Avtor Sporočilo

<  Ostala vozila  ~  Xsara Picasso od Bfranc

OdgovorObjavljeno: Po sep 29, 2014 8:33 am
Uporabniški avatarVreden znamkePrispevkov: 2028Kraj: DobrepoljePridružen: Pe jun 29, 2007 6:08 pm
Men še manj jasno....zamenjal levo gumo z rezervno, ki je letna in še nerabljena in zato nebi smela bit stopničasta, pa ta Francoz noče in noče ubogat in še vedno spušča tisti zvok, kot da je ležaj hin.

Sem pa pol gledal gume in našel eno težavo na levi strani...

levi rob gume:
Slika

desni rob gume:
Slika

Samo, če se bi tolk guma naslanjala na zunanji rob, pol bi se vsaj tako jaz mislim to videlo že na pogled od strani, avto pa gre tudi naravnost, ko spustim volan.Je pa res, da ko zavijam v levo in desno tuljenje izgine in se pojavi samo, ko grem naravnost.

Kaj kdo ve, kje v okolici Ljubljane imajo najcenejšo optiko podvozja ?


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Po sep 29, 2014 12:03 pm
Uporabniški avatarPsihič na ŠkodePrispevkov: 942Pridružen: Sr apr 07, 2010 12:07 am
Na naši Xsari je bilo podobno, samo na zadnji osi - krivec je bila "slavna" prema. Tule pa res ne vem, kaj bi bil razlog :hmm:


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Po sep 29, 2014 12:22 pm
Uporabniški avatarŠkoda majstrPrispevkov: 148Pridružen: Pe avg 05, 2011 4:15 pm
Samo naglas razmišljam. Mogoče pa pri hitrosti ujame zrak pod plastiko koloteka, pa pol ta pritisne na gumo. Sm to že doživljal, ampak ne da bi mi gumo tko radiralo.

Lp, Matej


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Po sep 29, 2014 3:57 pm
Uporabniški avatarVreden znamkePrispevkov: 2028Kraj: DobrepoljePridružen: Pe jun 29, 2007 6:08 pm
Težko rečem, da ima tukaj zrak kaj zraven, da guma tuli in jo pobira.Roka in končnik pa tudi nima zračnosti tako, da men tukaj logika odpove.
Hiter test z vrvico okol avtomobila in vaser vaga pa tudi ni pokazal,da je podvozje iz linije(ajde ne me za tole "homemade" varjanto križat). :blush:

Vprašanje je tukaj, zakaj gumo pobira po zunanji strani in istočasno povzroča tuljenje, če je podvozje brez lufta, ko je avtomobil dvignjen? Metrski pajsar ni premaknil nobenga končnika in roke čeprav sem se kar precej naslanjal na njega.


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Po sep 29, 2014 9:44 pm
znalecznalecPrispevkov: 1491Kraj: LjubljanaPridružen: Po sep 17, 2007 7:17 pm
Si bil na optiki? Z vrvico je tko tko. Ne križam! Samo povem, da je lahko mm pa ti dela sranje. Fajn bi blo prevert kakšen imaš camber. Če pri vožnji po ravnini ne vleče volana v nobeno smer potem imaš toe OK.
Sicer pa Sava je. j**i ga. Enkrat in bilo je prvič, zadnjič in nikoli več. Pa še v grabnu sem pristal zaradi nje :D

PS: Kakšni so slovenski izrazi za camber, toe in caster?


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: To sep 30, 2014 6:06 am
Škoda voznik!Prispevkov: 83Pridružen: So dec 28, 2013 5:20 pm
Za takšno obrabo koles je edini razlog ki mi pride na pamet, da imaš prevelik naklon koles. Če si prav razlagam iz slik, ti pobira zunanji rob gume (možno je, da ti gume stojijo tako \\----// - upam da si predstavljaš iz skice)

Sem imel enkrat isti problem, vendar na notranji strani in krepko bolj ekstremno, sem peljal na optiko in so ugotovili, da je zmaknjeno za ~1cm

Slovenski pojmi bi bili pa nekako:
Camber - navpični naklon koles (kot zaostajanja) - gledano avto od spredaj/zadaj
Toe - stekanje koles - gledano avto z vrha
Caster - zatek koles (nagim celotnega amortizerja glede na navpično os) - gledano avto s strani


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: To sep 30, 2014 6:16 am
znalecznalecPrispevkov: 1491Kraj: LjubljanaPridružen: Po sep 17, 2007 7:17 pm
@Qwyx potem bo takole? Toe - iztekanje, camber - previs, caster - zaostajanje?

@bfranc preveri ležaje amortizerja spredaj oz vpetje amortizerja v koš.


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: To sep 30, 2014 6:44 am
Uporabniški avatarVreden znamkePrispevkov: 2028Kraj: DobrepoljePridružen: Pe jun 29, 2007 6:08 pm
Na optiki še nisem bil, volan ne vleče nikamor, pobira pa samo levi zunanji rob.To je najbrž prejšni lastnik nekam pribil z kolesom in bogve kaj je zvito,jest sumim da je zvita roka zato tudi zunanji rob.


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: To sep 30, 2014 9:08 am
znalecznalecPrispevkov: 1491Kraj: LjubljanaPridružen: Po sep 17, 2007 7:17 pm
Tudi to je lahko ja, zvita roka.


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: To sep 30, 2014 12:05 pm
Uporabniški avatarČlanČlanPrispevkov: 4445Kraj: LogatecPridružen: Sr jul 25, 2007 8:00 pm
Ok, res da je bolj za virtualno dirkanje, ampak pomeni in nastavitve so takorekoč enake, če bo komu kaj pomagalo:

http://slorbr.berglez.si/sl/pomoc-nasve ... ika-setupi

Glede imen ima pa več ali manj Qwyx prav. Camber se reče enostavno naklon.

Kakšen imaš pa pritisk v pnevmatikah? Jaz sem še tako lahko pazil in bil na optiki dvakrat, pa mi je pobiralo Uniroyalke po ovinkih. Zdaj imam napolnjene na 2,7 in se pozna eno malenkost. S tem da v mokrem še zmeraj odlično primejo, ne glede na to da nimajo nič več profila.


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: To sep 30, 2014 12:09 pm
Uporabniški avatarVreden znamkePrispevkov: 2028Kraj: DobrepoljePridružen: Pe jun 29, 2007 6:08 pm
Napolnjeno na 2.7 isto kot ti.


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Pe jan 16, 2015 9:30 pm
Škoda loverPrispevkov: 238Pridružen: Ne jun 15, 2008 6:40 pm
Mal me firbec matra, kako si rešil zadevo s pobiranjem gume oz. tuljenjem ležaja?


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: So jan 17, 2015 8:27 am
Uporabniški avatarVreden znamkePrispevkov: 2028Kraj: DobrepoljePridružen: Pe jun 29, 2007 6:08 pm
Se mi sploh ne da več s tem ubadat, sploh od takrat, ko sem kupil komplet sprednje pesto in brez veze še enkrat razdiral.Za zadnji ležaj pa ne mislim plačat 130 eur.....zakaj bi jaz delal za avto in ne on zame, ko pa prodajam pa sem zmerom v izgubi.


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: So jan 17, 2015 11:26 pm
Škoda loverPrispevkov: 238Pridružen: Ne jun 15, 2008 6:40 pm
bfranc je napisal/-a:
Se mi sploh ne da več s tem ubadat, sploh od takrat, ko sem kupil komplet sprednje pesto in brez veze še enkrat razdiral.Za zadnji ležaj pa ne mislim plačat 130 eur.....zakaj bi jaz delal za avto in ne on zame, ko pa prodajam pa sem zmerom v izgubi.



A gume ti pa ne pobira več? Torej ni bil prednji ležaj, niti pesto ampak naj bi bil zadnji ležaj?
A 130€ je original ležaj?


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Ne jan 18, 2015 5:59 am
Uporabniški avatarVreden znamkePrispevkov: 2028Kraj: DobrepoljePridružen: Pe jun 29, 2007 6:08 pm
Na tehničnem mi je omenil, da imam malenkost luft v desni roki,tako da čakam na pomlad in vidim kaj bo z gumami.Ležaj pa ja, v trgovini mi je rekel cca.130 eur, ker se ne da vprešat ležaja pri tem modelau ampak samo menjava z komplet zadnjim pestom, kateri ima še gor obroč za abs.


Odsoten Profil

Prikaži prispevke prejšnjih:  Razvrsti po:

Časovni pas: UTC + 1 ura
Stran 2 od 2
32 prispevkov
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost
Išči za:
Napiši novo temo  Odgovori na temo
Pojdi na:  
Ne morete pisati prispevkov v temi
Ne morete odgovarjati na teme v forumu
Ne morete urejati prispevkov v temi
Ne morete brisati vaših prispevkov forumu