Avtor Sporočilo

<  Testi vozil  ~  Test Fabia 1.6 SPORT by Fađola

OdgovorObjavljeno: Pe avg 03, 2007 6:57 pm
Uporabniški avatarBlack RS PowerBlack RS PowerPrispevkov: 523Kraj: LjubljanaPridružen: Po okt 03, 2005 3:00 pm
Kot že toliko krat po prej se na redni servis vedno odpravim na Dolenjsko. Ja prelepa Dolenjska,... hribčki na hribčkih vinogradi, majhne sive ceste, ki vodijo do njih, kot nalašč za panoramske-testne vožnje.

Da se ne oddaljim od testa, se hitro vrnem na zemljo in že stojim pred čisto novo škodo Fabio II.

Črna barva, belo lahkirana streha, kolesa odeta v 16 palična lita platišča, rahlo tonirana stekla, na zadku sramežljiv napis 16V.

Notranjost zelo umirjena, na športno opremljenost tega vozila nakazuje le usnjen trikrak volan, ki ga poznamo že iz oktavije in roomsterja, ter zelo odlični športni sedeži.

Opremljenost/notranjost
Nova Fabija je bila opremljena z odličnim klimatskim sistemom, ki ga poznamo že iz mnogih hišnih in družinskih modelov. Klimatronik zelo solidno in predvsem hitro ohladi notranjost vozila. Kontrolna stikala in vse pomembne informacije se bohotijo na velikem prikazovalniku, kateri nas poleg željene temperature obvešča tudi o načinu potovanja zraka po kabini in zunanji temperaturi zraka.
Zelo pohvalno so skrajšali ročico za pomik sedežev naprej in nazaj, tako da ta ne bode več v noge.
Notranjost je skoraj v celoti povzeta po Roomsterju, kar že tudi nakazuje zunanjost.
Kar se tiče notranjosti je vozilo zrastlo, s tem mislim na kvaliteto izbranih in uporabljenih materialov, ki so sedaj boljši in predvsem manj plastični.
Dodano je tudi nekaj novodobnih igrač, kot je AUX vhod za priklop zunanjega mp3 predvajalnika, kar mislim da ni nič slabega, kako deluje pa žal nisem uspel testirati. Sedeži res enkratni, vendar se jih je potrebno privaditi saj bunkice v njih sprva delujejo moteče, a ko se jih navadiš, res odlični "čeprav so v stari RS-ki po mojem mnenju za odtenek boljši".

Zelo me je zmotilo kar nekaj stvari, ki bi močno ovirale odločitev za nakup. Pri škodi so ga spet po nekem čudnem marketinško-racionalizacijskem spletu pihnili v temo.

V kolikor si želiš informacije o temperaturi vode, je zato potrebno doplačati, saj si lahko pri novi fabiji omislite 3 različne "števce". Ja prav ste prebrali 3 različne, malo čudno ampak očitno dobro za nekaj.
Armatura, ki se po sredini spusti k nogam in optično, ter delno fizično razdeli vozilo na dva dela močno bode v noge. To bodo najbolj občutili višji vozniki saj rob, ki nekako zaključuje podaljšek preveč sega v voznikov nožni prostor. Kot nasvet bi bilo mogoče bolje če bi se ta del podaljšal in zlil kar s spodnjim delom.
Kar so izboljšali z uporabo kvalitetnejših materialov so pokvarili z ceneno sivo plastiko "kvazi imitacijo aluminija", katera je našla svoj prostor na ročkah za odpiranje vrat, obrobah zračnikov,...

Izgled/zunanjost
Kot sem sprva trdil, ter se pritoževal nad novo obliko Fabije, moram priznati, da ni spet tako čudna in grda. Še posebaj barvna kombinacija črne in bele strehe ali temno modre in bele strehe "še bolj všečna" mi slednja deluje zelo okusno. Avto kot tak sem ter ta obrne tudi kakšno glavo, na parkirišču pa opaziš na sveže opranem vozilu veliko prstnih odtisov še posebej na stranskih steklih. Sprednij del deluje zelo umirjeno, zadnji pa nekako ne povezano. Zadnje luči nekako ne pašejo k zadku.
Pri sport paketu bi poleg športnih sedežev, volana in 16 palčnih platišč pričakoval vsaj rahlo trše in znižano vzmetenje saj vse skupaj deluje bolj terensko kot športno. Precejšnja oddaljenost od tal sicer pripomore za udobno in umirjeno potovanje, ter požiranje neravnin in cestnih napak, a kaj ko si zaželiš malo bolj dinamične vožnje vse skupaj postane zelo neprijetno. Avto postane zelo podkrmarjen in to brez kakšni pretiravanj. Zadnja vrata so prelahka in se zelo težko zapirajo. S tem mislim da je potrebno kar močno potisniti vrata da se zapro. Pokrov motorja "še vedno" kar smešno nima amortizerja, ki bi držal pokrov odprt, ja kovinska palica ima še kar svoje mesto ob strani.
Da je vse skupaj še boj smešno poskrbi pokrov za dotakanje goriva. Odpiranje ni več blokirano, vratca se enostavno odpro pokrovček pa odklenete z ključem. Smešno.

Motor/zmogljivost
O tehničnih podatkih ni smisla izgubljati stavkov, ker si to lahko vsak prebere na vseh testih in brošurah.
V vozilu je bil nameščen trenutno najmočnejši bencinski motor 1.6 literski, 16 ventilski agregat z 105 konjskimi silami, ki naj bi ponujal vsaj malo športnih užitkov. A to so le sanje. Motor v 1., 2., prestavi skoraj ne pokaže tistega, kar je napisano na papirju. 3. in 4. prestava se nekako potrudita in avto z mukami priženeta do 160-170 km/h, 5. prestava pa števec počasi pripelje 180 km/h. Menjalnik čudno naravnan in ne natančen, prestavna ročica pa neokusna in prav nič prijetna za otip.
Edino, kar me je zabavalo pri tem motorju je bil zvok. Zvok v višjih vrtljajih lepo renči in daje športen zvok. A kaj ko vse skupaj ostane le pri zvoku.

Zaključek
Povzetek celotnega testa? Vozilo sem imel v uporabi skoraj cel teden, tako da sem ga lahko dobil kar realen občutek in si ustvaril dokaj objektivno sliko.
Avto je daleč od slabega. Zanimivo oblikovan "sledi hišnim linijam", dobro opremljen z smešno ponudbo motorjev. V kolikor se odločate za nakup, vam ne bo žal! A če si vsaj kdaj zaželite malo športnosti in želite lažje prehitevati potem naj bo vaša izbira tdi 105 km. Škoda je želela z novo obliko privabiti mlade? Očitno se moje potrebe in želje močno razlikujejo od drugih.
Kot sem napisal že pri Roomsterju soliden avto z dobro opremo.

Mogoče bo moje mnenje drugačno prihodnje leto, ko tovarna ponudi RS izvedbo z dvem motorjema, ki bosta dosti bolj resna. Veliko pa bodo morali škodini inženirji razmisliti in spremeniti pri podvozju in izgledu, kajti ne eno ne drugo ne deluje športno in vsaj malo atraktivno.

Testno vozilo je posodilo podjetje
PAN JAN d.o.o.
Trebnje
uradni prodajalec in serviser vozil Škoda



zahvaljujem se za izkazano zaupanje

Za SkodaTeam

:twistedevil: Fađola :twistedevil:


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Pe avg 03, 2007 7:09 pm
Uporabniški avatarbil aktiven, sedaj zanikamPrispevkov: 1646Kraj: Loška dolina - LJPridružen: Sr avg 24, 2005 9:32 pm
Zanimivo ?huh?

za moje pojme ima nova Fabia 3 napake, dve si že omenil:

- kazalec za temperaturo ni serijski pri vseh izvedbah (slabo :dry: , poleg tega pa je še števec nekako prazen)
- odpiranje pokrova rezervoarja s ključem :dry:
- ena "rikverc" luč, men osebno ni všeč

sicer pa ostalo je to to sicer pa jo kmalu tudi sam dobim u roke ko bo zamenjala dosedanjo 16V.....


Odsoten Profil WWW
OdgovorObjavljeno: Pe avg 03, 2007 8:35 pm
Dedek MrazPrispevkov: 939Kraj: LjubljanaPridružen: Če sep 15, 2005 12:34 pm
slab teden kasneje sem tudi sam vozil isto fabijo ko je bila moja žival na rednem servisu... ok to da ne potegne mi je bilo jasno... poraba 8l ob lepi občasno športni vožnji - brez pripomb.. moti omenjeni ključ za rezervar, visoko sedenje, z menjalnikom sem se lepo pogovarjal, bremze delujejo odlično in jih je lahko nadzirati, lega na cesti je odlična dokler je hitrost majhna... pri malo večji avto dobesedno plava... klima avtomatska - idelana varianta, avtoradio in ozvočenje zelo solidno. Zanimiva je možnost dajanja zadnje police v eno nižjo pozicijo... kaj dosežete s tem nimam pojma, ampak je zanimivo...

Pod črto - jest bi v tem trenutku raje vzel staro fabijo, še posebej ko se pogovarjamo o vstopnem modelu... dražji modeli so bolj odrasli, ampak še vedno moti čriček ki se je oglašal v tapeti...

lp


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Sr avg 08, 2007 3:32 pm
Uporabniški avatar--Prispevkov: 6551Kraj: DomžalePridružen: Po maj 09, 2005 2:56 pm
kakšne dva tedna nazaj sem vozil tanovo 1.4 sport - res, da je nepremičnina, sam oprema pa vse je zelo na nivoju in morm rečt da je izredno luštna, tko - "user frendly". Sam gre ne nikamor ..


Odsoten Profil WWW
OdgovorObjavljeno: Sr okt 03, 2007 1:33 pm
Češki fan!Prispevkov: 18Pridružen: Sr okt 03, 2007 1:20 pm
Glede raznih RS izvedb pa ne vem kakšnih motorjev:
Takoj, ko iz salona zapelješ na cesto z 50km/h omejitvijo imaš lahko kaj mešan občutek, če že ne ia,ia,ia,ia........


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Sr okt 03, 2007 2:55 pm
Uporabniški avatarNekaj le znam..Prispevkov: 1748Kraj: Dežela opojnih trenutkovPridružen: So avg 27, 2005 6:29 pm
kaj si hotel s tem povedat?


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Sr okt 03, 2007 3:57 pm
Uporabniški avatarVreden znamkePrispevkov: 2562Pridružen: Pe maj 06, 2005 9:34 am
Tudi jaz ne razumem.


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Sr okt 03, 2007 8:16 pm
Češki fan!Prispevkov: 18Pridružen: Sr okt 03, 2007 1:20 pm
Hotel sem povedati, da ne razumem, kako se v avte npr.:nižji srednji razred vgrajujejo mašine 150KM, v življenju pa ti to nič prav ne pride, če pogledamo CPP.
Še večji nonsuz pa je to, da je oprema avta (tudi varnostni elementi) pogojena z močnejšimi motorji.........
Ps.:Pa ni to mišljeno samo za škodo.


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Sr okt 03, 2007 8:42 pm
Uporabniški avatarVreden znamkePrispevkov: 2562Pridružen: Pe maj 06, 2005 9:34 am
hondas je napisal/-a:
Hotel sem povedati, da ne razumem, kako se v avte npr.:nižji srednji razred vgrajujejo mašine 150KM, v življenju pa ti to nič prav ne pride, če pogledamo CPP.


Marsikdo se ne bi strinjal s tem. Vse je odvisno od tega, kakšen tip voznika si in za kaj avto uporabljaš. Lahko si pa kupiš 1.2 mašino (tako kot jaz) in se voziš na 11 porabi, če se ti to zdi normalno. Zato ob menjavi avta, niti pomislila ne bom o avtu pod 130 KM, ker s čim takim (ob predpostavki, da je avto težak 1300 kg) nimam na cesti kaj početi. Veliko prehitevam (ker priznam, da toliko počasnih in gnilih voznikov, ki mislijo, da so sami na svetu in da imamo vsi 20 ur na dan čas za njihova brutalna pospeševanja od 0 do 50 v eni minuti, ne premore vsaka država) in lahko povem, da ti navor še kako pride prav. Hitreje in bolj varno prehitiš. Sploh pa, kot se za zakompleksanega slovenceljna spodobi, butelj pospeši, ko vidi, da ga začneš prehitevati. Tako pa teraš na blokado ob porabi 20 in še nikamor ne greš. :N:

Da ne omenjam kombinacije klime s šibkim motorjem. Poraba blizu 15 in nikamor, ampak res nikamor, se ne premaknem.
In potem gledam specifikacije mojega jajčka v primerjavi z novejšimi - 11,4 s do 100 proti 12 in krepko navzgor za novejše, težje avte. Pa saj samo plačuješ dražjo registracijo, da se lahko premikaš počasneje kot en uno z 1.1 motorjem. :blink:

Vse je odvisno od tega, kakšen voznik si, za tiste, ki ga radi tiščijo imajo na voljo RS/GT/ST itd. modele, za tiste, ki pa avto vozijo umirjeno, pa pridejo prav šibkejši motorji, katerih vzdrževanje je ponavadi ugodno in stroški registracije nizki.


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Sr okt 03, 2007 11:18 pm
Dedek MrazPrispevkov: 939Kraj: LjubljanaPridružen: Če sep 15, 2005 12:34 pm
Zate je idelana fabia RS... navora ogromno, moči dovolj, poraba nizka...

:twistedevil:


Odsoten Profil

Prikaži prispevke prejšnjih:  Razvrsti po:

Časovni pas: UTC + 1 ura
Stran 1 od 1
10 prispevkov
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost
Išči za:
Napiši novo temo  Odgovori na temo
Pojdi na:  
Ne morete pisati prispevkov v temi
Ne morete odgovarjati na teme v forumu
Ne morete urejati prispevkov v temi
Ne morete brisati vaših prispevkov forumu