Avtor Sporočilo

<  Testi vozil  ~  octavia 2.0 tdi, passat 2.0 tdi, audi a4 2.0 tdi

OdgovorObjavljeno: So okt 08, 2005 7:26 pm
Uporabniški avatarŠkoda loverPrispevkov: 184Pridružen: Pe avg 26, 2005 5:11 pm
ste brali danasnje sobotno delo?

notr primerjalni test teh 3 modelov! :knjiga:


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: So okt 08, 2005 10:17 pm
Uporabniški avatar--Prispevkov: 6551Kraj: DomžalePridružen: Po maj 09, 2005 2:56 pm
vidu sam nism bral.






hruške, jabuke, slive... :D


Odsoten Profil WWW
OdgovorObjavljeno: Ne okt 09, 2005 4:27 pm
Uporabniški avatarbil aktiven, sedaj zanikamPrispevkov: 1646Kraj: Loška dolina - LJPridružen: Sr avg 24, 2005 9:32 pm
JAh tle je tole.... malce zamudno toda vseeno :D

Audi A4 2.0 TDI, škoda octavia 2.0 TDi in VW passat 2.0 TDI DPF

Trojica tokrat primerjanih avtomobilov je lep dokaz, da očitek skupini Volkswagen, da v lastni hiši s sorodnimi avtomobili različnih blagovnih znamk uprizarja kanibalizem, ne drži. Namreč, res imajo vsi trije veliko enakih sestavnih delov in jih poganja enak motor, a se razlikujejo tako po velikosti in prostornosti kot po obliki in kakovosti posameznih sestavnih delov in izdelave. Zaradi tega so censko različno umeščeni in imajo tudi različne kupce.
Slovenski zastopnik nam je za tokratno primerjavo posodil različno opremljene avtomobile, vse tri blagovne znamke se tudi sicer v tem pogledu precej razlikujejo, zato smo bili primorani izpustiti neposredno primerjavo opreme. Audi A4 je namreč na voljo le z enim (deželnim) serijskim opremskim paketom, kupci lahko potem izbirajo iz množice (doplačljivih) dodatkov, za škodo octavia in VW passat pa je pripravljenih več serijskih opremskih paketov. Primerjanje Audijevega paketa z najdražjima pri Škodi in Volkswagnu, kakršna sta imela testna avtomobila, bi zato povsem popačilo realno censko razmerje. VW passat highline, recimo, je dražji od audija A4. Tako smo za referenčno ceno pri vseh treh vzeli najcenejšo izvedenko, pri kateri si še lahko omislite dvolitrski motor TDI, v osnovno ceno passata pa tudi ni vštet filter trdnih delcev DPF, ki ga sicer podraži za približno 150 tolarskih tisočakov.
Testna vozila so bila dodatno opremljena in zato dražja od osnovnih izvedenk, tudi njihove maloprodajne cene smo zapisali v tabelo s tehničnimi podatki. Octavia je imela serijski opremski paket elegance in dodano kovinsko karoserijsko barvo, večfunkcijski prikazovalnik, 16-palčna lita platišča ter usnjeni paket in v usnje odet volanski obroč. Pri passatu je šlo za serijski opremski paket highline in dodano biserno kovinsko karoserijsko barvo, alarmno napravo s trobljo z lastnim napajanjem, nadomestno kolo z aluminijastim platiščem, zmogljiv avtoradio CDR 500 plus z osmimi zvočniki, prednji meglenki, večfunkcijski in v usnje odet volanski obroč, dekorativne vložke iz orehovine, dodatno ogrevanje, sistem za pomoč pri parkiranju ter sistem zračnih blazin. Audi je imel med doplačljivimi dodatki biserno kovinsko karoserijsko barvo, odlično delujoče športno podvozje, v usnje odet volanski obroč, po višini nastavljiv voznikov sedež, deljiv naslon zadnje klopi, sijajni paket, alarmni sistem z nadzorom notranjosti, stikalo za dnevne luči, radio concert, posebno sedežno oblazinjenje (s tkanino strato), nadomestno kolo običajne velikosti, prtljažni paket (z mrežo za pritrditev tovora), lita platišča in športne sedeže. Tako, zdaj veste, čemu gre pripisati censke razlike med osnovnimi in testnimi izvedenkami.
Škoda octavia je avtomobil, namenjen racionalnemu kupcu, ki daje prednost še praktični izrabi notranjosti avtomobila. Glede na tokratna tekmeca ima škoda sicer najkrajšo medosno razdaljo in zaostaja tudi glede zunanjih mer, a vse skupaj nadoknadi z domiselno razporeditvijo milimetrov v kabini in s karoserijsko zasnovo. Octavia je namreč petvratna kombilimuzina, kar pomeni, da njen zadek lahko izkoriščate kot pri karavanih, zaradi deljivega in sklopljivega naslona zadnje klopi pa se tu odpirajo številne možnosti prevoza prtljage, ki jih pri tekmecih ni. Njen prtljažnik je že v osnovi skoraj enakih mer kot pri nekaj večjem passatu, slednjega pa ovira limuzinska odprtina prtljažnika, ki omejuje predvsem višino tovora.
Naslednja velika prednost octavie je vrednost glede na vloženi denar, saj je ob praktično enaki tehniki in solidnem, čeprav malenkost premehko vzmetenem podvozju od passata cenejša za dober milijon in od audija celo za več kot 1,8 milijona tolarjev! Seveda drži, da ste prikrajšani v oblikovnem pogledu, saj octavia zlasti v kabini ne blesti, da so uporabljeni materiali (plastika, oblazinjenje) že na pogled bolj ceneni in da zvočna zatesnitev kabine ni na povsem enaki ravni. Klimatska naprava je sicer zmogljiva, a jo kazi glasen prezračevalni sistem, gibi prestavne ročice so glede na prejšnjo octavio precej bolj natančni, a še vedno je nekaj prostora za izboljšave in pri volanskem mehanizmu bi si želel bolj neposrednega odziva. A pod črto je octavia v novi izdaji temeljit in vsebinsko bogat avtomobil, zato velja o njej razmisliti, tudi če doslej niste bili Škodin privrženec.
VW passat je najmlajši v tokrat primerjani trojici, zato je tudi najsodobnejši, v nekaterih malenkostih celo korak pred audijem. Tako ima v opremi recimo že električno ročno zavoro, medtem ko imata tekmeca še klasično mehansko. Tudi v oblikovnem smislu predstavlja večji preskok glede na predhodnika kot octavia ali A4, po potovalnem udobju in vozniškem občutku pa ga postavljam povsem ob bok dražjemu tekmecu iz Ingolstadta. Je največji med tremi in najprostornejši, z najvišjo ter najširšo kabino, kar sploh ni zanemarljivo. Še toliko bolj, ker ima za krepkih 6 cm daljšo medosno razdaljo, kar bodo cenili zlasti višjerasli potniki.
Glede voznih lastnosti passat prednjači pred octavio in bi bil, če A4 ne bi imel dodanega športnega podvozja, povsem izenačen z audijem. Podvozje se niti pri odločnejši vožnji ne vda in dokler cesta ni res zavita, pri passatu ne boste natančno vedeli, ali ima zagotovo pogon le na prednji kolesi. Tudi zvočna zatesnitev kabine je odlična, čeprav motorni trušč doseže kabino, je pa v novi generacijski izdaji kabina na pogled elegantnejša in precej bolj »audijevska«, kakor bi bilo to še primerno glede na censko razliko. Pa naj vas fotografija ne zavede, saj gre pri passatu za najdražjo izvedenko s paketom highline in je za vse, kar vidite, treba globoko seči v žep. Vseeno je tudi pri cenejših izvedenkah znotraj vzoren. Passat je sicer precej dražji od octavie in je zato pri tehtanju vrednosti glede na ceno v zlati sredini, a tisti bonus pri oblikovnih podrobnostih, voznem počutju in kakovosti materialov vsekakor odtehta razliko.
Čeprav tehnično soroden, audi A4 ni iz istega testa. Glede zasnove se tesno, morda že kar preveč navezuje na predhodnika, kar pomeni, da na prvi pogled, z izjemo žarometov, maske hladilnika in zadnjih luči, ni nič drugačen kot prej. Pa naj vas znova ne zavedejo fotografije, saj ima audi dodana 17-palčna kolesa, kar vpliva ne samo na vozne lastnosti, ampak tudi na njegov videz. S takšnimi kolesi bi bila recimo tudi škoda octavia precej bolj atraktivna, še toliko bolj, če bi imela nižje športne blažilnike. Kljub temu da številke govorijo drugače, je zaradi prostorske ureditve in nižje kabine še najmanj prostoren v trojici, kar bodo sicer cenili nižjerasli vozniki, ker se bodo počutili bolj »zlite« z avtomobilom, a potniki na zadnji klopi bodo vsekakor prikrajšani za potovalno udobje. V resnici je audijeva notranjost še najbolj naklonjena vozniku; pred njim je vse pričakovano domišljeno in urejeno, glede kakovosti izdelave in materialov pa je že skoraj odveč omenjati, da je odlična. Audiji so pač prestižni avtomobili in njihova splošna kakovost je že v serijski opremi.
Za denar, ki ga morate odšteti za A4, bi sicer pričakoval nekaj več radodarnosti pri serijski opremi, saj morate recimo v osnovnem paketu za upravljanje stekel v zadnjih vratih še vedno vrteti ročico, kakor smo to počeli v dobrih starih časih stoenk in yugov. A te drobne nedoslednosti, tako značilne za nemško avtomobilsko industrijo, so pač davek na prilagoditev cen posameznim trgom in jih poznajo tudi pri BMW in Mercedes-Benzu. Tudi s 460-litrskim prtljažnikom A4 krepko zaostaja za passatom in octavio, zaradi limuzinske oblike zadka in s tem omejene uporabnosti bi le stežka zadovoljil družinske potrebe, ko gre za daljše poti. Zato pa prednjači pri zvočni zatesnitvi kabine, ima odlično ozvočenje in po subjektivnem občutku najbolj dodelano zračenje kabine, pri čemer se pohvalo zasluži tudi zmogljiva klimatska naprava. Še to, s športnim podvozjem je A4 izjemno vodljiv avtomobil, pri katerem prideta do izraza dobra lega na cesti in čvrstost karoserije. Naj bo cesta še tako zavita, zanesljivost, ki jo občuti voznik, je vredna vsakega vloženega tolarja. In ob tej športnosti potovalno udobje nič ne trpi, ker je A4 izjemno uravnotežen.
Vse tri avtomobile poganja isti turbodizel, serijsko opremljen z ročnim šeststopenjskim menjalnikom, za katerega je značilno, da je malo (pre)glasen, a hkrati izjemno prožen in zmogljiv, ko gre za doseganje velike hitrosti. Med njegove dobre lastnosti pa velja prišteti še izjemno skromnost pri porabi goriva, če je voznik prizanesljiv pri pospeševanju in sprotno pretika v višje prestave. Zanimivo je tudi, da tovarne navajajo različne podatke o izpustu ogljikovega dioksida v ozračje, pri čemer je octavia še najbolj prijazna do okolja, razlikujejo pa se tudi podatki o zmogljivosti. Škoda je najlažja med tremi, zato najbolje pospešuje, pri doseganju največje hitrosti pa bi tehnike zlahka osumili, da so zadevo uskladili ceni primerno. Češ za audija se ne spodobi, da bi ga prehitevale škode in volkswagni.Sicer količnik karoserijskega zračnega upora pri audiju znaša 0,28, pri passatu 0,281 in pri škodi 0,30. Zasnovi posameznega avtomobila gre tudi pripisati, da tekmeci nimajo enako velikih posod za gorivo in tu je octavia prikrajšana.
Pod črto se Volkswagnu ni bati za kupce, če bo še naprej skrbel za uravnoteženo ponudbo pri posameznih blagovnih znamkah. Pri tokrat primerjani trojici avtomobilov se zdi, da mu to dobro uspeva. Ker so avtomobili primerljivi pri plačilu zavarovanja in imajo povsem enako splošno jamstvo in jamstvo zoper prerjavenje pločevine, sledi logičen sklep. Kolikor denarja – toliko muzike. Pri izbiri med octavio in passatom prva pomeni bolje naložen denar, drugi pa boljšo vožnjo. Z audijem boste sicer na slabšem glede prostornosti, a nekaj štejeta tudi prestiž blagovne znamke in splošna kakovost, ki je tu na najvišji ravni. Če se že moram opredeliti, bi sam v garažo zapeljal passata, ki se mi zdi najbolj uravnotežen med tremi, njegova cena pa je še sprejemljiva tudi za slovenski trg.

vir: Spletno DELO

http://www.delo.si/index.php?sv_path=43,50&id=e80fe414432bc58a375a4915aa59364e04&source=Delo

Za ogled morate biti registrirani! :knjiga:


Odsoten Profil WWW
OdgovorObjavljeno: Ne okt 09, 2005 7:04 pm
Uporabniški avatar--Prispevkov: 6551Kraj: DomžalePridružen: Po maj 09, 2005 2:56 pm
Citiram:
Pod črto se Volkswagnu ni bati za kupce, če bo še naprej skrbel za uravnoteženo ponudbo pri posameznih blagovnih znamkah. Pri tokrat primerjani trojici avtomobilov se zdi, da mu to dobro uspeva. Ker so avtomobili primerljivi pri plačilu zavarovanja in imajo povsem enako splošno jamstvo in jamstvo zoper prerjavenje pločevine, sledi logičen sklep. Kolikor denarja – toliko muzike. Pri izbiri med octavio in passatom prva pomeni bolje naložen denar, drugi pa boljšo vožnjo. Z audijem boste sicer na slabšem glede prostornosti, a nekaj štejeta tudi prestiž blagovne znamke in splošna kakovost, ki je tu na najvišji ravni.


zelo lepo napisano


Odsoten Profil WWW

Prikaži prispevke prejšnjih:  Razvrsti po:

Časovni pas: UTC + 1 ura
Stran 1 od 1
4 prispevkov
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost
Išči za:
Napiši novo temo  Odgovori na temo
Pojdi na:  
Ne morete pisati prispevkov v temi
Ne morete odgovarjati na teme v forumu
Ne morete urejati prispevkov v temi
Ne morete brisati vaših prispevkov forumu