Avtor Sporočilo

<  Tuning  ~  Chip tunig motorja 2.0 110KM IN 2.0 140KM

OdgovorObjavljeno: Če mar 21, 2013 3:36 pm
Uporabniški avatar--Prispevkov: 6551Kraj: DomžalePridružen: Po maj 09, 2005 2:56 pm
Mogoče mu je še DSG odklenu :hmm:

Drgač pa dej naslednjič ko se dobimo greva en krog da vidva pr men kako je če te zanima vsaj.. Men včasih zakoplje, se mi je zgodil pa tud že da je asr zmanjšal. Največkrat pa nič od tega, ker ga ne tišim preveč :)


Odsoten Profil WWW
OdgovorObjavljeno: Če mar 21, 2013 3:58 pm
Češki fan!Prispevkov: 47Pridružen: Po mar 04, 2013 8:21 pm
tudi o tem sva govorila, ampak to se splača delat samo pri bencinarjih zaradi obratov, pri dizlih nima smisla, tako je reku. Sem hotu, da mi še ene 20 konjov spusti čez menjalnik :):

Kar se tiče probe pa ni problema, samo povej..

Misli, da si ti tudi iz Domžal??


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: Pe mar 22, 2013 4:33 pm
Uporabniški avatarNekaj le znam..Prispevkov: 1768Kraj: KrasPridružen: Če apr 20, 2006 4:19 pm
Sam se strinjam z bfrancom. Zna bit, da boš že srednjeročno pridelal določene probleme na DSG-ju. Dolgoročno pa sigurno. Sploh, če ga boš tiščal non stop. In DSG ni poceni jajc.
Tudi glede menjave olja in filtra na DSG-ju - ni hec.

Bom pa z zanimanjem tole spremljal.
In tvoje razmišljanje sej je bilo prej 320, zdej je pa 400 je čisto napačno. To je 25% več. Sicer VAG ima precej lufta pri teh zadevah (recimo pri Francozih so sklopke zelo na knap in če čipaš 1.6HDI 109KM si zaključil zgodbo, ker zelo hitro sklopka začne zdrsavat), ampak še vedno govorimo o 25% prirastka. Kar pa ni malo.

Še dodatna informacija: to o zdrsovanju sklopke na HDI-ju se je kolegu zgodilo ravno pri RSR-ju par let nazaj. Mu je potem znižal prirast navora v nižjih in srednjih vrtljajih, pa je pomagalo za 14 dni. In se je isto ponovilo. Potem mu je naložil nazaj original program, ker bi ga močnejša sklopka prišla cca. 700 EUR, pa je raje opustil misel o čipanju. Je pa bil RSR korekten in mu tudi vrnil denar nazaj.


Odsoten Profil WWW
OdgovorObjavljeno: Pe mar 22, 2013 7:26 pm
Uporabniški avatar--Prispevkov: 6551Kraj: DomžalePridružen: Po maj 09, 2005 2:56 pm
Zanimiva informacija tole o HDIju. Drgač pa ena sklopka pri HDIju je še zmeram dost cnej kot karkoli na DSGju bi reku. Že sam vztrajnik je 800€ če se ne motim .. Jah verjetno je nekaj lufta, ok pa tele omejitve me zanimajo tud, če kej obvarujejo.pa tud dvomim da bi mel VAG kej več kot 25% rezerve....


Btw, sicer pa je pa nekateri uporabniki poznajo en primer čipane škode z dsg-jem, kjer je začel čez čas cukat ipd. Sicer ne rečem da je bilo nujno povezano, kokr se spomnim je lastnik pravu da je serijsko, sam čudno pa je da se je začel to čez čas (če bi blo serijsko bi blo bl od novga bi mislu). Ampak ne poznam primera dovolj da bi sodil ..


Odsoten Profil WWW
OdgovorObjavljeno: Pe mar 22, 2013 8:51 pm
Češki fan!Prispevkov: 47Pridružen: Po mar 04, 2013 8:21 pm
Mislim,da ne bo problemov, drugače se takihi avtomobilov ne bi čipal,saj je prektično vsak malj boljši avto danes DSG in je velik tud čipanih pa ni neki problemov.

A vi mislite, da je najbolj problematično pri speljevanju na polno ali kje drugje bolj trpi menjalnik??


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: So mar 23, 2013 8:11 am
Uporabniški avatarNekaj le znam..Prispevkov: 1768Kraj: KrasPridružen: Če apr 20, 2006 4:19 pm
ukzu je napisal/-a:
Mislim,da ne bo problemov, drugače se takihi avtomobilov ne bi čipal,saj je prektično vsak malj boljši avto danes DSG in je velik tud čipanih pa ni neki problemov.


To tvoje mišljenje je rahlo naivno.
Tule si poglej, kaj se prodaja: http://www.ebay.de/itm/TuningBox-fur-Audi-A4-1-9L-TDI-PD-38PS-60NM-/390130228046?pt=DE_Autoteile&hash=item5ad592db4e Zakaj hudiča bi dajal 300+ EUR za čipanje, če kupiš tunning box za 30 EUR in imaš pokrite skoraj vse TDI motorje in to s takimi prirastki, da je kar joj. Seveda, vse popolnoma varno, a ne? Kot zapisano: z zanimanjem bom spremljal to temo in me zanima kako bo čez 1 leto. Pač nekdo mora v praksi preizkusit.
In zgoraj sem ti napisal za PRAKTIČEN primer težav, katere so se pojavile pri čipanju točno pri tem tunerju, pri katerem si ti čipal. Seveda pred čipanjem ni bilo nobenih opozoril za morebitne težave pri sklopki. Je pa res, da so takrat 1.6HDI ravno pričeli čipat in verjetno ni bilo veliko praktičnih izkušenj s tem. In kot rečeno, Matjaž je bil popolnoma korekten, ampak vseeno.

ukzu je napisal/-a:
A vi mislite, da je najbolj problematično pri speljevanju na polno ali kje drugje bolj trpi menjalnik??

Sklopka najbolj trpi v območju najvišjega navora v višjih prestavah. V nižjih običajno gume popustijo, v višjih pa tega ni več, zato pa sklopka ''pobere'' ves višek navora. In to se po stari kmečki logiki seveda pozna in skrajšuje življensko dobo sklopke. Za koliko (morda zgolj za 5%, lahko pa tudi za 50% ali več) boš pa ti praktično preizkusil za nas :D.


Odsoten Profil WWW
OdgovorObjavljeno: So mar 23, 2013 9:00 am
Uporabniški avatarVreden znamkePrispevkov: 2028Kraj: DobrepoljePridružen: Pe jun 29, 2007 6:08 pm
Jest imam že tri leta potenciometer namest tega tuning boxa(kupil in vrgel stran) in zadeva dela.Ukzu sej ne da strašimo, samo prehitro si dal čipat, ker boljš bi bilo, da se prej navadiš na avtomatika, sploh če ga nisi prej še nikoli vozil.
Kdaj in kaj trpi je pa tako, najprej vse vibracije in navor motorja pobere vztrajnik, ko je le ta obremenjen 100% se vse to prenese na sklopko, ki pa bo začela drset pri prevelikem navoru.In to ni navadna kot jo imajo ročni menjalniki širine 4-5 cm, ampak polovico ožja.
In če ti pri tem zavrti kolesa in da se takrat vmeša vmes ESP oz. ASR, ti lahko povem iz prve roke, da občutek ni prav lep.Spelješ, kolesa zavrti, prižge se ESP in avto začne cukat in to lahko kar traja, ob tem pa izgubiš kontrolo nad pedalom za gas, dokler nimajo kolesa spet normalen oprijem.Kar pa je zelo nevarno, če koga izsiliš v križišču
Vztrajnik pri DSG pa še noben ni zdržal več kot 150000km, meni ropota že od 135000km pa avto ni čipan.Kolkor gledam, pa imajo motorji pri DSG menjalniku vztrajnike glede na konjažo in za 105KM model je drugačen kot za 140KM, drugače povedano, če pogledam na Ebay in vtipkam iskanje za vztrajnik, mi naprimer, če pogledam za vztrajnik od nekega Audija le ta ne paše na Škodo, zaradi konjaže.Torej imajo močnejši motorji bolj močnejše vzmeti, da poberejo tresljaje in navor od motorja.

Kot zadnja stvar, katera me moti je pa to, da bi ti pri RSR-ju moral narediti custom mapo, dal ti pa je generično.Ker če praviš, da imaš 320Nm in da je menjalnik zaklenjen na 350Nm si pridobil samo na konjih in nič oziroma zelo malo na navoru, pa čeprav si plačal za oboje.Prvič slišim, da pri dizlih nima pomena čipat DSG zaradi obratov.Sej obrate do rdečih številk dobiš pri S položaju, Pri D ti spremeni samo kdaj menja prestave(običajno ti jih med 1500 in 2000 obr.) ob močnejšem pospeševanju ti DSG prilagaja do nekje 3500 obr.
Pač lastniki DSG-jev imamo to smolo, da ne moremo normalno čipat motorjev kot ostali, če ne čipamo zraven menjalnikov, kar stane spet kar nekaj evrčkov, imamo pa večji komfort ob vožnji.


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: So mar 23, 2013 12:16 pm
Češki fan!Prispevkov: 47Pridružen: Po mar 04, 2013 8:21 pm
V Sloveniji je kvazi čip tunerjev malo morje, ki samo kopirajo mape in jih nalagajo. RSR mi je sam povedal, da box brez pravih nastavitev in premišljenega čipanja, nima pravih rezultatov. Več konjev in navora zna naredit "vsak", povprečen tuner, da pa avto dobi pravo razmerje, znajo pa samo redki.
Zanimivo je, da so vsi ostali tunerji govorili za moj motor, da se dobi med 170-180KM pri RSR-ju sem jih dobil dobrih 165KM, že to nekaj pomeni..

Mislim,da se vsi strinjate, da je RSR eden najboljših, čene že najbolši tuner v SLO zato tudi ni prav poceni in točno ve kaj dela. Hvala vsem za skrb, ampak mislim, da se tokrat motite.

Ponavljam, moj tovarniški navor je 320nm, sedaj ga imam 400nm, kar pomeni, da DSG ni zaklenjen na 350nm.

Najboljš, da se enkrat dobimo in naredimo en test avtomobila, ker če bo kaj narobe, je avto še 1 leto v garanciji in je boljš, da zdaj kaj stran pade kot kasneje ;)

Še to bfranc, ne vem od kje ti podatek, da je mapa generic, ker dvomi, da je mapo kopiral cca 1 uro na računalnik motorja..


Odsoten Profil
OdgovorObjavljeno: So mar 23, 2013 6:57 pm
Uporabniški avatar--Prispevkov: 6551Kraj: DomžalePridružen: Po maj 09, 2005 2:56 pm
ukzu je napisal/-a:
Ponavljam, moj tovarniški navor je 320nm, sedaj ga imam 400nm, kar pomeni, da DSG ni zaklenjen na 350nm.



Merjeno na valjih? :cool:


Garanciji - tovarniški al RSRjevi?


Odsoten Profil WWW
OdgovorObjavljeno: So mar 23, 2013 9:48 pm
Češki fan!Prispevkov: 47Pridružen: Po mar 04, 2013 8:21 pm
tovarniška garancija

Tko,da akcija :P


Odsoten Profil

Prikaži prispevke prejšnjih:  Razvrsti po:

Časovni pas: UTC + 1 ura
Stran 2 od 2
27 prispevkov
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost
Išči za:
Napiši novo temo  Odgovori na temo
Pojdi na:  
Ne morete pisati prispevkov v temi
Ne morete odgovarjati na teme v forumu
Ne morete urejati prispevkov v temi
Ne morete brisati vaših prispevkov forumu