Avtor Sporočilo

<  Novosti pri Škodi  ~  Green E Line

OdgovorObjavljeno: Po okt 11, 2010 9:30 am
Uporabniški avatarSimply cleverPrispevkov: 489Kraj: velenjePridružen: Sr maj 30, 2007 9:35 pm
Skoda Octavia Green E Line Concept

Paris Motor Show 2010 Škoda predstavlja začetek novega obdobja. Za prvič v zgodovini te znamke, bi družba preuči model osebnega vozila z električnim pogonom za. Izhodišče, Škoda Octavia, modularni tla, primeren za odlično skupino, je potrebno dodajanje baterije, elektronsko krmilno enoto in električni motor. Po vsem svetu, razvoj električnih vozil spodbuditi k sodelovanju2emisij in s tem povezanih pritiskov na okolje za zmanjšanje vplivov.
Kot del skupine Skoda VW delnic Auto stališče, da je energije za električna vozila je treba vrniti na trajnosten način. Samo tako lahko energije iz generatorja za vožnjo kolesa v smislu varovanja okolja in energetske bilance.

Slika

Design
Zasnova poudarja, e-car prizadeva, da bi najvišji prijaznosti do okolja. Čist bel in bleščeče kromirani so mejnike električni pogon Octavia. Velja za modele z motorjem z notranjim zgorevanjem na izpušni plini, krom bar poveže z e-avtomobil na dva odsevnika na zadnji odbijač.

Varčevanje z energijo podrobno
Inside, običajno luči nadomesti z LED osvetlitev, ki zmanjšuje porabo energije bistveno. Panoramsko strešno okno nudi prostor za energijo s pomočjo sončnih celic. In kje ponavadi hiše vrtljajev, bosta pokazala, dokončno informacije o raven napolnjenosti baterije in dejanski uporabi. Na zaslonu navigacijskega sistema prikazuje, kako sedanji energije - ali da vožnjo motornih porabo energije ali energije, najde - na primer pri zaviranju ali v spustu po planinski poti.

Slika

Fleet preskusom na cesti
Že naslednje leto, floto električnih avtomobilov test Octavia na cesti so tako pomembne za zagotavljanje informacij o obliki vožnje brez emisij. Škoda kaže ta pritisk za inovacije in tehnične sposobnosti podjetja. Ta električni avtomobil bo dragocen dodatek k sedanji razpon Green Line z nizko porabo goriva modelov. Če vzorec pospešuje elektrokemične varianta je že raziskave v vsakdanje enostavnost uporabe, zanesljivost in predvsem vrednost za denar. Škoda je tudi na električni pogon, so osebni avtomobili, potrebne za ugotovitev odlično razmerje med ceno storitve.
Preko oddelkov za raziskave in razvoj v okviru skupine Volkswagen, je intenzivno ukvarjala s rešitve za še vedno zelo drage shranjevanje električne energije v akumulatorjih za potrošnika sprejemljivo raven.

Inženiring in vodljivosti
Električni pogon Škoda Octavia ima polmer 160 km. Kar je dovolj za najbolj razširjeno v Evropi, poslovne aplikacije. Približno polovica vseh dnevnih migrantov uporabo vozila za prevoz na delo. Spet pol vožnje manj kot deset kilometrov na izlet. Območju od 160 km bi bilo dovolj za popolnoma drug potovanja po delu - na primer nakupovanje ali imenovanja drugje. Riding zmaga baterijo med zaviranjem energijo nazaj skozi povratne povezave elektromotorja. Do 130 Nm zavorne sile nazaj na zmago. Pretvorba kinetične energije v Polnilni tok, in ne kinetično energijo v obliki izgube toplote skozi diski, da izgubijo, omogoča polnjenje baterije, ko avto e-zavore na motorju.
Baterija je po tleh zgradili prtljažnik. Ta je sestavljen iz 180 litij-ionskih celic (s premerom 150 mm in dolžine 650 mm) in je skupna zmogljivost 26,5 vatnih ur. Prav tehta okoli 315 kilogramov, in energizira električni motor, ki nepretrgoma 50 kW/69 KM in največja od 81 kW/115 KM. Še posebej visok navor 280 Nm, prvi in obratov motorja iz ostalo je na voljo, daje podatkov o pospešku e-car veliko moč in vitalnost - še posebej primeren za gladko pospeševanje v mestnem prometu in na lokalnih cestah v mestnih območjih. Električni pogon Octavia sprint v približno 12 sekundah od 0 do 100 km / h. Največja hitrost je elektronsko omejena na 135 km / h.
Funkcije, ki jih običajno motor z notranjim izgorevanjem ali pogon na ta e-car električno nadzorovano. To velja tako za ogrevanje in klimatizacijo. Ekstremne temperature lahko vplivajo na območje. Tovor področju e-car z namestitvijo baterij le delno zmanjšala. Stanovalca je pet sedežev na voljo, z istimi dimenzijami, kot udobje v Octavia z normalno vožnjo. Deblo je nosilnostjo 490 litrov, kar je 115 manj kot ta model s standardno opremo.

Slika

Prilagodljivo polnjenje
Ko dajatev zmanjka, litij-ionskih baterij preko standardnega konektorja, ki se uporablja po vsej Evropi, ponovno polnjenje. Polnjenje preko standardnih 230 voltov omrežja bo devet do deset ur, kar ustreza povprečju odmore čez noč. Če moč krema s 400 voltov na voljo, popolno polnjenje ne več kot tri ure, zaradi iznajdljiv, elektronsko krmiljenje polnilne napetosti. Tudi naložen kratek čas med odmorom, ali ga obiskujejo supermarket lahko znatno območju. Priključki za polnilec se nahajajo za emblem Škoda na žar in po običajnih pokrov rezervoarja.
Škoda Auto dostavijo e-car posebej za lajšanje okolja in zagotavljanjem trajnostne mobilnosti. Električnih avtomobilov lahko zlasti v mestnih območjih za znatno zmanjšanje okoljskih vprašanj ter tako prispevati k izboljšanju življenjskih razmer za prihodnje generacije.


Odsoten Profil WWW
OdgovorObjavljeno: Po okt 11, 2010 9:31 am
Uporabniški avatarSimply cleverPrispevkov: 489Kraj: velenjePridružen: Sr maj 30, 2007 9:35 pm

Odsoten Profil WWW
OdgovorObjavljeno: Po okt 11, 2010 9:36 am
Uporabniški avatarSimply cleverPrispevkov: 489Kraj: velenjePridružen: Sr maj 30, 2007 9:35 pm

Odsoten Profil WWW
OdgovorObjavljeno: Pe jun 10, 2011 9:09 am
Uporabniški avatarŠkoda loverPrispevkov: 211Kraj: GorenjskaPridružen: Če jun 10, 2010 7:58 pm
Škoda se pripravlja na dobo električne mobilnosti, ki jo bo začela Octavia Green E Line.


Na prvem mednarodnem kongresu o električni mobilnosti, ki jo je organizirala Fakulteta za promet češke visoke šole za tehniko v Pragi (České Vysoké Učení Technické), je češki avtomobilski proizvajalec z Octavio Green E Line prvič na Češkem predstavil študijo svojega vozila na izključno električni pogon. Škoda je s konceptnim vozilom dokazala svojo inovativnost in tehnično podkovanost ter jasno opredelila svojo zavzetost tako za varovanje okolja kot tudi za trajno mobilnost. Prva testna vozila bodo po cestah vozila še letos.

Po ocenah strokovnjakov bodo električna vozila v prihodnosti igrala vedno pomembnejšo vlogo pri zmanjševanju emisij CO2. Škoda bo pri razvoju elektromotorjev v sodelovanju s koncernom Volkswagen pri tem prevzela vodilno vlogo. Petr Kristl, vodja oddelka za električno mobilnost pri češki znamki, pravi: „S polno paro razvijamo alternativne pogonske sisteme. Octavia Green E Line odraža strokovno podkovanost našega razvojnega oddelka. Na tem področju smo že dosegli izjemen napredek in pred sabo imamo jasen cilj: mobilnost brez škodljivih emisij.“

Octavia Green E Line temelji na serijskem modelu Octavia Combi. Ta je zaradi svoje modularne zasnove dna vozila idealna za vgradnjo baterij, elektronske krmilne enote in elektromotorja. Trajna moč motorja znaša 60 kW, največja moč pa 85 kW. Največji navor 270 Nm je glede na pogon na voljo že pri speljevanju. Ta dinamika je idealna predvsem za mestno vožnjo. Octavia Green E Line za pospešek 0–100 km/h potrebuje le 12 s. Najvišja hitrost je omejena na 135 km/h.

Octavia Green E Line črpa električno energijo iz sodobne litij-ionske baterije, ki zagotavlja akcijski radij 150 km. Baterija je sestavljena iz 180 posameznih litij-ionskih celic, omogoča 26,5 kWh električne energije in tehta pribl. 315 kg. Med vožnjo se pri zaviranju z motorjem energija s pomočjo rekuperacije ponovno shranjuje v bateriji.

Baterija je vgrajena pod sredinskim in zadnjim delom dna vozila ter deloma v prtljažniku. Pet sedežev potnikom zagotavlja isto mero udobja, kot so ga deležni v Octavii Combi z motorjem z notranjim zgorevanjem. Prtljažnik Octavie Green E Line zaradi baterije ni praktično nič manjši – njegova prostornina znaša namreč največ 490 l.

Če je stanje litij-ionske baterije nizko, jo je moč znova napolniti preko klasične električne vtičnice. Ko baterijo priključite na običajno električno omrežje (230 V), se popolnoma napolni v 8 urah. Pri polnjenju z jakim tokom (400 V) se čas polnjenja skrajša na 4 ure.

Pri znamki Škoda načrtujejo, da bodo testne Octavie Combi na električni pogon po cestah vozile še v letošnjem letu. S tem bodo pridobili tudi podrobne informacije tako o primernosti za vsakodnevno rabo kot tudi o funkcionalnosti, zanesljivosti in varnosti električnih vozil.


vir: http://www.avtomanija.com/default.asp?rb=3&id=6940

lp


Odsoten Profil

Prikaži prispevke prejšnjih:  Razvrsti po:

Časovni pas: UTC + 1 ura
Stran 1 od 1
4 prispevkov
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov
Išči za:
Napiši novo temo  Odgovori na temo
Pojdi na:  
Ne morete pisati prispevkov v temi
Ne morete odgovarjati na teme v forumu
Ne morete urejati prispevkov v temi
Ne morete brisati vaših prispevkov forumu
cron