Avtor Sporočilo

<  Off-Topic  ~  Vozniška kultura v Sloveniji

OdgovorObjavljeno: Ne jan 19, 2014 9:42 pm
Uporabniški avatarNekaj le znam..Prispevkov: 1768Kraj: KrasPridružen: Če apr 20, 2006 4:19 pm
Me je zadnjič par dogodkov na cesti malo razkurilo, pa sem si vzel nekaj časa in izlil svoje razmišljanje v blog:
http://www.mtl.si/sl/blog/item/95-vozniska-kultura-v-sloveniji-aka-vecjega-imas-vec-si-lahko-privoscis.html
Zakaj ne živim v Avstiji? :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

Kaj se vam zdi, smo varni in strpni vozniki ali ne?


Odsoten Profil WWW
OdgovorObjavljeno: Ne jan 19, 2014 10:18 pm
Uporabniški avatarPsihič na ŠkodePrispevkov: 942Pridružen: Sr apr 07, 2010 12:07 am
Na kratko: ne. So pa izjeme, ki potrjujejo pravilo. Več napišem drugič, če koga zanima. Sedaj grem pa najprej prebrat blog, potem pa spat.
Lep večer želim!


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Ne jan 19, 2014 11:06 pm
znalecznalecPrispevkov: 1491Kraj: LjubljanaPridružen: Po sep 17, 2007 7:17 pm
Evo prva stvar na katero se bom obesil.

Citiram:
In hkrati, koliko kolesarjev ste recimo videli, da bi se umaknili k robu vozišča in ko bi videli, da je cesta prosta, avtomobilistu zadaj z roko nakazali, da ga lahko varno prehiti? Hm, tudi bolj malo, zato pa lahko v vsaki gostilniški ali forumski debati preberete zagrenjene komentarje o nesposobnih avtomobilistih in kolesarjih. Že po prvem stavku ugotovite, kdo je avtomobilist in kdo kolesar.


Verjetno nisi kolesar? Tukaj je velika razlika od kolesarja do kolesarja. Tisti, ki smo pri pameti vemo, da smo najšibkejši in temu ustrezno se tudi obnašamo na cesti. So pa tudi taki, ki kolesa niso vešči in verjel ali ne tudi niso sposobni pomahati, da je varno prehitet ;) No druga stvar pa je, da pri lezenju v klanec s tempom, ko ti nabija pulz na 180+ ne slišiš okolice, ker si preveč skoncentriran v svoje početje in gledaš samo predse.

Kar se tiče pa cestnih ekspertov pa bi potrdil tvoje ugotovitve. K temu bi dodal, da očitno velika večina neizmerno ljubi levi pas, čeprav je desni prazen.
Ko pa že pride do trenutka, ko se ti nekdo končno umakne na desni pas, ko bi se moral že kak kilometer ali dva nazaj po ZVCP-ju, ga prehitiš in potem gledaš njegove luči v ogledalu kako tišči za tabo kot največji schumacher. Takšne seanse običajno trajajo do prvega ostrejšega zavoja kjer začuti, da bi lahko šlo malce počez. Tedaj ugotovi, da ima glavo med nogami večjo kot tisto na vratu in se spravi nazaj na svojo varno mejo.

No pa ogledala. Teh verjetno 50% voznikov sploh ne uporablja. Temu primerno tudi nastajajo situacije na cesti. V zadnjem mesecu sem 3x zaviral na silo, da ni počilo, ker vozniki ne znajo uporabljati ogledal.

Skratka vozniška kultura pri nas je totalno na dnu in tega ne bodo rešil z radarji in kaznimi za hitrosti. Hitrost je še najmanj problematična.
Prej je to objestnost, ego in nestrpnost.

Če kdo mene vpraša bi se morala policija postavit na mesta kjer narod ne zna uporabljat pravila zadrge. Pa v primeru nesreče na AC, ko se reševalci po polžje prebijajo do mesta nesreče, ker se narod ne zna umaknit levo in desno. Za take primere bi moral sprejet zakon, da kot dokazno gradivo za oviranje reševalcev in nepravilno razvrščanje velja posnetek kamere iz reševalnega vozila. Pa da vidmo kako se bo začela kultura, ko bi začelo padati po denarnicah :batine:


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Po jan 20, 2014 6:50 am
Uporabniški avatarČlanČlanPrispevkov: 4445Kraj: LogatecPridružen: Sr jul 25, 2007 8:00 pm
dejc je napisal/-a:
Pa da vidmo kako se bo začela kultura, ko bi začelo padati po denarnicah :batine:


Saj vidiš koliko jim/nam pomagajo visoke kazni... Kljub tako velikim kaznim in ne vem še čemu še zmeraj se ljudje pijani usedejo za volan in dirkajo čez vasi in mesta. Madonca, ne rečem mulc ko je naredil ravno izpit in pač mora dat tisto norijo čez, ne pa "odrasli 40-50letniki" in ostali. Ampak tukaj ne bomo prišli do konca.

Osebno sem takega mnenja: Premalo pazimo en na drugega! Pa ni važno ali je to kolesar, voznik ali samo pešec.Lahko grem stavit da polovico voznikov raje "izsili" prednost pešcu ali kolesarju kot bi ga počakal. Tudi kolesarji so eni neobjestni, dirkajo po pločniku mimo mamic z vozičkom, da jo lih ne nesejo s seboj. Na mojo srečo trenutno živim neposredno ob cesti in vidiš res svašta.
Da ne bom začel o počasnih voznikih na cesti. Saj ni treba dirkati ampak madonca ja, da pa čisto vsak dan, ni važno ali je dež,sonce ali sneg se pelješ 55km/h tam kjer se brez problema tekoče lahko voziš najmanj 70km/h brez da bi bil neki dirkač...preprosto ne razumem kako ljudje ne dojamejo, da pač niso za na cesto! In to je tisti večni današnji problem. Preveč nas je na cesti in tudi vsak osel (ali pač malo boljša baba ki se pusti pošlatat) dobi izpit v roke!


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Po jan 20, 2014 8:00 am
Uporabniški avatarNekaj le znam..Prispevkov: 1768Kraj: KrasPridružen: Če apr 20, 2006 4:19 pm
dejc je napisal/-a:
Verjetno nisi kolesar? Tukaj je velika razlika od kolesarja do kolesarja. Tisti, ki smo pri pameti vemo, da smo najšibkejši in temu ustrezno se tudi obnašamo na cesti. So pa tudi taki, ki kolesa niso vešči in verjel ali ne tudi niso sposobni pomahati, da je varno prehitet ;) No druga stvar pa je, da pri lezenju v klanec s tempom, ko ti nabija pulz na 180+ ne slišiš okolice, ker si preveč skoncentriran v svoje početje in gledaš samo predse.

Hehe, lani sem nekaj malega km le naredil na kolesu (slabih 3000 :twistedevil: ), letos se jih je pa tudi že nekaj nabalo :buny: . Kot si pravilno zapisal smo šibkejši udeleženec in sam delam tako, da čim bolj pazim nase, žal to moram delat, ker je v Sloveniji vozniška kultura na psu.
Bom pa pokomentiral tvoja ''izgovora'':
- če nekdo ni sposoben pomahat z eno roko na kolesu, potem je zanj najbolje, da se na kolesu vozi zgolj na površinah, ki niso ceste, ker na vsem ostalem ogroža najprej sebe potem pa še ostale. Žal, to še moj 3 leta star ta mali zna naredit brez težav.
- pulz: vidiš tukaj imaš pa rahlo težavo. Namreč na cesti nisi na površini namenjeni rekreaciji, temveč na prometni površini in posledično se ne smeš ''izklopit''. Moje mnenje. Osebno se nikoli ne izklopim iz enega čisto sebičnega razloga: ker bi rad prišel domov, pa ne v krsti.
Da pa niti ne začenjam s kolesarji, ki vozijo vzporedno, tudi trije. Za te mi ni jasno kje imajo pamet, ker samo enkrat bo en prišel v nepregleden ovinek in najmanj dva pobral s seboj.


Odsoten Profil WWW
OdgovorObjavljeno: Po jan 20, 2014 3:19 pm
znalecznalecPrispevkov: 1491Kraj: LjubljanaPridružen: Po sep 17, 2007 7:17 pm
O lepo še en biciklist :buny:

Vrjel ali ne enim ne gre vozit z eno roko. To najlepše vidiš na kakšnem maratonu, ko se zberejo udeleženci iz vseh vetrov. In ja, se strinjam. Takšen, ki nima ravnotežja, da bi vozil z eno roko bolje, da parkira za cesto in se uči ravnotežja na bolj varni površini.

No kar se pulza tiče pa je tako ali tako aktualen samo v klancih kjer pa običajno praktično ni prometa. Vsaj tukaj okoli LJ izbiram klance, ki nimajo ravno nekega prometa. Opasna je samo Rakitna, ker tam pa motoristi konkretno nažigajo.

PS: Na krasu imate krasno vreme za kolo :D Tukaj v sredini pridemo do tega kasneje. Do tedaj pa tekaške copate pojejo svojo pesem, da se dela baza :D


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Po jan 20, 2014 5:57 pm
Uporabniški avatarVreden znamkePrispevkov: 2028Kraj: DobrepoljePridružen: Pe jun 29, 2007 6:08 pm
Dejc, probaj cesto Grosuplje-Veliko Mlačevo-Račna-Zdenska vas-Videm.Kolesarji jo zelo obožujejo, po tej cesti grejo cele skupine iz kakšnih ekip.
Včasih se kaka taka skupina pripelje mimo moje hiše in dostikrat slišim "vleči,vleči, drži tempo". :):


Glede vozniške kulture imam pa samo eno pripombo - bolje pet minut prepozno kot nikoli.
Sem že imel primer, ko me je nekdo prehitel, ker sem sam vozil 60km/h v megli.Ker vem da na tistem odseku prečkajo cesto srne in lisice sem vozil z omenjeno hitrostjo.Pa me en prehiti z passatom in za njim še en punto za njegovo ritjo, čez par sekund samo vidim, ko zasvetijo parkrat zavorne in oba obstaneta.Kaj je bilo, temu z passatom je skočila srna, ker ni mogel na polno zabremzat zaradi tega puntota za sabo, je ta nagazil srno, razbil komplet prednji konec ter tako počakal na avtovleko.Voznik puntota se je rešil, da ga ni nasadil odzadaj, kako mi ni jasno.

So pa menda Finci najbolj kulturen narod na cesti, ali pa mogoče zaradi njihovih velikih avtomobilov(Volvo) in se bojijo en drugega izsiljevat, kot pravi Mtl - večji ima prednost.


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Po jan 20, 2014 6:50 pm
znalecznalecPrispevkov: 1491Kraj: LjubljanaPridružen: Po sep 17, 2007 7:17 pm
@bfranc grem vedno Grosuplje-Višnja gora mimo nekega zbirališča odpadkov in potem dalje Ivančna, Muljava, Žužemberk.

Mah mi to počnemo precej v tišini, brez dretja. Če nimam jaz kakega ultra izpada pa se derem "dej babo al pa kulu" :hysterical: (interna fora).


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Po jan 20, 2014 7:02 pm
Uporabniški avatarVreden znamkePrispevkov: 2028Kraj: DobrepoljePridružen: Pe jun 29, 2007 6:08 pm
Pol greš mimo Špaje doline.Probaj enkrat to traso pa povej, kako se ti dopade.Orkaš, trikrat sem moral prebrat, kaj je "kulu"...pa me pol zadene,da je to kolo. :hysterical:


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Po jan 20, 2014 10:39 pm
znalecznalecPrispevkov: 1491Kraj: LjubljanaPridružen: Po sep 17, 2007 7:17 pm
Bom probal. Hvala za namig.


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: To jan 21, 2014 11:56 am
Uporabniški avatarŠkoda voznik!Prispevkov: 69Kraj: MariborPridružen: Ne jul 21, 2013 7:22 pm
@mtl: Odlično zapisano. Strinjam se z vsem kar si napisal. Zmagal si in pri :cool: , ki se ti prilepijo za rit in bi najraje imeli Kit-a od Knihgt Riderja in bo preskočili še one tri, ki so pred mano. Sistem zadrge v Sloveniji ... ovaj film nećeš vidjeti. Zakaj že ni tam policajev? :murja:

Ljudje se ne zavedajo, da je počasnejša vožnja tudi varčnejša (poraba, okolje ...) in varnejša (nižja hitrost -> krajša zavorna pot, krajša prevožena pot v istem reakcijskem času ...). Pa saj se ne more vsej Sloveniji nekam mudit.

Najbolj me pa :crazi: , ko dežuje. Ne samo, da se ti prilepi na rit, ko prehitevaš drugo vozilo. Razjezi me tisto, ko se prestavim na desni vozni pas in ko me ona/oni kura* prehiti, se postavi niti 2m pred mene. Poleg tega, da mi najprej zmanjša vidljivost, še bremzat začne :stupid: . Ne morem vam povedat kaj bi mu v tistem trenutku naredil. :batine:

Saj zdaj zveni, da sem agresiven voznik. Daleč od tega. Moja ocativa se mogoče 1x na mesec pelje nad 130, ker se po AC večinoma vozim 110 km/h (seveda s pospeševanjem ob prehitevanju).

Življenje je prekratko, da bi prehitro umrl ali pa, da bi koga ubil. Menim, da bi morali imeti bolj agresivne TV oglase, ki prikazujejo posledice prometnih nesreč. Sicer to ni "zdravo za gotovo" se mi pa zdi, da reklama lahko pripomore.

Ali lahko člani Škoda Teama kaj naredimo na temo osveščanja vseh voznikov? Ali lahko kako pripomoremo k temu, da se nekaj premakne v tej smeri? Mogoče se povežemo še z ostalimi avto forumi? Mogoče za začetek naredimo neke nalepke za na avto? Ne vem ... samo vprašam. Gledam samo tako, da če je uspelo Anini zvezdici bi lahko tudi nam.

Srečno in varno vožnjo želim.

PS: Spodaj sta dve reklami, ki se vrtita po TV v tujini (Avstralija in Anglija) in je njun ogled na lastno odgovornost.
"Never" in "Kiss me deadly" sta le dve od mnogih.


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: To jan 21, 2014 1:11 pm
Uporabniški avatarSimply cleverPrispevkov: 429Kraj: BohinjPridružen: To mar 22, 2011 8:13 am
Podpis pod @mtl-ov blog. Včeraj sem po skoraj 600 km slovenskih cest prišel domov kot cota... izžet, živčen, utrujen. V primerjavi z dokaj redno relacijo do Passau-a ali Regensburga - popoln kaos. Najhuje je bilo zjutraj pred sedmo proti Ljubljani na avtocesti ter potem popoldne mimo Novega mesta proti LJ, spet avtocesta. Folk dejansko nima pojma o pravilih vožnje na avtocesti, vse skupaj pa je močno podkrepljeno še z egoizmom in šerifovstvom. Toliko nevarnih situacij pri vožnji med 100 in 120 že dolgo nisem doživel, neverjetno. Folku tudi ni jasno, da bi se lahko umaknil, če ima desni pas prazen naslednji 1 km in imam jaz zadaj prižgan levi žmigavc. Ne, zakaj pa, saj je samo Škoda :buny:
Je pa zanimivo, kar preizkušam že nekaj časa - če se takemu idiotu od zadaj približaš z 160+ in ne kažeš namena, da boš zaviral, se kaj hitro skida desno :twistedevil:


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: To jan 21, 2014 5:34 pm
Uporabniški avatarPsihič na ŠkodePrispevkov: 942Pridružen: Sr apr 07, 2010 12:07 am
No komentarji na blogu očitno izginjajo :D
Drugače je pa takole. Po tem, ko sem dobil izpit, sem največ vozil našo Felicio. Z njo doživel marsikaj, ampak je bilo še vedno boljše, kot ko sem vozil moj "uradni" avto - Peugeota 106. S tistim avtom me je bilo vedno na smrt strah, sploh recimo na trzinski obvoznici (kjer je bila takrat omejitev 70 km/h), kjer so me hoteli pregaziti vsi in sem se tiste ceste v glavnem raje izogibal - kot zanimivost naj povem, da je ta avto končal kot ekonomska totalka, ko me je nekdo spregledal, ko je speljal iz parkirišča pred neko gradbeno trgovino in me "zagrabil" v bok, da me je vrglo na nasprotni pas, kjer je ravno v tistem trenutku nasproti prihajal BMW X5 :blink: , situacijo sem uspel rešiti, vendar sem pri tem podrsal tam parkirano Felicio - in govorimo o hitrostih krepko pod 50 km/h.
S Xsaro je bilo najmanj težav, ampak to še ne pomeni da jih ni bilo. Izsiljevanja prednosti, vožnja za ritjo, vse to, kar je opisal @mtil in še kdo drug in še kaj drugega.
Potem sem se preselil v Nemčijo. Prej sem bil nekajkrat na Češkem, Slovaškem, Italiji, še največkrat v Avstriji, po Nemčiji redno vozim zadnjih 8 let. Pred 8 leti je bila na splošno gledana vozniška kultura v Nemčiji boljša (pa tudi ceste so bile manj obremenjene in v čedalje slabšem stanju in še kaj drugega) in se na žalost tudi tu slabša. Ampak pešce in kolesarje se v glavnem čaka (ampak to, da se kot vsega vajeni Slovenček vedno zelo dobro prepričam, preden prečkam cesto in podobno, mi je tudi tu že rešilo glavo). Spuščanje drugih voznikov v gneči - se zgodi, ni pa nujno pravilo. Da se ne "zabaše" križišča v gneči - odvisno od kraja in časa, ampak se še v glavnem pušča. Kar se je najbolj občutno spremenilo, je pa živčnost voznikov. Izredno hitro se začne trobljenje, hitri premiki med pasovi, vožnja zelo blizu drug drugega in podobno. Druga zadeva, ki sem jo tudi opazil, pa so avtoceste. Prehitevanja so bolj težavna, kot so bila prej - pustimo dejstvo, da gre očetova Toyota 220 km/h in več na uro, Yeti do nekje 210 km/h in da so pospeški pri obeh precej podobni, ob strani. Včasih je bilo praktično pravilo, da se je ob vklopu smernika ob začetku prehitevanja (ampak še vedno spremljanju dogajanja v vzvratnih ogledalih in seveda vožnji po voznem pasu) skoraj vedno v bolj gostem prometu našel nekdo, ki ti je "poblendal" in te spustil predse, da si prehitel počasnejše od sebe. Če je bil kdo na skrajno levem prehitevalnem pasu hitrejši od tebe, je (po navadi) počakal, da si zaključil prehitevanje in se mu umaknil in ga je potem "izstrelilo" mimo in podobno Sedaj pa se redno dogaja, da "najhitrejši" na levem pasu ali sploh ne zavirajo, ali pa zavirajo zelo pozno ("se mi bo že umaknil"), varnostna razdalja pogosto ni zadostna (in neupoštevanje le-te policisti skrbno kontrolirajo in kaznujejo prekrškarje), s prehitevanji se začenja prepozno (recimo marsikdo se skoraj zaleti v spredaj vozeči tovornjak, preden zelo na hitro zavije na prehitevalni pas). Rešitev je tudi tu bolj defenzivna vožnja, striktno umikanje na srednji ali celo desni pas, čakanje da se situacija "razpuca" in da se šele potem začne s prehitevanjem, še bolj skrbno spremljanje dogajanja okrog sebe,... Razvrščanje v mestih je bolj težavno, kot je bilo včasih, ker te marsikdo več ne bo spustil, gneča je na cestah, na parkiriščih, itd.
Skratka zadeve, povezane z vozniško (ne)kulturo se (verjetno) slabšajo povsod, vsaj glede na to, kar sem videl po večini Evrope. Je pa res, da se v nekaterih predelih Evrope, sploh tam, kjer že v osnovi ta kultura ni bila prav na visokem nivoju in kjer so ljudje še bolj pod stresom zaradi npr. ekonomske krize in drugih dejavnikov ta slabša še precej hitreje in torej še bolj občutno.


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: To jan 21, 2014 6:22 pm
Uporabniški avatarNekaj le znam..Prispevkov: 1768Kraj: KrasPridružen: Če apr 20, 2006 4:19 pm
dejc je napisal/-a:
O lepo še en biciklist :buny:

PS: Na krasu imate krasno vreme za kolo :D Tukaj v sredini pridemo do tega kasneje. Do tedaj pa tekaške copate pojejo svojo pesem, da se dela baza :D

Mah, ni ravno super, smo imel malo nazaj nekaj dni hujšo meglo kot v Ljubljani :hysterical: .
Sicer pa zbiram sedaj bolj take ture z manj višinske razlike, saj je kar problematično grist v kakšne klancu (se cel pošvicah), potem pa se spuščaš dol s 60 km/h in te prepiha. In to delat pri cca. 10 stopinjah ni ravno pametno. Imaš gorca ali cestnega?

vajTaPu je napisal/-a:
Ali lahko člani Škoda Teama kaj naredimo na temo osveščanja vseh voznikov? Ali lahko kako pripomoremo k temu, da se nekaj premakne v tej smeri? Mogoče se povežemo še z ostalimi avto forumi? Mogoče za začetek naredimo neke nalepke za na avto? Ne vem ... samo vprašam. Gledam samo tako, da če je uspelo Anini zvezdici bi lahko tudi nam.

Sem takoj za. To je namreč tudi namen mojega bloga: osveščanje javnosti na različne teme (če pogledaš en blog prej, sem prikazal, kako je možno skoraj odslužen avto nališpat in spravit v (na videz) odlično stanje in to delajo preprodajalci. Sem pa ta blog o varnosti že malo pošeral po Facebook-u, tako da upam, da doseže čim več Slovencev in se malo zamislijo.

@horn3t: namenoma nisem primerjal z Nemčijo, saj se mi tam ne zdi toliko drugače kot pri nas. Živčnost, itd., kar me je pa popolnoma dotolklo je pa varnostna razdalja 2m pri hitrostih nad 180 km/h. WTF? Pa to ne pri enem ali dveh tičih, temveč večinsko in to kljub temu, da kot si napisal policisti kar kaznujejo za to.
Še zanimivost iz Nemčije (kjer velikokrat ni varnostnih ograj na AC): se ustavim na počivališču in gledam črte gume, ki gredo iz prehitevalnega pasu (avto se je obračal) na vozni, odstavni, potem na bankino in do drevesa nad bankino (tam se je avto ustavil) in mi ni bilo jasno, kaj hudiča se je to zgodilo. No, ko sem izkusil varnostno razdaljo mi je bilo kmalu jasno. Pri taki hitrosti samo malo pipneš tistega spredaj v zadek in ta gre.
Medtem ko je na AC v Avstriji čista milina: rukneš tempomat na 145 km/h (toliko vsi vozijo po prehitevalcu) in se pelješ. Nobenega izsiljevanja, limanja na rit, itd. Pazit moraš samo na Balkance :P .


Odsoten Profil WWW
OdgovorObjavljeno: Sr jan 22, 2014 12:48 pm
znalecznalecPrispevkov: 1491Kraj: LjubljanaPridružen: Po sep 17, 2007 7:17 pm
@mtl cestaka imam :D Ja meni so tele temperature mal prenizke za kolo. Moje truplo preveč trpi :D Opcija je edin sončen dan :D

Čehovc je napisal/-a:
Saj vidiš koliko jim/nam pomagajo visoke kazni... Kljub tako velikim kaznim in ne vem še čemu še zmeraj se ljudje pijani usedejo za volan in dirkajo čez vasi in mesta. Madonca, ne rečem mulc ko je naredil ravno izpit in pač mora dat tisto norijo čez, ne pa "odrasli 40-50letniki" in ostali. Ampak tukaj ne bomo prišli do konca.


Zame je tukaj napačno razmišljanje, da je problem hitrost. Hitrost je samo posledica. Vzroki so pa drugje! Hitrost je vzrok običajno vzrok za nesrečo. Nihče se pa ne vpraša kaj je bil vzrok za hitrost. Zanjo pa je običajno vzrok prepotentnost in ego.
Če bi se tukaj začel red delat bi se začela pisati drugačna zgodovina!

Jaz bi defenitivno začel na mestih, ki smo jih tudi že opisali. Prehodi za pešce, križišča, pravilo zadrge, neupoštevanje vozil na nujnih vožnjah, kolesarjenje v napačno smer, pešci na napačni strani ceste, če ni pločnika, neuporaba odsevnih elementov pri pešcih... Pa na sploh bi morali našo policijo postaviti na cesto. Običajno jih vidiš na cesti takrat, ko napovedo akcijo. Pa še tega smisla ne vidim, da napovedo akcijo. Smisel teh dejanj mi tudi ni jasen.

Ravno tako bi preventivno ustavljal vozila, ki so pri meritvi hitrosti pod določeno hitrostjo. Če ti nekdo pri omejitvi 50km/h v idealnih razmerah vozi 40km/h zaradi varnosti to zame ni varnost! Omejitev 50km/h ima svoj takšen in drugačen razlog v naselju in če nekdo vozi 40km/h vozi 20% počasneje od omejitve. To je iritirajoče za ostale udeležence, čeprav mu zakon omogoča do 50% počasnejšo vožnjo od omejitve. Kar se mene tiče je to napaka našega zakona, da dopušča do 50% počasneje od omejitve. 20% do 30% max pa še to bi opozarjal v primeru, da razmere na cesti ne zahtevajo prilagoditve hitrosti.

Pa še ena sorta bedakov na katere sem alergičen - meglenkarji! Ti mi pa dvignejo tlak! Pada dež in prižge vse meglenke. Dobr, da nima še delavnih luči, ker bi še te prižgal :bam: In to je varen voznik, ker se je z 100km/h postavil na vozni pas? Ne rečem nič za hitrost. Mokra cesta, ne zmoreš, pelji kot si sposoben. Ampak, da pa ni sposoben opaziti dejstva, da vidi onega pred sabo 200m daleč brez meglenk pa si zasluži samo odvzem vozniške. Kruta? Zame ne! Takšen voznik meni nakazuje zgolj dejstvo, da je sposoben obračati volan ne pa spremljati prometa in prometnega dogajanja okoli sebe.


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: To jan 28, 2014 1:21 pm
Uporabniški avatarNekaj le znam..Prispevkov: 1768Kraj: KrasPridružen: Če apr 20, 2006 4:19 pm
Hehe, meglenkarji. Najboljši so tisti, ki prižgejo meglenke in mislijo, da je to to ter potem v megli, ko vidiš 10m pred sabo, mirno šibajo 100 km/h in več. To je sploh na Hrvaškem na avtocesti proti Srbiji stalna praksa. Fak ej, mi ni jasno, kje imajo glavo. Sem se pa enkrat tudi sam priključil takemu ''vlakcu''. Trije v koloni (in sicer s tako razdaljo, da komaj še vidiš meglenko (torej cca. 200m)) in jaz sem bil četrti. Pa smo šli 120 km/h. V bistvu ti ta razdalja da nekaj šanse, da vsaj približno zmanjšaš hitrost, ampak za tistega prvega mi pa ni jasno. To greš dobesedno na slepo, potem se ti pa kakšen šlepar prikaže pred tabo (kaj je že bil tisti makedonski pevec, ko se je tako razlepil)?
Sicer pa je za meglenkarje Top Gear našel rešitev :hysterical: :P :
http://www.youtube.com/watch?v=SNNTx83Pobk


Odsoten Profil WWW
OdgovorObjavljeno: To jan 28, 2014 5:16 pm
Uporabniški avatarVreden znamkePrispevkov: 2028Kraj: DobrepoljePridružen: Pe jun 29, 2007 6:08 pm
Mtl, midva sva tud meglenkarja... :): Mi je zadnič en blendal pa mahal z rokami, da sem misli, da mi gori izpod havbe.

Top Gear je zadel point meglenk...jih ne rabimo.


Odsoten Profil

Prikaži prispevke prejšnjih:  Razvrsti po:

Časovni pas: UTC + 1 ura
Stran 1 od 2
27 prispevkov
Pojdi na stran 1, 2  Naslednja
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost
Išči za:
Napiši novo temo  Odgovori na temo
Pojdi na:  
Ne morete pisati prispevkov v temi
Ne morete odgovarjati na teme v forumu
Ne morete urejati prispevkov v temi
Ne morete brisati vaših prispevkov forumu