Avtor Sporočilo

<  Ostala vozila  ~  Tatra 813

OdgovorObjavljeno: Sr sep 26, 2012 2:58 pm
Uporabniški avatar--Prispevkov: 6551Kraj: DomžalePridružen: Po maj 09, 2005 2:56 pm
Mal gledam off road stroje, vidm da the ultimate je pa Tatra ... ni terena da ne pride skor :)

http://www.youtube.com/watch?v=mi8SlYGt0YM
http://www.youtube.com/watch?v=V2T3ubko ... re=related


V12 Multifuel 17.640 ccm (poraba je 5 pomojm :D )
990Nm navora in samo 266 konj .. no ja, za kamion letnik 67 je kr ok :)


Več info:
http://en.wikipedia.org/wiki/Tatra_813


Odsoten Profil WWW
OdgovorObjavljeno: Sr sep 26, 2012 3:25 pm
Uporabniški avatarNekaj le znam..Prispevkov: 1139Pridružen: Ne avg 05, 2007 12:09 pm
Hudo ja...Kaki ruski Urali so tud hudi kamjoni.


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: To maj 03, 2016 7:52 pm
Škoda loverPrispevkov: 357Pridružen: Če jan 07, 2016 11:51 am
Čista klasika!

Evo link
http://www.tatra.cz/

Zanimivo, da pa sodeluje z Renault-om!

Drugače so to zelo uporabni in večni kamioni!

Še vedno vladajo v peskokopih in kot letališki gasilci!

Vedno ko katero vidim mi gredo kocine pokonci, ko se spomnim, kaj vse smo počeli z njimi in kje so vse bili!

Najboljše so tiste škatlaste in trampus (Kabina).

Škoda, ker pri nas ni uradnega zastopnika in serviserja!

Z značilnostjo zadnjih koles na noter nagnjenih spodaj, ko ni bil naložen.
Slika

Legendarna od ElektroZagreb
Slika

Ena Slovaška ujeta na poti iz Karlovca proti Zagrebu....
Slika

en gumidefekt na dan je bil zagarantiran :laugh:laugh:laugh

Ena iz deponije Barje

Slika
Slika
Slika
Slika
Slika

zanimivo je pa bilo to da je imela tastara sinhroniziran menjalnik, prestave pa glih kontra....s prvo brzino si začel od sebe naprej :laugh

novejši tip pa je imel že normalne brzine, menjalnik pa nesinhroniziran, ko si šaltal za gor si moral auskuplat, za dol pa še dodatno "međugas", pa še medmenjalnik je imela, na prestavnem "drogu" je bil še gumb za vmesne prestave (katere ni bilo treba auskuplat) , ..., nenavajenega je kar hitro zmedlo vse skup.........:laugh:laugh

vožnja pa užitek, sploh v terenu, 6x6 pogon :buny:

Gozdarska T148 dela čudeže :respect:
https://www.youtube.com/watch?time_cont ... Vl1yP5jgX0

Kolikor jo naložiš, ona vedno pelje...
Cinkan pleh in slovanska duša!
:svaka:


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: So jun 10, 2017 8:03 am
Škoda loverPrispevkov: 357Pridružen: Če jan 07, 2016 11:51 am
Da ne odpiram po nepotrebnem nove teme bom kar tu nadaljeval
Zanimivo, da so nove Tatre delane v sodelovanju z Renault Truck in IVECO
Dobavljive pa so preko podjetja Cordia
A mogoče deluje kdo od vas v tujini in upravlja z omenjenimi stroji?


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Sr sep 13, 2017 1:05 pm
Škoda loverPrispevkov: 357Pridružen: Če jan 07, 2016 11:51 am

Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Pe nov 24, 2017 1:32 pm
Škoda loverPrispevkov: 357Pridružen: Če jan 07, 2016 11:51 am
Živjo,

danes sem preko valov Prvega programa Srbskega radia izvedel, da se je dokončno zgodil omenjeni prevzem
http://www.novosti.rs/vesti/naslovna/ek ... 14-oktobar

:cry:
Glede na to, da se nas je večina učila na omenjenih strojih ter jih še uporabljamo za različna dela upamo, da se bo še dobilo rezervne dele za njih.
Sva bila pred dvemi leti jaz in prijatelj na ogledu tovarne lahko povem, da so to ogromne hale in da večina teh delovnih strojev s slovansko dušo še vedno deluje na večini kmetij, gradbišč in v marinah ne le v slovanskem pasu, temveč tudi preko luže!
Upajmo, da je šla omenjena tovarna v dobre roke.


Odsoten Profil

Prikaži prispevke prejšnjih:  Razvrsti po:

Časovni pas: UTC + 1 ura
Stran 1 od 1
6 prispevkov
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost
Išči za:
Napiši novo temo  Odgovori na temo
Pojdi na:  
Ne morete pisati prispevkov v temi
Ne morete odgovarjati na teme v forumu
Ne morete urejati prispevkov v temi
Ne morete brisati vaših prispevkov forumu