Avtor Sporočilo

<  Ostala vozila  ~  Xsara Picasso od Bfranc

OdgovorObjavljeno: Pe jun 06, 2014 8:32 pm
Uporabniški avatarVreden znamkePrispevkov: 2028Kraj: DobrepoljePridružen: Pe jun 29, 2007 6:08 pm
Ne smem mimo, da nebi predstavil avtomobila. ki je zamenjal Škodo Fabio, katero smo imeli pri hiši več kot dve leti.Priznam, da mi je bilo kar hudo, ko sem jo pustil pri prodajalcu in še sam snel dol tablice.

No in evo, k hiši je prišel prvi enoprostorec in sicer Xsara Picasso l.2002 z 2.0 hdi 90 KM motorjem oprema exclusive.Kar pogrešam je samo tempomat in dežni senzor.Ima nekaj hib, ki jih bom popravil sproti, najprej je prišel na vrsto mali servis - olje in filtri, ker mi je drugi dan zagorela lučka za servis.Naslednji pa pride prednji kolesni ležaj, ker se je začel oglašat na AC proti domu in to že prvi dan. :crazi:

Od dodatne opreme ima:
- original navigacijo, katero sem odkril po naključju v predalu v prtljažniku, prodajalec najbrž ni vedel nič o tem.
- zložljiva ogledala
- avtoradio sam povečuje glasnost med vožnjo in brisalci sami prilagajajo hitrost brisanja sorazmerno hitrosti
- 4x el. stekla
- multifunkcijski volan

Zaenkrat lahko samo to napišem, ker vso opremo sproti odkrivam ,kolkor je do zdaj videno, avto je iz uvoza, slovenski lastnik ga je imel 7 let in redno servisiral, po videnih listkih pri motorju - niso novi ampak že zbledeli in umazani.

No in slike:

Slika
Slika
Slika
Slika

otroci imajo dovolj prostora zadaj in mizic
Slika

najbolje zanimiva rešitev upravljanja navigacije in nastavitev.....daljinec
Slika

z zaslonom navigacije in ure ter datuma imam nekaj težav, ker ko se segreje zaslon izginejo številke spodaj in zgoraj.Iščem že cel teden nadomestni zaslon, vendar ga ni ker večinoma so navadni zasloni z uro in datumom.
Slika

Prvi vtisi od Xsare....presenetila me je poraba....taka velika gajba in porabi samo 5 litrov nafte, pa ne šparamo avtomobila, prevozili že več kot 1000 km. :):
Zanimivo je tudi ponoči, ko pogledaš med volan na števec in tam je tema...ker ga ni, je na sredini, najboljša cvetka je da Xsara Picasso nima obratomerja. :hmm: Udobje med vožnjo je res dobro, kakor pravijo, da je Citroen mehek.
Citroen je poskrbel tudi za nakupovanje in ti modeli imajo v prtljažniku zložljivi nakupovalni voziček na kolesih. :o

Evo to je to, kaj se bo dogajalo pa še poročam.


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Pe jun 06, 2014 8:38 pm
Uporabniški avatarPsihič na ŠkodePrispevkov: 942Pridružen: Sr apr 07, 2010 12:07 am
Super avto, želim da bi dobro in dolgo služil namenu :svaka: . Če bo pa kako vprašanje (sicer poznam zgolj navadno Xsaro, samo so nekateri detajli vseeno podobni), pa kar z besedo na dan.


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Pe jun 06, 2014 8:45 pm
Uporabniški avatarVreden znamkePrispevkov: 2028Kraj: DobrepoljePridružen: Pe jun 29, 2007 6:08 pm
Hvala Horn3t, jest tud upam da bo brez težav, do zdaj ima prevoženih 203kkm.

Mogoče bi ti lahko mal povprašal v Nemčiji, če imajo zaslon za navigacijo ni pa nujno, ker najprej bom menjal polarizacijsko folijo na LCD-ju in pol da vidim,kako je na stvari.Zaslon dela, ko pogledaš od strani ,samo svetloba ne gre čez to folijo.


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Pe jun 06, 2014 10:12 pm
Uporabniški avatarPsihič na ŠkodePrispevkov: 942Pridružen: Sr apr 07, 2010 12:07 am
Lahko povprašam, samo Citroeni tu gor niso ravno med najbolj priljubljenimi avtomobili.


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Ne jun 22, 2014 7:14 am
Uporabniški avatarVreden znamkePrispevkov: 2028Kraj: DobrepoljePridružen: Pe jun 29, 2007 6:08 pm
Matr sem imel srečo, pokličem kr enga iz bolhe za števec in reče 40 eur.Pridem do njega in rečem, a bi imel mogoče z navigacijo?Pa človek odgovori, pa veš da imam tud z navigacijo. Je pa en tip, ki se ukvarja z rezervnimi deli, moral pa sem samo premenjat zaslon, ker teh števcev je malo morje, z enim in dvema priklopoma, moj je z dvema.
Samo zadeva še vedno ne funkcionira kot bi morala, ker se pregrevajo eni upori in čez čas malenkost izginejo spodaj in zgoraj črke...bomo poskusli z montažo majhnega ventilatorja za števcem, da bo hladil.


Drugač pa, v tem času prevozili že 5000 km, računalnik še vedno kaže 6l/100km, realna poraba je manjša.Za 22 litrov nafte(30 eur) sem prevozil 470km , klima non-stop prižgana.
Za tako gajbo(velik čelni upor) je to zelo malo, pa ne da zdaj hvalim Citroena, samo motor 2.0 HDI me je zelo presenetil v primerjavi z 1.9 tdi PD ki je kao bolj ekološki.


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Ne jun 22, 2014 10:27 am
Uporabniški avatarPsihič na ŠkodePrispevkov: 942Pridružen: Sr apr 07, 2010 12:07 am
Samo, da je zadeva urejena :svaka:


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Po jun 23, 2014 7:45 am
znalecznalecPrispevkov: 1491Kraj: LjubljanaPridružen: Po sep 17, 2007 7:17 pm
2.0 HDI drugače ni slab motor. Edino kar ga rado poheca je EGR. Se pa zadeva hudičevo lepo navija. Vsaj 100kW različice.


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Po jun 23, 2014 8:05 am
Uporabniški avatarVreden znamkePrispevkov: 2028Kraj: DobrepoljePridružen: Pe jun 29, 2007 6:08 pm
Možnost je iz 90KM na 120KM brez kakršnih koli predelav ali pa okvar motorja, pol naprej je treba že vgradit interkuler in ostale dobrote.Tole različico ki jo imam jaz kar lepo zamori klima v kakšnem klancu, ima pa precej dolga prestavna razmerja in mogoče je to tud en od razlogov, da ga zamori v klancih.


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Po jun 23, 2014 8:54 am
znalecznalecPrispevkov: 1491Kraj: LjubljanaPridružen: Po sep 17, 2007 7:17 pm
Verjetno bi bila že z IC-jem ogromna razlika. Pri 100kW različici, ki je bila navita na 165KS se je poznala temperatura vstopnega zraka, če si ga malce dlje teral. Smo zamenjal IC z nekoliko večjim in se je precej poznalo.


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Po jun 23, 2014 8:59 am
Uporabniški avatarVreden znamkePrispevkov: 2028Kraj: DobrepoljePridružen: Pe jun 29, 2007 6:08 pm
In kam se vgradi IC - pred hladilnik vode ali za odbijač na levi strani?


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Po jun 23, 2014 12:18 pm
znalecznalecPrispevkov: 1491Kraj: LjubljanaPridružen: Po sep 17, 2007 7:17 pm
Pred hladilnik vode in na mesto kjer imaš čim boljši pretok zraka. Koliko imaš na voljo prostora med odbijačem in hladilnikom klime in motorje?

IC-je dobiš različnih dimenzij. Nekaj bi se moralo najti.


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Po jun 23, 2014 12:40 pm
Uporabniški avatarVreden znamkePrispevkov: 2028Kraj: DobrepoljePridružen: Pe jun 29, 2007 6:08 pm
Če ti je kaj znan IC od Mondeota, mi že par let stoji doma in ne vem kaj z njim, pa mogoče bi lahko kaj skombiniral z njim...in zdele mal premišljujem, če bi probal, kolkor sem gledal neki po netu, je kar podoben IC mondeo in xsara, firmi že tako sodelujejo skupaj, samo čudno, mondeo 90km ima IC ta xsara isto 90KM pa nima.

Prostora je pa bolj malo,med motorjem in hladilnikom manj kot 10cm, že tako so ventilator hladilnika in klime dali pred hladilnik(na zunanjo stran). Moram počakat, da mi žena pripelje avto domov in da bolj pogledam zadevo, kje in kako.


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: To jun 24, 2014 9:50 am
znalecznalecPrispevkov: 1491Kraj: LjubljanaPridružen: Po sep 17, 2007 7:17 pm
Ne vem kakšen je IC od Mondeota. Meter v roke pa akcija :D

Mondeo 90KS je TDDI motor, ki nima neke povezave z HDI-jem. Mondeo mk3 se mi zdi, da je imel PSA motor samo v 2.2 različici. 2.0 TDCi je fordov proizvod. Mk4 pa ima PSA motorje.
Focus MK2 pa ima vse motorje od PSA.

Prej bi mogoče pasal kak IC od Mazde ali Peugeota z istim motorjem. Za mazdo nisem prepričan, če je imela takšen motor v katerem modelu. Peugeot pa skoraj zagotovo. Je pa res, da ti zakomplicira, ker so ventilatorji pred hladilnikom in ne za hladilnikom :blink:

IC nima nekega efekta, če imaš pred njim že kakšen toplotni izmenjevalnik ali pa, če ga namestiš nekam kjer ni pretoka zraka.


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: To sep 23, 2014 6:16 pm
Uporabniški avatarVreden znamkePrispevkov: 2028Kraj: DobrepoljePridružen: Pe jun 29, 2007 6:08 pm
Men nič jasno...zamenjal ležaj spredaj, ker je tulilo, po zamenjavi se je kmalu spet pojavilo to tuljenje od ležaja....danes šel po komplet pesto z ležajem in zamenjal in evo ga opet tuljenje.Kaj je možno da so gume, ker ko zavijam v levo, tega zvoka ni več in to je en znak, da je ležaj zanič?Nazobčane gume vem da imajo tisti značilni zvok kot letalo pri vzletu, tle pa je en konstantni brneč zvok in se s hitrostjo malo spremeni.
Jutri probam dat gor še rezervno gumo in pol ne vem več, kaj naj še gledam. :crazi:


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Sr sep 24, 2014 6:38 am
Uporabniški avatarČlanČlanPrispevkov: 4445Kraj: LogatecPridružen: Sr jul 25, 2007 8:00 pm
Ohh kolikokrat so se ljudje že "nategnili" ko so menjali ležaj namesto gume :)

Najbrž je res guma veš. Sicer sem tudi sam naredil en mali doktorat iz teh ležajev. Sem menjal dva v roku meseca, na koncu menjal celo pesto, ker smo pogruntali da je bila zvita pesta.

Razen če bi bil mogoče homokinetični zglob, ker drugega vrtljivega pa že skoraj ne more biti.


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Sr sep 24, 2014 6:46 am
Uporabniški avatarSimply cleverPrispevkov: 429Kraj: BohinjPridružen: To mar 22, 2011 8:13 am
bfranc je napisal/-a:
Men nič jasno...zamenjal ležaj spredaj, ker je tulilo, po zamenjavi se je kmalu spet pojavilo to tuljenje od ležaja....danes šel po komplet pesto z ležajem in zamenjal in evo ga opet tuljenje.Kaj je možno da so gume, ker ko zavijam v levo, tega zvoka ni več in to je en znak, da je ležaj zanič?Nazobčane gume vem da imajo tisti značilni zvok kot letalo pri vzletu, tle pa je en konstantni brneč zvok in se s hitrostjo malo spremeni.
Jutri probam dat gor še rezervno gumo in pol ne vem več, kaj naj še gledam. :crazi:


Jaz sem imel stopničasto obrabljene gume ob robu, sem tudi misli, da je ležaj....


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Sr sep 24, 2014 7:14 am
Uporabniški avatarVreden znamkePrispevkov: 2028Kraj: DobrepoljePridružen: Pe jun 29, 2007 6:08 pm
Zanimivo je to, da ko sva šla z ženo prvi dan po AC z avtom domov, se je ta zvok šele začel in je bil skoraj neslišen, še serviser citroena je rekel isti dan, ko sem mu peljal avto , da ga pregleda in je bila njegova prva opazka, da je to sigurno prvi levi ležaj.Edino, da je zadnji in da se zvok v tem picasotu prenaša na sprednji del, ker zadaj je bil ležaj skoraj brez masti.
Da pa zdaj menjam ležaje brez da vem kateri, je pa to čista neumnost, ker prednji je 40 eur in se ga da vprešat, zadnji pa je 120 eur.Pol pa še orodje, spredaj je matica za gedore 35 in zadaj 39, vse so naredili da je za zihr in da sam doma z enim standardnim normalnim orodjem ne moreš menjat.


Odsoten Profil

Prikaži prispevke prejšnjih:  Razvrsti po:

Časovni pas: UTC + 1 ura
Stran 1 od 2
32 prispevkov
Pojdi na stran 1, 2  Naslednja
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov
Išči za:
Napiši novo temo  Odgovori na temo
Pojdi na:  
Ne morete pisati prispevkov v temi
Ne morete odgovarjati na teme v forumu
Ne morete urejati prispevkov v temi
Ne morete brisati vaših prispevkov forumu