |
|
|
Nekaj le znam..Prispevkov: 1747Kraj: VelenjePridružen: Po maj 09, 2005 3:26 pm
|
|
Na vrh
|
|
dejc
|
Objavljeno: Pe avg 24, 2012 11:50 am |
|
|
znalec Prispevkov: 1491Kraj: LjubljanaPridružen: Po sep 17, 2007 7:17 pm
|
|
Na vrh
|
|
Lantus
|
Objavljeno: So avg 25, 2012 9:58 pm |
|
|
Škoda loverPrispevkov: 237Kraj: ŽiriPridružen: Pe jan 19, 2007 8:47 am
|
|
Na vrh
|
|
_VeNoM_
|
Objavljeno: To sep 25, 2012 1:38 pm |
|
|
.:The Exorcist:. Prispevkov: 3001Kraj: LjubljanaPridružen: Če maj 05, 2005 12:22 pm
|
Motorčki so pa fajn: Škoda rapid kombilimuzina; 5 vrat, 5 sedežev dolžina: 4483 mm; prtljažnik: 550 l 1,2 MPI bencinski 4-valjni motor; 1198 cm3; 55 kW pri 5400 vrt/min; 112 Nm pri 3750 vrt/min; 5-stopenjski ročni menjalnik; prednji pogon; hitrost: 175 km/h; pospešek: 13,9 s; poraba: 6,1 l/100 km; emisije: 137 g/km (CO2) 1,2 TSI bencinski 4-valjni motor; 1197 cm3; 63 kW pri 4800 vrt/min; 160 Nm pri 1500 - 3500 vrt/min; 5-stopenjski ročni menjalnik; prednji pogon; hitrost: 183 km/h; pospešek: 11,8 s; poraba: 5,1 l/100 km; emisije: 119 g/km (CO2) 1,2 TSI bencinski 4-valjni motor; 1197 cm3; 77 kW pri 5000 vrt/min; 175 Nm pri 1550 - 4100 vrt/min; 6-stopenjski ročni menjalnik; prednji pogon; hitrost: 195 km/h; pospešek: 10,4 s; poraba: 5,4 l/100 km; emisije: 125 g/km (CO2) 1,4 TSI DSG bencinski 4-valjni motor; 1390 cm3; 90 kW pri 5000 vrt/min; 200 Nm pri 1500 - 4000 vrt/min; 7-stopenjski samodejni menjalnik; prednji pogon; hitrost: 206 km/h; pospešek: 9,5 s; poraba: 8,0 l/100 km; emisije: 134 g/km (CO2) 1,6 TDI dizelski 4-valjni motor; 1598 cm3; 66 kW pri 4200 vrt/min; 230 Nm pri 1500 - 2500 vrt/min; 5-stopenjski ročni menjalnik; prednji pogon; hitrost: --- km/h; pospešek: --- s; poraba: 4,2 l/100 km; emisije: 109 g/km (CO2) 1,6 TDI DSG dizelski 4-valjni motor; 1598 cm3; 66 kW pri 4200 vrt/min; 230 Nm pri 1500 - 2500 vrt/min; 7-stopenjski samodejni menjalnik; prednji pogon; hitrost: --- km/h; pospešek: --- s; poraba: 4,3 l/100 km; emisije: 114 g/km (CO2) 1,6 TDI DSG dizelski 4-valjni motor; 1598 cm3; 77 kW pri 4400 vrt/min; 250 Nm pri 1500 - 2500 vrt/min; 5-stopenjski ročni menjalnik; prednji pogon; hitrost: --- km/h; pospešek: --- s; poraba: 4,4 l/100 km; emisije: 114 g/km (CO2) čakamo na močnejše...
|
Na vrh
|
|
mish
|
Objavljeno: To sep 25, 2012 10:40 pm |
|
|
- Prispevkov: 6551Kraj: DomžalePridružen: Po maj 09, 2005 2:56 pm
|
Citiram: 1,4 TSI DSG
Tole je pa super šparovček če se ga predela na plin
|
Na vrh
|
|
mish
|
Objavljeno: Če nov 08, 2012 2:22 pm |
|
|
- Prispevkov: 6551Kraj: DomžalePridružen: Po maj 09, 2005 2:56 pm
|
 Šit, tole, v tej barvi, pa zleda lepo za popizdt
|
Na vrh
|
|
bfranc
|
Objavljeno: Če nov 08, 2012 3:04 pm |
|
|
Vreden znamkePrispevkov: 2028Kraj: DobrepoljePridružen: Pe jun 29, 2007 6:08 pm
|
Men je tud všeč, moti me edino, da je preveč podoben Kiji Optimi, vsaj prvi konec.  .
|
Na vrh
|
|
mish
|
Objavljeno: To nov 13, 2012 5:22 pm |
|
|
- Prispevkov: 6551Kraj: DomžalePridružen: Po maj 09, 2005 2:56 pm
|
Videl v živo, zgleda super. Kot zanimivost, zadnja stekla se mi zdijo precej temnejša kot so jih temnili do sedaj. Tukaj je malo slikc:     Mogoče se naslednjič dogovorim za kakšno vožnjo ko bom gor...
|
Na vrh
|
|
dbola
|
Objavljeno: Če nov 29, 2012 7:31 pm |
|
|
Nekaj le znam..Prispevkov: 1747Kraj: VelenjePridružen: Po maj 09, 2005 3:26 pm
|
so že v slo
|
Na vrh
|
|
_VeNoM_
|
Objavljeno: Ne dec 02, 2012 2:01 pm |
|
|
.:The Exorcist:. Prispevkov: 3001Kraj: LjubljanaPridružen: Če maj 05, 2005 12:22 pm
|
Ja in vašega sem videl  lep ni kaj...
|
Na vrh
|
|
tedy199
|
Objavljeno: Sr feb 20, 2013 1:47 pm |
|
|
Bosch pumpa majstrPrispevkov: 6Pridružen: To jul 31, 2012 2:43 pm
|
Super avto, sem imel priložnost stestirati tako TDI kot TSI motor. TDI me je malenkost bolj navdušil. Cena je lepo dostopna, čeprav mi je prodajalec zatrdil da je menda Škoda merila malo previsoko in da so ceno navili, tako da lahko pričakujemo do konca leta 2013 spust cene Škode Rapid za cca. 1000-2000€. Torej tja nekje na 16.000€ za TDI z vso opremo
|
Na vrh
|
|
|