Avtor |
Sporočilo |
|
dbola
|
Objavljeno: To okt 18, 2011 3:00 pm |
|
|
Nekaj le znam..Prispevkov: 1747Kraj: VelenjePridružen: Po maj 09, 2005 3:26 pm
|
Da.
|
Na vrh
|
|
saso007
|
Objavljeno: Če okt 20, 2011 2:00 pm |
|
|
Škoda voznik!Prispevkov: 74Pridružen: Sr dec 02, 2009 10:40 pm
|
malo pleha malo žice, evo nama opelice?
|
Na vrh
|
|
dbola
|
Objavljeno: Če okt 20, 2011 2:28 pm |
|
|
Nekaj le znam..Prispevkov: 1747Kraj: VelenjePridružen: Po maj 09, 2005 3:26 pm
|
Ni Opel.
|
Na vrh
|
|
Eazy-O
|
Objavljeno: Pe okt 28, 2011 2:36 pm |
|
|
Simply cleverPrispevkov: 565Kraj: LjubljanaPridružen: So maj 14, 2005 6:46 pm
|
Horch P240? Ali je tole že Sachsenring? Ena od njegovih variacij, anyway... Zanimiva zgodovina, priporočam branje na Wikipediji: Citiram: During the Second World War, the factories suffered heavy bomb damage. Later, the advancing Soviet forces captured the area, and it became part of the Soviet sector of divided Germany in 1945, and later became part of East Germany.
From 1955-1958, old Horch factories produced the Horch P240, a 6-cylinder car with standing at the time. The former Horch and Audi from Zwickau were unified in 1958. A new brand, Sachsenring, within the East German corporation IFA was born. After unification in 1958, the P240 car was renamed as the Sachsenring P240. As the Soviet Administration inexplicably banned the foreign exportation of the P240 the East German economic administration decided to stop production of the vehicle. IFA also produced the initial Trabant "P-50" model from 1957. Več: http://en.wikipedia.org/wiki/Horchhttp://en.wikipedia.org/wiki/Sachsenring_P240
|
Na vrh
|
|
dbola
|
Objavljeno: Pe okt 28, 2011 2:56 pm |
|
|
Nekaj le znam..Prispevkov: 1747Kraj: VelenjePridružen: Po maj 09, 2005 3:26 pm
|
Easy-O brez konkurence Na sliki je Horch P240 še eden zadnjih pre Sachsenring varianto.
|
Na vrh
|
|
jmajdic
|
Objavljeno: Ne okt 30, 2011 2:28 pm |
|
|
Bosch pumpa majstrPrispevkov: 9Pridružen: Ne maj 29, 2011 10:00 pm
|
|
Na vrh
|
|
Eazy-O
|
Objavljeno: Po okt 31, 2011 11:55 am |
|
|
Simply cleverPrispevkov: 565Kraj: LjubljanaPridružen: So maj 14, 2005 6:46 pm
|
Eh, bejž no. Dbola je tapravi maher, jaz imam samo potrpljenje pa trmo. Malo je treba približno vedet kam pes taco moli, če imaš namige pa potem res ni težko. Če si pogledamo kako priti do prejšnje uganke: - Vidimo kako avto izgleda, ampak znak in tablica sta zbrisana - Vidimo ornament na havbi - Sprednja maska je podobna ene parim zadevam, na hitro, ampak se da ločit - Krom lajšta na stranski liniji ima precej specifičen nivojski prehod - Špegli so še na sprednjih blatnikih - Dostikrat se avtomobile, ki se ti zdijo podobni, loči po konfiguraciji stranskih oken. Ponavadi jih izda točna pozicija vertikale trikotnega stekla pri A stebričku, pa tudi ostale malenkosti. - Namigov je bilo malo morje. Nemec med 1956 in '59, delan pod dvema znamkama, nobena več ne obstaja. Prvi postanek je torej tale naslov: http://en.wikipedia.org/wiki/Category:D ... of_Germany- Wikipedia saves. Obstajajo pa še bolj hardcore strani. Motorbase, recimo, tule že prikladno sortiran: http://www.motorbase.com/search/manufacturer.phpPa ne samo klikat pa iskat podobne slikice, preberite si kaj, sklepat se da mnogo, morda če dobro pogledaš vidiš kak del z iskanega avta ali sorodstveno vez, mogoče najdeš kakšno kul uganko za drugič ali pa se preprosto naučiš kaj zanimivega. Če te avtomobilizem zanima, je to po mojem skromnem mnenju dosti bolje kot ogled kakega filma FAST5 al kaj že delajo dandanes. (nimamo geek smajlija, tako da bo tale moral zadoščat) Nova uganka sledi v kratkem.
|
Na vrh
|
|
Eazy-O
|
Objavljeno: Po okt 31, 2011 12:19 pm |
|
|
Simply cleverPrispevkov: 565Kraj: LjubljanaPridružen: So maj 14, 2005 6:46 pm
|
Vamos!
|
Na vrh
|
|
dbola
|
Objavljeno: Po okt 31, 2011 5:17 pm |
|
|
Nekaj le znam..Prispevkov: 1747Kraj: VelenjePridružen: Po maj 09, 2005 3:26 pm
|
Ena še, potem se ne grem več. 1971 DeTomaso Pantera
|
Na vrh
|
|
Eazy-O
|
Objavljeno: To nov 01, 2011 1:16 am |
|
|
Simply cleverPrispevkov: 565Kraj: LjubljanaPridružen: So maj 14, 2005 6:46 pm
|
Kaj sploh čakaš.
|
Na vrh
|
|
dbola
|
Objavljeno: To nov 01, 2011 9:52 am |
|
|
Nekaj le znam..Prispevkov: 1747Kraj: VelenjePridružen: Po maj 09, 2005 3:26 pm
|
Ena zelo lahka.
|
Na vrh
|
|
Eazy-O
|
Objavljeno: To nov 01, 2011 1:06 pm |
|
|
Simply cleverPrispevkov: 565Kraj: LjubljanaPridružen: So maj 14, 2005 6:46 pm
|
Kdor bo šel iskat rešitev naj pazi na sprednji odbijač in žmigavce, ker se razlikujejo od verzije, videne pri nas. Naša je bolj skladna.
|
Na vrh
|
|
dbola
|
Objavljeno: To nov 01, 2011 7:10 pm |
|
|
Nekaj le znam..Prispevkov: 1747Kraj: VelenjePridružen: Po maj 09, 2005 3:26 pm
|
Res je. Zato sem dal to verzijo, da malo popestri vse skupaj
|
Na vrh
|
|
dask
|
Objavljeno: Sr nov 02, 2011 9:09 am |
|
|
Simply cleverPrispevkov: 429Kraj: BohinjPridružen: To mar 22, 2011 8:13 am
|
To je po mojem Fiat 124 Sport Spider?
|
Na vrh
|
|
dask
|
Objavljeno: Sr nov 02, 2011 9:10 am |
|
|
Simply cleverPrispevkov: 429Kraj: BohinjPridružen: To mar 22, 2011 8:13 am
|
Glede na odbijače, bi rekel, da US verzija.
|
Na vrh
|
|
dbola
|
Objavljeno: Sr nov 02, 2011 6:02 pm |
|
|
Nekaj le znam..Prispevkov: 1747Kraj: VelenjePridružen: Po maj 09, 2005 3:26 pm
|
Ne bomo komplicirali, dovolj blizu je. Fiat 124 Sport Spider se je prodajal med leti 1966 - 1979, v letih od 1979-1982 pa kot Fiat 2000 Spider (vozilo na moji sliki) Dask nadaljuj.
|
Na vrh
|
|
dask
|
Objavljeno: Pe nov 04, 2011 10:14 am |
|
|
Simply cleverPrispevkov: 429Kraj: BohinjPridružen: To mar 22, 2011 8:13 am
|
Del nečesa, kar sem imel letos čast preizkusit med dopustom na morju.
|
Na vrh
|
|
|