Avtor Sporočilo

<  Tuning  ~  Chip tunig motorja 2.0 110KM IN 2.0 140KM

OdgovorObjavljeno: Po mar 18, 2013 9:41 pm
Češki fan!Prispevkov: 47Pridružen: Po mar 04, 2013 8:21 pm
Prosim za eno razlago.

Kolega je Chipal Golfa, ki ima 110KM, sam se bom odločil za chipanje 140KM Octavije in je zanimivo to, da je on dobil 177KM jes jih bom pa 165KM..

Ali to kdo razume?? Jest ne :(


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Po mar 18, 2013 10:02 pm
Uporabniški avatarSimply cleverPrispevkov: 494Pridružen: So nov 04, 2006 2:43 pm
Za mašine, katere so že precej časa zunaj (npr. 1.9 TDI, 2.0 TDI, 1.8T, ...) obstaja že več narejenih map z različnimi pridobitvami. Nekateri jih označujejo kot "eco", "power", itd...

Pred tuningom se moraš odločiti kaj želiš. Ali naložitev generične mape ali da ti tuner naredi mapo po tvojih željah. Prva varjanta je običajno precej cenejša.

Tako da od tu pride ta razlika po kateri sprašuješ. Če boš vprašal 3 različne tunerje boš na koncu lahko dobil tud ene 5 različnih možnosti. Vsekakor je pa najbolj relevantno, da naredi meritev pred in po tuningu. Tako vidiš dejansko pridobitev.


Odsoten Profil WWW
OdgovorObjavljeno: Po mar 18, 2013 10:08 pm
Češki fan!Prispevkov: 47Pridružen: Po mar 04, 2013 8:21 pm
Hvala lepa, ja obrnil sem se na najbolj znanega tunerja iz Ribnice, včasih iz Ljubljane in je čudno to, da se pri njemu pridobi najmanj moči v primerjavi z ostalimi, vendar ga vsi priporočajo zato bom tudi sam šel k njemu. Mislim, da je za moj avto 140KM na 165KM dosti mala pridobitev v primerjavi z ostalimi..


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Po mar 18, 2013 11:03 pm
Uporabniški avatar--Prispevkov: 6551Kraj: DomžalePridružen: Po maj 09, 2005 2:56 pm
To si gledal pri RSR verjetno. Včasih je taisti motor 2.0 tdi PD 140km čipal na 170 konjev. Nevem verjetno obstaja razlog da ga sedaj ne tera več tolko. Sicer pa vidim da pri avtoelektroniki pridodobiš 26kW, kar pomeni 175 konjev...

Tako kot je svizec napisal pač ;)


Odsoten Profil WWW
OdgovorObjavljeno: To mar 19, 2013 6:49 pm
Uporabniški avataroversteer loverPrispevkov: 2025Kraj: TrbovljePridružen: Pe maj 06, 2005 4:36 am
2,0 tdi 110 konjskega golfa se v stage 1 tuna tudi na 185 Km bp. Tuning je omejen na vec stvari, v glavnem pa gre za tip injektorjev, velikost turbine in geometrija, tako da motorja sigurno nista enaka. Gre za golf 6 to?

Verjemi pa, da bo cipana octavia na 170 km zelo dobro sla ( 1300 kg ) 10 km gor dol :svaka:


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: To mar 19, 2013 7:41 pm
Češki fan!Prispevkov: 47Pridružen: Po mar 04, 2013 8:21 pm
Evo vrnil sem se od Rbnčana, tipček res ve kok je"ura" in je naredil res vse BP. Prvo sva se odpeljala počasni krog, on je imel tester v roki in pregledoval delovanje motorja, potem se odpraviva na hitri krog, spet s testerjem. Po končani vožnji sva se vrnila v garažo, tam je priklopil oba računalnika, trajalo ene pol ure, da je namestil program in varovalo proti kraji, pri drugih tunerjih so mi rekli, da je moj računalnik potrebno prelotati, saj naj bi imel neko varovalo, on se je temu samo nasmejal in zamrmral "bučke"...

Potem sem ga vprašal zakaj se pri njemu dobi najmanj moči in spet zamrmra"bučke" To je realno maks. za moj avto....
Po končanem nalaganju, sva po njegovem priporočilu še zamenjala zračni filter in akcija, spet s teserjem v roki na HITRI krog, Avto vleče k norc, navora juhuu in res leti, pa še DSG menjalnik imam in je res SUPER!!!

Končni rezultat 168KM in 400nm.. ni neku ful ampak avto res vleče. Še ena zanimivost, ko sem se odpravil domov mi reče, da bo avto še bolj šel, sam da se elektronika uleže :hmm: ????

Tole zadnje pa res ne razumem..

Toliko..


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Sr mar 20, 2013 12:48 pm
Uporabniški avatarŠkoda loverPrispevkov: 182Kraj: PrevaljePridružen: To avg 24, 2010 1:24 pm
To je men Celjanar tudi rekel. V bistvu, ko sem "spihal" kanale se ni čutilo več vklopa turbine.
Valda voziš prej kot stari deda in se včasih pokadi črno zadaj. Nič, avto moraš včasih tudi malo pognati v višje obrate.

:jeah:


Odsoten Profil WWW
OdgovorObjavljeno: Sr mar 20, 2013 2:08 pm
Uporabniški avatar--Prispevkov: 6551Kraj: DomžalePridružen: Po maj 09, 2005 2:56 pm
Kolk ti je pa računal?
Dej čez čas malo poročaj, tudi kako je glede porabe. Jst sm svojega tudi mislil čipat, samo sem imel pomisleke zaradi DSGja. Bi mel nekih 430nm navora potem, pa nevem če ni že mal velik za dsg ..


Odsoten Profil WWW
OdgovorObjavljeno: Sr mar 20, 2013 3:13 pm
Uporabniški avatarVreden znamkePrispevkov: 2028Kraj: DobrepoljePridružen: Pe jun 29, 2007 6:08 pm
6 stopenjski DSG zdrži max 350 Nm, tovarniško je zaklenjen na 270 Nm.Sam da ne boš čez pol leta razočaran...

P.S. Zdej maš še en del več, pri takem navoru priporočajo menjavo olja in filtra v menjalniku na 20000 km.


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Sr mar 20, 2013 3:36 pm
Češki fan!Prispevkov: 47Pridružen: Po mar 04, 2013 8:21 pm
hm, mislim, da bi tuner takega kova to povedal,da je to potrebno, omenil je samo menjavo filtra, ker sem ga prav posebej vprašal za DSG in je reku, da ni panike.. Če bi imel bencinarja se pa da tudi DSG sprogramirat, da drugače deluje pri dizlu pa to zaradi nizkih obratov nima pomena. Zaklenjeno pa naj bi imeli 7 stopenjski DSG menjalniki in ne 6.

Sej prej sem imel 320nm zdej pa jih je 400.. Ni tok hudo velik razlike..

Kar se tiče elektronike, je pa to pri vsakem avtu za počakat da se "uleže" pri chipanju in nima veze s načinom vožnje..

Tko :P


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Sr mar 20, 2013 3:41 pm
Češki fan!Prispevkov: 47Pridružen: Po mar 04, 2013 8:21 pm
samo še to ,da odgovorim mish, cena 350€ poraba bom pa spremljal.

Kakšno imaš pa ti porabo? Sam sem kupil avto pred kratkim in še nimam izdelao sliko porabe.


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Sr mar 20, 2013 3:42 pm
Uporabniški avatarVreden znamkePrispevkov: 2028Kraj: DobrepoljePridružen: Pe jun 29, 2007 6:08 pm
No ja, sej boš videl, vztrajnik na servisu 860eur brez dela, mehatronik je okol 2000 eur, cel menjalnik 4500 eur.
Kaj ti pa naredi, ko spelješ in ti zavrti v prazno kolesa - ti asr zmanjša moč in avto cukne ali ti pospešuje brez cukanja?


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Sr mar 20, 2013 3:46 pm
Češki fan!Prispevkov: 47Pridružen: Po mar 04, 2013 8:21 pm
avto skoč k raketa brez cukanja in vrtenja koles :):


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Če mar 21, 2013 12:15 am
Uporabniški avatar--Prispevkov: 6551Kraj: DomžalePridružen: Po maj 09, 2005 2:56 pm
Citiram:
6 stopenjski DSG zdrži max 350 Nm, tovarniško je zaklenjen na 270 Nm.Sam da ne boš čez pol leta razočaran...


Citiram:
Sej prej sem imel 320nm zdej pa jih je 400.. Ni tok hudo velik razlike..



Če povežeš ti dve trditvi bi lahko sklepal da je le nekaj na tej omejitevi. Ker skoraj četrt več navora bi moral čutiti. Tudi to mi je sumljivo zakaj audi ne uporablja DSGjev v močnejših avtih (250km plus) .. vsaj do nedavnega jih ni.
Bom raje počakal pol leta da vidim kako ti bo menjalnik še delal :)

Sicer pa jaz imam 170km dizla v štartu, tko da nevem kolko lahko primerjava. Kuri mi cirka 5,5-6,5 odvisno od vožnje. Relacije 5,5.


Odsoten Profil WWW
OdgovorObjavljeno: Če mar 21, 2013 1:35 pm
Češki fan!Prispevkov: 47Pridružen: Po mar 04, 2013 8:21 pm
Avto ima original 320nm ,kar pomeni,da ne drži tovarniško zaklenjen na 270nm.
Rsr sem vprašal če je kašen problem ker imam Dsg in je odvrnil da prav nobenega. Misli,da če bi bil kakšen problem bi ga on sigurno omenil,dvomim da bi se mu šlo samo zaradi zaslužka. Omenil je samo redno menjavo olja,zamenjavo filtra in gas do dile :buny:

Moje mnenje..


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Če mar 21, 2013 2:15 pm
Uporabniški avatar--Prispevkov: 6551Kraj: DomžalePridružen: Po maj 09, 2005 2:56 pm
Ok, očitno je tko - menjalnik zdrži in je omejen na 350 Nm navora, za švohnej motorje je malenkost drugačen, ki zdrži 280 Nm in je na to tudi omejen. Vse imaš napisano tu:

http://www.vwwatercooled.com.au/forums/ ... 48406.html
http://www.jbsautodesigns.co.uk/category/285/dsg-tuning

Pa tudi sicer verjetno ni naklučje da imata po specifikacija tako 2.0TDI 170km tdi kot 3.6 FSI 250km do Nm enako navora (350).

Potem takoem predvidevam da ima tvoj motor sedaj že več navora, menjalnik pa ga čez spusti le 350 zato ne čutiš takšne razlike.

Torej če ta omejitev ostane, potem nebi smelo biti težav dsgjem predvidevam .. sam nevem kolko bi se mi lih splačalo, ker bi pridobil 'samo' konje.


Odsoten Profil WWW
OdgovorObjavljeno: Če mar 21, 2013 2:54 pm
Uporabniški avatarVreden znamkePrispevkov: 2028Kraj: DobrepoljePridružen: Pe jun 29, 2007 6:08 pm
Ma sej ni problem, da nebi zdržal kratkoročno, tukaj moraš gledat naprej za leto,dve,tri.Sklopke bodo počasi začele drset, vztrajnik bo pa slej ko prej spustil dušo.
Bi pa bilo zanimivo pogledat, kakšne so cifre(Nm) pri speljevanju na vcds-u pri pedalu za gas in potem na navoru motorja ter navoru na ASR-ju najprej pri nečipanem in potem na čipanem motorju.

Samo men ne gre v glavo, zakaj mu ASR ne zmanjša moči motorja oz. ne zavrti kolesa v prazno, če pri meni na 105KM motorju to z lahkoto dosežem - na mokrem in suhem asfaltu. :hmm:


Odsoten Profil

Prikaži prispevke prejšnjih:  Razvrsti po:

Časovni pas: UTC + 1 ura
Stran 1 od 2
27 prispevkov
Pojdi na stran 1, 2  Naslednja
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost
Išči za:
Napiši novo temo  Odgovori na temo
Pojdi na:  
Ne morete pisati prispevkov v temi
Ne morete odgovarjati na teme v forumu
Ne morete urejati prispevkov v temi
Ne morete brisati vaših prispevkov forumu