Avtor Sporočilo

<  Ostala vozila  ~  Bemfla...

OdgovorObjavljeno: Če maj 14, 2009 11:01 pm
Uporabniški avatarČlanČlanPrispevkov: 478Kraj: TolminPridružen: Ne maj 15, 2005 10:20 am
Naj po dolgem času spet predstavim svoj avto...Gre za BMW E36 325 Coupe...ki je bil delezen nekaj manjših in večih predelav...Avto se je v osnovi predeloval za drift,vendar je popolnoma homologiran za uporabo na cesti... :buny:

Predelave:
Dirkalni volan...
4-Točkovni pas...
Recaro sedezi...
Short shifter...
Hid. Ročna...
Temnjene sipe (Zadnje tri)...
Za sprednjimi sedezi je praznina ;) ...
Izpušni kolektorji od E36 M3-ja...
Zadnji lonec od E36 M3,do njega vodita dve direktni cevi fi 60mm...
Sprednji in zadnji Strut...
Povečan kot zasuka sprednji koles...
Sprednji stabilizator od E36 M3-ja...
Vzmeti Eibach (-50mm),20% trši amortizeri...
Trenutno je na 15 col od E34...
Dirkalna špera (75%)...

Predelave,ki sledijo:
Zadnji stabilizator od E36 M3-ja...
Podvozje od E36 M3-ja...
ITB-ji od E36 M3 3.2...
Še mal kilc spustit...
Ter še nekaj malega,vendar o tem pa kasneje,ko se bo usaj premaknilo z točke 0...


Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Pe maj 15, 2009 4:38 am
Uporabniški avatarČlanČlanPrispevkov: 4445Kraj: LogatecPridružen: Sr jul 25, 2007 8:00 pm
ja končno si se tud to makino spomnu dat tukaj gor :twistedevil:

nič te ne vidim več na naših koncih :blink:

a s tem ti pa nič ne rit odnaša kot prej s felicio :P


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Pe maj 15, 2009 3:07 pm
Uporabniški avatarČlanČlanPrispevkov: 478Kraj: TolminPridružen: Ne maj 15, 2005 10:20 am
Sej se ze skor pol leta nism pelju skoz vase kraje...ce bo po sreci ze priletim zdej v kratkem;)

Oh...odnasa ze odnasa,sam bolj kontrolirano :P


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Pe maj 15, 2009 4:18 pm
Uporabniški avatarNekaj le znam..Prispevkov: 1139Pridružen: Ne avg 05, 2007 12:09 pm
Ja dobro si sestavil tale dirkalnik.

Če bi imel še zadnje sedeže not bi lahko kak dan peljal na faks...Al pa raje ne...Kako je že odgovoru Bobi ko sem mu reku naj gre s tabo domov? - "Jaz imam rad svoje življenje" :): :P


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Pe maj 15, 2009 9:04 pm
Uporabniški avatarmoderator/članmoderator/članPrispevkov: 1907Kraj: LjubljanaPridružen: Če jul 27, 2006 9:27 pm
lepo napreduješ s predelavami! bravo;)

veš kaj me zanima - čist tko za orientacijo: kok dnarja so novi teli amortizerji s fedri?


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Pe maj 15, 2009 9:13 pm
Simply cleverPrispevkov: 683Pridružen: To sep 05, 2006 7:51 pm
A je slučajno kdo že slišal za recesijo? :hysterical: Glede na tko obilne predelave.
BTW,se mi dopade uno-kontrolirano odnaša. :twistedevil:


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Pe maj 15, 2009 11:34 pm
Uporabniški avatarČlanČlanPrispevkov: 478Kraj: TolminPridružen: Ne maj 15, 2005 10:20 am
No...večina reci se je predelala pred recesijo ;)
Vzmeti so me prišle nekje 180 eur (25% popust),amortizeri pa mislim da cirka 200 eur...sam nism gvišn ker to sm dal delat slabo leto nazaj....


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Sr maj 20, 2009 11:41 am
Uporabniški avatarSimply cleverPrispevkov: 565Kraj: LjubljanaPridružen: So maj 14, 2005 6:46 pm
Hm, cisto iz firbca, zakaj se pa nisi odlocil v startu za E36 compacta, ki je verjetno precej lazji, glede na to da ima pol manj riti? Ali so potem kaksni deli nekompatibilni?


Odsoten Profil WWW
OdgovorObjavljeno: Sr maj 20, 2009 1:49 pm
Uporabniški avatar--Prispevkov: 6551Kraj: DomžalePridružen: Po maj 09, 2005 2:56 pm
V compacta dvomim da so vgrajevali 2.5 motor ;)


Odsoten Profil WWW
OdgovorObjavljeno: Če maj 21, 2009 2:43 pm
Uporabniški avatarSimply cleverPrispevkov: 565Kraj: LjubljanaPridružen: So maj 14, 2005 6:46 pm
Wikipedia pravi da so: http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_Compact

Citiram:
1.6 L I4 102 PS (101 hp/75 kW)
1.9 L 105 PS (104 hp/77 kW)
1.8 L I4 140 PS (138 hp/103 kW)
1.9 L I4 140 PS (138 hp/103 kW)
2.5 L I6 170 PS (168 hp/125 kW)
1.6 L I4 Petrol/Biogas 87 PS (86 hp/64 kW)
1.7 L I4 diesel 90 PS (89 hp/66 kW)

...German buyers had the exclusive and rare 323ti option with a 2.5L, 170 PS (125 kW; 168 hp) Inline-6.



Govorim za E36. Je pa res bolj redek... sploh pri nas.

No, ena dva se najdeta od E36:
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=2758252&show=1
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=2535464&show=1

Se pa verjetno razlog za neuporabo compacta skriva tule.

Citiram:
In order to save space, the E36/5 made use of a smaller semi-trailing arm rear axle derived from the older 3-series (E30). The inherent design of the trailing arm suspension was that it favoured oversteer. Consequently, the Compact received mixed reviews from the automotive press, some claiming the chassis was the most balanced of the E36 range, while others said that the car wandered and darted in a straight line, and was uncomposed in the corners.



Ali je kaj čisto tretjega?


Odsoten Profil WWW
OdgovorObjavljeno: Če maj 21, 2009 3:57 pm
Uporabniški avatarČlanČlanPrispevkov: 478Kraj: TolminPridružen: Ne maj 15, 2005 10:20 am
Za coupe-ja sm se odlocil zaradi togosti karoserije...saj ima veliko močnejšo od compacta ter limuzine...Po eni strani tudi zaradi dolzine,saj je compact kar kratek in posledično krajsa medosna razdalja,res da je boljši na tehničnih in počasnih progah,vedar je teško nadzorljiv pri visokih hitrostih in dolgih ovinkih,ter ker ima najnizjo karoserijo (višina le te pomeni nizje tezišče)...vendar v večini zaradi togosti....
V compakta ni problem dat močnejše masine,sam pri nas so po večini le od 1.6 do 2.0 če se ne motim...kar je večje gre vendar je treba samo za menjavo motorja,menjalnika,pogonskega sklopa,pustiti veliko denarja (poznam primera,eden je imel 2.5 in eden je dal masino od M3 (3.0) v njega).
Ce je volja in znanje in seveda denar pa lahko tudi coupe shujša na 1200 kg(popolnoma oguljen M3,z polovično kletko) ali še manj z uporabo karbona,poljestra in rezanjem pločevine na pravih mestih!
Tako,da teza me trenutno ne skrbi.... :P


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Če maj 21, 2009 4:21 pm
Uporabniški avatarNekaj le znam..Prispevkov: 1139Pridružen: Ne avg 05, 2007 12:09 pm
Aja neki te moram vprašat, k te še nism...Kam greš probat nastavitve oziroma kje imaš svojo testno progo? Od Tmina do Kobarida?


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Če maj 21, 2009 7:34 pm
Uporabniški avatarČlanČlanPrispevkov: 478Kraj: TolminPridružen: Ne maj 15, 2005 10:20 am
Za stestirat,ponavad pod kasarno,pa še to ko je dez....Za sprobat nastavitve pa................................. :P


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Sr jun 17, 2009 11:17 am
Uporabniški avatarČlanČlanPrispevkov: 478Kraj: TolminPridružen: Ne maj 15, 2005 10:20 am
no pa se je le premaknilo s točke 0.... :P

Slika

Še en kolektorček za nardit,pol pa probat če paše ali ne oz. pašal bo pa če bo treba karoserijo rezat :P :twistedevil:


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Sr jun 17, 2009 11:55 am
Uporabniški avatarmoderator/članmoderator/članPrispevkov: 1907Kraj: LjubljanaPridružen: Če jul 27, 2006 9:27 pm
oooo nooorc! ;# iz 6 v 1 :)


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Sr jun 17, 2009 1:41 pm
Uporabniški avatarČlanČlanPrispevkov: 4445Kraj: LogatecPridružen: Sr jul 25, 2007 8:00 pm
Kam si dal krivit cevi?

Maš to inox ali plehnate cevi?


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Sr jun 17, 2009 4:06 pm
Uporabniški avatarČlanČlanPrispevkov: 478Kraj: TolminPridružen: Ne maj 15, 2005 10:20 am
To so varilni loki,ki se jih dobi v merkurju...
Kolkr vem,so iz navadnega zeleza s steno 2.6 mm ravno tako cevi...
Inox je zaenkrat predrag,ker gre za prvi poskus in učenje...


Odsoten Profil

Prikaži prispevke prejšnjih:  Razvrsti po:

Časovni pas: UTC + 1 ura
Stran 1 od 6
99 prispevkov
Pojdi na stran 1, 2, 3, 4, 5, 6  Naslednja
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov
Išči za:
Napiši novo temo  Odgovori na temo
Pojdi na:  
Ne morete pisati prispevkov v temi
Ne morete odgovarjati na teme v forumu
Ne morete urejati prispevkov v temi
Ne morete brisati vaših prispevkov forumu
cron