Avtor Sporočilo

<  Tuning  ~  1.8 TSI tuning

OdgovorObjavljeno: Po mar 31, 2014 11:42 am
Bosch pumpa majstrPrispevkov: 8Pridružen: Po mar 24, 2014 5:25 pm
torej, zanima me, kakšne imate kaj izkušnje s tuningom na tem motorju ... konkretno se gre za Yeti 1.8 TSI 4x4

kako je z zmogljivostmi, kako je s porabo po tuningu?

... aja, pa zanima me, če ima kdo izkušnje s Cernatič-em v Šempasu ... sodelavec vozi A5 k njim na servis in ga je tam tudi tunal, pa je zadovoljen ... bi pa rad slišal še izkušnje (po možnosti s prve roke) koga drugega.

thx!


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Po mar 31, 2014 3:51 pm
Uporabniški avatarPsihič na ŠkodePrispevkov: 942Pridružen: Sr apr 07, 2010 12:07 am
Vem za možakarja, ki je ta motor v Yetiju "navil" do 250 "konjev in je za enkrat kar zadovoljen in o kakšnih težavah ne poroča, pa na Birskodi je eden, ki dela "vRS" Yetija s tem motorjem, ki naj bi imel okrog 300 "konjev" in s katerim se namerava udeleževati tudi "trackdayev" in podobnega.
Eden bolj poznanih nemških "tunerjev" ponuja za slaba tva tisočaka sledeč paket: (210 "konjev" 310 Nm navora - grafe in ostale podorbnosti se da videti na http://www.abt-sportsline.de/typo3temp/mp_soap_client_files/ProduktDokument/2/5L0_118_210_CDAA_HS_E.pdf)
Izkušenj iz prve roke pa žal nimam, mogoče bo lahko drug kaj povedal (vsaj za motor) :blush:


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Po mar 31, 2014 8:49 pm
znalecznalecPrispevkov: 1491Kraj: LjubljanaPridružen: Po sep 17, 2007 7:17 pm
Na 210KS in 300 in še nekaj Nm ti ga uštima že RSR pa dvomim, da vzame ravno 2k€ za to.


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Po mar 31, 2014 9:00 pm
Uporabniški avatarPsihič na ŠkodePrispevkov: 942Pridružen: Sr apr 07, 2010 12:07 am
En primer pač :D


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: To apr 01, 2014 8:11 am
Uporabniški avatarznalecznalecPrispevkov: 765Kraj: PreshgainPridružen: Pe jul 07, 2006 8:01 pm
So te meritve opravljene na valjih ali so to pač samo obljube?

Ker stock material ne zdrži teh ob remenitev! ;)


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: To apr 01, 2014 2:40 pm
Uporabniški avatarPsihič na ŠkodePrispevkov: 942Pridružen: Sr apr 07, 2010 12:07 am
Razen prvega primera (ki bo to izvedel v kratkem) je vse ostalo (menda) podprto z meritvami na valjih, nisem pa preverjal. Ker pa sam tega nisem sam izvajal, niti nimam namena "čipati" svojega avta, je to zgolj posredovanje informacij.


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Sr apr 02, 2014 2:09 pm
Uporabniški avatarVreden znamkePrispevkov: 2028Kraj: DobrepoljePridružen: Pe jun 29, 2007 6:08 pm
Pomoje za dva jurja ne morejo ven dobit 300KM+...pa to treba menjat od odmičnih,batov,turbine,injektorjev, plus optimizacija ECU...ali pa se morda motim,Če primerjam od sodelavca,ki ima 600KM+ in dele, ki jih je vgradil, potem to ni mogoče.


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Sr apr 02, 2014 3:32 pm
Uporabniški avatarPsihič na ŠkodePrispevkov: 942Pridružen: Sr apr 07, 2010 12:07 am
Citiram:
Constructive change: ABT-Engine-Control

Potem "nekaj malega" nanese ime, potem dajo menda nekaj garancije (kaj točno piše na strani, če se komu ljubi brati),... Je pa dejstvo, da so pri nemškemu Autobildu dali "čipati" ravno k ABT-u 1.8 T motor v rabljenem VW-ju (če se prav spomnim) in je bil potem odziv na vse skupaj milo rečeno, mlačen - poraba in nove perfomance po mnenju nekaterih niso upravičile vložka itd. Mogoče je bil članek tudi v slovenski izdaji, ne vem, nisem preverjal. Vem, da ne gre za isti motor, ampak vseeno. ABT sem kot rečeno, navedel zgolj kot en primer (ki je pač med bolj znanimi, nisem pa rekel boljšimi ali slabšimi). RSR in ostali imajo svoje pogoje, svoje cene in svoj način dela.
Tema o predelavi Yetija na Briskodi je pa tule: http://www.briskoda.net/forums/topic/226003-the-twins-and-yeti-vrs/page-20
Tu pa gre za bistveno večje posege od zgolj optimizacije ECU-ja (spremembe na motorju, podvozju, zavorah,...). Drugače je pa internet poln raznih izkušenj, tako dobrih, kot slabih, tako da človek res ne ve, kaj bi verjel :hmm:
Moje osebno mnenje je pač, da se tega ne bi šel. Kdor pa ima željo in možnost poizkusiti, pa ga jaz nimam nobenega namena odvračati od tega (ali ga nagovarjati k temu).


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Po apr 07, 2014 11:16 am
Bosch pumpa majstrPrispevkov: 8Pridružen: Po mar 24, 2014 5:25 pm
no, vmes sem prebral še nekaj tujih forumov in dobil bolj ali manj same pozitivne odzive, tako da sem se potem kar odločil za zadevo ... pretekli petek mi je tuning (poleg servisa) naredil omenjeni Cernatič (če bo kdo rabil - www.avtoelektrika-jc.si), avto pa naj bi sedaj imel 200hp in 310 Nm.

čez vikend sem bil na izletu z družino (cca. 350 km) in moram reči, da sem zaenkrat zelo zadovoljen ... porast navora se res lepo pozna in pride zelo fajn pri prehitevanju ... pa tudi sicer avto deluje bolj "lahkotno"

glede porabe - se je zvišala, ampak je logično, ker sem avto kar malo "teral" ... :))) naj bi se pa na dolgi rok znižala za dobrega pol litra ... bom videl ... poročam


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Po apr 07, 2014 2:52 pm
Uporabniški avatarznalecznalecPrispevkov: 765Kraj: PreshgainPridružen: Pe jul 07, 2006 8:01 pm
Matej85 je napisal/-a:
... avto pa naj bi sedaj imel 200hp in 310 Nm. ...



Veš, tale "naj bi" ubija!

Kot strojnik ti povem, da optimizacija brez meritve, opravljene na merilnih valjih, ne pomeni čisto nič in je placebo efekt! Pa naj te še tako prepričujejo, da je to to!

Ali na kratko, €€€ si vrgel stran!


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Po apr 07, 2014 3:42 pm
Uporabniški avatarVreden znamkePrispevkov: 2028Kraj: DobrepoljePridružen: Pe jun 29, 2007 6:08 pm
Lahko jih imaš 300, če se na njih navadiš in je čez kakšen mesec spet dolgčas.


Jest lahko rečem, da odkar imam mal več konjev, je poraba izredno padla.Z 20 litri nafte prevozil natanko 420 kilometrov, za DSG in PD motor je to izredno lepa poraba, napram prejšnjemu stanju.
Tako, da če je želja kar čipat.


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: To apr 08, 2014 11:23 pm
Uporabniški avatarNekaj le znam..Prispevkov: 1768Kraj: KrasPridružen: Če apr 20, 2006 4:19 pm
Damijan je napisal/-a:
Veš, tale "naj bi" ubija!

Kot strojnik ti povem, da optimizacija brez meritve, opravljene na merilnih valjih, ne pomeni čisto nič in je placebo efekt! Pa naj te še tako prepričujejo, da je to to!

Ali na kratko, €€€ si vrgel stran!

Ne bi rekel. Doblo iz 105 na 128KM, avto sicer ne leti, ampak je res občutno lahkotnejši. Koliko KM točno ima sicer ni izmerjeno, ampak občutek v vožnji je bistveno drugačen.


Odsoten Profil WWW
OdgovorObjavljeno: Sr apr 09, 2014 10:59 am
Bosch pumpa majstrPrispevkov: 8Pridružen: Po mar 24, 2014 5:25 pm
Damijan je napisal/-a:


Veš, tale "naj bi" ubija!

Kot strojnik ti povem, da optimizacija brez meritve, opravljene na merilnih valjih, ne pomeni čisto nič in je placebo efekt! Pa naj te še tako prepričujejo, da je to to!

Ali na kratko, €€€ si vrgel stran!


glej, meni je človek razložil kako stojijo zadeve, glede moči/navora pa mi je garantiral da je to to in da lahko vozilo brez problema peljem na valje, če me zanimajo natančni podatki, v primeru odstopanja pa mi BP vrne denar ... skratka, nimam razloga za nezaupanje

glede placeba pa niti ne bi komentiral ... ker dobro vem, kako je avto potegnil prej in kako gre sedaj. razlika je zelo dobro občutna.


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Sr apr 09, 2014 12:54 pm
Uporabniški avatarPsihič na ŠkodePrispevkov: 942Pridružen: Sr apr 07, 2010 12:07 am
Samo preverjam - je res, da je meritev za 4x4 vozila možna (še vedno) samo pri RSR-ju?


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Sr apr 09, 2014 2:20 pm
Uporabniški avatarznalecznalecPrispevkov: 765Kraj: PreshgainPridružen: Pe jul 07, 2006 8:01 pm
Govorim iz prakse! ;)

Dejstvo je tudi, da pri dveh enakih motorjih za isti efekt niso enake nastavitve! Je treba upoštevati kup parametrov. Zato se zadevo optimizira individualno in ne samo 1x, na enem avtu in potem je to to za vse avte z enakim motorjem!

In če ni dokazanega prirastka, izmerjenega na dinamometru, je vse enako nič! In že to, da ni delano na dinamometru je razlog za nezaupanje. Pelji na meritve in poročaj, ker občutki so varljivi! ;) Fizike se pač ne more prinesti naokoli.

Drugo pa je, da je treba razlikovati, kaj se je delalo!
Optimizacijo ali tuning!

Enako je pri raznoraznih tuning Box-ih, kjer gre v bistvu samo za zavajanje motorne elektronike s podatki.

To je moje mnenje in nikogar ne silim v nič! Samo je smešno brati takšne teme... :)




@horn3t: mislim, da ima tudi Senica dinamometer za 4x4!


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Sr apr 09, 2014 2:35 pm
Uporabniški avatarNekaj le znam..Prispevkov: 1768Kraj: KrasPridružen: Če apr 20, 2006 4:19 pm
Aha, to se pa strinjam, da kvalitetni tunerji seveda prilagodijo program posameznemu motorju in ne kopirajo ene in iste mape počez.
Tako je bilo tudi na zgoraj omenjenem Doblu narejeno.
Sicer pa, a kateri od tunerjev sploh zapisuje splošne mape in ne prilagodi mape od konkretnega avtomobila?


Zadnjič spremenil mtl, dne Sr apr 09, 2014 4:26 pm, skupaj popravljeno 1 krat.

Odsoten Profil WWW
OdgovorObjavljeno: Sr apr 09, 2014 3:43 pm
Uporabniški avatarPsihič na ŠkodePrispevkov: 942Pridružen: Sr apr 07, 2010 12:07 am
@Damijan: najlepša hvala, bom posredoval ta podatek naprej :svaka: . Pa mogoče tudi meni kdaj prav pride :twistedevil:


Odsoten Profil

Prikaži prispevke prejšnjih:  Razvrsti po:

Časovni pas: UTC + 1 ura
Stran 1 od 2
21 prispevkov
Pojdi na stran 1, 2  Naslednja
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost
Išči za:
Napiši novo temo  Odgovori na temo
Pojdi na:  
Ne morete pisati prispevkov v temi
Ne morete odgovarjati na teme v forumu
Ne morete urejati prispevkov v temi
Ne morete brisati vaših prispevkov forumu