psicek je napisal/-a:
Se meni tudi tak zdi ja, ker s čisto črnimi sedežiniso glih pogoste. Sicer me pa nabol zanima kak se sploh obnese plin na teh turbo motorjih? Že leta se spogledujem z raznimi RSkami, ampak me poraba muči (60km pot v službo). Zdaj s plinom pa bi bila zgodba malo bol blizu dizlu glede na stroške in jaz bi imel RSko
Osnova je 1.8T (150ks, Audi, VW, Škoda) z razliko malo večjega pritiska v turbini.
Ima pubec v Audiju A4 1999, predhodnik prave s-line izvedbe, je pa to AJL motor. Ko smo kupili smo naredili generalko, od takrat je narejenih cca. 40k km, brez porabe olja, dela pa premalo kilometrov tako da nismo vgradili plina.
Sploh ta motorna osnova 180ks je zelo popularna med mladimi, saj omogoča še in še izboljšav, pri nas je že montiran večji intercooler, odstranjen katalizator, montiran turbo timer, odprt izpuh, itd., pravzaprav niti več ne sledim tako pozorno, kaj je novega . . .
Glede plina so te stari turbo motorji izredno hvaležni (ni kot današnji TSI-ji) je pa seveda vse odvisno od monterja. Porabo plina imajo okoli 10 - 11 l/100 km. Za montažo moraš nekje računat jurja, če daš sam naknadno predelat na plin in da je zadeva bp, ter se ne rabiš ukvarjat z reklamacijami.
Na relacijo sploh, če ga lepo pelješ na bencin porabi izredno malo (mulotu okoli 7,5 l bencina), tako da je za relacijo predelava sploh vprašljiva, razen če ga španaš.
http://www.spritmonitor.de/en/overview/ ... owerunit=2Sam sem iskal nekaj takega, ko sem kupoval svojega škodilaka, pa žal ni bilo nič pametnega, z malo kilometri.
Vrednosti, zadeva je vredna max. 2,5 - 3k €, glede na to, da bi za moj novejši model Octavije 1,6 karavan Elegance l.2005, 120k km - polovico od tega na plin, servisna knjiga, verjetno dobil max. 4,5k €.