Skoda Octavia Green E Line Concept Paris Motor Show 2010 Škoda predstavlja začetek novega obdobja. Za prvič v zgodovini te znamke, bi družba preuči model osebnega vozila z električnim pogonom za. Izhodišče, Škoda Octavia, modularni tla, primeren za odlično skupino, je potrebno dodajanje baterije, elektronsko krmilno enoto in električni motor. Po vsem svetu, razvoj električnih vozil spodbuditi k sodelovanju2emisij in s tem povezanih pritiskov na okolje za zmanjšanje vplivov.
Kot del skupine Skoda VW delnic Auto stališče, da je energije za električna vozila je treba vrniti na trajnosten način. Samo tako lahko energije iz generatorja za vožnjo kolesa v smislu varovanja okolja in energetske bilance.

Design
Zasnova poudarja, e-car prizadeva, da bi najvišji prijaznosti do okolja. Čist bel in bleščeče kromirani so mejnike električni pogon Octavia. Velja za modele z motorjem z notranjim zgorevanjem na izpušni plini, krom bar poveže z e-avtomobil na dva odsevnika na zadnji odbijač.
Varčevanje z energijo podrobno
Inside, običajno luči nadomesti z LED osvetlitev, ki zmanjšuje porabo energije bistveno. Panoramsko strešno okno nudi prostor za energijo s pomočjo sončnih celic. In kje ponavadi hiše vrtljajev, bosta pokazala, dokončno informacije o raven napolnjenosti baterije in dejanski uporabi. Na zaslonu navigacijskega sistema prikazuje, kako sedanji energije - ali da vožnjo motornih porabo energije ali energije, najde - na primer pri zaviranju ali v spustu po planinski poti.

Fleet preskusom na cesti
Že naslednje leto, floto električnih avtomobilov test Octavia na cesti so tako pomembne za zagotavljanje informacij o obliki vožnje brez emisij. Škoda kaže ta pritisk za inovacije in tehnične sposobnosti podjetja. Ta električni avtomobil bo dragocen dodatek k sedanji razpon Green Line z nizko porabo goriva modelov. Če vzorec pospešuje elektrokemične varianta je že raziskave v vsakdanje enostavnost uporabe, zanesljivost in predvsem vrednost za denar. Škoda je tudi na električni pogon, so osebni avtomobili, potrebne za ugotovitev odlično razmerje med ceno storitve.
Preko oddelkov za raziskave in razvoj v okviru skupine Volkswagen, je intenzivno ukvarjala s rešitve za še vedno zelo drage shranjevanje električne energije v akumulatorjih za potrošnika sprejemljivo raven.
Inženiring in vodljivosti
Električni pogon Škoda Octavia ima polmer 160 km. Kar je dovolj za najbolj razširjeno v Evropi, poslovne aplikacije. Približno polovica vseh dnevnih migrantov uporabo vozila za prevoz na delo. Spet pol vožnje manj kot deset kilometrov na izlet. Območju od 160 km bi bilo dovolj za popolnoma drug potovanja po delu - na primer nakupovanje ali imenovanja drugje. Riding zmaga baterijo med zaviranjem energijo nazaj skozi povratne povezave elektromotorja. Do 130 Nm zavorne sile nazaj na zmago. Pretvorba kinetične energije v Polnilni tok, in ne kinetično energijo v obliki izgube toplote skozi diski, da izgubijo, omogoča polnjenje baterije, ko avto e-zavore na motorju.
Baterija je po tleh zgradili prtljažnik. Ta je sestavljen iz 180 litij-ionskih celic (s premerom 150 mm in dolžine 650 mm) in je skupna zmogljivost 26,5 vatnih ur. Prav tehta okoli 315 kilogramov, in energizira električni motor, ki nepretrgoma 50 kW/69 KM in največja od 81 kW/115 KM. Še posebej visok navor 280 Nm, prvi in obratov motorja iz ostalo je na voljo, daje podatkov o pospešku e-car veliko moč in vitalnost - še posebej primeren za gladko pospeševanje v mestnem prometu in na lokalnih cestah v mestnih območjih. Električni pogon Octavia sprint v približno 12 sekundah od 0 do 100 km / h. Največja hitrost je elektronsko omejena na 135 km / h.
Funkcije, ki jih običajno motor z notranjim izgorevanjem ali pogon na ta e-car električno nadzorovano. To velja tako za ogrevanje in klimatizacijo. Ekstremne temperature lahko vplivajo na območje. Tovor področju e-car z namestitvijo baterij le delno zmanjšala. Stanovalca je pet sedežev na voljo, z istimi dimenzijami, kot udobje v Octavia z normalno vožnjo. Deblo je nosilnostjo 490 litrov, kar je 115 manj kot ta model s standardno opremo.

Prilagodljivo polnjenje
Ko dajatev zmanjka, litij-ionskih baterij preko standardnega konektorja, ki se uporablja po vsej Evropi, ponovno polnjenje. Polnjenje preko standardnih 230 voltov omrežja bo devet do deset ur, kar ustreza povprečju odmore čez noč. Če moč krema s 400 voltov na voljo, popolno polnjenje ne več kot tri ure, zaradi iznajdljiv, elektronsko krmiljenje polnilne napetosti. Tudi naložen kratek čas med odmorom, ali ga obiskujejo supermarket lahko znatno območju. Priključki za polnilec se nahajajo za emblem Škoda na žar in po običajnih pokrov rezervoarja.
Škoda Auto dostavijo e-car posebej za lajšanje okolja in zagotavljanjem trajnostne mobilnosti. Električnih avtomobilov lahko zlasti v mestnih območjih za znatno zmanjšanje okoljskih vprašanj ter tako prispevati k izboljšanju življenjskih razmer za prihodnje generacije.