Avtor Sporočilo

<  Tuning  ~  remap iz 105 na 140 konjev

OdgovorObjavljeno: Po nov 11, 2013 12:08 pm
Škoda majstrPrispevkov: 138Pridružen: So jul 25, 2009 8:12 am
Zdaj ko znaš.. Boš nudil storitev forumašem? ;)

LP


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Po nov 11, 2013 8:43 pm
Uporabniški avatarVreden znamkePrispevkov: 2028Kraj: DobrepoljePridružen: Pe jun 29, 2007 6:08 pm
Za učit se je še dosti...mogoče kasneje kaj ponudim.


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Ne nov 17, 2013 1:12 pm
Uporabniški avatarVreden znamkePrispevkov: 2028Kraj: DobrepoljePridružen: Pe jun 29, 2007 6:08 pm
Za primerjavo, konji niso glih realni, ker so izračunani preko vagedc suita, kateri da samo približno vrednost ;#

126hp mapa:
Slika


131 mapa:
Slika

Torej, 5 konjev več, ti da 2 stotinki sekunde hitrejši čas na 0-100km/h, na 400m skoraj ni razlike, samo 1km/h več .Edino škoda, ker nisem naredil primerjavo z original 105hp mapo.
Tole je po mojem največ, kar si še upam naložit na ta motor in menjalnik, sploh ko ima avto že 231000km za sabo in še prvo turbino. :blink:


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Ne nov 17, 2013 1:51 pm
Uporabniški avatarPsihič na ŠkodePrispevkov: 942Pridružen: Sr apr 07, 2010 12:07 am
Tudi hladna glava pri tuningu ogromno šteje :svaka: :respect:


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Ne jun 01, 2014 5:35 pm
Uporabniški avataroversteer loverPrispevkov: 2025Kraj: TrbovljePridružen: Pe maj 06, 2005 4:36 am
Kako se ti pa avto obnaša od 3500 naprej?


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Po jun 02, 2014 6:43 am
Uporabniški avatarVreden znamkePrispevkov: 2028Kraj: DobrepoljePridružen: Pe jun 29, 2007 6:08 pm
Hm, kako se obnaša? Vozniku se takrat samo smeji, za ostale v avtu ne morem tega reči. :twistedevil:

Ponavad tole slišim " dej a bi mal bolj počas, prosim".


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Po jun 02, 2014 9:11 am
Uporabniški avatarPsihič na ŠkodePrispevkov: 942Pridružen: Sr apr 07, 2010 12:07 am
:svaka: :twistedevil:


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Po jun 02, 2014 6:19 pm
Uporabniški avataroversteer loverPrispevkov: 2025Kraj: TrbovljePridružen: Pe maj 06, 2005 4:36 am
Hehe ja se kar pozna, v primerjavi s serijsko konfiguracijo. Takrat, ko bi se mogla zacet upirati, se vrti kot marjanca :D


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Sr jun 04, 2014 7:38 pm
Uporabniški avataroversteer loverPrispevkov: 2025Kraj: TrbovljePridružen: Pe maj 06, 2005 4:36 am
Bfranc.. Kolk pa imaš boosta? Serijski injektorji naj ne bi bili primerni za več kot 150 KM..


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Če jun 05, 2014 5:23 am
Uporabniški avatarVreden znamkePrispevkov: 2028Kraj: DobrepoljePridružen: Pe jun 29, 2007 6:08 pm
Boosta je vrh glave(nisem še meril),sploh pa ne pretiravam z temi konji vsakodnevno, tako da vožnja je še vedno počasna, primerna cesti. Se pa vsake tolko najde nekdo, ko občuti te konje in pol pa lahko vozi za mano.


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: To jun 10, 2014 6:59 pm
Uporabniški avatarSimply cleverPrispevkov: 463Kraj: Ivancna GoricaPridružen: Ne maj 10, 2009 9:06 pm
Stratus_ je napisal/-a:
Bfranc.. Kolk pa imaš boosta? Serijski injektorji naj ne bi bili primerni za več kot 150 KM..


boost ni toliko važen, važen je airmass kajti glede na airmass se potem računa air fuel ratio keteri naj bi bil pri dizlih max 16-17:1 kar je več avto začne kadit, seveda je tudi odvisno od območja vrtljajev motorja, pri remapu je dobro dat v nizkih obratih malo nižji afr cca. 15/1 da turbo malo prej zagrabi :)

1.9tdi 105km imajo original v turbo mapi boost 2050mbar(absoluten), bfranc ti pa imaš sedaj v mapi naštimano 2150mbar, tolk sem ti nastavil zaradi kilometrine, drugače te turbine držijo cca. 2200-2250mbar več pa ne. Bi blo pa fajn kak log naredit za boost speciefed vs. actual da se vidi koliko tubina overboosta, da se potem popravi malo n75 mapo.

drugače pa injektorji so primerni za več kot 150KM, edina šibka točka je turbina.


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: To jun 10, 2014 8:46 pm
Uporabniški avatarPsihič na ŠkodePrispevkov: 942Pridružen: Sr apr 07, 2010 12:07 am
Super tole spisano :svaka:


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Sr jun 11, 2014 6:42 am
Uporabniški avatarVreden znamkePrispevkov: 2028Kraj: DobrepoljePridružen: Pe jun 29, 2007 6:08 pm
boost, airmass... :vomit: glavn, da avto leti kot sneta sekira... ;#


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: So jun 21, 2014 8:47 pm
Češki fan!Prispevkov: 40Kraj: DobrepoljePridružen: Po apr 14, 2014 6:09 pm
bfranc je napisal/-a:
boost, airmass... :vomit: glavn, da avto leti kot sneta sekira... ;#

No bfranc bova se mojo nabrila da bo dobrepoljska raketa. :dirkac:


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Ne jun 22, 2014 7:03 am
Uporabniški avatarVreden znamkePrispevkov: 2028Kraj: DobrepoljePridružen: Pe jun 29, 2007 6:08 pm
A ni dovolj že ena raketa? Dej če bi rad, se javi na ZS, ti povem vse detajle.


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: To jul 15, 2014 10:05 pm
ČlanČlanPrispevkov: 422Pridružen: Ne avg 12, 2007 8:34 pm
a stare motorje na bošpumpo tut lahko čipaš? k zdej mam 110 KM pa me zanima če bi se dal na več odpret. ma pa skor 270 000 km motor verjetn je rizično ane?


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Pe jul 25, 2014 4:43 pm
Uporabniški avatarNekaj le znam..Prispevkov: 1768Kraj: KrasPridružen: Če apr 20, 2006 4:19 pm
110KM TDI je top motor in če je bil pravilno vzdrževan ne bi smelo biti težav. Seveda ob normalnem vozniku, upam da ga ne puliš non stop.


Odsoten Profil WWW

Prikaži prispevke prejšnjih:  Razvrsti po:

Časovni pas: UTC + 1 ura
Stran 2 od 3
36 prispevkov
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3  Naslednja
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov
Išči za:
Napiši novo temo  Odgovori na temo
Pojdi na:  
Ne morete pisati prispevkov v temi
Ne morete odgovarjati na teme v forumu
Ne morete urejati prispevkov v temi
Ne morete brisati vaših prispevkov forumu