Avtor Sporočilo

<  Tuning  ~  remap iz 105 na 140 konjev

OdgovorObjavljeno: Če avg 29, 2013 4:42 pm
Uporabniški avatarVreden znamkePrispevkov: 2028Kraj: DobrepoljePridružen: Pe jun 29, 2007 6:08 pm
Ok, sem si najdo veeeeliko domače naloge, ko sem kupil galetto 1260.Kaj je kakšen junak, ki tole mal bolj obvlada, da vem kje začet?Mapi od 1.9 in 1.4 tdi motorja sta že v računalniku in zdaj jih že veselo pregledujem.... :hmm:


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Sr sep 04, 2013 8:39 pm
Uporabniški avatarSimply cleverPrispevkov: 423Pridružen: So jan 27, 2007 5:47 pm
Žal nimam nobene pametne informacije, sem pa v moralno podporo :D

Držim pesti da naštudiraš zadevo! Slika


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Sr sep 04, 2013 9:04 pm
Uporabniški avatarVreden znamkePrispevkov: 2028Kraj: DobrepoljePridružen: Pe jun 29, 2007 6:08 pm
Še najlažji bi bilo da dobim nekje eno mapo iz čipiranega motorja in pol pogledam razliko.Hvala pa za moralno oporo... :):


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Po sep 09, 2013 7:25 pm
Uporabniški avatarVreden znamkePrispevkov: 2028Kraj: DobrepoljePridružen: Pe jun 29, 2007 6:08 pm
Pol dneva pregledoval in primerjal dve mapi z mojo in ugotovil nič... :crazi: Nekaj naslovov se ujema, drugih kot da nimam.Navodil po internetu pa tolk, da glava boli. :(

Z temi grafi sem se ubadal pol dneva...
Slika


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: To sep 10, 2013 12:09 pm
Uporabniški avatarSimply cleverPrispevkov: 463Kraj: Ivancna GoricaPridružen: Ne maj 10, 2009 9:06 pm
Ta spodnja je od edc16 in je NM to IQ map, leva pa TORQUE LIMITER


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: To sep 10, 2013 1:09 pm
Uporabniški avatarVreden znamkePrispevkov: 2028Kraj: DobrepoljePridružen: Pe jun 29, 2007 6:08 pm
Slikce so sam zato, da se vidi s čim se ubadam. ;)


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: To okt 08, 2013 2:41 pm
Škoda majstrPrispevkov: 138Pridružen: So jul 25, 2009 8:12 am
In. Si že nafriziral svoje Škode? ;)


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: To okt 08, 2013 3:07 pm
Uporabniški avatarVreden znamkePrispevkov: 2028Kraj: DobrepoljePridružen: Pe jun 29, 2007 6:08 pm
Mapa je pripravljena, poguma pa ni, da delam z galletom, dobro da mi je prej ven vrgel napako, preden bi začel z brisanjem ecu-ja.Čakam pa na drug kabel za flešat ecu.


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: So okt 12, 2013 12:44 pm
Uporabniški avatarSimply cleverPrispevkov: 423Pridružen: So jan 27, 2007 5:47 pm
Upam da ti rata:)


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Po okt 14, 2013 11:05 am
Uporabniški avatarČeški fan!Prispevkov: 41Kraj: MedvodePridružen: Če nov 29, 2012 4:34 pm
vso srečo :)

p.s. mal bi si sposodu temo če loh....
ma kdo idejo na kok HP se pride na 1.9 tdi 110(original) + večje šobe+ čip?

LP,M


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Po okt 14, 2013 6:54 pm
Uporabniški avatarVreden znamkePrispevkov: 2028Kraj: DobrepoljePridružen: Pe jun 29, 2007 6:08 pm
Pomoje bi moral še menjat turbino, če že misliš dajat večje šobe in čip, kako je z bati pa ne vem.Drugač pa kot jaz vem, 110hp gre na max 130hp z čipanjem ECU-ja.


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Sr okt 16, 2013 12:43 am
Uporabniški avatarČeški fan!Prispevkov: 41Kraj: MedvodePridružen: Če nov 29, 2012 4:34 pm
tole je kopirano iz myturbodiesel.com:

.216 injectors: These will give more power than .205 injectors. There were also two different actual sizes for injectors commonly referred to as ".216". See below for more details on actual sizes. You need adjustment of the fueling to control smoke and when used with a chip, advanced modifications and a new clutch are possible requirements to be able to burn all the fuel with little smoke. See 1000q: advanced power modifications for more details. They are not recommended for automatic transmission cars due to smoke.

če prou razumm z menjavo šob in čipom dobim nekaj...

pri CSS čipajo 110 1.9 tdi na 143konjov...

tko da pomoje bi okol 150konjov pršlo vn? je to mogoče al "sanja svinja kukurz"? :cool:


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Sr okt 16, 2013 7:56 am
Uporabniški avatarVreden znamkePrispevkov: 2028Kraj: DobrepoljePridružen: Pe jun 29, 2007 6:08 pm
Ma pusti ti te Američane...tam povejo samo polovico, ostalo pa se znajdi sam, ko pogruntaš, da neki ne štima.Isto je blo, ko sem menjal DSG vztrajnik in so bila navodila, da se ga lahko samo odmakne v levo... levo ja, za dol, za gor vztrajnik pa komplet menjalnik dol. :crazi:

Ti jih vpraši, kaj pomeni ˇadvanced modificationˇpa ti bo kmal vse jasno.Lej, jast imam v 1.9 tdi PD 105hp motorju 0.216 šobe in ti povem, da je mapa v začetku zelo podobna podobna 130hp motorju, razlika je pol samo od nekje 1500 do 5300 obratov.Primerjavo sem delal med Seat Leon 1.9 140hp in mojim 1.9 tdi 105hp.Tudi prodajalec, ko mi je prodal avto je rekel, ko sem omenil možnost tuning boxa, da bo zelo verjetno avtomobil kadil, zaradi šob, ker avtomatik rabi v začetku navor, da se začne premikat.In zdej sem to videl, da je res.

Pomoje bo za tvoj avtomobil 130 konjev več kot dovolj...sem imel tudi prej O1 z 90km in je bila čipana na 115km, avto je letel ko sneta sekira.


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Sr okt 16, 2013 9:31 am
Uporabniški avatarČeški fan!Prispevkov: 41Kraj: MedvodePridružen: Če nov 29, 2012 4:34 pm
torej če te prou razumm je brezveze menjat šobe za večje...se samo čip nardi in to bo to?...

pod advanced modification majo naveden: menjava intercoolerja, custom chip, večji turbo, downpipe, de-cat, custom izpuh...

res sem mislu da bom loh kdaj še kej stisnu iz tega avta :twistedevil:


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Sr okt 16, 2013 9:02 pm
Uporabniški avatarSimply cleverPrispevkov: 423Pridružen: So jan 27, 2007 5:47 pm
MatevzB je napisal/-a:
torej če te prou razumm je brezveze menjat šobe za večje...se samo čip nardi in to bo to?...

pod advanced modification majo naveden: menjava intercoolerja, custom chip, večji turbo, downpipe, de-cat, custom izpuh...

res sem mislu da bom loh kdaj še kej stisnu iz tega avta :twistedevil:


Da se iztisnit, ampak stroški zelo hitro zrastejo, tako da ni smiselno.


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Po nov 04, 2013 9:53 pm
Uporabniški avatarVreden znamkePrispevkov: 2028Kraj: DobrepoljePridružen: Pe jun 29, 2007 6:08 pm
bfranc je napisal/-a:
Mapa je pripravljena, poguma pa ni, da delam z galletom, dobro da mi je prej ven vrgel napako, preden bi začel z brisanjem ecu-ja.Čakam pa na drug kabel za flešat ecu.



Yes, kabel je v Sloveniji, samo še poštar ga mora prnest. :buny:


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Ne nov 10, 2013 3:30 pm
Uporabniški avatarVreden znamkePrispevkov: 2028Kraj: DobrepoljePridružen: Pe jun 29, 2007 6:08 pm
Original mapa:


Skoda Octavia Combi 1.9 tdi-pd dsg 105 PS – performance

What size engine? Capacity 1896 cc (115.70 cu in)
How many cylinders? 4
How much power? Maximum power output 105 PS (77.3 kW) (103.6 bhp)
How much torque? Maximum torque 250 Nm (184 ft-lb) (25.5 kgm)
Acceleration – How quick 0-100 km/h? 12.3 s
Maximum speed 189 km/h (117 mph)
Gearbox automatic
Drive wheels FWD


Danes naložena:

Slika
s tem, da mi je zavrtelo kolesa v prazno do tretje prestave na mokrem asfaltu. :buny: :dirkac:

odklenjen menjalnik, prej vem da je bilo 270Nm.
Slika

Zahvala iz moje strani forumašu, ki mi je spremenil mapo.


Odsoten Profil

Prikaži prispevke prejšnjih:  Razvrsti po:

Časovni pas: UTC + 1 ura
Stran 1 od 3
36 prispevkov
Pojdi na stran 1, 2, 3  Naslednja
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost
Išči za:
Napiši novo temo  Odgovori na temo
Pojdi na:  
Ne morete pisati prispevkov v temi
Ne morete odgovarjati na teme v forumu
Ne morete urejati prispevkov v temi
Ne morete brisati vaših prispevkov forumu